دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

یک منزل چالش (هفته 4): # 3 کار می کند!

این چهار هفته و ارمل دو تا تشریف بردن (yikes!) درون تهیه تابخانه یک خانه چالش من. خواه در سه گانه هفته بدو این چالش از دست رفته بودید سادگی می خواهید بازی کنید ...


قیمت فروش اینترنتی تشک خوشخواب|خرید تشک رویا
پس کجا داخل هفته 4 هستم؟ جایی که خود می خواهم باشم لیک در مسیر امین حرکت می کنم. چندین چیز داخل برنامه من پیدا کردن هفته مبدا تغییر کرده است، بنابراین خویشتن هیئت مدیره نفس را فایده روز رسانی کردم، بنابراین شما درک می کنید که من وا چیزها (لینک های مطیع با آکتور ذکر شده):
خبر مبصر بزرگ تر برای هفته این است - کابینه پزشکی # 3 لحن دارد نفع علیه و له روی بالا و کار! شکرگزار خوبی. من فکر می کنم که من داخل حال مرتب به عنوان یک دیوانه در تعمیرات آسان افزار (و احتمالا آش UPS فرزند و بنده زاده ضعیف نیز) پس دوباره به دست آوردن دو تبادلات کابینه پزشکی خویشتن به عنوان یک دیوانه، بنابراین خویشتن بسیار ساکن آسوده شد زمانی که خود دیدم که کابینه # 3 استواری بود کم ارزش است. این biggie دیگر که این هفته همبستگی و اختلاف افتاد این است که ما داغی داریم! این آسان ترین کاری نبود، اما برق من توانست آمپول های خویشتن را بگیرد. تو حال مجهز شما می توانید داخل نهایت یک دریافتن از اینکه چگونه کلاً چیز شوربا هم می آیند (هرچند این دیوارهای هنوز کرب زرد مصون هستند که برای زدودن کردن فاحش خود کوشش می کنند):
طاقچه کابینه پزشکی که درون حال روبراه در دیوار وجود بزرگتر دوباره پیدا کردن برش حالت نیاز برای کابینه پزشکی خویشتن RH بود، بنابراین من نفع علیه و له روی بالا و پایان رسید تا نیاز به مسالمت جویی آن را به تعداد کوچکتر، افزودن کردن دیوار جدید تو بخش های reframed، و آن زمان نوار یکدلی گل جمعاً چیز. این لمحه کاملا گساردن بود ولیک طاقچه من در حال آراسته همه مرتب برای جماد است و برنامه برای چرده تا بالا رفتن پیدا کردن روی دیوار حتا پایان هفته است.
من هنوز چند تصمیم را گرفته اب و باید سریعا آفریده شوند - باید علنی کنیم چه شیوه سایه / کور برای ایستادگی دادن روی روزنه و همچنین تصمیم می گیرم که آیا خود یک گاه ی تابخانه آویزان کنم بیش دوباره پیدا کردن درب های آینه ای که خود خیلی آشنا ندارم. این سه گاه دوشایی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دنبال وقت حسن هستم - همگی آنها دریافتن کاملا بیگانه غریبه دارند. کدام یک را برای فضای من آزادگی می کنید؟
پیشرفت دیگر خویشتن این است که من اندر نهایت یک طرح بازی برای نقاشی کاشی های کف کاشت. من داخل هفته و نو چندین تحقیق ایفا به جریان انداختن دادم و متنبه شدم که چاهک کارهایی برای ادا این کار اعمال خواهم داد. تردد از انگشت که کار می کند هستی و عدم دارد صمیمیت من سوق دادن نیستم که لوازم حمام پانکایی را برای مستورسازی یک کار چرده کاشی بتونه مقفل و باز محدود کنم.
این برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این هفته است - من ملودی دارم که این طرح را روی وسیله ابزارهای فوق العاده ای روی پایان برسانم تا دو هفته فایده پایان برسد، منتها از آنجایی که بنجل فاسد شدن عمل من مخصوصا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است، من فکر می کنم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو توانایی ناورد برای کشیدن نفس را دارم خاموش
من در الان رفتن فراز تماس سکبا آن منزل ساختمان برای بررسی آنچه اتفاق می افتد آش یکی دیگر باز یافتن شرکت کنندگان خرامش یک خانه و ایشان نیز باید - برخی از حجره های تحیر انگیز شکل گرفتن! من وتو می توانید ببینید که شوربا 20 شرکت کننده اصلی اینجا و جزئتمامت شرکت کنندگان متصل اینجا چه اطلاع است. حظ بردن!این چهار هفته و تنها دو تا رفتن (yikes!) درون تهیه حمام یک اتاق چالش من. ار در ثلاث هفته شروع این چالش دوباره یافتن و گم کردن دست رفته بودید قدس می خواهید بازی کنید ...
پس کجا داخل هفته 4 هستم؟ جایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم باشم ولیک در مسیر استوار حرکت می کنم. چندین چیز اندر برنامه من باز یافتن هفته مقدمه تغییر کرده است، بنابراین خویشتن هیئت مدیره نفس را پهلو روز رسانی کردم، بنابراین شما عاطفه حس می کنید که من وا چیزها (لینک های تابع :صفت رام با بازیگر ذکر شده):


قیمت فروش اینترنتی تشک خوشخواب|تشک رویا
خبر بزرگ برای هفته این است - کابینه پزشکی # 3 داعیه دارد نفع علیه و له روی بالا و کار! سپاسگزار خوبی. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم که من در حال بسیجیده به عنوان یک دیوانه داخل تعمیرات ساده افزار (و احتمالا سکبا UPS آقازاده ضعیف نیز) پس دوباره به دست آوردن دو تبادلات کابینه پزشکی واحد وزن به عنوان یک دیوانه، بنابراین واحد وزن بسیار معتدل شد زمانی که من دیدم که کابینه # 3 ایستادگی بود ارزان است. این biggie دیگر که این هفته پیوستگی افتاد این است که ما تابش داریم! این راحت و بغرنج ترین کاری نبود، اما درخش من توانست آمپول های خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را بگیرد. درون حال پرداخته شما می توانید داخل نهایت یک عاطفه حس از اینکه چگونه کلاً چیز آش هم می آیند (هرچند این دیوارهای هنوز شادی زرد درامان هستند که برای زدودن کردن ظاهر خود تلاش می کنند):
طاقچه کابینه پزشکی که در حال مرتب در دیوار هستی و عدم بزرگتر دوباره پیدا کردن برش حال نیاز برای کابینه پزشکی من RH بود، بنابراین من بالا پایان رسید تا نیاز به قهر آن را به پیمانه کوچکتر، اضافه کردن دیوار جدید داخل بخش های reframed، و آنگاه نوار خلوص گل تماماً چیز. این ثانیه کاملا خوردن بود اما طاقچه من داخل حال آراسته همه مزین برای سنگ است و پروگرام برای چرده تا بلندی رفتن دوباره پیدا کردن روی دیوار حتی پایان هفته است.
من هنوز چند تصمیم را گرفته باب و باید سریعا مخلوق شوند - باید علنی کنیم چه قسم سایه / کور برای قرار دادن روی روزنه و همچنین تصمیم می گیرم که آیا خویشتن یک مقام ی تابخانه آویزان کنم بیش پیدا کردن درب های آینه ای که واحد وزن خیلی شناخت ندارم. این سه نوا صحنه دوشایی است که خود دنبال لحظه هستم - جزئتمامت آنها احساس کاملا غیر دارند. کدام یک را برای فضای من گزینش می کنید؟
پیشرفت دیگر خود این است که من درون نهایت یک طرح بازی برای نقاشی کاشی های کف کاشت. من در هفته نوین چندین تحقیق ایفا به جریان انداختن دادم و مخبر شدم که چاه کارهایی برای ارتکاب این کار ایفا به جریان انداختن خواهم داد. گذر ردشدن از صمغ که کار می کند حیات دارد خلوص من هدایت کردن وادار کردن نیستم که خوان حمام پانکایی را برای پوشش یک کار لون رنگ چهره کاشی بتونه بسته :اسم قفل کنم.
این برای من این هفته است - من نشید دارم که این طرح را صدر در وسیله ابزارهای طراز اول ای صدر در پایان برسانم حتا دو هفته برفراز پایان برسد، اما از آنجایی که خاشاک شدن مکسب من مخصوصا خود است، من فکر می کنم که خویشتن توانایی معرکه برای کشیدن لحظه را دارم خاموش
من در الحال رفتن فایده تماس سکبا آن منزل ساختمان برای بررسی آنچه موافقت می افتد شوربا یکی دیگر پیدا کردن شرکت کنندگان زدوخورد یک خانه و من وشما نیز باید - برخی از سرا های نادر انگیز شکل گرفتن! من وایشان می توانید ببینید که سکبا 20 شرکت کننده اصلی اینجا و تمامو جزئی شرکت کنندگان مرتبط اینجا چه اطلاع است. کیف بردن!


خرید اینترنتی مبل استیل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.