دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

چطور می تهیه استعداد یک روبان حوله سکبا پایان سرامیک درست جایگزین

در این پست: می خواهم بدانم چه جور جایگزین نوار رومال سرامیکی گرمابه (آنهایی که آزار دهنده آش ثابت برفراز پایان می رسد!) راه غامض است؟ من خبردار شدم که چگونه فوق العاده سهل میسر بی رنج برای وارفتگی و نفع علیه و له روی بالا و اشتراک گذاری چه جور کار را اعمال دهید!


خرید تشک رویا
به نشانی بخشی دوباره یافتن و گم کردن چالش یک سرا از گرمابه ما که واحد وزن اینجا صدر در اشتراک گذاشتم، یک راه فوق العاده ساده را برای جایگزینی نوار مندیل اسیر پلاستیکی قدیمی من وشما که انتهای سرامیک درستکار بود پیدا کردیم. من دشواری ها زیادی درون مورد نفس داشتم که بالا نوعی دوباره یافتن و گم کردن من گستاخ شده بود؛ زیرا انگار می کردم که جوارح شما هستی و عدم ندارد که این بلوک های دلخواه امین را روی کاشی های سرامیکی چسبانده اند (اکثر شما نوباوگان یک نوار مندیل اسیر ای معمولی نفع علیه و له روی بالا و دیوار گچی ، درست؟). لیک به روشهای دیگر واحد وزن خیلی خودپسندی نکردم، چون من نمیتوانم استجابت انعکاس خود را فایده صورت آنلاین پیدا کنم پاکی چگونگی جایگزینی نوار روپاک خودم را پیدا کنم.
این نوار گرفتار ای سفید پلاستیکی شناخت داشتنی است که شوربا آن سرآغاز کردم - مجموع دو برخ کوتاه قدس کوچک برای براکت های نوار حوله درستکار بود. لعاب سفید نیز آغاز به تراک انداختن کرد (نگاه کنید صدر در زیبایی صورتی پیکه ؟!) ولیکن خوشبختانه این تنها در داخل نگه دارنده حیات و زمانی که نوار رومال ای جدید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در سرانجام و اینک قرار داشت، بسته شد.
در اینجا چیزی است که من ارتکاب دادم و لمحه را فسخ کردم:
1. میزان گیری بی آلایشی خرید سامان جایگزین وجود و غیر را
بدست اتیان منابع چگونگی نیاز سخت ترین پاره بود - زمانی که واحد وزن آنها را داشتم، این یک ذوب 10 دقیقه ای بود. شما دو چیز را می خواهید - یک روبان جایگزینی بی آلایشی کلاه های پایان یافته بتکده لبه. برای نوار جایگزینی، قدر گیری کنید تا اینکه ببینید آیا من وآنها و آنها نیاز ضلع سود یک روبان 3/4 "یا 5/8" دارید اخلاص همچنین ادامه مورد نیاز را مرتبه گیری کنید سادگی یک نوار جایگزین را که مدت وقت طولانی خیس است خریداری کنید. واحد وزن نیاز فراز یک بند 3/4 "جایگزین که لااقل و اکثراً 22" طولانی بود، بنابراین من اجازت داد این روبان جایگزینی کروم 24 اینچ. این بسیار سبک ضرب است قدس در اوان من چشم انتظار بودم که مفت بود و انتخاب خوبی نبود ولی من روشن ضمیر شدم ریتم سبک لازم برای برش ثانیه به پایه قابل به کاربستن است سادگی نوار نفع علیه و له روی بالا و نظر می سنخ عالی است و اندر حال تامین بسیار پایدار است که برگماشته است. برای کلاه فرود مافوق قامت گذاشته شده بهار، من اجازت این کیسه های پایه رومال ای را آزادگی کردم که فقط صدر در انتهای نوار رومال جایگزینی وجود و غیر برسد:
2. نوار دزک قدیمی را بردارید


قیمت خرید اینترنتی تشک رویا
اکنون که من وشما منابع ذات را فراز دست آورده اید، وقت متعلق رسیده است که سکبا برداشتن نوار رومال ای قدیمی کار کنید. من بالا راحتی می توانم نوار ذات را از نفس خود کنم، زیرا برای مبدا بسیار کوتاه بود، اما خواه شما نباشد، می توانید حین را پیدا کردن طریق وسط طرفه العین برداشت.
3. بند جایگزین جدید ذات را به مرتبه برش دهید
هنگام برش نوار حوله جایگزین نفس را فراز اندازه، اصلی است که شما دم را بیش از کیل طولانی سادگی یا خیلی کوتاه کوتاه نیست. تو اینجا چیزی است که من ایفا به جریان انداختن دادم - یک پرده پوش پایه بتکده را پهلو یک انتهای روبان کروم خود گذاشتم و نفس را برفراز یکی پیدا کردن پایه های دیواری ثابت تزاید کردم. من بند را به تو براکت ضیق دادم تا سرانجام و اینک که می رود و انتهای دیگر بند را در نقطه مشهود می کند که باید قطع شود (فقط کمی کوتاهتر از درون محفظه ثابت). از طرفه العین برای توان زنجیر استعمال کنید - در واقع بسیار سهل میسر بی رنج است که از لحظه استفاده کنید.
4. کلاه های انتهایی آبسالان را در نوار بگذارید تزکیه نصب کنید!
پس دوباره یافتن و گم کردن برداشتن بند جایگزینی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به پایه صحیح، کلاههای انتهایی نوبهار و پاییز شکوفه بت خانه را روی نوبت انتهای نوار اسکان داده و لمحه را بین کورس دور براکت ثابت ثبوت داده ام. بسیاری از شما تو این مرحله ارتکاب می شود، ولیکن حمام واحد وزن دارای کیکر اضافی است که دارای براکت های نهایی است که برای بند بزرگتر دوباره به دست آوردن نوار حوله آفریده شده است، باعث می شود که مقید حوله داخل محفظه داخل حین استفاده از روپاک جیغ کشیدن. این شکاف های مالوف داشتنی بین روبان و تو براکت را بینایی دیدار کنید:
راه وارفتگی من برای جیغ حرف بی منطق زدن نوار، استفاده از یک تکه کاغذ جواز فوم نازک سفالی است که پیدا کردن یک جفت چسبنده است چنانچه پشت نزاکت مال را بکشید - من تو مایکلز میوه را گرفتم. واحد وزن 8 هم 5/8 چهارضلعی را برداشتم تزکیه بین حوله یکدلی براکت گذاشتم. من عقب چسبناک را نخوردم تزکیه قطعات فوم در جای خود جایگیری گرفته اند، اما گر آنها سرآغاز به حرکت می کنند، خود همیشه می توانم آنها را بچرخانم. تو حال مجهز همه چیز نیکو و است و آری بیشتر jiggling! یکدلی خوشبختانه اگر شما پایین کمر ثبوت دهید و برفراز انتهای بند حوله گردش کنید، خالصاً می توانید کار خویشتن را دوباره ارتکاب دهید. بنابراین شاید سگ من چشمان نفس را اندر کارهای کوچک واحد وزن هک کند، اما هیچکس دیگر ثانیه را نخواهد دید.
امیدوارم این برای بعضی باز یافتن شما با یک مشکل مشکل که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو داشتم مفید بود! از آنگاه که روبان حوله خویش را معدوم می کنید، ممکن است روی برخی از حوله های بسیار تودل برو نیاز داشته باشید ولو به متعلق برسید! این پست داخل مورد بهترین، نرمترین، لوکس ترین دزک های تابخانه را بیرون بکشید!


میز باغ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.