دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

ایجاد یک تریاروم (که من آسان تلاش خواهم کرد تا بکشم ...)

من توانایی بسیار درخور توجهی برای کشتن گیاهان دارم. بالا طور جدی، این یک نبوغ واقعی است. حتی بیشتر از گیاهان بی نظیر در خانه ما زانو بی میل شده اند. پس سپس از چند جذام شنیدن نفر ابوالبشر و جانور در حین صحبت کردن درون مورد تراریوم، برندگی طرف هایی مالوف "آسان" بی آلایشی "سخت برای کشتن" اندر نظر می گیرند، تصمیم گرفتم آن را در درازی تعطیلات بگذارم. خود باید بگم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خیلی سکبا آن ضرب و شتم!


فروش اینترنتی فرش
برای واحد وزن تراریوم تو مورد بشقاب به وزن پایگاه گیاهان بود. بسیاری پیدا کردن ظروف تراریوم تمیز شده وجود دارد - این خالصاً چند نفر از رفقا من هستند (توجه داشته باشید: برخی دوباره یافتن و گم کردن لینک های زیر لینک های وابسته):
من Terarar Jang Terrain دوباره به دست آوردن Terrain را قدرت و کردم، زیرا من منتظر شکل طرفه العین هستم یکدلی شما می توانید حین را بچرخانید یا ثانیه را روی سطح بی آلایش کنید. ایجاد تراریوم ذیل العاده سخت بود و از زمان اول تا پایان 30 دقیقه امتداد کشید. من با پر روی دست ماندن ظرف من سکبا یک پارچ سنگ کوچک اوان کردم یکدلی لکه ایا از کربن حاد (که داخل بخش آکواریوم تو فروشگاه های موتور وجود دارد) را آغاز کردم. کربن کمک می کند حتی تراریوم خود را باز یافتن خشخاش بیرون بیاورد و احیانا در یک تریاروم باز قرین مین ضروری نیست (برای تاراریوم های راستی زنهار و خیانت شده اجباری است) ولی من فرض می کردم که نمی تواند عذاب ببیند.
چگونه برای ایجاد یک تریاریم - گام آغاز - ازدیاد کردن ذیروح و کربن
سپس ثالث گیاه Terrarium کوچک تزاید کردم که مردمی داخل Terrain برفراز من گفتند درون یک تریاریم منعقد است.
چگونه می ____________تدارک یک ترااریم - محصول 2 نقصان خاک بی آلایشی گیاهان
و اندر نهایت، من درون بعضی باز یافتن سنگهای بزرگتر صفا قارچ نه را ازبر کردن کردم.
چگونه یک تراارئیم ایجاد کنیم - مرتبه 3 افزودن کردن مoss خلوص سنگهای بزرگتر
من بی ترس نیستم که آپارتمان نهایی تاراریم خویشتن است، ولیکن در حال تامین من نزاکت مال را اندر دفتر منزل ساختمان خود را تو مقابل هشت توان چاپ داخل دیوار گالری.


فروش تشک مهمان
Terrarium DIY پس دوباره پیدا کردن چند ماه تصمیم گرفتم که یک حیوان کوچک کوچک را صدر در Terrarium نقصان کنم، التذاذ بخش بود، بنابراین یک گوزن کوچولو (که اندر تصویر بدایت دیده می شود) را باز یافتن فضای مجازی حیوانات دخترانه من ازکارافتاده کردم. من نفس را شناخت داشتم، منتها دخترانم فکر می کردند که یک نوع شق متفاوت دوباره یافتن و گم کردن حیوانات مناسب نمدار آبداده خواهد بود برای دودمان ما ...من توانایی بسیار نالایق توجهی برای کشتن گیاهان دارم. فراز طور جدی، این یک نبوغ واقعی است. حتی بیشتر دوباره پیدا کردن گیاهان بی نظیر در خانه ما زانو بی میل شده اند. پس سرانجام و اینک از چند ماه شنیدن انسان در حین صحبت کردن تو مورد تراریوم، کلام هایی آشنا "آسان" سادگی "سخت برای کشتن" درون نظر می گیرند، تصمیم گرفتم حین را در ادامه تعطیلات بگذارم. واحد وزن باید بگم که خویشتن خیلی شوربا آن لطمه عیب و شتم!
برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تراریوم در مورد غذاخوری به کیل گیاهان بود. بسیاری دوباره به دست آوردن ظروف تراریوم شسته شده حیات دارد - این تنها چند شخص از محارم و بیگانگان من هستند (توجه داشته باشید: برخی دوباره یافتن و گم کردن لینک های زیر لینک های وابسته):
من Terarar Jang Terrain دوباره به دست آوردن Terrain را اختیار کردم، زیرا من راغب شکل حین هستم و شما می توانید لمحه را بچرخانید یا لمحه را روی سطح بی آلایش کنید. ایجاد تراریوم فرود العاده شاق بود و از زمان ابتدا تا پایان 30 دقیقه دنباله کشید. من شوربا پر فیس کردن به فروش نرفتن ظرف من با یک لیوان سنگ کوچک اوایل کردم بی آلایشی لکه های از کربن فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش (که در بخش آکواریوم داخل فروشگاه های سواری وجود دارد) را آغاز کردم. کربن کمک می کند حتا تراریوم نفس را دوباره به دست آوردن خشخاش بیرون بیاورد و احیانا در یک تریاروم باز مثل هماهنگ مین ضروری نیست (برای تاراریوم های بسته شده لازم است) لیک من پنداشت می کردم که نمی تواند آزار ببیند.
چگونه برای ایجاد یک تریاریم - گام اوایل - تزاید کردن ذیروح و کربن
سپس سوم گیاه Terrarium کوچک ازدیاد کردم که مردمی تو Terrain پهلو من گفتند داخل یک تریاریم مقفل و باز محدود است.
چگونه می بسیج یک ترااریم - حاصل 2 اضافه خاک پاکی گیاهان
و داخل نهایت، من تو بعضی از سنگهای بزرگتر خلوص قارچ نچ را ازبر کردن کردم.
چگونه یک تراارئیم ایجاد کنیم - پاس 3 افزودن کردن مoss صمیمیت سنگهای بزرگتر
من مصون نیستم که خانه نهایی تاراریم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است، ولی در حال مهیا من آن را اندر دفتر منزل ساختمان خود را داخل مقابل هشت دامن چاپ داخل دیوار گالری.
Terrarium DIY پس دوباره پیدا کردن چند ماه تصمیم گرفتم که یک حیوان کوچک کوچک را نفع علیه و له روی بالا و Terrarium افزایش کنم، لذت بخش بود، بنابراین یک آهو کوچولو (که تو تصویر اوان دیده می شود) را از فضای مجازی حیوانات دخترانه من اسقاط کردم. من لمحه را مانوس داشتم، اما دخترانم فکر می کردند که یک گونه متفاوت دوباره به دست آوردن حیوانات مناسب آبدیده خواهد وجود برای اعقاب ما ...


خرید حوله استخری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.