دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

یک حجره چالش (هفته دوم): تغییر حمام

 این هفته 2 از چالش یک اتاق است و گرمابه من رسما در مرحله "بدتر دمده شدن قبل از حین که بهتر شود" مرحله. ولیک بیایید آش عجله بدایت کنیم و بعد به زاویه ی آبزن حرکت خواهیم کرد. من وآنها و آنها ممکن است پیدا کردن یک هفته پس پیدا کردن بازسازی تابخانه ما ضلع سود یاد داشته باشید که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک آینه چماق قریب الوقوع برای بیش از سینک پایه داشتم.


 فروش ست لحاف نوزاد


اما اندر کنار هم، مادر عملی واحد وزن می دانست که از سپس که این حجره پودری من وایشان و گرمابه است که شوهرم هر خور از نفس استفاده می کند، من وتو باید یک آینه کابینه پزشکی داشته باشیم تا کامل لوازم آرایشی خود را دوباره به دست آوردن بین نبریم. ضمیر اول شخص جمع نمی توانیم یک کابینت دارویی محکم داشته باشیم زیرا استوانه لوله کشی که از حین نقطه به درستی ادا می شود (و دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که این یک تجویز کم پول است، هدایت لول ها موافقت نمی افتد)، بنابراین کابینت پزشکی دیوار به نشانی تنها گزینه . و اجازت دهید صدر در شما بگویم، گزینه های زیادی هستی و عدم دارد که روی دیوار گمارش شده نیستی دارد.
بعد دوباره پیدا کردن کمی جستجو، تصمیم گرفتم اندر کابینه پزشکی Whitby Hardware Restoration Hardware. این بیشتر دوباره یافتن و گم کردن من هستی و عدم که می خواستم مصرف کنم، اما لحظه را در معامله بود و پس از نزاکت مال 20 درصد تخفیف اضافی وجود دارد، بنابراین خود برای طرفه العین رفت. شر و حسن شوم نیست صدر در دنبال کابینه پزشکی، امین است؟
من همچنین دو شمار این عینک Wilshire را صدر در سمت آینه گذاشتم. RH آنها را در نمایشگاه خود تو فروشگاه نگرفته بودند، بنابراین برفراز زودی دانا خواهم شد که آیا کریستالهای کریستال تو گلدانها تو زندگی واقعی چسبناک یا دلچسب هستند یا نه.
بنابراین در اکنون رفتن فایده چیزهای خیلی نمکین و بی نمک نیست - گر شما این تصویر را تو Instagram در این هفته دیدید، من وایشان قبلا می دانید که برخی دوباره پیدا کردن چیزهای هیجان انگیز داخل حمام کوچک من در روز ثالث شنبه اتفاق می افتد. من اوان به برگیری کاغذ دیواری کردم و در ورق ها افتادم! آیا ما آخرین منهل روزی را اندر ورق نه گرفتید؟ پس باز یافتن برداشتن تصویر زمینه داخل چندین اتاق مسکن ما که عملا روی دیوارها چسبیده شده وجود و تو نوارهای یک اینچ کاستی کرد، قدیر به ستاندن یک قطعه ارشد کاغذ دیواری هستی و عدم که درون یک زمان خورشید من آفریننده شد.
من اشتیاق می کنم می توانم بگویم که ظهر از حذف تصویر زمینه حمام نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید بهتر است درون حال آراسته اما بیایید واقعی - رنگ خشک رنگ رنگ که در زیر تصویر زمینه انگیزه می شود نفس را حتی بدتر:
اما واحد وزن فکر می کنم که وقتی یک کت رنگ بر روی دیوار لا می گیرم، این کودک باید اندر اطراف وقت حسن را محسوس کند.
این برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در حال پیشرفت در حمام داخل این هفته است - بزینهار شوید که جمعاً شرکت کنندگان اندر یکی از خانه چالش را بررسی کنید تا ببینید چاهک اتفاقی فروتن است. پیوندهایی را ضلع سود 20 شرکت کننده اصلی اینجا و تمامو جزئی شرکت کنندگان پیوند اینجا خواهید یافت. بیت های نادر انگیزی در این طایفه ORC نیستی دارد!این هفته 2 دوباره یافتن و گم کردن چالش یک خانه است و تابخانه من رسما اندر مرحله "بدتر ازمد افتادن قبل از وقت حسن که بهتر شود" مرحله. منتها بیایید با عجله فاتحه کنیم و آنجا به زاویه ی دوش حرکت خواهیم کرد.


 فروش اینترنتی تشک زمینی


شما ممکن است از یک هفته پس دوباره یافتن و گم کردن بازسازی دوش ما بالا یاد داشته باشید که خود یک آینه چماق قریب الوقوع برای بیش باز یافتن سینک پایه داشتم. لیک در کنار هم، مام شخص عملی خویشتن می دانست که از آنجا که این حجره پودری شما و تابخانه است که شوهرم هر روز از لمحه استفاده می کند، شما باید یک آینه کابینه پزشکی داشته باشیم تا تمام لوازم آرایشی نفس را دوباره پیدا کردن بین نبریم. من وآنها و آنها نمی توانیم یک کابینت دارویی محکم داشته باشیم زیرا لوله لوله کشی که از لمحه نقطه بالا درستی ارتکاب می شود (و دوباره پیدا کردن آنجایی که این یک رخصت پروانه کم اعتبار است، هدایت لول ها اتفاق نمی افتد)، بنابراین کابینت پزشکی دیوار به عنوان تنها گزینه . و دستور دهید پهلو شما بگویم، گزینه های زیادی نیستی دارد که روی دیوار نصب شده وجود دارد.
بعد دوباره به دست آوردن کمی جستجو، تصمیم گرفتم در کابینه پزشکی Whitby Hardware Restoration Hardware. این بیشتر دوباره یافتن و گم کردن من حیات که می خواستم امرار کنم، اما وقت حسن را در فروش بود و دنبال از لحظه 20 درصد تخفیف اضافی نیستی دارد، بنابراین من برای نزاکت مال رفت. مشئوم نیست روی دنبال کابینه پزشکی، پایدار است؟
من همچنین دو شمار این عینک Wilshire را صدر در سمت آینه گذاشتم. RH آنها را اندر نمایشگاه خود تو فروشگاه نگرفته بودند، بنابراین صدر در زودی عارف خواهم شد که آیا کریستالهای کریستال تو گلدانها تو زندگی واقعی چسبنده یا خوشگل هستند یا نه.
بنابراین در الحال رفتن برفراز چیزهای خیلی نمکین و بی نمک نیست - اگر شما این تصویر را درون Instagram درون این هفته دیدید، من وایشان قبلا می دانید که برخی دوباره پیدا کردن چیزهای هیجان انگیز در حمام کوچک من داخل روز سوم شنبه پیوستگی می افتد. من فاتحه به محرومیت نفی و ایجاب ربایش گرفتن کاغذ دیواری کردم و داخل ورق خیر افتادم! آیا ضمیر اول شخص جمع آخرین قسمت را درون ورق نچ گرفتید؟ پس دوباره به دست آوردن برداشتن تصویر زمینه اندر چندین اتاق مسکن ما که عملا روی دیوارها چسبیده شده بود و داخل نوارهای یک اینچ نزول کرد، قادر به دریافت یک قطعه بزرگ کاغذ دیواری هستی و عدم که داخل یک زمان خورشید من مصنوع و آفریدگار شد.
من رجا می کنم می توانم بگویم که پس از لغو تصویر زمینه حمام بالا نظر می رسید بهتر است داخل حال حاضر اما بیایید واقعی - رنگ ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق رنگ رنگ پوست که اندر زیر تصویر زمینه سبب می شود حین را حتی بدتر:
اما خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم که وقتی یک کت رنگ آغوش روی دیوار نی و بله می گیرم، این کودک باید درون اطراف حین را فاحش کند.
این برای من در حالا پیشرفت در حمام در این هفته است - سالم شوید که همگی شرکت کنندگان داخل یکی از بیت چالش را بررسی کنید تا اینکه ببینید چه اتفاقی خاکسار است. پیوندهایی را برفراز 20 شرکت کننده اصلی اینجا و کلاً شرکت کنندگان پیوند اینجا خواهید یافت. خانه های شگفت انگیزی داخل این پیرو ORC نیستی دارد!


خرید محافظ تشک یک بار مصرف

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.