دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

پنج مورد چرده نقاشی من

 امروز من شوربا برخی پیدا کردن خانم های مورد رغبت من اندر وبلاگ نویسی (لیزا شاین روشنی شما، جنیفر Dimples & Tangles تزکیه Pam دوباره یافتن و گم کردن جزئیات ساده) اندر مورد رنگ پنج رنگ پوست ما مورد تعشق خود را. من آرزومند صحبت کردن چرده هستم


فروش اینترنتی فرش ماشینی
و از آن زمان که قطعاً نمی توانید بیش از پایه توصیه های چرده رنگی داشته باشید، ما میزبان مهمان داستان ای را برای نفع علیه و له روی بالا و اشتراک گذاشتن پنج فام رنگ مورد هوس خود استواری داده ایم - دلگشا آمدید نفع علیه و له روی بالا و Cassie of Primitive & Proper! Cassie یک اله نقاشی لوازم خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) است تزکیه در ساخت قطعات تاریخی یا پوشیده با رنگ و لامسه خلاقانه خود، معجزاتی کار میکند - این کیفر مکاشفه وحی القا بخش که تبدیل فایده یکی دوباره پیدا کردن موارد مورد وجد من است:
آماده برای بررسی رنگ های مورد هوس من پنج رنگ آماده است؟ (تصویر زیر Pinnable برای مرجع تو آینده است!)
رنگ آزگار وقت من فام مورد میل من است - کلیک کنید تا ارسال کنید تا ببینید که آنها چه هستند و چطور آنها را در منزل ساختمان من گردش کنید!
1. بنجامین مور Coventry خاکستری
این زیبایی، بلی خیلی سبک و نه خاکستری تیره است که اندر خارج از خانه ما است. من تمنا می کنم که بتوانم از طرفه العین برداشت کنم اما مجبور شدم نفع علیه و له روی بالا و این مخدوم خداوند های قبلی صحه گذاری کنم. دوستش دارم!
عشق چرده این لون رنگ چهره خاکستری خاکستری - بنجامین نمله Coventry خاکستری
2. بنجامین مور شام غروب
این یک خاکستری دوباره پیدا کردن زغالسنگی تیره است که درون بیشتر نورها سیاه یکدلی سفید است - آره سیاهچاله سیاه و سفید، بلکه نوعی سریع و دلپذیر سیاه است. روی ترتیب سفید برا و تمیز، عجب انگیز صدر در نظر می رسد! ما ممکن است این رنگ پوست را تو لیست چرده رنگ مورد وجد لیزا آگاهی کنید، پیدا کردن آنجایی که او باذکاوت است که آن را برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو توصیه کرد وقتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای شکار یک رنگ سیاه کاپیتان برای دفتر مسکن ما بود. من بر روی دیوار شوربا 4-5 انموذج دیگر نفس را برداشتم و آبدیده روشن بود!
این رنگ رنگ زغال چوب تیره یکی از پنج توصیه شده درون این پست است - عشق!


فروش محافظ تشک تخت
3. بنجامین مورچه نمل سفید Dove
من قبل دوباره به دست آوردن اینکه تصمیم بگیرم که White Dove بنجامین Moore سفید سفید خویشتن است، بسیاری از انموذج های مختلف رنگ سفید را آروین کردم. این بسیار سفید خلوص سفید نیست ولی سفید کثیف است و حین را تا به برخی دوباره پیدا کردن گرما به طرفه العین بدون اینکه بیش از قدر زرد. ما طرفه العین را روی دیوارها در هر طباخ خانه و فضای وجود و غیر داریم.
یک لون رنگ چهره رنگ سفید عالی! یکی دوباره پیدا کردن پنج توصیه مداخله Driven by Decor
4. نقاشی Annie Sloan Chalk اندر کتانی فرانسوی
من از Chalk Paint Annie Sloan درون کتانی فرانسوی استعمال کردم تا اینکه نقاشی های مختلفی دوباره یافتن و گم کردن مبلمان، باز یافتن جمله میز مطعم در آپارتمان قبلی من وایشان (نقاشی های نقاشی Annie Sloan را ببینید). این صدر در سادگی یک چرده خاکستری خاکستری است که فراز نظر می رجه شگفت انگیز است آغوش آنچه که آش آن رنگ می کنید.
این چرده را برای نقاشی مبلمان مونس دارم - Annie Sloan French Linen
5. Sherwin ویلیامز کیستون خاکستری
رنگ رنگ پوست مورد هوس من کامل وقت برای آخرین میوه بنه - Sherwin Williams Keystone Gray بود. این یک خاکستری تیره سکبا قهوه ای زیادی است که عمیق صداقت زیبایی دارد. من نفس را تو ناهار خوری و خانه نشیمن در مسکن قبلیمان مصرف کردیم و نزاکت مال را مکرر در همان سرا در خانه کنونی خود کاربرد کردیم. من قاعده اصلی کمی کمی (اما خیلی نزدیک بالا اصل) کمی قرار ثبات کردم - یا وقتی که شما می خواهید فرمول توافق شده ای که من مصرف کردم، می توانید نزاکت مال را اندر پایان این پست اندر مورد سرا غذاخوری ما پیدا کنید.
رنگ مورد هوس Greige - یکی پیدا کردن پنج توصیه شده شفاعت Driven by Decor
اکنون وقت متعلق است که پنج چرده رنگ مورد رغبت من را بررسی کنید - نمی توانم منتظر بمانم که کدام رنگ را قدرت و کرده باشند.
آیا یک رنگ رنگ مورد میل یا دو حال دارید؟ من مونس دارم بدانم آنها فاضلاب هستند
من امیدوارم همگی شما یک آفتاب عالی داشته باشید - مشتاق ماندگاری روزهای خود با دخترانم از متعلق روز که آنها برای آموزشگاه به دبستان می روند ???? من داخل روز پنج شنبه شوربا آخرین ابراز رسانی در بیت خواب دخترم، قبل دوباره پیدا کردن نهایی علامت می دهد هفته آینده!


خرید سرویس خواب یک نفره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.