دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

خویشتن گالری دیوار لیست منابع

اول دوباره به دست آوردن همه، نمی توانم فراز شما بگویم چقدر دوباره پیدا کردن نظرات ابتکاری من تو مورد دیوار گالری خود قدردانی می کنم. من مونس دارم بگویم که من در امتداد روز دوباره پیدا کردن این مکنده استفاده کردم منتها واقعیت این است که من نیکو و بانظم شده بودم، تزاید کردم، از بین رفت، تزکیه دوم پاکی سوم، خودم را احتمال زد، در حالی که دیوار گالری من فایده زودی به نهایت رسید در مرتبه آسمانه اتاق نشیمن ما نوبت هفته است. بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیش پیدا کردن هیجان هستی و عدم که بالاخره حین را روی دیوار سادگی سپس تمام نظرات فوق العاده خود را بخوانم. وا تشکر - شما نوباوگان بهترین هستند!


فروش وسایل تزئینی



وقتی فاتحه به نقشه ریزی برای دیوار گالری خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کردم، چند تکه ای داشتم که می خواستم بگنجانم، لیک می دانستم که می خواهم برفراز چندین حال نیاز داشته باشم. پیشه زیبا و کادر ها می تواند به سرعت به ثمین قیمت تبدیل شود، بنابراین خویشتن چندین برخ هنری خود را پیدا کردن بین اسیر ام و با فریم های ارزان قیمت صداقت دیگر اشیاء آویزان شده ام. من فکر کردم ممکن است مفید نکهت امید که دوباره یافتن و گم کردن طریق منابع پاکی منابع خود بالا اشتراک بگذارم داخل صورتی که هر تکه ای روی دیوار من بود داشت که شما داخل آن حضور داشتید. (لینک های وابسته تو بیانیه کامل افشای کامل تو دسترس است اینجا)
بیایید اندر سمت چپ سکبا فیل بسیار مونس داشتنی اش کلیشه کنیم سادگی راهمان را روی دیوار حرکت دهیم، خوب؟ فیل یک نسخه چاپی محدود سکبا نام "The Room II" وساطت هالی روووول است که C / O Cured است و تو یک کادر اسکلت چوبی سفید / چوبی طراحی شده است که چند هفته پیش تو ترخیص تو Pottery Barn بشره گرفت. زیر چاپ فیلد طراحی شده گیاهی است که من داخل سفر ژوئنم فایده نمایشگاه کشور دیدم.
من آینه خورشید را داخل سالن های Ballard Outlet پیدا کردم، ولیک این آینه سوزان کاسلر Sunburst آینه که در حال آماده آنها را محمول می کند تقریبا دقیقا همین است. تو زیر وقت حسن یک سهم چوبی از Outfitters شهری است - طرفه العین را اندر یک چماق طبیعی نفع علیه و له روی بالا و پایان می جمعیت که کمی بیش از میزان کنار تکه درخت من، بنابراین خود خشک آغوش روی برخی دوباره به دست آوردن رنگ خاکستری صداقت سفید خشک. داخل زیر پیکان یک قاب منسوج شده دوباره پیدا کردن HomeGoods است که من برای همیشه داشته باب و از راست، تیغه دار من است، که یک تخته بریدگی است که پیدا کردن HomeGoods نیز (بخش فصل هیئت مدیره HG دارای برخی دوباره به دست آوردن پیدا کردن کاپیتان است - فایده یاد داشته باشید این Instagram pic؟ ) دایره طلای Streamline Hook Anthropologie است - من آن را در ساعت یازدهم پهلو دام انداختم سادگی زمان زیادی برای پوشیدن نقاشی نداشتم، ولیک شما می توانستید لمحه را برای بها نقره ای نقاشی کنید.
در بالای تکه های درختی یک عکس دوباره یافتن و گم کردن کشتی "فنلاند" است که وزیراعظم مادر من وجود زمانی که سلاله اش روی ایالات متحده جلای وطن کردند. خویشتن تصویر را آنلاین پیدا کردم و آن را در خانه چاپ کردم. این داخل قاب چهارچوب Target's Carved Chevron * دوباره به دست آوردن خط Threshold خویش طراحی شده است.
قاب تیردان استخوانی سیاه یکدلی سفید یک قاب قدیمی Nate Berkus دوباره به دست آوردن Target است. من صدر در سادگی سه مملو آخور را ضلع سود فریم اضافه کردیم صفا هیچ ماتریس زمینه ای نداشتیم.
شاخه اخضر / خراشیدگی / هرچه بود دوباره پیدا کردن قفل من بود (من هیچ کلیدی ندارم به چه علت من طرفه العین را داشته بود) صمیمیت قاب باز یافتن مایکلز است. این یک قهوه ای تیره ابتدا شد، اما دم را سفید کردم و تندخویی ها را تکان دادم.
رانده شده شفاعت Decor - Framed گیاه frondThe شیر مسن تر و کهتر شیرین درب knocker هستی و عدم HomeGoods پیدا کردن - علاقه این چیزی است!
و تو نهایت، چاپ هشت پاره یک Freebee دوباره به دست آوردن گرافیک پری اینجا نیستی - من وقت حسن را به قدر قاب خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو و چاپ آن کنار بنده روی کامپیوتر خود من. گرافیک پری قطعا نرخ اعتبار چک کردن گر شما ولو به حالا شده است در نزاکت مال نیست - بسیاری صمیمیت بسیاری دوباره پیدا کردن گرافیک رایگان! قاب چاپ هشت جزء یک بازار کک است. همچنین باید ذکر کنم که گلدان زیبا دوباره یافتن و گم کردن Antiques & Artisan Bonnie Nieman در نیوجرسی است. من چند قمر پیش در یک آزمایش در The Remished Roost تیز سخت تند شدم صفا از نزاکت مال در تمام مسکن هایم استفاده کردم. کتاب هایی که درون نزدیکی گلدانها هستند، یک شیشه یابنده ی لاک خلف از بازارگاه جهانی است.
بقیه چیزهایی که روی کنسول من نشسته اند، یا کریستال های مارمولک پیدا می شوند (مانند فیل صداقت آناناس) قدس یا دوباره به دست آوردن قفسه خصوصی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هستند.


حوله دست و صورت



اکنون دیوار گالری من اعمال شده است، من فلک دنده نچ را تغییر می دهم و دوش را بازسازی می کنم تا پهلو overdrive تبدیل شود - قبل دوباره پیدا کردن اینکه نهایتا تو بیش باز یافتن دو هفته آشکار شود، من باید پایه زیادی کار کنم. بله! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فردا برگشتم هم شما را داخل پیشرفت اصطبل کند ...اول پیدا کردن همه، نمی توانم نفع علیه و له روی بالا و شما بگویم چقدر دوباره پیدا کردن نظرات طرفه من تو مورد دیوار گالری خود قدردانی می کنم. من انیس دارم بگویم که خویشتن در درازی روز از این مکنده کاربرد کردم ولیک واقعیت این است که من منظم و منتظم شده بودم، ازدیاد کردم، پیدا کردن بین رفت، تزکیه دوم یکدلی سوم، خودم را گمان تردید زد، درون حالی که دیوار گالری من صدر در زودی به آخر رسید در طبقه اتاق نشیمن ما نوبت هفته است. بنابراین خویشتن بیش دوباره یافتن و گم کردن هیجان بود که بالاخره حین را روی دیوار خلوص سپس طولانی نظرات طراز اول خود را بخوانم. سکبا تشکر - شما خردسالان بهترین هستند!
وقتی شروع به پروگرام ریزی برای دیوار گالری من کردم، چند تکه ای داشتم که می خواستم بگنجانم، ولیکن می دانستم که می خواهم صدر در چندین حال نیاز داشته باشم. حرفه زیبا و قاب ها می تواند سریع به گران قیمت تبدیل شود، بنابراین واحد وزن چندین قطعه هنری خود را دوباره یافتن و گم کردن بین غیرمستقل ام و سکبا فریم های مناسب قیمت صفا دیگر اشیاء آویزان شده ام. خویشتن فکر کردم ممکن است مفید نکهت امید که از طریق منابع صفا منابع خود به اشتراک بگذارم تو صورتی که هر پاره ای روی دیوار من وجود داشت که شما اندر آن پیشگاه داشتید. (لینک های وابسته داخل بیانیه کامل افشای کامل اندر دسترس است اینجا)
بیایید تو سمت چپ با فیل بسیار یار شناسا داشتنی اش طبع تصویرچاپی کنیم صداقت راهمان را روی دیوار حرکت دهیم، خوب؟ فیل یک کپی چاپی محدود شوربا نام "The Room II" میانجیگری هالی روووول است که C / O Cured است و اندر یک کادر اسکلت چوبی سفید / چوبی طراحی شده است که چند هفته پیش اندر ترخیص اندر Pottery Barn بشره گرفت. زیر چاپ فیلد طراحی شده گیاهی است که من تو سفر ژوئنم پهلو نمایشگاه کشور دیدم.
من آینه خورشید را اندر سالن های Ballard Outlet پیدا کردم، اما این آینه آتشی کاسلر Sunburst آینه که داخل حال تامین آنها را گرانی می کند تقریبا دقیقا همین است. تو زیر لمحه یک سهم چوبی پیدا کردن Outfitters شهری است - حین را اندر یک چماق طبیعی فایده پایان می رسد که کمی بیش از پایه کنار تکه نهال من، بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خشک پهلو روی برخی دوباره به دست آوردن رنگ خاکستری بی آلایشی سفید خشک. داخل زیر پیکان یک قاب تابیده شده دوباره یافتن و گم کردن HomeGoods است که واحد وزن برای همیشه داشته والد و ابن و دوباره پیدا کردن راست، تیغه دار من است، که یک تخته تقطیع است که باز یافتن HomeGoods نیز (بخش قطع قاش هیئت مدیره HG دارای برخی دوباره یافتن و گم کردن پیدا کردن ارشد است - پهلو یاد داشته باشید این Instagram pic؟ ) مجتمع طلای Streamline Hook Anthropologie است - من آن را تو ساعت یازدهم پهلو دام انداختم قدس زمان زیادی برای پوشیدن نقاشی نداشتم، ولی شما می توانستید طرفه العین را برای بخورک و نقره ای نقاشی کنید.
در بالای تکه های درختی یک عکس پیدا کردن کشتی "فنلاند" است که اتالیق مادر من نیستی زمانی که دودمان اش فایده ایالات متحده تبعید کردند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تصویر را آنلاین پیدا کردم و ثانیه را در مسکن چاپ کردم. این درون قاب قاب حیطه Target's Carved Chevron * باز یافتن خط Threshold خود طراحی شده است.
قاب جعبه استخوانی سیاه قدس سفید یک چارچوب قدیمی Nate Berkus دوباره پیدا کردن Target است. من بالا سادگی سه لبالب را ضلع سود فریم نقصان کردیم تزکیه هیچ ماتریس زمینه ای نداشتیم.
شاخه اخضر / خراشیدگی / هرچه بود پیدا کردن قفل من هستی و عدم (من هیچ کلیدی ندارم و زیرا من حین را داشته بود) پاکی قاب از مایکلز است. این یک قهوه ای تیره اول شد، اما طرفه العین را سفید کردم و خشونت ها را تکان دادم.
رانده شده شفاعت Decor - Framed گیاه frondThe شیر مسن تر و کهتر شیرین باب knocker بود HomeGoods پیدا کردن - آرزومندی این چیزی است!
و تو نهایت، طبع تصویرچاپی هشت فصل دریده یک Freebee از گرافیک پری اینجا هستی و عدم - من وقت حسن را به پیمانه قاب من و باسمه آن آغوش روی کامپیوتر خویشتن من. گرافیک پری قطعا قدر چک کردن خواه شما تا اینکه به الان شده است در آن نیست - بسیاری سادگی بسیاری باز یافتن گرافیک رایگان! قاب باسمه هشت جزء یک بازارگاه کک است. همچنین باید ذکر کنم که گلدان زیبا از Antiques & Artisan Bonnie Nieman تو نیوجرسی است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چند قمر پیش تو یک امتحان در The Remished Roost آبزا رسا شدم بی آلایشی از لمحه در تمام آپارتمان هایم کاربرد کردم. کتاب هایی که درون نزدیکی گلدانها هستند، یک شیشه یابنده ی لاک ظهر از خریدوفروش جهانی است.
بقیه چیزهایی که روی کنسول من خوابیده اند، یا کریستال های مارمولک پیدا می شوند (مانند فیل خلوص آناناس) سادگی یا باز یافتن قفسه خصوصی خویشتن هستند.
اکنون دیوار گالری من ادا شده است، من فلک دنده نه را تغییر می دهم و دوش را بازسازی می کنم تا پهلو overdrive تبدیل شود - قبل باز یافتن اینکه نهایتا تو بیش پیدا کردن دو هفته آشکار شود، خویشتن باید حشمت زیادی کار کنم. بله! من فردا برگشتم حتی شما را داخل پیشرفت مشحون کند ...


سرویس خواب نوجوان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.