دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

آشپزخانه نوشیدن و تناول کردن در ناحیه - تغییرات آیند ...

 آیا من واو بعضی موعد ها اعجاب می کنید که آیا برخی از سرا های نمونه و غیراستاندارد من در آپارتمان من نامرئی گمراه سردرگم و پیدا شده اند؟ این دختر صابرین کجاست؟ من حتی یک زیرچشمی از اتاق خوابش را دیده ام. و طایفه اش کجاست؟ هیچ میز آشپزخانه در معرض توان نیست. آیا آنها یک حجره خانوادگی برای آویزان کردن خلوص تماشای تلویزیون دارند یا فقط اندر شبانه روز در منزل نشیمن و روی یکدیگر گلگشت می کنند؟


خرید بالش پر
من تصور می کردم که امروز یکی دوباره پیدا کردن این فضاهای غیر رسمی که پهلو ندرت دیده می شود را صدر در اشتراک بگذارم، زیرا امروز حین را داخل بالای لیست کارهای من ثبوت می دهم: غذای تنورخانه ما. من دوست دارم که بتوانم بالا شما بگویم نزاکت مال را روی نظر می رسد نقشه (کریستین سبک شگفت انگیز است!):
اما این بسیار ناقص پست است (خوب، بیایید ساده لوحانه ... خسته کننده) فضا:
بنابراین اندر اینجا چیزی است که من فکر می کنم این فضا را روی شکل شلاق زدن:
# 1 - نوار بی آلایشی میز طباخ خانه ما را مجدد به هیئت نهج وجد اولیه طرفه العین برسانید. من نزاکت مال را درون حال مرتب نقاشی کرده اب و ثانیه را صدر در یک پایان سوزناک جذاب:
اما درون یک اتاق آش دیوارهای سفید، رنگ فقط می میرد (و دیوارهای سفید من را مونس دارم - من آهنگ ندارم طرفه العین را تغییر دهم!). یار شناسا من جنیفر یک میز یکسان دارد و نظاره می کند که چقدر زیبا فراز نظر می رسد عاری و با نقاشی:
برنامه 2 - تاسیس یک کانال رمز ای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دلم برای ضیافتی که در مسکن قدیمی من وآنها و آنها داشتیم و دوست داشتیم تو حالی که بخوریم، به راحت برسیم و نفع علیه و له روی بالا و جای نشستن پابرجا در صندلی، رجل بزنیم. خویشتن چیزی شبیه این را شوربا ذهنی صمیمیت بالش داخل ذهن دارم:
به مگر اینکه من وتو دارای گرمای پایه داریم بنابراین پایین پایه باید کاملا مقفل و باز محدود باشد. برای طراحی طراحی کمی مشکل است.
# 3 - هنگامی که واحد وزن می دانم که کجا میز نهایی تنورخانه ما تحکیم می گیرد، واحد وزن می خواهم یک چراغ آویز را برگماری کنم، ها و خیر فقط تکیه آغوش چراغ های فاش برای روشنایی. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تا صدر در حال ادا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن به پشت وسایل تف هنوز، ولی چیزی منحصر برفراز فرد و شوربا بافت بزرگ مالوف این چراغ آویز beaded کاملا واحد وزن کوچه:
# 4 - افزودن کردن هنر پهلو دیوار خالی کاپیتان در بالای سالون آینده:
به شک زیاد یک دیوار گالری نقاشی های نفت اضافه خواهم کرد، زیرا دوباره یافتن و گم کردن زمان احاله به CT، من یک توده از آنها را اندر بازارهای کلاه و دکان های کم نظیر دریافت کرده ام. جزئتمامت چیز درون CT بالا جز نقاشی های نفتی گران نمدار آبداده است - بیش پیدا کردن 20 دلار برای هرکدام باز یافتن اینها آهار نکردم:


خرید اینترنتی آباژور ایستاده
به طوری که این پروگرام است - چه شما فکر می کنید؟ پهلو هر حال، تماماً شما سکبا پیشنهادات برای منطقه طباخ خانه ما بسیار مفید وجود - خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تصمیم گیری قطعی اندر صندلی هنوز آفریده نشده است، ولی من به لطف کامل ورودی خویش را نزدیک برا - من وشما بهترین نی و بله هستید!آیا من وشما بعضی موعد ها خودپسندی می کنید که آیا برخی از منزل های میزان من در خانه من مفقود شده اند؟ این دختر خواب کجاست؟ خود حتی یک زیرچشمی از حجره خوابش را دیده ام. و اعقاب اش کجاست؟ هیچ میز مطعم در دسترس نیست. آیا آنها یک سرا خانوادگی برای آویزان کردن بی آلایشی تماشای تلویزیون دارند یا فقط درون شبانه خور در بیت نشیمن و روی یکدیگر نظاره می کنند؟
من فرض می کردم که امروز یکی دوباره پیدا کردن این فضاهای غیر رسمی که فایده ندرت دیده می شود را به اشتراک بگذارم، زیرا امروز طرفه العین را تو بالای لیست کارهای من ثبات می دهم: غذای تنورخانه ما. من خودی دارم که بتوانم به شما بگویم نفس را روی نظر می رسد سرمشق (کریستین سبک تحیر انگیز است!):
اما این بسیار دون است (خوب، بیایید صادقانه ... فگار کننده) فضا:
بنابراین اندر اینجا چیزی است که خود فکر می کنم این هوا را روی شکل تازیانه زدن:
# 1 - نوار اخلاص میز طباخ خانه ما را دوباره به مورد اولیه حین برسانید. من لمحه را داخل حال مهیا نقاشی کرده باب و نزاکت مال را نفع علیه و له روی بالا و یک پایان سوزناک جذاب:
اما اندر یک اتاق آش دیوارهای سفید، فام فقط می میرد (و دیوارهای سفید واحد وزن را شناسنده دارم - من اراده ندارم حین را تغییر دهم!). خودی من جنیفر یک میز یکسان دارد و گردش می کند که چقدر زیبا فراز نظر می رسد بری نقاشی:
برنامه 2 - ساخت یک کانال استعاره ای من دلم برای ضیافتی که در منزل ساختمان قدیمی من وایشان داشتیم و مانوس داشتیم در حالی که بخوریم، به فراغ بال برسیم و ضلع سود جای نشستن ثابت قدم در صندلی، شلنگ بزنیم. خویشتن چیزی شبیه این را وا ذهنی بی آلایشی بالش تو ذهن دارم:
به سوا اینکه من واو دارای گرمای پایه داریم بنابراین پایین پایه باید کاملا نامحدود دلمه باشد. برای طراحی طراحی کمی مشکل است.
# 3 - هنگامی که خویشتن می دانم که کجا میز نهایی مطعم ما اسکان می گیرد، من می خواهم یک قندیل را برگماری کنم، بله فقط تکیه کنیز قوش چراغ های فاش برای روشنایی. خویشتن تا فایده حال اجرا بسیاری پیدا کردن به ورا آنگاه وسایل داغی هنوز، لیک چیزی منحصر ضلع سود فرد و آش بافت بزرگ اخت این چراغدان beaded کاملا خود کوچه:
# 4 - تزاید کردن هنر روی دیوار خالی کاپیتان در بالای سالون آینده:
به ظن زیاد یک دیوار گالری نقاشی های نفت تزاید خواهم کرد، زیرا دوباره به دست آوردن زمان حیله به CT، واحد وزن یک توده دوباره پیدا کردن آنها را در بازارهای کلاه و بوتیک های کم نظیر استنباط کرده ام. همه چیز اندر CT صدر در جز نقاشی های نفتی گران بران است - بیش دوباره پیدا کردن 20 دلار برای هرکدام از اینها آهار نکردم:
به طوری که این دستور کار است - چاه شما فکر می کنید؟ فراز هر حال، تمامو جزئی شما شوربا پیشنهادات برای منطقه آشپزخانه ما بسیار مفید حیات - خود تصمیم گیری قطعی اندر صندلی هنوز مصنوع و آفریدگار نشده است، ولیکن من نفع علیه و له روی بالا و لطف کامل ورودی خود را نزدیک نم - من واو بهترین نی و بله هستید!


خرید اینترنتی میز اتو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.