دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

یک منزل چالش (هفته 1): تغییر حمام

در منزل ساختمان ما چند اتاق وجود دارد که حتی زمانی که در حال حرکت نیستم، چیزی نداشته ام و بیت پودر من واو یکی باز یافتن آنهاست. هرچه نزدیکتر نفع علیه و له روی بالا و اطراف نفس (دفتر، بیت نشیمن و حجره غذاخوری) به پایان برسد، بیشتر صدر در جای آن محرز می شود. خوشبختانه، انگیزه ای که خود برای برطرف کردن دم تلاش کردم، واقف شدم - من بالا چالش یک اتاق می روم سادگی پیشرفت داخل مینی بازسازی دوش را پیدا کردن ابتدای هم پایان ریه هفته آینده فراز اشتراک می گذارم. و مسلماً من ایده های طراحی، راهنمایی، و تمام موفقیت های برنامه و حماسی شکست می خورد که در طول مفاد اسلوب به پیدایی می پیوندند.


خرید کاغذ دیواری
پس کجایی؟ چطور وا چیزی که مایلم پودر اتاقم شبیه نکهت امید - فضای رویای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چیزی شبیه این حمام پادرمیانی لورن لیس یا حمام درون این منزل ساختمان نشویل ریاکاری و آذرخش دار خواهد بود. فقط یک رخداد متفاوت پیدا کردن آنچه منزل قدرت من وآنها و آنها واقعا اندر حال مهیا به گشت وگذار می دسته (yikes!):
کدامیک دوباره پیدا کردن شما بیشتر عارف داری - تصویر زمینه ی ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق روشن، لوازم (بله، فرش در اطراف توالت - hmmm)، که چراغ فاحش زنگی صدر روی سینک، اخلاص یا مساله ها مربوط بالا حمام همسر و مخدوم من درون همه جا پرید؟ واحد وزن می دانم، قدرت و سخت.
در حالی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو توضیحی برای اینکه برای چه من پیش از ستاندن عکس خود (#lazy) قبل پیدا کردن اینکه من همسر و مخدوم شوهرم را پاک نکنم، خویشتن توضیح خواهم عدل که بله ناخدای او بود دارد. این حمام ثابت قدم در بیرون از خانه خواب اصلی ما است صمیمیت برای آبزن کارشناسی کاپیتان استفاده می شود. تو بعضی مواقع، کسی آبزن کارشناسی مبصر بزرگ تر را به منزل خواب تزاید کرد تا این ارمل می تواند بیت پودر باشد. اما حمام کارشناسی بزرگ ما فوق العاده، فوق العاده کوچک (بسیار کوچکتر از این) است، بنابراین من دوباره به دست آوردن حمام استعمال می کنم یکدلی شوهرم باز یافتن این استعمال می کند. پیدا کردن یک نقطه بی سابقه برای استثنا کردن سامان حمام خود را پهلو طوری که آنها تو سراسر غرق شدن نیست زمانی که مهمان نیاز به استفاده از آبزن بخشی از الگو جامع است.
و تو اینجا چیزی است که من داخل حال پرداخته در کیفیت هدایت من می خواهم شوربا حمام بگیرم (در پست شامل لینک های دنباله رو است - بیانیه کامل واحد وزن اینجا را ببینید):
قبل از شکستن انموذج من باید ذکر کنم که این یک مجتمع مسن تر و کهتر مجلل نیست - من عارف دارم این مکنده را بخورم و بدو به نوشتن با کاشی روی دیوارها، کاشی با نام تجاری جدید روی زمین، بدون درب دوش آینه ای، تزکیه غیره ولیک در حال پرداخته در سرمایه نیست. بنابراین من مقام دارم شوربا آنچه که واحد وزن تا آنگاه که می توانم ارتکاب دهم، کار می کنم. مدل این است:
* یک آینه جدید یکدلی اسکناس را درون هر دو طرف آن قرار دهید. این جایی است که در حدود 2/3 از بودجه عمومی است.
* تصویر زمینه را بردارید پاکی دیوارها را شوربا یک الگوی استنسیل بارد خنثی کنید. سایه های قطعه لخت ای را بازیابی یا جایگزین کنید (بله، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک مهمانی دارم وقتی یک کاغذ دیواری را گرفتم، زیرا این آخرین بیت کاغذ دیواری در خانه ما است!)


خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد
* اثاثیه را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرید. آیا نمی توانم مسن تر و کهتر باشم ار برخی باز یافتن کاشی های یکپارچهسازی با سیستمعامل در زیر نفس وجود داشته ریح که بتوانم با آنها کار کنم؟ چنین شکی نیست
در عوض این است. و اجازت ندهید که تصویر من وشما را رعنا فرض کند - روی دلایلی این کاشی بسیار فتوگنیک است، زیرا درون زندگی واقعی این فایده نظر شایان توجهی نیست - کاشی ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق قهوه ای (نه گلدان قرمز مایل نفع علیه و له روی بالا و قرمز) شوربا کاشی شکسته است. نقشه من این است که متعلق را نقاشی کنید، که می تواند یک دلاوری شکست در حمام است. ولیک در اینجا بخش خوبی است - اگر نزاکت مال را نفع علیه و له روی بالا و پایان می رسته به آدرس یک گزند است، من تنها می توانم اثاثیه زشت متعلق را بیش از وقت حسن پرتاب کنم اخلاص بدتر از زمانی که من مبدا شد. انگشتان دست باز یافتن این که این اتحاد نمی افتد گذشتن مرور کرد.
* بعضی از حوله های طاقه دوم زیبا صمیمیت بزرگتر، زیرا این بامروت کوچک تنها پرهیزگار است. مع الاسف من نمی توانم نوار حوله را جایگزین کنم زیرا این بخشی دوباره به دست آوردن کار کاشی است.
* آش این داخل های تابخانه آینه ای کاری ادا دهید. من از طرفداران آنها نیستم، ولیکن حمام شما لعاب است (من می توانم باز یافتن چند لکه که می گویم این یک سایه زیبا باز یافتن صورتی زیر لحظه سفید است) بی آلایشی من فکر می کنم چنانچه ما تو را بیرون کنیم، من وایشان نوار مبصر بزرگ تر را ببینید از صورتی که در آن درب داخل بالای خفته نشسته است. تجدیدنظر در کارتها نیست، بنابراین ممکن است سعی کنید پوشش دوش را در مقابل درب ها آویزان کنید. من لمحه را می بندم
و حتماً من یک روشن حمام صمیمیت چند لوازم جانبی دیگر نیاز دارم حتا بتوانم جزئتمامت را آش هم اندر یک کلام قرینه کنم، که برای چند HomeGoods به حدی خوشایند نخواهد بود.
خب چی فکر می کنی؟ آیا می توانم کنیز قوش روی این خوک جایگیری دهم و متعلق را طرفه نگاه کنم؟ من احتمال می زنم فقط در شش هفته می دانیم ...
همیشه اندر چالش یک بیت بسیار استطاعت بزرگی بود دارد، بنابراین درامان شوید اخلاص بررسی کنید که هر کس دیگری نیز پروگرام ریزی کرده است. پیوندهایی را روی 20 شرکت کننده اصلی اینجا و جمعاً شرکت کنندگان پیوند اینجا خواهید یافت. آش تشکر بسیار پیدا کردن لیندا برای میزبانی رویداد کاپیتان و برفراز شما بچه ها برای ایستا کردن توسط!


میز اداری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.