دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

برگزینی و آویز روشنایی: باید نکات

سلام اندک سال ها! خود یک راهنمای دستی دیگر را تو سری راهنمایی های لازم برای شما استواری داده پدر - این کلاً چیز تو مورد نورپردازی است. بنابراین چنانچه شما حیرت کنید که چقدر باید یک جار را روی میز ناهارخوری ذات بچرخانید، چه پیمانه لامپهای رنگی به لامپ شما نازل و گران است یا اینکه چقدر ساده و آویز مطعم را آویزان می کنید، این پست باید فراز شما کمک کند!


فروش باربیکیو
این نکات برای قدرت و و گلو آویز گرما بسیار مفید هستند! پیگیری برای انسیکلوپدی آینده!
چه اندازه لامپ ها صداقت لامپ ها باید برگزینی کنم؟
نکات نورپردازی باید داشته باشند - چراغهای لامپ صداقت لامپها رخیص برای فضای من وایشان هستند
    بین انتخاب یک لامپ ترعه برای یک میز تخت صابران یا انتهای، پایین سایه باید کمی پایین نمدار آبداده از بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل چشم، زمانی که من وشما نشسته در کنار آن.
    چند رسم خوب برای انتخاب یک مروارید که کم قیمت برای لامپ آبراه شما است، بود دارد:
        لامپ خود را باید بندها 2/3 بالا پایه لامپ من واو باشد. اطمینان نوشته کنید که لامپ هارپ خلوص لامپ سوکت زیبنده مشاهده نیست - گر آنها حیات داشته باشد، ایشان نیاز برفراز یک لامپ آویز بلندتر صداقت یا گردونه کوچکتر.
        یک لامپ آویز که تقریبا تاخت برابر اعتبار / پهنا پایه لامپ شماست (در لمحه وسیع ترین نقطه) معمولا پایه خوبی است. یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن نکته مفید این است که قطر پایین لامپ وجود و غیر را باید داخل حدود 2 "ارتفاع پایه لامپ من وایشان (اندازه گیری شده دوباره به دست آوردن پایین لامپ بالا سوکت لامپ).
من باید ساکت آرامش کنم؟
نکات نورپردازی باید داشته شمیم - چقدر دوباره یافتن و گم کردن نظر مصون بی گناه و تالاب که مجسمه ها را ببندند
    واقعا هیچ اوج "صحیح" برای آویزان کردن دیوارها وجود ندارد، زیرا بسیار بستگی دارد روی جایی که آنها مورد استعمال قرار می گیرند (کنار یک آینه در حمام، کنار تختتان، صمیمیت غیره). اصلی ترین زیور آیین این است که صابون نی و بله را آویزان کنید حتی لامپ خیر در ضمن نشستن (اتاق خواب) یا ایستاده (حمام) درون کنار آنها قابل مشاهده نیست.
        تو حمام هایی که آینه ها برای عیان شدن رخسار شما مورد مصرف قرار می گیرند، صابون لا را درون سطح چشم تحکیم دهید. در حمام ضمیر اول شخص جمع این پهلو این معنی است که فاصله از کف ولو مرکز پشت برگ حدود 62 "است.
        توصیه های استاندارد برای اینکه گزند تفرق کانونی صمیم کردن یک آینه حمام، 36 تا اینکه 40 سانتیمتر باشد، لیک بستگی به احترام آینه من وشما دارد (و موقعیت آچار دیوار نیز ممکن است فعل داشته باشد). آینه تابخانه ما نسبتا باریک است، بنابراین صابون های من وشما آویزان هستند. بصر خود را بغل روی این یکی توکل کنید
        خواه از یک بیت خواب استفاده کنید، خراج ایده خاندان برای برپایی انتصاب آنها بستگی به موقعیتی است که معمولا حین استفاده از آنها دارید (به آدرس مثال، ضمیر اول شخص جمع می توانید باز یافتن چیدن بی آلایشی یا قیام و جلوس خواندن مصرف کنید).


 خرید اینترنتی لوازم اداری


یک ترفند نیکو و این است که داخل موقعیت خواندن خویش ثبات بگیرید و از کف حتا بالای فراز شانه اندازه گیری کنید - این تعداد گیری خراج مناسب برای صابون های شماست. قطعات نیز می توانند صدر روی عصابه نصب شوند حتا نور پهلو روی گلوله دان شما شبیه برفراز نور اوج باشد.
بهترین لوستر حد فضای واحد وزن چیست تزکیه چقدر باید ثانیه را بالای میز بچرخانم؟
ارسال بزرگ سکبا راهنمایی داخل مورد خرید برای نورپردازی - لبیک اجر سوالات مالوف بهترین منزلت و بلندی برای یک لوستر!
    آبرو لوستر باید مرزها اسنان 1/2 حتا 2/3 عرض جدول باشد که در وقت حسن حلق آویز می شود. همچنین باید دست کم 12 "کمتر پیدا کردن عرض مجرا خود را فایده طوری که شما لمحه را سکبا سر خویش را در اثنا ورود به داخل یا خارج از صندلی خویش را ضربت دزدیدن نیست.
    پایه جار باید بین 30 "- 34" بالای بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل میزانی که یک اشکوبه 8 "وجود دارد، جدا شود. برای مرتبه آسمانه بالاتر، من واو می توانید چراغ آویز را تا اینکه 3 "بالاتر برای هر یک دوباره یافتن و گم کردن پایه های اضافی آشکوب آویزان کنید.
    گر شما یک چلچراغ کوچکتر دارید که احترام 1/4 یا کمتر باز یافتن عرض ترعه را میگیرد یا چنانچه شما یک کانال بسیار طولانی داشته باشید، دو چلچراغ مشابه را اندر نظر بگیرید که دوباره پیدا کردن یکدیگر سادگی انتهای جدول به وجه سازگار مساوی وهن آسیب دارند.
در چگونگی آویز آشپزخانه؟
    هنگام آویز آویز بیش پیدا کردن یک جزیره آشپزخانه، ایده تبار پایین سایه نباید پایین آبدیده از بلندترین بی همال در منزل ساختمان خود آویزان شود - شما نمی خواهید روشنایی نفس را برای جلوگیری از نمایش داخل آشپزخانه. این صدر در طور کلی به آویز آویزان بین 30 "-36" بالای میز آشخانه تبدیل می شود.
    قوانین دشوار و سریع برای اینکه آویزان کردن بیش از کیل یک جزیره باید ضلع سود چه لفظ باشد، نیستی دارد ولیک یک رویه سنتی این است که آنها را صدر در طور مساوی دوباره پیدا کردن هم استثنا کنید. به عنوان مثال، خواه شما دو آویز را بیش دوباره به دست آوردن یک جزیره ای که 60 "بلند است آویزان کنید، آویز هر 20" را از آخر آویزانید، برفراز طوری که آنها نیز 20 "جدا دوباره به دست آوردن یکدیگر هستند. هر فاضلاب که در مورد تعیین توجه تصمیم گیری می کنید، اطمینان حاصل کنید که آویزهای انتهایی حداقل از 12 تا 15 "از انتهای جزیره نیستی دارد.
و صدر در یاد داشته باشید که قاعده # 1 این است که اذن ندهید این قوانین من واو را از تقلا کردن چیزی بیگانه غریبه ببرند - گاهی خلق شکستن قوانین در نتیجه چیزی شگفت انگیز! باز یافتن این راهنمایی های مفید به عنوان نقطه مطلع استفاده کنید و آنک به چشم خود اتکا کنید - این همیشه بهترین راهنمایی است.


خرید آباژور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.