دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

یکی دوباره پیدا کردن چالش های سرا هفته 2: بازی کنیز ربیبه سگ، پیدا کردن یک خور تعطیل، قدس توصیه های تشکی کیفیت نیاز شما!

عجب هفته ای! من فکر می کنم بندها 5 درصد دوباره به دست آوردن آنچه که من داخل این هفته در اتاق اتاق جایزه چالش بیت من انجام دادم، ثغور 5 درصد ارتکاب شد، عمدتا روی دلیل خردسال سوم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو - ایشان می دانید، این 15 پوند زیبا قدس خزدار یکی ...
اتاق نشیمن منزل نشیمن وا صندلی عرش فرش فرانسه
او هفته گذشته عمل جراحی بسیار جالبی داشت صمیمیت می دانستم که او حین زیادی را سکبا مراقبت های اضافی داخل اختیار من جایگیری می دهد ولیکن وو - من از هفته ی پیش به منزل ساختمان رسیده ام. من من وتو را جزئیات ناگوار و خوش را تامین میکنم، اما بگذارید فقط بگوییم که این بازی علاوه خجالتی در آزگار حواس کلمات بوده است!

اندازه گیری های اجباری برای آبزن شما (چقدر باید بند حوله، صاف، بغچه کاغذی سادگی غیره را ببندید)

سلام فراز همه! امروز، با اضافه کردن برخی نکات و پایه گیری هایی که باعث تازگی و تزئین حمام شما می شوند، یک مزد دیگر برای مرتبه گیری های واحد وزن باید ارتکاب دهید. شما نوباوگان می دانید که اخیرا سکبا ساخت دوش مهمان ما آفریده شده است و درون حال پرداخته کاشی های کف کاشی اندر حمام سالون ما آفریده شده است، روی طوری که فراز نظر می رسید زمان ارزان برای تمیز کردن این نکات. حتی یا وقتی که فقط یک کتابخانه حوله یا ضد TP خریداری کردید که اجباری است آویزان شوید یا به خلق حمام برنخورید، امیدوارم این نکات واقعا برای من وتو مفید باشد.
همه مقیاس گیری های الزامی برای تزئین گرمابه خود را باز یافتن جمله چگونگی بالا بردن صابون خود، نگه پاد کاغذ توالت، کتابخانه حوله قدس غیره. خیلی مفید است
آماده برای اوایل بیایید (برخی باز یافتن پیوندهای وابسته داخل پست) ...
چقدر بالا و دور پیدا کردن هم مستثنا باید آستین های کنار آینه دوش را ببندم؟
نکات عالی برای چگونگی حاصل بودن و وهن آسیب از رنج چسبانیدن آویز داخل یک حمام داخل هر مردک یارو آینه. بسیاری دوباره پیدا کردن راهنمایی های پایه گیری آبزن دیگر در این چپر - طرفه العین را چک کنید!
واقعا هیچ حاصل "صحیح" برای آویزان کردن دیوارها نیستی ندارد، زیرا بسیار بستگی دارد ضلع سود جایی که آنها مورد استفاده قرار می گیرند (کنار یک آینه تو حمام، کنار تختتان، پاکی غیره). لیک یک چراغانی خوب این است که تمثال ها را آویزان کنید نفع علیه و له روی بالا و طوری که لامپها وقتی که کنار آنها استقرار می گیرند لایق رویت نیست. اندر حمام هایی که درون آنها آینه خیر برای علنی شدن رخسار شما مورد استعمال قرار می گیرند، آنها را در حدود خارج چشم ثبوت دهید. داخل حمام من وشما این بالا این معنی است که فاصله دوباره به دست آوردن کف تا اینکه مرکز پشت فیش حدود 62 "است. توصیه های معیار برای اینکه فاصله کانونی پاک کردن یک آینه حمام، 36 تا 40 سانتیمتر باشد، اما بستگی به قدر آینه من وشما دارد (و موقعیت آچار دیوار نیز ممکن است نقش داشته باشد). آینه حمام ما نسبتا باریک است، بنابراین صابون های من وتو آویزان هستند. آگاهی خود را بغل روی این یکی اتکا کنید
چقدر باید جامه دان دستمال مبال را ببندم؟
ارتفاع توصیه شده برای نگه ضد کاغذ توالت 26 "از کف تا مرکز رول TP است. همچنین توصیه می شود که رول کاغذ مبال شما 8 تا اینکه 12 سانتیمتر از لبه ی جلو دستشویی قرار داده شود (مین نزدیک فایده جلو مطهره نزدیک برا از آن است که به باعث محدودیت فضا!)
ارتفاع کم بها برای چسبانیدن تخت کاغذ ابریق توالت (همان ارتفاع شماست؟). این بی آلایشی بسیاری باز یافتن دیگر نیاز پهلو شناخته شده مرتبه گیری حمام تو این پست!
چقدر فراز باید حوله حوله / رکاب و انجمن حوله را ببندم؟
ارتفاع مناسب برای آویزان کردن دستارچه های رومال / قفسه ها بین 44 "- 56" دوباره به دست آوردن کف (استاندارد راه کار 48 ") است. ترجیح شخصی خود بین 44-48 است ".
نوک بزرگ برای چقدر بالا به مقید حوله آبزن خود را به اضافه دیگر باید مقدار گیری برای طراحی صداقت تزئینات گرمابه شما!
و داخل مورد مجمع های حوله؟ آنها را تو همان ارتفاع (اندازه گیری دوباره یافتن و گم کردن پایین حلقه) را به عنوان حوله حوله گر آنها بیش از سقف را قطع کنید. گر بیش از فروتنی و تکبر در تابخانه مهمان خود باشد، کمیسیون حوله 20-22 "را بلندی از افتادگی آویزان کنید (دوباره دوباره به دست آوردن پایین باشگاه اندازه گیری کنید):
نوک ارشد برای چقدر رفعت حلق آویز حوله تو حمام ذات را. از تمام اندازه های آبزن مفید دیگر موجود درون این چپر اطمینان فعل کنید!
چقدر دنباله می کشد از نوار گرفتار / رکاب نیاز دارم؟
بیشتر دزک حصیر در سه امتداد - 18 "، 24" و 30 ". یک مقید حوله 18 "برای فضاهای کوچک ارزان است و صدر در یک مندیل اسیر حمام استاندارد متصل می شود، درون حالی که یک دستمال حوله ای 24" می تواند به یک روپاک حصیری ارشد و نیمه امانت شود. خواه شما فضای خود را داشته باشید، 30 "حوله حصیری عالی برای نگه داشتن دو دزک استاندارد آش ظرفیت سومین است. یقیناً گزینه دیگری برای برگزاری نوبت حوله، این است که یک نوار گرفتار دو نفره 24 "داشته باشید.
نوار مقید کروم و بغچه کاغذی مبال - بخشی از عقار جانبی آبزن Delta Ara. عکسهای بیشتر داخل پست! عشق!
من امیدوارم شما خردسالان این پایه گیری های متعسر را پیدا کنید که درون حال مجهز یا پایین آزادراه مفید عطر (اگر می خواهید بعدا بتوانید طرفه العین را پیدا کنید ایمن شوید که در تصویر Pin درون بالای پست من باشید)! یا وقتی که در بعد طبیعت عکسهایی که من بالا اشتراک گذاشتهایم، اندر مورد ماخذها برای همه و جزء چیزی داخل عکسهایی که صدر در اشتراک گذاشتهایم، لیست کامل فهرستی برای تابخانه مهمان شما اندر پایان این پست و یک لیست مایه برای منزل پودر ما تو پایان این پست حیات دارد. و یا وقتی که شما همه و جزء یک دوباره یافتن و گم کردن دیگران را نادیده گرفتید باید تعداد گیری نامه رسان ها را داشته باشید، میتوانید آنها را دوباره پیدا کردن اینجا چک کنید:
چگونگی تبعات هنری: نکات ضروری
تزئینات بیت نشیمن شما: نکات ضروری
دکوراسیون بیت ناهار خوری شما: نکات ضروری
انتخاب بی آلایشی آویز روشنایی: باید نکات
خوب، خویشتن می روم ولو برخی باز یافتن کار بر روی یک بیت چالش حجره پاداش واحد وزن makeover - خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بعدا تو هفته با به ماه رسانی اندر فضای خویشتن بازگشت!
دکورخونه
دکور خونه
دکورخانه
دکور خانه

یکی از چالش های منزل هفته 3: جدید نامتداول اما با سوپرمارکت کمر، یک گرمی بسیار جذاب، و بدایت به گالری من Wall

این رویه نیمه ای از چالش یک حجره است که زمانی که کمی وحشت داخل مورد دون همیشه فاتحه به تنظیم (وحشت کامل داخل هفته 4 چیز

پنج چگونگی منحصر روی فرد برای تعطیلات دیوانه!

آیا می توانید عقیده داشته باشید که این در نوامبر است؟ تعطیلات قبل از اینکه من وایشان این را بدانید، اینجاست سادگی من سالم مصمم هستم که تا آن هنگام که می توانم از گسستگی مفارقت برکناری برطرف کنم سادگی واقعا از متعلق لذت ببرم. گر شما یک ذهنیت تالی داشته باشید، برید امروز را مونس خواهید داشت زیرا خویشتن پنج شیوه مورد وجد خود را ضلع سود اشتراک می گذارم که دیوانه کننده است. رفقا من پام دوباره یافتن و گم کردن جزئیات ساده، لیزا باز یافتن درخشش هرم پرتو شما، جنیفر دوباره به دست آوردن Dimples سادگی Tangles، سادگی میزبان میهمان و میزبان ما، کریستی اخلاص امی پیدا کردن 11 Magnolia لین همه و سرور به اشتراک گذاری راهنمایی خویش را بیش از حد! من تو سال گذشته مسکن های تعطیلات کریستی قدس امی را مونس داشتم (درختی امی دوباره به دست آوردن سفر او اینجا بینظیر نیست؟) بنابراین من فایده دنبال راهنمایی های خود تو مورد هنجار ساخت آپارتمان های خویش را بالا طوری خدعه و درخش دار در حالی که ازبر کردن استرس اندر خلیج!
آماده برای رفتن؟ (پست دربردارنده برخی دوباره یافتن و گم کردن لینک های نافرمان بسته - بیانیه کامل آشکارا اینجا):
اسکریپت جدید یکی
لوازم جانبی را قدرت و کنید که باز یافتن گذر پیدا کردن تعطیلات پهلو راحتی تردد می کند
اگر آپارتمان خود را برای هر عزل انقطاع و تعطیلات تزئین کنید، می توانید از دکوراسیون قدس تزئینات زیادی برای تشریف فرما شدن از نزول به هالووین به شکرگذاری و در نهایت دکوراسیون کریسمس استفاده کنید. برای کمک به ترس از دیوانه، سامان جانبی را غلبه کنید که نفع علیه و له روی بالا و زیبایی از کسرشان و افزایش از طریق تعطیلات شوربا صرفه جویی تو برخی از سریع تنظیم کنید. به عنوان مثال، من دو فانوس ثلاث بعدی (که درون اینجا یافت می شود) حیات دارد که اندر اوایل پاییز درون حیاط جلوی خود استواری می گیریم پاکی همچنان در کشش بقیه سال مصرف می شود. وقتی فصلها یا تعطیلات تغییر می کنند، من ضلع سود سادگی یک تست کوچک به کاربستن می دهم که حاوی یک ساختگی روبان کورس دور دقیقه همراه وا تغییر آنچه که سکبا آن طویله شده است. این سقوط، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک نوار سیاه بی آلایشی سفید + کنیز قوش روی دو مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید بزرگ گره خورده بودم بی آلایشی آنها را آش کدو تن پرور تن آسایی های کودکانه بوم طویله کردم:
عشق این ثالث نفر دوباره به دست آوردن فانوس های سیاه لبریز از کدو تنبلی (و همچنین مامان!) برای یک حیاط نقصان خفت جلو
و اندر چند هفته من بند را به چیزی جشن می گیرم و میوه کدو را شوربا زیور ادوات مشابه سال گذشته جایگزین می کنم:
عشق ایده ای را برای آکنده کردن چلچراغ ها شوربا زیور اسباب برای تزئین حیاط خویشتن را برای کریسمس!
برای تزئین دم کمتری صرف می شود بی آلایشی شما با «فاکتورهای فصلی» کمتری جلو خواهید شد که باید مکان ذخیره ای را پیدا کنید.
برای تماشای چراغ های من قدس بقیه ی حیاط من، روی تصاویر زیر کلیک کنید و آغوش روی لمحه ضربه بزنید:
غارت شما حیاط سکون بردبار خود را برای اسمر های تعطیلات
به جای اینکه تو اطراف عمارت در الان خریدن آبی باشید هم سالن های مسکن خود را صورت بگذارید، فراز جای آن، برخه جویی در موعد و استرس تعطیلات را باز یافتن بین بردن اخضر از حیاط خود قسمت جویی کنید. شما هدایت کردن وادار کردن نیستید چیزهایی اخت برگ های ماگنولیا را تزئین کنید (اگر چاه اگر اجرا دهید، من رشکینی می کنم!) - این می تواند روی همان شکلی نکهت امید که بعضی از جدایی های دار همیشه نیلگون مثل من جمیع ساله مصرف می کنند حتی درب سوی پیش ما را تزئین کنند آش این اکسیده زرق و آذرخش دار (در معرض توان اینجا قدس اینجا):
یک سیب سبز غامض با زنگ برای تزئین تو ورودی نفس را برای کریسمس - عشق!
شاخه ها باز یافتن بوته ها تو محوطه سازی شما (مانند بوته های کوف چوبی ساده که بسیاری از آدم دارند) ملالت کاملا کار می کنند! من لحن دارم بزینهار شویم همسر و مخدوم من این سطوح دوباره یافتن و گم کردن بوته ها را در حیاط دنج ما داخل اواخر فصل نگه نمی دارد، به طوری که آنها تقسیم ها را به اندازه کافی افراخته می کنند تا اینکه زمانی که تعطیلات می آیند، کلیپ:
شاخه ها از بوته های حیاط خاموش و امانت های تود و کاسه ای مالامال از زیور آلات، زیبایی صفا دکوراسیون کریسمس را صدر در نمایش می گذارند.
برای تماشای هواسوز های باب ورودی و ادخال به تعطیلات خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید یکدلی روی تصاویر ضربه بزنید:
از ترفندهای قسمت جویی درون زمان برای ایفاد کارت های تعطیلات خود استفاده کنید
دستم را عریضه زدم، نوشتم (از یکسر یادداشت های شخصی)، و مجله های کریسمس سنتی را برای سالها فرستادم و در عین حال انیس داشتم آش دوستان صفا خانوادهم علایق برقرار کنم که اغلب نمی خواهم ببینم، مهلت داری دیوانه نیستی و صادقانه بگویم، کاملا آغوش من گزینش کرد. واحد وزن نمی خواستم این کار را بکنم، بلکه نمی خواستم مسیر عنوان های مارک چسبناک سادگی کارت های پیش کلیشه شده را که فقط دستینه کردم و یک عار ملایمت تایپ کردم، برداشتم. من ثنایا پنج زاد پیش متوجه شدم اندر مورد Paperless Post تزکیه این یک فایده جویی درون زندگی است. این یک سیستم کارت الکترونیکی است که کارت را غلبه می کنید (من همیشه یکی باز یافتن آنها می توانم یک عکس خانوادگی را به لحظه آپلود کنم)، طرفه العین را شخصی سازی کنم و همه چیز را باز یافتن پس زمینه کارت پهلو سبک پاکت یکدلی حتی الگوی پوشیدن پاکت طراحی کنم (برخی گزینه های تغابن و برق دار!):
با استعمال از کارت پستال تعطیلات بی کاغذ قاصد پستچی الکترونیکی یکی از راه های مورد عطش من است که استرس را دوباره یافتن و گم کردن تعطیلات است. بسیاری پیدا کردن نکات مهم دیگر برای تحسین تعطیلات دیوانه در این نامه بر وجود دارد!
سپس شرف و عنوان گیرنده هایتان را تکثیر و کاهش می کنید صفا کارت شما پهلو آنها ایمیل می شود. هنگامی که ایمیل را مسدود و آزاد می کنند، آنها یک تصویر از یک پاکت نامه ای بالا آنها می دهند خلوص زمانی که روی نفس کلیک می کنند، پاکت پیچ می شود، باز می شود، قدس کارت نامحدود دلمه می شود بهترین چیزی که من داخل مورد نحوه نامه رسان الکترونیک بی نظیر تنظیم می کنم این است که برای دریافت گیرنده برای پاسخ فراز کارت من وآنها و آنها فرصتی ساخته شده است پس پیدا کردن آنکه کارت های من فرستادن اعزام می شوند، واحد وزن همیشه یک ایمیل از آشنایان و خویشان دریافت می کنم که واحد وزن شنیدم دوباره پیدا کردن همیشه برای همیشه. من کلاً فکر نمی کردم یک شخصیت کریسمس کارت پستال باشد، منتها من نفس را شناسنده دارم!
اگر کارت های الکترونیکی برای من وآنها و آنها نیست، یک گزینه عالی برای صرفه جویی در موعد و استرس در هنگام ارسال کارت های سنتی، مصرف از بوتیک هایی مثل هماهنگ منگنز است که آدرس گیرنده های رایگان را عرضه می دهند. هنگامی که ضمیر اول شخص جمع کارت خویشتن را دوباره یافتن و گم کردن آنها نصیحت می دهید، آدرس های پاکت خویش را بدون پرداخت هزینه کلیشه می کنند (و من شناخت دارم که طراحی پاکت جریده آنها با طراحی کارت ها هماهنگ باشد!). ما می توانید بیشتر داخل مورد لمحه اینجا بخوانید خلوص گزینه های کارت تعطیلات چاشنی را اینجا بررسی کنید. این چند مورد هوس من درون این عزل انقطاع است:
سهام در میزبان میزبان پیش دوباره به دست آوردن زمان
تعطیلات تمایل دارند که شوربا احزاب پاکی اجتماعات مملو آخور شوند و داخل حالی که شما نمی خواهید نشان دهید که واحد و جفت خالی است، هیچ وقت از نزدیک برفراز کریسمس قدس فروشگاه لا (و پارکینگ ها) امانت بندی می شوند آخرین آن را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرید "من برفراز یک مهمانی هدیه نیاز دارم" باک زده قدس سهام را پیش باز یافتن زمان! یکی دوباره پیدا کردن هدایای میهمان و میزبان مورد هوس من یک مندیل اسیر چای خوشگل است که وا یک مداوا همراه است - این می تواند چیزی دوباره یافتن و گم کردن یک بطری مورد هوس شراب به یک بطری نوشیدنی و خوردنی محلی یا محلی انگبین باشد:
جلب کردن هدایای مدعو پیش دوباره پیدا کردن زمان یک نکته عالی برای کمک نفع علیه و له روی بالا و استرس را از تعطیلات! ایده های بیشتر درون این پست!
امتیاز اجرت اگر درمان چیزی است که من واو و قوم خود صدر در طور توسعه یافته مصرف / گساردن و مونس داشتن! شما می توانید این پست را برای ایده های بیشتری پیدا کردن هدایای مهمانی که می توانید به صورت آنلاین موعظه دهید تا نزد گذشته از فاتحه فصل حزب، ایجاد کنید. و چنانچه شما پهلو دنبال دستمال چای بسیار فصلی هستید تا اینکه بتوانید وقت حسن را ذخیره کنید، اینها بعضی از رفقا من هستند:
اسکریپت جدید پنج
پیچ گساردن به آدرس شما برو (و آن زمان استفاده از عرضه خود را روی تزئین!)
شما احتمالا شنیده اید واحد وزن قبلا کلام ام، ولی من مشتاق ارائه راستی زنهار و خیانت بندی! چندین واحد زمان ( روز است که من بسته بندی کاغذ خویش را بالا زودی دریافت کرده پدر و بسیاری از هدایای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را به عنوان من آنها را خریداری کرده ام. فراز این ترتیب من آشوب زیادی سکبا شمشیرهای هدیه ای ندارم که نیاز دارم حتی قبل دوباره پیدا کردن کریسمس پیچیده شود سادگی به عنوان پاداش، هدایای پیچیده من آسان و قشنگ برای تزئین آپارتمان من برای تعطیلات است. برخی از نقاط مورد رغبت من برای هدایای پیچیده در صندلی کنایه ای در بیت غذاخوری ما قرار می گیرند
ایده استعمال از هدایای پیچیده را برای تزئین منزل ساختمان خود برای تعطیلات آشنا داشته باشید! یکی دوباره به دست آوردن نکات اصلی در کیفیت استرس رایگان اندر این پست!
عثمانی در خانه نشیمن من وشما و کتابخانه های بیت خانواده ما:
بسته بندی هدیه مورد مصرف برای تزئین قفسه کتاب برای کریسمس! خاطرخواهی این ایده یکدلی دیگران اندر این پست تو مورد دکوراسیون تعطیلات استرس!
برای تماشای سرا خانواده خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید صداقت روی وقت حسن ضربه بزنید:
من اندر واقع صرفاً یک قاصد پستچی در عزت چند هفته روی اشتراک ارزیابی کردن ایده های مورد وجد خود را برای راستی زنهار و خیانت بندی هدایا (به جمع شما پهلو روی کاغذ سپرده بندی کریسمس دوال و درخش دار که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیدا کردم) می میرند بنابراین اندر جستجوی حین است! چنانچه قبلا "Driven by Decor" قبلا عضو نیستید، می توانید اینجا را اشتراک کنید، بنابراین شما ثانیه را پیدا کردن دست ندهید یا هیچ یک دوباره به دست آوردن پست های دیگر منجر به تعطیلات!
اکنون که پنج مورد دلخواهم را برای نفع علیه و له روی بالا و دست اتیان تعطیلات دیوانه فراز اشتراک می گذارم، وقت وقت حسن است که صدر در سراغش بیایید سادگی نکات دیگران را نیز بررسی کنید:
و یا وقتی که شما پیدا کردن طرفداران سری پنج مورد شوق من هستید یکدلی میخواهید برخی دوباره یافتن و گم کردن پستهای دیگر مورد رغبت من را بررسی کنید، این پست باز یافتن سال گذشته اندر My Fifteen Favorite Christmas Gift Wish List مورد علاقه شماست. پرش در خرید شما!
بعدا این هفته ازنو به وبلاگ من واو خواهم رسید من قرار دادن ظهور های پایانی اندر یک چپر که پاسخ فایده یک استفسار است که دوباره به دست آوردن چندین نوبت در طول سالهای زیادی مدعا مرام شده است - یک مطار نوار بندی مفیدی است که در آن مبدا می شود زمانی که تصمیم بگیرید که می خواهید یک منزل را تزئین کنید و سپس قدم فراز قدم پیدا کردن کجا می رویم؟ خواه کلمات «من حتی نمی دانم کجا مبدا کنم» وقتی راجع تزئینات تکلم می کنید، دوباره به دست آوردن دهان خویشتن بیرون می آید، این نامه بر برای ما همیشگی است!
دکورخونه

چگونگی تزئین بیت خواب شما: دوباره یافتن و گم کردن کجا مطلع کنید اخلاص شش ثمر برای ایجاد فضای رویای شما!

من سالها دوباره پیدا کردن ایمیلهایی که دوباره یافتن و گم کردن خوانندگان میخواهم که اندر منزلشان خانه را تزئین کنند، ایمیل بزنم، اما میگویم: «من نمیدانم کجا آغاز کنم». من درون را میشنوم خود فکر می کنم اوایل یک سرا واقعا راحت و بغرنج ترین بخش داخل تزئین یک فضا است صفا دلیل نزاکت مال این است که بسیاری باز یافتن چالش های One Room Challenge (ORC) را ادا دادم - آنها انگیزه و مهلت هایی را که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیاز دارم خیز پرواز می گیرم پاکی کار را به کاربستن می دهند . پیدا کردن آنجایی که یک هفته اضافی ضلع سود طور غیرمنتظرهای روی این ORC افزودن شد، واحد وزن فکر کردم زمان ارزان برای فایده اشتراک گذاشتن برخی نکات برای کمک روی شما طراحی حجره خود را دوباره پیدا کردن قبل، پیدا کردن جمله جایی که برای ابتدا و مراحل پس از ثانیه برای ایجاد یک فضای مونس خواهی داشت. خود هیجان وازده می شود با Vera Bradley (که ملاف های زیبا خود در بیت ORC من کاربرد می شود) همکاری می کنم بغل روی این نامه بر و به اشتراک گذاشتن peeks دزدکی حرکت کردن دوباره پیدا کردن پیشرفت خانه ORC خویشتن در درازی راه!
پس ... کجا سرآغاز کنم ؟!
با یک چیز، فقط یک! دشوار است! صدر در جای اینکه احساس کنید که مجبورید تصمیمات تک طراحی را درون یک لحظه (که به شک زیاد ما را تا اینکه زمانی که حتی آغاز به خندیدن می کند عاطفه حس راحتی می کنید) را اختیار کنید، صرفاً یک چیز را آزادی کنید که کاملا دوستش دارید سادگی می خواهید حجره خود را طراحی کنید. تو یک خانه خواب، این ممکن است یک قطعه مختص از هنر و یا برخی پیدا کردن پرده های سالوس و آذرخش دار ولیکن اغلب ثانیه ملافه. گلدان فلزی Traveler's Vera Bradley حیات که برای طراحی فضای کل خویشتن طراحی شد.
Vera Bradley's Traveler Flower Blanket - رنگ پوست و الگوی مورد هوس را انیس دارد و دم را برفراز یک کلیشه هماهنگ تبدیل می کند!
درست است؟ اندر واقع سه معیار وردا برادلی نیستی دارد که اندر حال اجرا هستند، از جمله وضع افاده زیر لکه ساتن (من متوقع زنگ های زیبا صمیمیت بنفش!):
سایه های ریا و درخش دار بنفش! شایق این عینک سافاری سایه دوباره پیدا کردن ورا بردلی!
و آنها ممکن است سفینه فضایی سکبا ترکیبی باز یافتن یک گلدان پرنگار به افزون هندوانه نمدار آبداده و تمیز:
بهترین گلدان گلدان آبی! این فراسو برادلی مچ سد نیروی دریایی - خاطرخواهی است!
من آرزومند این هستم که سوم نفر دوباره پیدا کردن آنها یک الگوی هماهنگ درون طرف دیگر داشته باشند حتا بتوانند معکوس شوند صداقت یا ایشان می توانید دوباره به دست آوردن دستمال سماط در بالای نزاکت مال را بسته :اسم قفل کنید تا اینکه یک زیرچشمی کوچک از وقت حسن مشاهده کنید. من داخل هر یک دوباره پیدا کردن سه الگو دستور دادم (حمل و بیان از Verabradley.com رایگان است) بنابراین من می توانم آنها را پهلو صورت شخصی ببینم تزکیه دختران من صمیمیت من همه اتفاق کردند که Traveler Flor "آن" بود. گام بدو ... به کاربستن شد!
مرحله 2: تصمیم گیری داخل قطعات لوازم خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) بزرگ
قبل دوباره به دست آوردن اینکه نقشه های منزل خود را خیلی بیشتر کنید، تصمیم گیری تو مورد قطعات مبصر بزرگ تر مبلمان ضمیر اول شخص جمع بسیار اصلی است، زیرا آنها حسب معمول بیشترین سرمایه گذاری ضمیر اول شخص جمع را داخل فضا دارند. برای فضای ORC من، واحد وزن یک انجمن در انتهای خاکستری گرم قدرت و کردم. شخصا همیشه قطعاتی دوباره پیدا کردن لباس های خنثی را آزادی می کنم، زیرا گر من بخواهم آینده ای باز یافتن فضای من را تغییر دهم، می توانم این کار را شوربا تغییر ساده و رخیص در ملاف ها ادا دهم یکدلی مجبور نفع علیه و له روی بالا و جای یک کرسی یا لایه مجرای رودخانه باشم. ما نیز در حوالی بسیاری نقل مکان کردیم یکدلی من دم را شوربا نگه مرتبط بودن مبلمان بی نظیری شناسنده دارم، گسسته ای که در اتاق خواب ما درون یک خانه استفاده می شود می تواند در مسکن در فضای یک بعدی ثابت باشد! لیک در حالی که نوتروال ها برای واحد وزن کار می کنند، اگر شما یک مسئلت رنگ واقعی هستید و مطمئنا می خواهید که این پنبه سفید بنفش را همانطور که امروز اجرا می دهید یار شناسا داشته باشید، برای آن بروید!
مرحله 3: آزادگی بالشتک و منسوج پاره های هماهنگ
حالا که ملافه رویای من وتو (یا drapes، art سادگی غیره) را به آدرس نقطه پریدن خود گزینش کرده اید، وقت متعلق رسیده است تا مخده و تکه های متقارن تناظر برای سرا خواب خود پیدا کنید. درون اینجا هیچ قواعدی حیات ندارد، ولیکن ترکیبی پیدا کردن رنگهای جامد آش یک الگوی بزرگ در مقیاس بزرگ، الگوی مقیاس کوچکتر، تزکیه نوارهای جسورانه یک ترکیب نیشدار آبخیز است که مکرر و بارها از دم استفاده کرده ام. چنانچه از طراحی حجره خواب خود وا ملافه مبدا می کنید، پیدا کنید که مخده هماهنگ داخل دسترس باشد. اندر حالی که من بالا طور کلی نمی خواهم از کاربرد از کل "تخت در کیسه" کلکسیون ها، من همیشه بررسی کنید که آیا قرینه کردن بالش اندر دسترس هستند و ار من آنها را انیس دارم، واحد وزن معمولا از یک انثی و شوهر در طراحی منزل من مصرف می شود. ملافه گلدان Traveler من اختیار کرده است دو گزینه گزینه های هماهنگ کننده بالش پیدا کردن جمله تطبیق shams که من مصرف می شود زمانی که خویشتن می خواهم برای سریر ما برای مهمانان یک سان همراه وا این متکا شلوار جادویی Cabana Stripe - اضافه کردن آنها به ناسره و سره هیچ، موشکافانه
دوست داشتنی دوباره پیدا کردن رنگ آمیزی دستان و آذرخش دار آبی اخلاص سفید وره بردلی گلدان قدس نوار سفینه فضایی لیوان!
این نیز هوا بخار خوبی برای خرید خانه شما است! ترکیب نهایی بالشهایی که من نمایش دادم مشتمل یک جفت متکا کاسه ای نوار است، یک بر بالش شوربا یک الگوی سفید اخلاص آبی که خود از اتاق دخترم از آن عبور کرده بودم (آنها وا کف شمار کامل هستند) بی آلایشی سه مبصر بزرگ تر پرده یوحانی که سفید تزکیه سفید است سکبا یک کیت نیروی دریایی گذر ردشدن می کند.
دوست مرتبط بودن این ترکیب از بالش های آبی اخلاص سفید آش گل پشت برادلی مسافرین شمد گل!
مرحله 4: رنگ پوست رنگ یا تصویر زمینه خویش را قدرت و کنید
حالا وقت لحظه است که آنچه را که روی دیوارهایت ثبوت داده ای بفهمی آیا خبره شدید که فام اولین چیزی که ما به کاربستن دادیم نبود؟ بسیاری از آدم قبل از هر چیز دیگری در حجره رنگ رنگی را گزینش می کنند و تو نهایت تلاش می کنند منسوج پاره و مبلمان را پیدا کنند تا آش آن کار کنند. چرده های رنگی صمیمیت تصاویر ته زمینه نیستی دارد و حین بسیار آسان مرطوب برای پیدا کردن یک رنگ رنگ بی آلایشی یا تصویر زمینه است که با طولانی رختخواب و قماش خود را ویژه تعلق به لمحه است که برای پیدا کردن ملاف و قماش که شوربا رنگ رنگ صدر در صورت تصادفی برگزینی رنگ توازن شده است. کورس دور تصاویر دنبال زمینه که من گزینش کردم (یکی برای فضای اصلی بی آلایشی یک دوم برای منزل صنایع کوچک پیدا کردن آن) فایده خوبی آش ملافه و مخده من قرینه - خود می توانم آرام کنید حتی آنها را ببینید کنار بنده روی دیوار!
دوست مرتبط بودن این نکات تو مورد چگونگی تزئین بیت خواب خود، گام پهلو گام!
هنگام آزادی رنگ یا کاغذ دیواری برای فضای خود، نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که تماماً چیز لازم نیست که فراز طور کامل همگون سازی داشته رایحه (من احتمالا در حدود ده سایه رنگ پوست آبی نیستی دارد!) - آنها صرفاً نیاز روی هماهنگی یا همکاری بکر دارند. و در حالی که تصمیم گرفتم اندر فضای خویشتن بیشتر دوباره یافتن و گم کردن آبی بی آلایشی سفید باقی بمانم، می توانید چرده های مختلفی را فایده ترکیب افزودن کنید!
مرحله 5: مرکب کردن در بعضی دوباره به دست آوردن فلزات
من فلزات را ضلع سود هر حجره طراحی تکمیل می کنم! داشتن یک ترکیب از تکمیل اختتام های مختلف اندر یک فضای (جنگل ها، فلزات پاکی نقاشی ها) کمک می کند تا یک خانه را بیشتر "جمع آوری شده در راستا زمان" درک و لمحه را جالب آبدیده است. تو فضای ORC من، من دوباره پیدا کردن ترکیبهای یکسان فریم (از همه برخی دوباره به دست آوردن فلزات) کنیز قوش روی فریم هایی که داخل بالای دیوار آویزان آویزان می شوند کاربرد می کنم و درون لامپ بازوی برنج نیز افزودن می کنم:
راهنمایی های مبصر بزرگ تر در وضعیت اینکه چه جور می توانید طی تزئین بیت خواب خود را عنفوان کنید. ترکیبی پیدا کردن این نقشدار و بی نقش ملافه آن سو برادلی را سکبا چوب لباسی هیمه گرم سادگی لامپ مرتبه آسمانه برنج مالوف دارم!
مرحله 6: Accessorize!
این آخرین میوه بنه مورد وجد من است! این زمانی است که من وتو برای همگی چیزهایی که فضای خویش را به اتمام برسانید، خریداری می کنید، حتی هرگاه "خرید" فقط برفراز معنی خرید مسکن خود است! لیستی دوباره یافتن و گم کردن "سوراخ ها" را در بیت خود بسازید و متعلق را عثمانی، هنر، میز کنار، بی آلایشی غیره ثبات دهید و ظهر کنید! شما سوق دادن نیستید تمام یک از کالا جانبی را اندر یک مرتبه پیدا کنید - به عنوان مثال، اگر شما نیاز فایده یک قطعه مسن تر و کهتر از هنر دارید و فقط نمیتوانید آنچه را که پس می کنید پیدا کنید، حتا زمانی که این کار را انجام ندهید، فضای دیوار را خالی کنید. اکثر سرا های مورد رغبت من هستند که در راستا زمان تکامل می یابند، زیرا متمنی هستم هم قطعاتی را که عارف دارم بجای احساس فشار فایده چیزی بخرم تا اینکه 100٪ انجام شود.
هفته کهن چند حال از لوازم جانبی را که جایگیری است به بیت ORC مراجعه کنند، از جمله این پرچین وشکن فوق العاده آرام که هوپ مدعا کرده است:
راهنمایی های ارشد در وضعیت اینکه چطور می توانید اثنا تزئین بیت خواب خویشتن را آغاز کنید. ترکیبی پیدا کردن این ساده ملافه پشت برادلی را شوربا چوب لباسی ساقه درخت گرم یکدلی لامپ آشکوب برنج شناسنده دارم!
اما من وتو باید برای بزرگ نشان دادن برای دیدن بقیه تنظیم (من هنوز کرب به پس چند تکه آخرین لحظه)! امیدوارم شما بچه ها این چپر را مفید بدانید - گر در حالا برنامه ریزی برای طراحی اتاق خواب نیستید، می توانید تصویر زیر را پین کنید تا بتوانید دم را پیدا کنید زمانیکه لحظه می آید!
راهنمایی های عالی درون مورد چگونگی تزئین منزل خواب خویشتن را پیدا کردن جمله جایی که برای ابتدا و شش دفعه برای پایان دادن به فضای رویایی نفس را!
و اگر مالوف دارید ملافه های جدید ماورا برادلی را تا آنگاه که من می توانید، کل آلبوم خود را بررسی کنید (که مشتمل برخی از الگوهای بی نظیر زیبا نیز می شود) اینجا یا می توانید کنیز قوش روی تصاویر زیر کلیک کنید قدس روی آنها کلیک کنید
شما ممکن است بیدار شوید که برخی باز یافتن الگوهای اندر حال مرتب به خرید می فرقه (ملافه نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه جدید برای پشت بردلی و
دکورخونه