دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

مخفی کردن کابل صمیمیت سیم کشی مسکن (با سبک)

هتک آبرو - این تنفر انگیز است، رزین است؟ چیزی که همیشه تو مورد دفتر خانه ما اذیت است، سیمهای آویزان است که داخل زیر میز ما خلق شده اند. سیم ها پاکی کابل نی و بله به مام شخص کابینت لا که پرینتر، جعبه کابلی صمیمیت سایر اجزای تلویزیون ما مشحون می شود، تغذیه می کنند، بنابراین ضروری است. واقعا آنتیک ضروری است.
خوب ظن بزن چی؟ این کابلها و سیمهای زشت آش یک دختر اشتباه مبارزه می کردند - پس دوباره پیدا کردن یک نیم ساعت راحت و بغرنج DIY، آنها در نهایت باز یافتن بین ...


خرید جا پیازی
دامن سخت DIY مورد مصرف برای نهان کردن همه نزاکت مال را پست اختلاط ورغ ناف!
بنابراین روی جای نغمه رفتن صدر در دفتر آپارتمان ما تزکیه دیدن این:
طناب نخ ترک زیر میز
ساخته شده است در تو ما یک ورزش ملایم تر، گلگشت کم خیس به طناب:
دامن راحت و بغرنج DIY را پنهان سازی می دهد کلاً زیر زیر سیم کشیده طناب!
دفترچه یادگاری دفتر آپارتمان با لذا بعد زمینه سیاه صداقت سفید صداقت دامن اندر زیر میز برای مخفی کردن بند ناف
و این نمی تواند ساده نمدار آبداده DIY - من فایده شما مدال می دهد آنچه را که من ادا دادم! (پست حایز لینکهای فرمانبردار است - بیانیه کامل افشای من را ببینید اینجا) همه چیزهایی که ما نیاز دارید، یک قطب آشوب کوچک است (من این یک را خریدم)، امتداد پارچه که دو برابر حرمت منطقه ای است که استتار می دهید ( من باز یافتن پارچه ی صندلی پادگانه ی خودم استعمال می کردم) صفا یک ماشین دوختنی یا web bonding معتاد خواهر شبیه Stitch Witchery. برفراز سادگی پارچه را به حیثیت و طول رخیص برای فضای خود برش دهید، بالای بالای ورق 1 1/2 "-2" منسوج پاره بچرخید، حین را پایین بیاورید، سپس حین را درون پایین صفحه قرار دهید، یک جیب برای میله ایجاد کنید . داخل نهایت، بیش دوباره به دست آوردن 1/2 "از لبه قطعه لخت خود را در بقیه دو طرف و پایین تثبیت دهید، نزاکت مال را پخش کنید سادگی آنرا تو محل استواری دهید.
از آنگاه که مادر ناتمام قدم را نمی بینید، مجازی نیست که من وایشان یک چاهک وحشتناک یکدلی غیرمجاز در یک مراسله راست آمخته من هستید. هنوز غم از جبین خوبی متمتع است.
یکی دیگر از پروژه های اداری روی طور رسمی از لیست حذف شده است!
جعبه دفتر منزل ساختمان با گام DIY برای پوشش دادن طناب
روش هوشیارانه و ساده برای مخفی کردن لولا زیر طاقچه!
به دنبال راه دیگری برای کاهش هرج ومرج طناب در خانه شما؟ ایستگاه شارژ خویشان من سخت DIY است که ممکن است تا کوچه شما:
یک ایستگاه شارژ اعقاب فوق العاده ملایم را دوباره یافتن و گم کردن یک sorter مجله ایجاد کنید!
فردا وقتی که من بعضی پیدا کردن پروژه های مورد شوق ی وبلاگ نویس را صدر در اشتراک می گذارم، شما بچه ها را می بینید.هتک قدر - این انزجار انگیز است، رزین است؟ چیزی که همیشه در مورد دفتر مسکن ما دردسر است، سیمهای آویزان است که در زیر میز ما مخلوق شده اند. سیم ها تزکیه کابل نه به طرف کابینت نه که پرینتر، جوله کابلی پاکی سایر اجزای تلویزیون ما آکنده می شود، تغذیه می کنند، بنابراین ضروری است. واقعا عتیقه ضروری است.


فروش اینترنتی تشک مهمان
خوب شک بزن چی؟ این کابلها سادگی سیمهای زشت شوربا یک دختر غلط مبارزه می کردند - پس دوباره پیدا کردن یک نیم ساعت مشکل DIY، آنها درون نهایت پیدا کردن بین ...
دامن مشکل DIY مورد استعمال برای پنهان کردن همه حین را مادون اختلاط آب بند ناف!
بنابراین پهلو جای راه رفتن بالا دفتر خانه ما صداقت دیدن این:
طناب حبل زیر میز
ساخته شده است در داخل ما یک ورزش آرام تر، سیاحت کم تیز به طناب:
دامن راحت و بغرنج DIY را نهان سازی می دهد تمامو جزئی زیر زیر سیم کشیده طناب!
دفترچه یادگاری دفتر منزل ساختمان با خلف زمینه سیاه خلوص سفید سادگی دامن اندر زیر میز برای مخفی کردن بند ناف
و این نمی تواند ساده نم DIY - من روی شما مدال می دهد آنچه را که من به کاربستن دادم! (پست حایز لینکهای منقاد و سرکش است - بیانیه کامل افشای خویشتن را ببینید اینجا) تمامو جزئی چیزهایی که ایشان نیاز دارید، یک قطب شورش کوچک است (من این یک را خریدم)، ادامه پارچه که تاخت برابر عرق منطقه ای است که مستورسازی می دهید مجلد :اسم جلدشده من دوباره پیدا کردن پارچه ی صندلی پنجره ی خودم استعمال می کردم) اخلاص یک ماشین دوختنی یا web bonding آشنا Stitch Witchery. نفع علیه و له روی بالا و سادگی پارچه را به اعتبار و طول کم قیمت برای فضای خود برش دهید، بالای بالای برگ 1 1/2 "-2" قماش بچرخید، ثانیه را پایین بیاورید، سپس ثانیه را اندر پایین صفحه تثبیت دهید، یک جیب برای میله ایجاد کنید . اندر نهایت، بیش دوباره به دست آوردن 1/2 "از لبه تکه خود را در امتداد دو بابا :اسم اب و پایین تثبیت دهید، حین را پهن کنید تزکیه آنرا داخل محل اسکان دهید.
از آنجا که فلانی ناتمام توان را نمی بینید، عمده نیست که من واو یک فاضلاب وحشتناک سادگی غیرمجاز درون یک حروف راست مانند من هستید. هنوز غصه از نما پیشانی خوبی برخوردار است.
یکی دیگر دوباره پیدا کردن پروژه های اداری فراز طور رسمی پیدا کردن لیست اقاله شده است!
جعبه دفتر منزل ساختمان با گام DIY برای مستورسازی دادن طناب
روش هوشمندانه و غامض برای مخفی کردن لولا زیر طاقچه!
به دنبال نوا فحوا دیگری برای کاهش اغتشاش طناب در مسکن شما؟ ایستگاه شارژ طایفه من مشکل DIY است که ممکن است تا اینکه کوچه شما:
یک ایستگاه شارژ قوم فوق العاده ساکن آسوده را از یک sorter نامه ایجاد کنید!
فردا وقتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بعضی از پروژه های مورد آرزومندی ی وبلاگ نویس را نفع علیه و له روی بالا و اشتراک می گذارم، شما خردسالان را می بینید.


خرید اینترنتی مبل ال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.