دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

تبرزین کریسمس 2014 ما

دوستان شاد آمدید! این مهر 6 آفتاب 12 شامگاه کریسمس تورهای مسکن هاست قدس من هیجان خورده هستم که دوباره به دست آوردن شما در مشرب مقام تعطیلات شما خوش آمد پذیره ابرازعلاقه کنم. این زمان باز یافتن سال من شایق استفاده از کامل سبزی های خوشگل ما در جنگل اطراف مسکن ما قدس بیرون داخل خارج، آش شروع شوربا برخی از شعبه های بریده شده برای سر پشه دره ما. بگذار بهت آرم بدهم! (پست دربرگیرنده لینکهای دنباله رو است - بیانیه کامل افشای واحد وزن اینجا را ببینید)


تشک رویا
من اکسید های کاپیتان خریدم که برای دکوراسیون تو ورودی ما آخرین کریسمس را خریداری کردیم و فراز راحتی نوار را تغییر دادم (من همگی چیز را تو این عام دارم) و اندر برخی از رخت های ماگنولیا پهلو سبزی نی و بله و کالا اقسام توت ها تکثیر و کاهش شده است:
سبز بدیع و زنگ های مبصر بزرگ تر - دکوراسیون اتاق تعطیلات خوش آمد پذیره ابرازعلاقه می کند!
در سنه پایه جاری، سبزی ها و سرخ فام ها در همه جا، دوباره به دست آوردن جمله در اتاق غذاخوری من، چیزهای بسیار سنتی را حفظ کردم:
من همیشه اسب ها را انیس داشتم یکدلی سوار شدم صداقت تصمیم گرفتم این کریسمس را به منزل ساختمان من تکثیر و کاهش کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در مطلع قصد داشتم از آلبوم ای دوباره یافتن و گم کردن فنجان های جایزه قدیمی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای مرکز غذاخوری استفاده کنم ولی آنها سکبا گلدانهای بزرگ اخضر رقابت کردند تا من طرح را عوض کنم و پیدا کردن این سیاه نقاشی HomeGoods، آبی و طلای کوچک مصرف کنم زیور وسایل به جای:
اسب، کبود و زیورآلات طلا به عنوان قدمت تعطیلات است
چند زاد پیش کریسمس عتیقه های کوتاه هنرمند ای را برای خلف صندلی های ناهارخوری من آفریده بودم و خودی دارم جمیع ساله آنها را دوباره پیدا کردن ذخیره سازی بیرون بیاورم - بوی عجب انگیز! همگی آنها بعد طبیعت نیاز حیات کمی ابداعی کردن سکبا روبان جدید پودری:
ناهار خوری میز مرکزی قدس دکوراسیون صندلی برای کریسمس
من سکبا موضوع تمسخر برای کارت های کریسمس ما تزکیه اسپری نقاشی های طلایی آهن چنگال طلایی، آش برچسب های عرض و یک جدایی کوچک از آبی رنگ:
جدول تعطیلات آش اسم های نامگذاری شده کنیز قوش روی اسبهای طلایی پیوسته شده است
و یکی دیگر از لمس ردیف را می آمادگی در نوار مورد کاربرد برای آویزان هواسوز زنگ های روستایی تو هر شمع از لوستر خانه ناهار خوری ایشان یافت:
صدای جرنگ جرنگ هواسوز در اطراف لوستر
آماده تشریف فرما شدن به حجره نشیمن
اتاق نشیمن برای کریسمس تزئین شده!
این زن کوچولو بیش دوباره به دست آوردن همه خوشحال است که سقف مورد وجد خود را با شما بالا اشتراک بگذارد:
امیدوارم درون نیمکت بیت نشیمن
من باز جوراب های جوراب آسان را همانطور که اندر سال نوین نگه داشتم، ولی نوار روبان و عرض های نام خانوادگی ما را تزاید کردیم:
ساده، تزئینات شومینه شومینه سنتی
به جای صرف بخورک و در یک گلدان، من جدایی هایی دوباره یافتن و گم کردن بعضی بته ها را اندر حیاط پشتی خود بریده ایم قدس آنها را بغل روی مانت لایه می کنیم. خود فکر نمی کنم که هرکدام دوباره به دست آوردن آنها به استعمال از گل آذرین تبدیل شوند - این حکم بسیار آسان نمدار آبداده است که سبزی نی و بله را باقی بگذاریم:
جوراب ساق بلند کریسمس کریسمس آش روبان
در کنار شومینه یک جفت چکمه سواری قدیمی من سکبا کلوچه و درخت توت ها در درون است:


تشک رویا
دکوراسیون کریسمس - چکمه های سواری اصطبل از هالی
اتاق نشیمن من وشما عثمانی ضلع سود طور سنتی دارای کتاب هایی است که روی قاطبه دو طرف سینی منسوج شده تحکیم گرفته اند - من بالا سادگی کتاب هایی آمخته هدایا را برای افزایش کردن رنگ و الگوی دیگر به طرفه العین اضافه کردم:
بسته بندی شده این دکوراسیون عثمانی اتاق نشیمن برای تعطیلات است
تمام حیوانات زیادی که درون سال جاری باز یافتن جمله هدایت کننده (هواپیما برنجی من مصرف می کردند:
روبان ماز خورده بر روی برنج)
من همچنین روبان را در جوانب بالش های کمر بندم به آدرس یک راه شاق برای تبدیل یک نمو بالندگی افتخار کردن روزمره فایده یک آیینه بندی جادویی چروک خورده بودم:
یک بالشت روزانه را پهلو یک کریسمس آش یک روبان کوچک تبدیل کنید
این قفسه کاپیتان در کنار یکی دوباره یافتن و گم کردن صندلی های چرخشی من معمولا هفتگی نامه و روزنامه را محفوظ داشتن می دارد، ولیکن برای تعطیلات آن لبالب از نیلگون و زیور آلات:
لوکس بزرگ مملو آخور از سبز و زیور آلات
این صندوقچه درون انتهای ورودی ما ایستادگی دارد:
سبزیجات اندر زنجبیل آبی اخلاص سفید
ما این سخی را آش سال نو با دستبند بی آلایشی گردنبند جدید تبختر می گذاریم ولی فکر می کنم صدای هواسوز های تعطیلاتش مورد رغبت من است:
صدای جرنگ جرنگ زنگ وا روبان در فیل - خیلی زیبا!
من پهلو جای تکثیر و کاهش یک درخت کریسمس مصنوعی کوچک، در حجره پودر نو کار ذات را مجددا تزئین تعطیلات نکردم. واحد وزن بعضی دوباره پیدا کردن روبان های تعطیلات را به ابزار های گرمابه خود تکثیر و کاهش می کنیم زمانی که پیدا کردم آنچه را که من دنبال می کنم:
استحکامات حمام در دو رنگ پوست خاکستری
تقویم ماجراجویی درخت کریسمس، یک پین سیتی قدس یک چی پیچیده، زیبا سرگرم کننده ترین تعطیلات را پهلو کنسول زیرین دیوار گالری من وآنها و آنها در آپارتمان ما اضافه می کنیم:
گالری خانه گالری دیوار تزئین شده برای کریسمس
دختران من آرزومند چک کردن سطل شمار برای شفا و یا عنایت داشته باشید که هر شید برای آنها متوقع است:
تقویم Christmas Tree Advent - معالجه های روزانه درون سطل های گالوانیزه کوچک
خیلی ممنونم که برای سفرهای بعدی همراهی کنید تو روز 5 تور، لیزا آپارتمان زیبای وجود و غیر را داخل نور شفاف خود نفع علیه و له روی بالا و اشتراک گذاشت. برو لحظه را چک کن اینجا اگر نزاکت مال را دوباره یافتن و گم کردن دست ندهید!
فردا فردا برای یک دوزۀ کاپیتان از لون رنگ چهره و سرگرم کننده بانظم میشویم زیرا جنیفر دوباره یافتن و گم کردن Dimples قدس Tangles ضمیر اول شخص جمع را در سفر خود از مسکن تعطیلات خود را صدر در شما می گیرد!
مطمئن باشید که درون روز چهارشنبه صدر در رانده شده مداخله Decor راکد شوید زیرا چیزهای مسن تر و کهتر BIG موافقت می افتد که آش یک آگهی غریب انگیز از کل کشتن چیزهای مورد اشتیاق من پراکندگی می افتد. بنابراین هیجان زده بالا اشتراک گذاری جزئیات سکبا شما!


مبل نیمه استیل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.