دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

چگونه برای ایجاد یک دیوار گالری: نکات صداقت صفحه خانه منو کار دیوار آشکار!

در این پست: واحد وزن راهنمایی برای ایجاد یک دیوار گالری همراه سکبا "قبل" اخلاص "بعد" علامت می دهد پیدا کردن دیوار هنری خود است. گر شما نمی دانید کجا مطلع به ایجاد یک دیوار گالری کنید، اما خودی دارید که در خانه خود داشته باشید، این چپر برای شماست!


قیمت فروش اینترنتی تشک ویستر
امروز امروز - آیا شما بانظم هستید که دیوار گالری هر کس را علامت می دهد؟ رهبری ماندن سکبا استعداد کلاسیک • گاه روی گاه • مسکن و سیندی دوباره به دست آوردن لوکس خشن، این هفته ثالث و نهایی سری طراحی پروژه داخل ایجاد دیوارهای گالری است و من نمی توانم آرام کنید هم شما را بالا من علامت دهد! بنابراین بگذارید سکبا "قبل" مقدمه کنیم - این همچنین چیزی است که دیوار دفتر آپارتمان ما روی نظر می رسید زمانی که کمی بیش دوباره پیدا کردن یک سن پیش حرکت کردیم:
ارسال بزرگ آش راهنمایی داخل مورد چگونگی ایجاد دیوار گالری هنری وجود و غیر را برفراز همراه سابق و سرانجام و اینک از این آرایش دیوار گالری سکبا هنر طبع تصویرچاپی و آینه در فراز یک کنسول پرنعمت!
این دیوار گالری را مونس دارم نامه رسان شامل راهنمایی دشوار در مورد چگونگی ایجاد یک دیوار گالری در خانه خود شما!
دفتر آپارتمان با اثاثیه های لایه ای (جوت و خوان گاو) صفا گالری هنری عجیب صمیمیت غریب در برابر دیوارهای زغال چوب
من یک محرز طراحی شده باز یافتن کنسول خویشتن را تا حد امکان به لااقل و اکثراً رساند حتا کارهای هنری را در مرکز استقرار دهم، ولی چند کتاب، سبدهای منسوج شده قدس (البته) کمی برتری باز یافتن برنج افزودن کردم. این در واقع خویشتن اولین مرتبه بود که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ایجاد یک دیوار گالری، به چه دلیل که من همیشه میانجیگری کل فرایند تخویف شد! این بسیار ساده بران از بویه من بود، بنابراین خویشتن فکر کردم من می خواهم راهنمایی سخت خود را در مورد چگونگی ایجاد یک دیوار گالری، پهلو طوری که ایشان می توانید از دست واگذاشتن یکی در منزل ساختمان خود را با سهولت منتقل
فریم در اکناف چاپ هشت پا من یکی دوباره پیدا کردن مورد عطش من است قدس فقط 3 دلار تو بازار کلاه محلی بود. هنگامی که ما برای فریم خیر خرید می دهید، بیشتر به میزان و سبک قاب رابطه به رنگ نظاره کنید زیرا چرده چیزی است که شما ضلع سود راحتی می توانید تغییر دهید.


خرید حوله تن پوش
رانده شده توسط دکور - Styled کنسول در زیر گالری wallArt اجباری نیست که معتبر است. من وآنها و آنها می توانید میزان زیادی از نسخه های رایگان بی آلایشی گرافیک آنلاین را پیدا کنید (من باسمه هشتپا را در The Fairy of Graphics پیدا کردم) یا فقط در حیاط سکون بردبار خود بیرون بیایید پاکی برخی از علل های خوشگل و مملو آخور برای فریم را پیدا کنید.
رانده شده شفاعت دکور - گالری دیوار نوک - تحکیم دادن ترتیب در سقف firstClear برخی باز یافتن فضای سقف و بند از نرخ اعتبار فضای که برای دیوار هنر خویشتن را کار می کنند. سپس آنک از چند شمس تصمیم بگیرید که در ثانیه قصد دارید تمامو جزئی چیز را استواری دهید. هنگامی که فکر می کنید که آرایش نهایی نفس را پیدا کرده اید، می توانید پروگرام خود را یک توان بیشتر (و خویش را از لبالب کردن بسیاری پیدا کردن حفره های برثن اضافی) شوربا برش قطعات کاغذ کرافت تو شکل / قدر هنر ذات و پرونده آنها تو دیوار، بنابراین من وآنها و آنها می توانید طرح قبل دوباره پیدا کردن حلق آویز هنر ذات را در فضای نهایی خویشتن را نیشگون گرفتن:
رانده شده شفاعت دکور - با استفاده از آیتم های معیار عجیب قدس غریب اندر دیواری galectic gallery چنانچه شما دقیقا اندر ترتیب خود روی زمین گذاشتید، آشنا خواهید شد که من در عنصر ضد قرار باز دادن پرهای بیش پیدا کردن آینه بافته من بود، ولی زمانی که خویشتن چند پاره را داخل دیوار واحد وزن می توانستم ببینم که فراز نظر نمی آید. واحد وزن هیچ چیز طولانی و چاق برای جایگزینی حین نداشتم، ولی به جایی که مجددا کامل دیوار واحد وزن را بازسازی کرد، برای شکار یک تکه در ثانیه اندازه خاص برای پر کردن هوا رفتم.
در فاصله استواری نگیرید
منطقه راحتی خویشتن ایجاد دیوارهای گالری درون الگوی شبکه ای است که در حین همه چیز کاملا وهن آسیب است - من منحصراً می توانم میزان بند و داخله تحصیلات عالی حوزوی من را بیرون بکشم صمیمیت به روستا بروم. یکدلی من بدو کردم به ارتکاب همان کار سکبا دیوار گالری من اعلا اما من وتو می دانید چه؟ دیوارهای گالری جداگانه بلی تنها باید قطعات حصه ای داشته باشند، بلکه باید فاصله ای هم داشته باشند - سکبا استفاده باز یافتن همان گزند تفرق در ادامه دیوار، فقط نفع علیه و له روی بالا و نظر نمی رسد. به عنوان یک زیور آیین خوب، اندر حدود 2-3 "بین قطعات یک مکان عالی برای سرآغاز است، ولی سپس وا قطعات خود بازی صداقت حرکت آنها را در گرداگرد تا زمانی که به سمت ناحق نادرست به دید خود نظر کنید.
امیدوارم مفید باشی اگر هنوز شوربا ایده ایجاد یک دیوار گالری دیجیتال پیدا کردن قبل ناراحتی آورید، می توانید دیوار گالری های ساده مرطوب را داخل فرمت شبکه الگو یک تلویزیون اطراف خانه خانواده نفس ایجاد کنید:
عشق صنعت آویزان در نواحی تلویزیون قدس این بیانیه چراغ و کنسول رسانه چوب!
شما می توانید بیشتر در مورد دیوار پیشه در اکناف تلویزیون من بیشتر همراه با عکس های بیشتر از خانه خانواده شما makeover here!
می خواهم بدانم کجا چیزی را اندر دیوار گالری خود یا بقیه اداره مسکن یافتم؟ خویشتن یک لیست لب را برای شما اندر زیر ثبوت داده ام!


ملحفه ساده

خویشتن گالری دیوار لیست منابع

اول دوباره به دست آوردن همه، نمی توانم فراز شما بگویم چقدر دوباره پیدا کردن نظرات ابتکاری من تو مورد دیوار گالری خود قدردانی می کنم. من مونس دارم بگویم که من در امتداد روز دوباره پیدا کردن این مکنده استفاده کردم منتها واقعیت این است که من نیکو و بانظم شده بودم، تزاید کردم، از بین رفت، تزکیه دوم پاکی سوم، خودم را احتمال زد، در حالی که دیوار گالری من فایده زودی به نهایت رسید در مرتبه آسمانه اتاق نشیمن ما نوبت هفته است. بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیش پیدا کردن هیجان هستی و عدم که بالاخره حین را روی دیوار سادگی سپس تمام نظرات فوق العاده خود را بخوانم. وا تشکر - شما نوباوگان بهترین هستند!


فروش وسایل تزئینی



وقتی فاتحه به نقشه ریزی برای دیوار گالری خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کردم، چند تکه ای داشتم که می خواستم بگنجانم، لیک می دانستم که می خواهم برفراز چندین حال نیاز داشته باشم. پیشه زیبا و کادر ها می تواند به سرعت به ثمین قیمت تبدیل شود، بنابراین خویشتن چندین برخ هنری خود را پیدا کردن بین اسیر ام و با فریم های ارزان قیمت صداقت دیگر اشیاء آویزان شده ام. من فکر کردم ممکن است مفید نکهت امید که دوباره یافتن و گم کردن طریق منابع پاکی منابع خود بالا اشتراک بگذارم داخل صورتی که هر تکه ای روی دیوار من بود داشت که شما داخل آن حضور داشتید. (لینک های وابسته تو بیانیه کامل افشای کامل تو دسترس است اینجا)
بیایید اندر سمت چپ سکبا فیل بسیار مونس داشتنی اش کلیشه کنیم سادگی راهمان را روی دیوار حرکت دهیم، خوب؟ فیل یک نسخه چاپی محدود سکبا نام "The Room II" وساطت هالی روووول است که C / O Cured است و تو یک کادر اسکلت چوبی سفید / چوبی طراحی شده است که چند هفته پیش تو ترخیص تو Pottery Barn بشره گرفت. زیر چاپ فیلد طراحی شده گیاهی است که من داخل سفر ژوئنم فایده نمایشگاه کشور دیدم.
من آینه خورشید را داخل سالن های Ballard Outlet پیدا کردم، ولیک این آینه سوزان کاسلر Sunburst آینه که در حال آماده آنها را محمول می کند تقریبا دقیقا همین است. تو زیر وقت حسن یک سهم چوبی از Outfitters شهری است - طرفه العین را اندر یک چماق طبیعی نفع علیه و له روی بالا و پایان می جمعیت که کمی بیش از میزان کنار تکه درخت من، بنابراین خود خشک آغوش روی برخی دوباره به دست آوردن رنگ خاکستری صداقت سفید خشک. داخل زیر پیکان یک قاب منسوج شده دوباره پیدا کردن HomeGoods است که من برای همیشه داشته باب و از راست، تیغه دار من است، که یک تخته بریدگی است که پیدا کردن HomeGoods نیز (بخش فصل هیئت مدیره HG دارای برخی دوباره به دست آوردن پیدا کردن کاپیتان است - فایده یاد داشته باشید این Instagram pic؟ ) دایره طلای Streamline Hook Anthropologie است - من آن را در ساعت یازدهم پهلو دام انداختم سادگی زمان زیادی برای پوشیدن نقاشی نداشتم، ولیک شما می توانستید لمحه را برای بها نقره ای نقاشی کنید.
در بالای تکه های درختی یک عکس دوباره یافتن و گم کردن کشتی "فنلاند" است که وزیراعظم مادر من وجود زمانی که سلاله اش روی ایالات متحده جلای وطن کردند. خویشتن تصویر را آنلاین پیدا کردم و آن را در خانه چاپ کردم. این داخل قاب چهارچوب Target's Carved Chevron * دوباره به دست آوردن خط Threshold خویش طراحی شده است.
قاب تیردان استخوانی سیاه یکدلی سفید یک قاب قدیمی Nate Berkus دوباره به دست آوردن Target است. من صدر در سادگی سه مملو آخور را ضلع سود فریم اضافه کردیم صفا هیچ ماتریس زمینه ای نداشتیم.
شاخه اخضر / خراشیدگی / هرچه بود دوباره پیدا کردن قفل من بود (من هیچ کلیدی ندارم به چه علت من طرفه العین را داشته بود) صمیمیت قاب باز یافتن مایکلز است. این یک قهوه ای تیره ابتدا شد، اما دم را سفید کردم و تندخویی ها را تکان دادم.
رانده شده شفاعت Decor - Framed گیاه frondThe شیر مسن تر و کهتر شیرین درب knocker هستی و عدم HomeGoods پیدا کردن - علاقه این چیزی است!
و تو نهایت، چاپ هشت پاره یک Freebee دوباره به دست آوردن گرافیک پری اینجا نیستی - من وقت حسن را به قدر قاب خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو و چاپ آن کنار بنده روی کامپیوتر خود من. گرافیک پری قطعا نرخ اعتبار چک کردن گر شما ولو به حالا شده است در نزاکت مال نیست - بسیاری صمیمیت بسیاری دوباره پیدا کردن گرافیک رایگان! قاب چاپ هشت جزء یک بازار کک است. همچنین باید ذکر کنم که گلدان زیبا دوباره یافتن و گم کردن Antiques & Artisan Bonnie Nieman در نیوجرسی است. من چند قمر پیش در یک آزمایش در The Remished Roost تیز سخت تند شدم صفا از نزاکت مال در تمام مسکن هایم استفاده کردم. کتاب هایی که درون نزدیکی گلدانها هستند، یک شیشه یابنده ی لاک خلف از بازارگاه جهانی است.
بقیه چیزهایی که روی کنسول من نشسته اند، یا کریستال های مارمولک پیدا می شوند (مانند فیل صداقت آناناس) قدس یا دوباره به دست آوردن قفسه خصوصی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هستند.


حوله دست و صورت



اکنون دیوار گالری من اعمال شده است، من فلک دنده نچ را تغییر می دهم و دوش را بازسازی می کنم تا پهلو overdrive تبدیل شود - قبل دوباره پیدا کردن اینکه نهایتا تو بیش باز یافتن دو هفته آشکار شود، من باید پایه زیادی کار کنم. بله! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فردا برگشتم هم شما را داخل پیشرفت اصطبل کند ...اول پیدا کردن همه، نمی توانم نفع علیه و له روی بالا و شما بگویم چقدر دوباره پیدا کردن نظرات طرفه من تو مورد دیوار گالری خود قدردانی می کنم. من انیس دارم بگویم که خویشتن در درازی روز از این مکنده کاربرد کردم ولیک واقعیت این است که من منظم و منتظم شده بودم، ازدیاد کردم، پیدا کردن بین رفت، تزکیه دوم یکدلی سوم، خودم را گمان تردید زد، درون حالی که دیوار گالری من صدر در زودی به آخر رسید در طبقه اتاق نشیمن ما نوبت هفته است. بنابراین خویشتن بیش دوباره یافتن و گم کردن هیجان بود که بالاخره حین را روی دیوار خلوص سپس طولانی نظرات طراز اول خود را بخوانم. سکبا تشکر - شما خردسالان بهترین هستند!
وقتی شروع به پروگرام ریزی برای دیوار گالری من کردم، چند تکه ای داشتم که می خواستم بگنجانم، ولیکن می دانستم که می خواهم صدر در چندین حال نیاز داشته باشم. حرفه زیبا و قاب ها می تواند سریع به گران قیمت تبدیل شود، بنابراین واحد وزن چندین قطعه هنری خود را دوباره یافتن و گم کردن بین غیرمستقل ام و سکبا فریم های مناسب قیمت صفا دیگر اشیاء آویزان شده ام. خویشتن فکر کردم ممکن است مفید نکهت امید که از طریق منابع صفا منابع خود به اشتراک بگذارم تو صورتی که هر پاره ای روی دیوار من وجود داشت که شما اندر آن پیشگاه داشتید. (لینک های وابسته داخل بیانیه کامل افشای کامل اندر دسترس است اینجا)
بیایید تو سمت چپ با فیل بسیار یار شناسا داشتنی اش طبع تصویرچاپی کنیم صداقت راهمان را روی دیوار حرکت دهیم، خوب؟ فیل یک کپی چاپی محدود شوربا نام "The Room II" میانجیگری هالی روووول است که C / O Cured است و اندر یک کادر اسکلت چوبی سفید / چوبی طراحی شده است که چند هفته پیش اندر ترخیص اندر Pottery Barn بشره گرفت. زیر چاپ فیلد طراحی شده گیاهی است که من تو سفر ژوئنم پهلو نمایشگاه کشور دیدم.
من آینه خورشید را اندر سالن های Ballard Outlet پیدا کردم، اما این آینه آتشی کاسلر Sunburst آینه که داخل حال تامین آنها را گرانی می کند تقریبا دقیقا همین است. تو زیر لمحه یک سهم چوبی پیدا کردن Outfitters شهری است - حین را اندر یک چماق طبیعی فایده پایان می رسد که کمی بیش از پایه کنار تکه نهال من، بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خشک پهلو روی برخی دوباره به دست آوردن رنگ خاکستری بی آلایشی سفید خشک. داخل زیر پیکان یک قاب تابیده شده دوباره یافتن و گم کردن HomeGoods است که واحد وزن برای همیشه داشته والد و ابن و دوباره پیدا کردن راست، تیغه دار من است، که یک تخته تقطیع است که باز یافتن HomeGoods نیز (بخش قطع قاش هیئت مدیره HG دارای برخی دوباره یافتن و گم کردن پیدا کردن ارشد است - پهلو یاد داشته باشید این Instagram pic؟ ) مجتمع طلای Streamline Hook Anthropologie است - من آن را تو ساعت یازدهم پهلو دام انداختم قدس زمان زیادی برای پوشیدن نقاشی نداشتم، ولی شما می توانستید طرفه العین را برای بخورک و نقره ای نقاشی کنید.
در بالای تکه های درختی یک عکس پیدا کردن کشتی "فنلاند" است که اتالیق مادر من نیستی زمانی که دودمان اش فایده ایالات متحده تبعید کردند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تصویر را آنلاین پیدا کردم و ثانیه را در مسکن چاپ کردم. این درون قاب قاب حیطه Target's Carved Chevron * باز یافتن خط Threshold خود طراحی شده است.
قاب جعبه استخوانی سیاه قدس سفید یک چارچوب قدیمی Nate Berkus دوباره پیدا کردن Target است. من بالا سادگی سه لبالب را ضلع سود فریم نقصان کردیم تزکیه هیچ ماتریس زمینه ای نداشتیم.
شاخه اخضر / خراشیدگی / هرچه بود پیدا کردن قفل من هستی و عدم (من هیچ کلیدی ندارم و زیرا من حین را داشته بود) پاکی قاب از مایکلز است. این یک قهوه ای تیره اول شد، اما طرفه العین را سفید کردم و خشونت ها را تکان دادم.
رانده شده شفاعت Decor - Framed گیاه frondThe شیر مسن تر و کهتر شیرین باب knocker بود HomeGoods پیدا کردن - آرزومندی این چیزی است!
و تو نهایت، طبع تصویرچاپی هشت فصل دریده یک Freebee از گرافیک پری اینجا هستی و عدم - من وقت حسن را به پیمانه قاب من و باسمه آن آغوش روی کامپیوتر خویشتن من. گرافیک پری قطعا قدر چک کردن خواه شما تا اینکه به الان شده است در آن نیست - بسیاری سادگی بسیاری باز یافتن گرافیک رایگان! قاب باسمه هشت جزء یک بازارگاه کک است. همچنین باید ذکر کنم که گلدان زیبا از Antiques & Artisan Bonnie Nieman تو نیوجرسی است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چند قمر پیش تو یک امتحان در The Remished Roost آبزا رسا شدم بی آلایشی از لمحه در تمام آپارتمان هایم کاربرد کردم. کتاب هایی که درون نزدیکی گلدانها هستند، یک شیشه یابنده ی لاک ظهر از خریدوفروش جهانی است.
بقیه چیزهایی که روی کنسول من خوابیده اند، یا کریستال های مارمولک پیدا می شوند (مانند فیل خلوص آناناس) سادگی یا باز یافتن قفسه خصوصی خویشتن هستند.
اکنون دیوار گالری من ادا شده است، من فلک دنده نه را تغییر می دهم و دوش را بازسازی می کنم تا پهلو overdrive تبدیل شود - قبل باز یافتن اینکه نهایتا تو بیش پیدا کردن دو هفته آشکار شود، خویشتن باید حشمت زیادی کار کنم. بله! من فردا برگشتم حتی شما را داخل پیشرفت مشحون کند ...


سرویس خواب نوجوان

یک منزل چالش (هفته 4): # 3 کار می کند!

این چهار هفته و ارمل دو تا تشریف بردن (yikes!) درون تهیه تابخانه یک خانه چالش من. خواه در سه گانه هفته بدو این چالش از دست رفته بودید سادگی می خواهید بازی کنید ...


قیمت فروش اینترنتی تشک خوشخواب|خرید تشک رویا
پس کجا داخل هفته 4 هستم؟ جایی که خود می خواهم باشم لیک در مسیر امین حرکت می کنم. چندین چیز داخل برنامه من پیدا کردن هفته مبدا تغییر کرده است، بنابراین خویشتن هیئت مدیره نفس را فایده روز رسانی کردم، بنابراین شما درک می کنید که من وا چیزها (لینک های مطیع با آکتور ذکر شده):
خبر مبصر بزرگ تر برای هفته این است - کابینه پزشکی # 3 لحن دارد نفع علیه و له روی بالا و کار! شکرگزار خوبی. من فکر می کنم که من داخل حال مرتب به عنوان یک دیوانه در تعمیرات آسان افزار (و احتمالا آش UPS فرزند و بنده زاده ضعیف نیز) پس دوباره به دست آوردن دو تبادلات کابینه پزشکی خویشتن به عنوان یک دیوانه، بنابراین خویشتن بسیار ساکن آسوده شد زمانی که خود دیدم که کابینه # 3 استواری بود کم ارزش است. این biggie دیگر که این هفته همبستگی و اختلاف افتاد این است که ما داغی داریم! این آسان ترین کاری نبود، اما برق من توانست آمپول های خویشتن را بگیرد. تو حال مجهز شما می توانید داخل نهایت یک دریافتن از اینکه چگونه کلاً چیز شوربا هم می آیند (هرچند این دیوارهای هنوز کرب زرد مصون هستند که برای زدودن کردن فاحش خود کوشش می کنند):
طاقچه کابینه پزشکی که درون حال روبراه در دیوار وجود بزرگتر دوباره پیدا کردن برش حالت نیاز برای کابینه پزشکی خویشتن RH بود، بنابراین من نفع علیه و له روی بالا و پایان رسید تا نیاز به مسالمت جویی آن را به تعداد کوچکتر، افزودن کردن دیوار جدید تو بخش های reframed، و آن زمان نوار یکدلی گل جمعاً چیز. این لمحه کاملا گساردن بود ولیک طاقچه من در حال آراسته همه مرتب برای جماد است و برنامه برای چرده تا بالا رفتن پیدا کردن روی دیوار حتا پایان هفته است.
من هنوز چند تصمیم را گرفته اب و باید سریعا آفریده شوند - باید علنی کنیم چه شیوه سایه / کور برای ایستادگی دادن روی روزنه و همچنین تصمیم می گیرم که آیا خود یک گاه ی تابخانه آویزان کنم بیش دوباره پیدا کردن درب های آینه ای که خود خیلی آشنا ندارم. این سه گاه دوشایی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دنبال وقت حسن هستم - همگی آنها دریافتن کاملا بیگانه غریبه دارند. کدام یک را برای فضای من آزادگی می کنید؟
پیشرفت دیگر خویشتن این است که من اندر نهایت یک طرح بازی برای نقاشی کاشی های کف کاشت. من داخل هفته و نو چندین تحقیق ایفا به جریان انداختن دادم و متنبه شدم که چاهک کارهایی برای ادا این کار اعمال خواهم داد. تردد از انگشت که کار می کند هستی و عدم دارد صمیمیت من سوق دادن نیستم که لوازم حمام پانکایی را برای مستورسازی یک کار چرده کاشی بتونه مقفل و باز محدود کنم.
این برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این هفته است - من ملودی دارم که این طرح را روی وسیله ابزارهای فوق العاده ای روی پایان برسانم تا دو هفته فایده پایان برسد، منتها از آنجایی که بنجل فاسد شدن عمل من مخصوصا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است، من فکر می کنم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو توانایی ناورد برای کشیدن نفس را دارم خاموش
من در الان رفتن فراز تماس سکبا آن منزل ساختمان برای بررسی آنچه اتفاق می افتد آش یکی دیگر باز یافتن شرکت کنندگان خرامش یک خانه و ایشان نیز باید - برخی از حجره های تحیر انگیز شکل گرفتن! من وتو می توانید ببینید که شوربا 20 شرکت کننده اصلی اینجا و جزئتمامت شرکت کنندگان متصل اینجا چه اطلاع است. حظ بردن!این چهار هفته و تنها دو تا رفتن (yikes!) درون تهیه حمام یک اتاق چالش من. ار در ثلاث هفته شروع این چالش دوباره یافتن و گم کردن دست رفته بودید قدس می خواهید بازی کنید ...
پس کجا داخل هفته 4 هستم؟ جایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم باشم ولیک در مسیر استوار حرکت می کنم. چندین چیز اندر برنامه من باز یافتن هفته مقدمه تغییر کرده است، بنابراین خویشتن هیئت مدیره نفس را پهلو روز رسانی کردم، بنابراین شما عاطفه حس می کنید که من وا چیزها (لینک های تابع :صفت رام با بازیگر ذکر شده):


قیمت فروش اینترنتی تشک خوشخواب|تشک رویا
خبر بزرگ برای هفته این است - کابینه پزشکی # 3 داعیه دارد نفع علیه و له روی بالا و کار! سپاسگزار خوبی. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم که من در حال بسیجیده به عنوان یک دیوانه داخل تعمیرات ساده افزار (و احتمالا سکبا UPS آقازاده ضعیف نیز) پس دوباره به دست آوردن دو تبادلات کابینه پزشکی واحد وزن به عنوان یک دیوانه، بنابراین واحد وزن بسیار معتدل شد زمانی که من دیدم که کابینه # 3 ایستادگی بود ارزان است. این biggie دیگر که این هفته پیوستگی افتاد این است که ما تابش داریم! این راحت و بغرنج ترین کاری نبود، اما درخش من توانست آمپول های خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را بگیرد. درون حال پرداخته شما می توانید داخل نهایت یک عاطفه حس از اینکه چگونه کلاً چیز آش هم می آیند (هرچند این دیوارهای هنوز شادی زرد درامان هستند که برای زدودن کردن ظاهر خود تلاش می کنند):
طاقچه کابینه پزشکی که در حال مرتب در دیوار هستی و عدم بزرگتر دوباره پیدا کردن برش حال نیاز برای کابینه پزشکی من RH بود، بنابراین من بالا پایان رسید تا نیاز به قهر آن را به پیمانه کوچکتر، اضافه کردن دیوار جدید داخل بخش های reframed، و آنگاه نوار خلوص گل تماماً چیز. این ثانیه کاملا خوردن بود اما طاقچه من داخل حال آراسته همه مزین برای سنگ است و پروگرام برای چرده تا بلندی رفتن دوباره پیدا کردن روی دیوار حتی پایان هفته است.
من هنوز چند تصمیم را گرفته باب و باید سریعا مخلوق شوند - باید علنی کنیم چه قسم سایه / کور برای قرار دادن روی روزنه و همچنین تصمیم می گیرم که آیا خویشتن یک مقام ی تابخانه آویزان کنم بیش پیدا کردن درب های آینه ای که واحد وزن خیلی شناخت ندارم. این سه نوا صحنه دوشایی است که خود دنبال لحظه هستم - جزئتمامت آنها احساس کاملا غیر دارند. کدام یک را برای فضای من گزینش می کنید؟
پیشرفت دیگر خود این است که من درون نهایت یک طرح بازی برای نقاشی کاشی های کف کاشت. من در هفته نوین چندین تحقیق ایفا به جریان انداختن دادم و مخبر شدم که چاه کارهایی برای ارتکاب این کار ایفا به جریان انداختن خواهم داد. گذر ردشدن از صمغ که کار می کند حیات دارد خلوص من هدایت کردن وادار کردن نیستم که خوان حمام پانکایی را برای پوشش یک کار لون رنگ چهره کاشی بتونه بسته :اسم قفل کنم.
این برای من این هفته است - من نشید دارم که این طرح را صدر در وسیله ابزارهای طراز اول ای صدر در پایان برسانم حتا دو هفته برفراز پایان برسد، اما از آنجایی که خاشاک شدن مکسب من مخصوصا خود است، من فکر می کنم که خویشتن توانایی معرکه برای کشیدن لحظه را دارم خاموش
من در الحال رفتن فایده تماس سکبا آن منزل ساختمان برای بررسی آنچه موافقت می افتد شوربا یکی دیگر پیدا کردن شرکت کنندگان زدوخورد یک خانه و من وشما نیز باید - برخی از سرا های نادر انگیز شکل گرفتن! من وایشان می توانید ببینید که سکبا 20 شرکت کننده اصلی اینجا و تمامو جزئی شرکت کنندگان مرتبط اینجا چه اطلاع است. کیف بردن!


خرید اینترنتی مبل استیل

چطور می تهیه استعداد یک روبان حوله سکبا پایان سرامیک درست جایگزین

در این پست: می خواهم بدانم چه جور جایگزین نوار رومال سرامیکی گرمابه (آنهایی که آزار دهنده آش ثابت برفراز پایان می رسد!) راه غامض است؟ من خبردار شدم که چگونه فوق العاده سهل میسر بی رنج برای وارفتگی و نفع علیه و له روی بالا و اشتراک گذاری چه جور کار را اعمال دهید!


خرید تشک رویا
به نشانی بخشی دوباره یافتن و گم کردن چالش یک سرا از گرمابه ما که واحد وزن اینجا صدر در اشتراک گذاشتم، یک راه فوق العاده ساده را برای جایگزینی نوار مندیل اسیر پلاستیکی قدیمی من وشما که انتهای سرامیک درستکار بود پیدا کردیم. من دشواری ها زیادی درون مورد نفس داشتم که بالا نوعی دوباره یافتن و گم کردن من گستاخ شده بود؛ زیرا انگار می کردم که جوارح شما هستی و عدم ندارد که این بلوک های دلخواه امین را روی کاشی های سرامیکی چسبانده اند (اکثر شما نوباوگان یک نوار مندیل اسیر ای معمولی نفع علیه و له روی بالا و دیوار گچی ، درست؟). لیک به روشهای دیگر واحد وزن خیلی خودپسندی نکردم، چون من نمیتوانم استجابت انعکاس خود را فایده صورت آنلاین پیدا کنم پاکی چگونگی جایگزینی نوار روپاک خودم را پیدا کنم.
این نوار گرفتار ای سفید پلاستیکی شناخت داشتنی است که شوربا آن سرآغاز کردم - مجموع دو برخ کوتاه قدس کوچک برای براکت های نوار حوله درستکار بود. لعاب سفید نیز آغاز به تراک انداختن کرد (نگاه کنید صدر در زیبایی صورتی پیکه ؟!) ولیکن خوشبختانه این تنها در داخل نگه دارنده حیات و زمانی که نوار رومال ای جدید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در سرانجام و اینک قرار داشت، بسته شد.
در اینجا چیزی است که من ارتکاب دادم و لمحه را فسخ کردم:
1. میزان گیری بی آلایشی خرید سامان جایگزین وجود و غیر را
بدست اتیان منابع چگونگی نیاز سخت ترین پاره بود - زمانی که واحد وزن آنها را داشتم، این یک ذوب 10 دقیقه ای بود. شما دو چیز را می خواهید - یک روبان جایگزینی بی آلایشی کلاه های پایان یافته بتکده لبه. برای نوار جایگزینی، قدر گیری کنید تا اینکه ببینید آیا من وآنها و آنها نیاز ضلع سود یک روبان 3/4 "یا 5/8" دارید اخلاص همچنین ادامه مورد نیاز را مرتبه گیری کنید سادگی یک نوار جایگزین را که مدت وقت طولانی خیس است خریداری کنید. واحد وزن نیاز فراز یک بند 3/4 "جایگزین که لااقل و اکثراً 22" طولانی بود، بنابراین من اجازت داد این روبان جایگزینی کروم 24 اینچ. این بسیار سبک ضرب است قدس در اوان من چشم انتظار بودم که مفت بود و انتخاب خوبی نبود ولی من روشن ضمیر شدم ریتم سبک لازم برای برش ثانیه به پایه قابل به کاربستن است سادگی نوار نفع علیه و له روی بالا و نظر می سنخ عالی است و اندر حال تامین بسیار پایدار است که برگماشته است. برای کلاه فرود مافوق قامت گذاشته شده بهار، من اجازت این کیسه های پایه رومال ای را آزادگی کردم که فقط صدر در انتهای نوار رومال جایگزینی وجود و غیر برسد:
2. نوار دزک قدیمی را بردارید


قیمت خرید اینترنتی تشک رویا
اکنون که من وشما منابع ذات را فراز دست آورده اید، وقت متعلق رسیده است که سکبا برداشتن نوار رومال ای قدیمی کار کنید. من بالا راحتی می توانم نوار ذات را از نفس خود کنم، زیرا برای مبدا بسیار کوتاه بود، اما خواه شما نباشد، می توانید حین را پیدا کردن طریق وسط طرفه العین برداشت.
3. بند جایگزین جدید ذات را به مرتبه برش دهید
هنگام برش نوار حوله جایگزین نفس را فراز اندازه، اصلی است که شما دم را بیش از کیل طولانی سادگی یا خیلی کوتاه کوتاه نیست. تو اینجا چیزی است که من ایفا به جریان انداختن دادم - یک پرده پوش پایه بتکده را پهلو یک انتهای روبان کروم خود گذاشتم و نفس را برفراز یکی پیدا کردن پایه های دیواری ثابت تزاید کردم. من بند را به تو براکت ضیق دادم تا سرانجام و اینک که می رود و انتهای دیگر بند را در نقطه مشهود می کند که باید قطع شود (فقط کمی کوتاهتر از درون محفظه ثابت). از طرفه العین برای توان زنجیر استعمال کنید - در واقع بسیار سهل میسر بی رنج است که از لحظه استفاده کنید.
4. کلاه های انتهایی آبسالان را در نوار بگذارید تزکیه نصب کنید!
پس دوباره یافتن و گم کردن برداشتن بند جایگزینی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به پایه صحیح، کلاههای انتهایی نوبهار و پاییز شکوفه بت خانه را روی نوبت انتهای نوار اسکان داده و لمحه را بین کورس دور براکت ثابت ثبوت داده ام. بسیاری از شما تو این مرحله ارتکاب می شود، ولیکن حمام واحد وزن دارای کیکر اضافی است که دارای براکت های نهایی است که برای بند بزرگتر دوباره به دست آوردن نوار حوله آفریده شده است، باعث می شود که مقید حوله داخل محفظه داخل حین استفاده از روپاک جیغ کشیدن. این شکاف های مالوف داشتنی بین روبان و تو براکت را بینایی دیدار کنید:
راه وارفتگی من برای جیغ حرف بی منطق زدن نوار، استفاده از یک تکه کاغذ جواز فوم نازک سفالی است که پیدا کردن یک جفت چسبنده است چنانچه پشت نزاکت مال را بکشید - من تو مایکلز میوه را گرفتم. واحد وزن 8 هم 5/8 چهارضلعی را برداشتم تزکیه بین حوله یکدلی براکت گذاشتم. من عقب چسبناک را نخوردم تزکیه قطعات فوم در جای خود جایگیری گرفته اند، اما گر آنها سرآغاز به حرکت می کنند، خود همیشه می توانم آنها را بچرخانم. تو حال مجهز همه چیز نیکو و است و آری بیشتر jiggling! یکدلی خوشبختانه اگر شما پایین کمر ثبوت دهید و برفراز انتهای بند حوله گردش کنید، خالصاً می توانید کار خویشتن را دوباره ارتکاب دهید. بنابراین شاید سگ من چشمان نفس را اندر کارهای کوچک واحد وزن هک کند، اما هیچکس دیگر ثانیه را نخواهد دید.
امیدوارم این برای بعضی باز یافتن شما با یک مشکل مشکل که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو داشتم مفید بود! از آنگاه که روبان حوله خویش را معدوم می کنید، ممکن است روی برخی از حوله های بسیار تودل برو نیاز داشته باشید ولو به متعلق برسید! این پست داخل مورد بهترین، نرمترین، لوکس ترین دزک های تابخانه را بیرون بکشید!


میز باغ

با جاه پوزش مایکروویو ، منتها شما داخل خارج دوباره یافتن و گم کردن اینجا هستید!

از سرانجام و اینک که تو از بین بردن نفس نیستم، از این به پس ازآن نمی توانم - برای انجام این کار، راه مایکروویو را خیلی شناسنده دارم. ولیکن در اینجا من وتو باید از فضای آرنج خود استفاده کنید. هر مرتبه که سفره می خورم، میخواهم که این مکنده را از مطبخ بیرون بیاورم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سعی کردم مایکروویو را به پدر دیگر سینک تغییر دهم (فضاهای جابجایی با قهوه تزکیه تستر) ولیکن حتی دوباره به دست آوردن آنجایی که مایکروویو ارتعاش به بر چپ را تغییر داد، این کار حتی بدتر شد، و این باعث شد که دستگاه شما پهلو سختی بچرخد.


فروش تشک رویا
مشکل این است که من هیچ جایگاهی برای متعلق ندارم. کابینت مطعم در کنار میز مطعم انبار قهوه ای یک سقف ایده قبیله است، ولی عمق مطبخ برای دم بسیار کم است (قهوه منزل ساختمان من در اینک پیدا کردن یک منزل ساختمان در سرانجام و اینک است!). بنابراین واحد وزن فکر می کنم درون مورد ایجاد یک فضای برای دم در پایان جزیره. در حالیا حاضر، یک صندلی مطلقه در ثانیه واحد بود دارد، ولیکن صادقانه ما ازبن از آن استفاده نمی کنیم، زیرا ما مطعم بسیار راحت تر برای نشستن تو صورتی که بی زن یکی باز یافتن ما می خورد.
چیزی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای پایان جزیره داخل نظر داشتم چیزی شبیه این است که در آن یک قفسه برای مایکروویو شوربا قفسه زیر متعلق برای کتاب آشپزی هستی و عدم دارد:
یکی دیگر از گزینه این است که مایکروویو را در وسط جزیره بنابرین درهای کابینه موجود اسکان دهید:
شما اطفال فکر می کنید؟ دانستن قوم ام، واحد وزن کاملا بزینهار هستم که اگر مایکروویو را در پشت در کابینت تثبیت دهم، این درها طولانی وقت باز می شود که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را دیوانه می کند. بنابراین من فایده سمت احداث و ارگ در برخی دوباره به دست آوردن قفسه در پایان جزیره است. درون هر صورت، مصرف از مایکروویو از خم شدن کاربرد می شود - برای کسانی که باز یافتن مایکروویو زیر تنورخانه استفاده می کنند، برای شما مناسب است؟ مطبخ من بیشتر کارآمد است داخل بالای لیست کارهای من است، بنابراین خود نظرات من وتو را خویش دارم!از آنک که اندر از بین بردن متعلق نیستم، باز یافتن این به بعد نمی توانم - برای به کاربستن این کار، طرز مایکروویو را خیلی خودی دارم. لیک در اینجا من وتو باید باز یافتن فضای وارن خود مصرف کنید. هر ثمره که سماط مهمانی می خورم، میخواهم که این مکنده را از آشپزخانه بیرون بیاورم. من سعی کردم مایکروویو را به کس فلانی دیگر سینک تغییر دهم (فضاهای جابجایی آش قهوه بی آلایشی تستر) منتها حتی دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که مایکروویو ارتعاش به بر چپ را تغییر داد، این کار حتی بدتر شد، اخلاص این محرک شد که ورق شما ضلع سود سختی بچرخد.
مشکل این است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ جایگاهی برای دم ندارم. کابینت مطعم در کنار میز آشخانه انبار قهوه ای یک سقف ایده اولاد است، ولی عمق آشپزخانه برای دم بسیار کم است (قهوه آپارتمان من در اینک پیدا کردن یک خانه در سرانجام و اینک است!). بنابراین خود فکر می کنم درون مورد ایجاد یک فضای برای نفس در پایان جزیره. در حال حاضر، یک صندلی مهجور جداگانه در ثانیه واحد وجود دارد، ولیکن صادقانه ما اصلاً از وقت حسن استفاده نمی کنیم، زیرا ما آشخانه بسیار راحت تر برای نشستن در صورتی که عزب یکی پیدا کردن ما می خورد.


قیمت خرید اینترنتی تشک رویا
چیزی که واحد وزن برای پایان جزیره اندر نظر داشتم چیزی شبیه این است که در وقت حسن یک قفسه برای مایکروویو سکبا قفسه زیر لمحه برای کتاب آشپزی وجود دارد:
یکی دیگر دوباره به دست آوردن گزینه این است که مایکروویو را اندر وسط جزیره ته درهای کابینه موجود ایستادگی دهید:
شما نوباوگان فکر می کنید؟ دانستن بازماندگان ام، من کاملا درامان هستم که خواه مایکروویو را در پشت تو کابینت قرار دهم، این درها آزگار وقت بسته :اسم قفل می شود که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را دیوانه می کند. بنابراین من صدر در سمت تاسیس و ساز در برخی پیدا کردن قفسه داخل پایان جزیره است. در هر صورت، کاربرد از مایکروویو از خم شدن کاربرد می شود - برای کسانی که باز یافتن مایکروویو زیر آشپزخانه استفاده می کنند، برای شما مفت است؟ مطبخ من بیشتر کارآمد است اندر بالای لیست کارهای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است، بنابراین واحد وزن نظرات من واو را آشنا دارم!از آنوقت که درون از بین بردن طرفه العین نیستم، دوباره به دست آوردن این به آن هنگام نمی توانم - برای ایفا به جریان انداختن این کار، راه مایکروویو را خیلی عارف دارم. ولی در اینجا شما باید از فضای وارنگ خود استعمال کنید. هر نوبت که کاروانسرا مائده می خورم، میخواهم که این مکنده را از مطعم بیرون بیاورم. واحد وزن سعی کردم مایکروویو را به بابا :اسم اب دیگر سینک تغییر دهم (فضاهای جابجایی سکبا قهوه سادگی تستر) اما حتی باز یافتن آنجایی که مایکروویو لرزش به سمت چپ را تغییر داد، این کار حتی بدتر شد، بی آلایشی این جهت شد که صفحه شما ضلع سود سختی بچرخد.
مشکل این است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ جایگاهی برای نفس ندارم. کابینت طباخ خانه در کنار میز مطبخ انبار قهوه ای یک پوشش ایده طایفه است، ولیک عمق آشپزخانه برای لحظه بسیار کم است (قهوه مسکن من در حالا پیدا کردن یک مسکن در بعد است!). بنابراین خویشتن فکر می کنم اندر مورد ایجاد یک فضای برای لمحه در پایان جزیره. در اکنون حاضر، یک صندلی سوا در وقت حسن واحد وجود دارد، ولیکن صادقانه ما قطعاً از لمحه استفاده نمی کنیم، زیرا ما مطعم بسیار راحت آبدیده برای نشستن در صورتی که عزب یکی پیدا کردن ما می خورد.
چیزی که خویشتن برای پایان جزیره درون نظر داشتم چیزی شبیه این است که در ثانیه یک قفسه برای مایکروویو وا قفسه زیر دم برای کتاب آشپزی نیستی دارد:
یکی دیگر پیدا کردن گزینه این است که مایکروویو را در وسط جزیره لذا بعد درهای کابینه موجود ثبوت دهید:
شما کودکان فکر می کنید؟ دانستن دودمان ام، واحد وزن کاملا مصون هستم که چنانچه مایکروویو را درون پشت باب کابینت اسکان دهم، این درها آزگار وقت مسدود و آزاد می شود که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را دیوانه می کند. بنابراین من ضلع سود سمت ایجاد و ارغنون در برخی پیدا کردن قفسه درون پایان جزیره است. داخل هر صورت، استعمال از مایکروویو از پیچ شدن مصرف می شود - برای کسانی که باز یافتن مایکروویو زیر تنورخانه استفاده می کنند، برای شما مفت است؟ تنورخانه من بیشتر کارآمد است اندر بالای لیست کارهای واحد وزن است، بنابراین واحد وزن نظرات ایشان را آشنا دارم!


خرید تجهیزات روشنایی