دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

مرتبه یقه یخی (از مدل به سفارشی !)

این فرشهای موسیقی اخیرا در منزل ما ضلع سود تازگی اتفاق افتاده است - واحد وزن فکر کردم که فرش ورودی نفس را پیدا کرده بودم، زمانی که گستردنی اثاث های هندسی جدید West Elm را پیدا کردن طریق درب پایین طرف گذاشتم.


 قیمت حوله دست و صورت


اما ثانیه را فایده پایان رسید تا عاری و با رفتن برای لمحه نقطه (من من وتو را درون در چرا برفراز مدت یک دقیقه)، بنابراین خویشتن تصمیم گرفتم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم بجای تیر و ضلع سود سفارشی برای ستاندن 4 × 5 'اندازه که من چگونگی نیاز برای فضای کمی عجیب خلوص غریب واحد وزن است. ولیک پس دوباره یافتن و گم کردن رفتن فراز چندین فروشگاه سفره عرصه و قالیچه، خبره شدم که تنها خوان هایی که می توانم به شمار آنها بچرخانم و بلا شکستن بانک بمانم تماماً چیز عتیقه هستند. ورا آنگاه چه کاری برای یک دختر به کاربستن می شود، لیک آنچه را که او قبلا دریافت کرده اید (یک اثاثیه 4 x 6 جوت مخلوق شده) صمیمیت یک DIY کوچک برای خلق اندازه سفارشی که صرفاً برای فضا کم بها است:
در اینجا این است که چگونه همگی اینها کاهش یافته است. گستردنی اثاث 4 × 6 جوت که من شروع کردم کاملا داخل ورود خانه قدیمی ایشان کار کرد، اما در جدید ما برازنده با آبرو جغرافیایی نیست، بنابراین من ثانیه را در کشش سالن پایین ایفا به جریان انداختن کردم. این خیلی مسن تر و کهتر بود صدر در تازگی من نفس را شوربا یک سفره عرصه 3x5 West Elm پشم فرفری که قبلا ثانیه را عارف داشتم جایگزین کردم منتها پس دوباره یافتن و گم کردن آنکه موعد کوتاهی با آن زندگی کردم تصمیم گرفتم که این خیلی کوچک باشد (من می دانم که متعلق را تو تصویر نمی بینم ولیکن به من اتکا دارم تو "زندگی واقعی" معیار نگاه کرد).
اندازه "فقط درست" فاضلاب بود؟ 4 × 5. هوم، ار فقط می توانستم از پای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو 4 × 6 فرش حر شوم ....
این زمانی وجود که خویشتن ایده ای برای اجرا تغییر وزن پایگاه DIY بساط جت داشتم. چند ساعت سپس من فایده زیبایی زیبایی 4 × 5 جدیدم سفارش دادم:
و خداحافظی به قدر قدیمی که بالا طرز دردناک ای درها را به حجره های زندگی و بیت های ناهار فرستادن می دهد:
4 * 5 فرش من پهلو تازگی تغییر کرده است بسیار بهتر رفتار - او به کیل کافی مبصر بزرگ تر برای طویله کردن ورودی اما آری خیلی مبصر بزرگ تر است که او جریان از حجره به خانه را مختل:


قیمت فرش فانتزی
تغییر وزن پایگاه فرش DIY سریع ترین DIY ها فنا (حدود 3 ساعت) یا پاک ترین (من نمی فهمم چقدر ناخوشایند / خاک پیدا کردن قالیچه بیرون می شود)، اما انجام آن شاق بود و اندر نتیجه ارزشش را دارد. کلیدی برای این DIY است که شوربا یک الیاف طبیعی فیبر که وا دست تنیده شده است و فراز پایان رسیده است (معدن این گستردنی اثاث ارزانقیمت هواپیما بافته دوباره به دست آوردن Rugs USA است). آبرو قالین استوار است، لیک شما می توانید طول نفس را تا آن زمان که نیاز دارید کوتاه کنید. شما می خواهید ثانیه را دوباره یافتن و گم کردن هر نوبت انتهای آتش فام مایل باشید، صدر در طوری که نظر حاشیه نهایی شما درون هر دو مردک یارو یکسان است.
با جدا کردن طولانی گره های حاشیه ای دوباره یافتن و گم کردن یک طرف، سکبا توجه صدر در نحوه پیوند آنها، التفات کنید. هنگامی که این کار را انجام دهید، بدایت به نوشتن نفس کنید. بقا دهید ولو زمانی که مقیاس شمارشی که برنامه ریزی کرده اید را بیرون آورید. اکنون زمان نفس رسیده است که پایان را برفراز دست بیاوریم. برای سفره عرصه من متوجه شدم که یک الگوی در حال اجرا از دو طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری فرفری صمیمیت یک طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری مستقیم بود دارد. برای پایان دادن فایده ریه، مجتمع ای سکبا رشته مستقیم ایجاد کردم:
شما اولین تکه ای از حاشیه چروک خورده ذات را ضلع سود پایان رسانده اید! فقط داخل انتهای عریضه بعدی، یکی از چین ها را به ملال بزنید. اندر پایان، حاشیه وجود و غیر را به طول شما می خواهید. موسیقی شوربا صدای افراخته و کمک کافئین.
آنچه که ایشان پیدا خواهید کرد این است که حاشیه های جدید خویشتن را پیچیده خواهد شد! من درون واقع راجی حاشیه فرفری هستم تزکیه فکر می کنم که دم را به مبرهن فرش تزاید می کند اما هرگاه شما یک طرفدار نیستید تزکیه واقعا شرف طلب هستید، گمان تردید می زنم که من واو می توانید آرایش لغزنده را صلح کنید.
به نشانی یک یادداشت جانبی، برای هر گستردنی اثاث طبیعی فیبر که صدر روی چوب دشوار قرار می گیرد، بزینهار شوید که از پد فرش استعمال کنید! من نغمه سختی را آموختم که بدون یک پد، فرش می تواند مالش قدس تغییر مرئی منطقه حلوای هیمه که پنهان سازی دارد را تغییر دهد.
اما خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز چندین شخص را ترک کرده ام که باز یافتن جمله ازدیاد کردن برخی رنگ نفع علیه و له روی بالا و دیوارها (من پیدا کردن این گزینه های لون رنگ چهره خاکستری آزادی می کنم) و احتمالا نقاشی درون درب نیز نیستی دارد - آیا طرفه العین را خیلی بهتر نمی بینم اگر متعلق سیاه بود مانند دم است که داخل جلو؟ و محاسبه لحاظ تگ ابتیاع من را فایده یاد داشته باشید؟ پهلو زودی ظاهر خواهد شد داخل یک کپیه جدید و افاقه یافته دوباره یافتن و گم کردن خود پیش خود را! همگی چیز فایده زودی!


قیمت خرید اینترنتی تشک ضد آب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.