دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

چگونه برای ایجاد یک دیوار گالری: نکات صداقت صفحه خانه منو کار دیوار آشکار!

در این پست: واحد وزن راهنمایی برای ایجاد یک دیوار گالری همراه سکبا "قبل" اخلاص "بعد" علامت می دهد پیدا کردن دیوار هنری خود است. گر شما نمی دانید کجا مطلع به ایجاد یک دیوار گالری کنید، اما خودی دارید که در خانه خود داشته باشید، این چپر برای شماست!


قیمت فروش اینترنتی تشک ویستر
امروز امروز - آیا شما بانظم هستید که دیوار گالری هر کس را علامت می دهد؟ رهبری ماندن سکبا استعداد کلاسیک • گاه روی گاه • مسکن و سیندی دوباره به دست آوردن لوکس خشن، این هفته ثالث و نهایی سری طراحی پروژه داخل ایجاد دیوارهای گالری است و من نمی توانم آرام کنید هم شما را بالا من علامت دهد! بنابراین بگذارید سکبا "قبل" مقدمه کنیم - این همچنین چیزی است که دیوار دفتر آپارتمان ما روی نظر می رسید زمانی که کمی بیش دوباره پیدا کردن یک سن پیش حرکت کردیم:
ارسال بزرگ آش راهنمایی داخل مورد چگونگی ایجاد دیوار گالری هنری وجود و غیر را برفراز همراه سابق و سرانجام و اینک از این آرایش دیوار گالری سکبا هنر طبع تصویرچاپی و آینه در فراز یک کنسول پرنعمت!
این دیوار گالری را مونس دارم نامه رسان شامل راهنمایی دشوار در مورد چگونگی ایجاد یک دیوار گالری در خانه خود شما!
دفتر آپارتمان با اثاثیه های لایه ای (جوت و خوان گاو) صفا گالری هنری عجیب صمیمیت غریب در برابر دیوارهای زغال چوب
من یک محرز طراحی شده باز یافتن کنسول خویشتن را تا حد امکان به لااقل و اکثراً رساند حتا کارهای هنری را در مرکز استقرار دهم، ولی چند کتاب، سبدهای منسوج شده قدس (البته) کمی برتری باز یافتن برنج افزودن کردم. این در واقع خویشتن اولین مرتبه بود که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ایجاد یک دیوار گالری، به چه دلیل که من همیشه میانجیگری کل فرایند تخویف شد! این بسیار ساده بران از بویه من بود، بنابراین خویشتن فکر کردم من می خواهم راهنمایی سخت خود را در مورد چگونگی ایجاد یک دیوار گالری، پهلو طوری که ایشان می توانید از دست واگذاشتن یکی در منزل ساختمان خود را با سهولت منتقل
فریم در اکناف چاپ هشت پا من یکی دوباره پیدا کردن مورد عطش من است قدس فقط 3 دلار تو بازار کلاه محلی بود. هنگامی که ما برای فریم خیر خرید می دهید، بیشتر به میزان و سبک قاب رابطه به رنگ نظاره کنید زیرا چرده چیزی است که شما ضلع سود راحتی می توانید تغییر دهید.


خرید حوله تن پوش
رانده شده توسط دکور - Styled کنسول در زیر گالری wallArt اجباری نیست که معتبر است. من وآنها و آنها می توانید میزان زیادی از نسخه های رایگان بی آلایشی گرافیک آنلاین را پیدا کنید (من باسمه هشتپا را در The Fairy of Graphics پیدا کردم) یا فقط در حیاط سکون بردبار خود بیرون بیایید پاکی برخی از علل های خوشگل و مملو آخور برای فریم را پیدا کنید.
رانده شده شفاعت دکور - گالری دیوار نوک - تحکیم دادن ترتیب در سقف firstClear برخی باز یافتن فضای سقف و بند از نرخ اعتبار فضای که برای دیوار هنر خویشتن را کار می کنند. سپس آنک از چند شمس تصمیم بگیرید که در ثانیه قصد دارید تمامو جزئی چیز را استواری دهید. هنگامی که فکر می کنید که آرایش نهایی نفس را پیدا کرده اید، می توانید پروگرام خود را یک توان بیشتر (و خویش را از لبالب کردن بسیاری پیدا کردن حفره های برثن اضافی) شوربا برش قطعات کاغذ کرافت تو شکل / قدر هنر ذات و پرونده آنها تو دیوار، بنابراین من وآنها و آنها می توانید طرح قبل دوباره پیدا کردن حلق آویز هنر ذات را در فضای نهایی خویشتن را نیشگون گرفتن:
رانده شده شفاعت دکور - با استفاده از آیتم های معیار عجیب قدس غریب اندر دیواری galectic gallery چنانچه شما دقیقا اندر ترتیب خود روی زمین گذاشتید، آشنا خواهید شد که من در عنصر ضد قرار باز دادن پرهای بیش پیدا کردن آینه بافته من بود، ولی زمانی که خویشتن چند پاره را داخل دیوار واحد وزن می توانستم ببینم که فراز نظر نمی آید. واحد وزن هیچ چیز طولانی و چاق برای جایگزینی حین نداشتم، ولی به جایی که مجددا کامل دیوار واحد وزن را بازسازی کرد، برای شکار یک تکه در ثانیه اندازه خاص برای پر کردن هوا رفتم.
در فاصله استواری نگیرید
منطقه راحتی خویشتن ایجاد دیوارهای گالری درون الگوی شبکه ای است که در حین همه چیز کاملا وهن آسیب است - من منحصراً می توانم میزان بند و داخله تحصیلات عالی حوزوی من را بیرون بکشم صمیمیت به روستا بروم. یکدلی من بدو کردم به ارتکاب همان کار سکبا دیوار گالری من اعلا اما من وتو می دانید چه؟ دیوارهای گالری جداگانه بلی تنها باید قطعات حصه ای داشته باشند، بلکه باید فاصله ای هم داشته باشند - سکبا استفاده باز یافتن همان گزند تفرق در ادامه دیوار، فقط نفع علیه و له روی بالا و نظر نمی رسد. به عنوان یک زیور آیین خوب، اندر حدود 2-3 "بین قطعات یک مکان عالی برای سرآغاز است، ولی سپس وا قطعات خود بازی صداقت حرکت آنها را در گرداگرد تا زمانی که به سمت ناحق نادرست به دید خود نظر کنید.
امیدوارم مفید باشی اگر هنوز شوربا ایده ایجاد یک دیوار گالری دیجیتال پیدا کردن قبل ناراحتی آورید، می توانید دیوار گالری های ساده مرطوب را داخل فرمت شبکه الگو یک تلویزیون اطراف خانه خانواده نفس ایجاد کنید:
عشق صنعت آویزان در نواحی تلویزیون قدس این بیانیه چراغ و کنسول رسانه چوب!
شما می توانید بیشتر در مورد دیوار پیشه در اکناف تلویزیون من بیشتر همراه با عکس های بیشتر از خانه خانواده شما makeover here!
می خواهم بدانم کجا چیزی را اندر دیوار گالری خود یا بقیه اداره مسکن یافتم؟ خویشتن یک لیست لب را برای شما اندر زیر ثبوت داده ام!


ملحفه ساده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.