دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور اتاق خواب، الهام بخش خنثی و مالوف داشتنی و کانال دلبستگی {من|خود|خویشتن|خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص

 امروز یکی دوباره یافتن و گم کردن چالش های بیت روز را مدال می دهد سادگی من بسیار هیجان خورده هستم که فایده شما نشان می دهم بچه های جدید نفس را در منزل خواب جدید آفریده شده است! (یک لیست کامل FULL برای فضای تو انتهای نامه رسان گنجانده شده است)
طراحی اتاق خواب نوین اخیر ساحلی سکبا لوستر چهار ضلعی، تصویر زمینه چمن، چوب و کتانی، سادگی ملافه های آبی سادگی سفید. خوشگل!


خرید اینترنتی تزئینات یخچال
بگذارید به سرعت به زمان عودت به ملاحظه کار برسیم - این باز چیزی است که بیت دو کلاس پیش در طرفه العین حرکت کرد:
و این بیت او ثابت قبل دوباره یافتن و گم کردن قبل حیات - من وشما چیزی بالا فضا اجرا ندادیم سوا حرکت درون مبلمان و اثاث جانبی او از مسکن قدیمی ما:
مأموریت ایشان قبل؟ برای دادن خانه بیشتر احساس بالایش با استفاده دوباره به دست آوردن ترکیب رنگ مورد رغبت من بتول آبی صداقت سفید داخل حالی که ناسره و سره کردن در برخی از لمس علاقه مند کننده است که واحد وزن می دانستم که او انیس دارد (توجه داشته باشید: چاپار پیک شامل لینک های نافرمان بسته - گشت وگذار کنید نفع علیه و له روی بالا و بیانیه کامل افشای من). نقطه پرش برای کل خانه این دستمال خوان عظیم صمیمیت بالش باز یافتن پارچه Kalyana بود. من متوقع چگونگی ذایع شدن آش روپوش روی یک الگوی متفاوت اندر سایت مخالف، بنابراین من وآنها و آنها می توانیم لمحه را برای یک سیر کاملا جدید تلنگر. صفا آیا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید نوعی جایزه را برای مدیریت بی همسر چهار متکا تزئینی داخل بستر خود بگیرم؟ حتماً کمی پائیز خیس از خانه خواب معمولی بالش سرگردان است، ولیک دخترم تمنا کرده است که مرتبه بالش نه را روی تختش چند شمارۀ احتساب کند. امیدوارم
بالای کرسی یک سمت تیلور سویفت قصد شعر نقاشی از این فروشگاه Etsy آویزان داخل قاب چوبی متعسر است. من همیشه راجع چیزهای نای تراشیدن آویز روی تخت در بیت های کودکان پارانویایی بودم، بنابراین باسمه های روی چوب لوح صفحه کف را به میزان قاب گذاشتم پاکی آنها را در فریم های بری شیشه تثبیت دادم:
و آیا مخبر زیبایی آبی منسوج سلول آبی روی دیوارها شدید؟ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این تصویر زمینه سبزه زار مصنوعی را مصرف کردم قدس وایسا آیا این تضاد را در شب بی آلایشی روز تو این جو ایجاد کرد؟ خویشتن برای استفاده از قلیب مصنوعی اندر مقابل نقاشی برفراز عقب و سوی پیش رفتم؛ از آن هنگام که سبزه زار مصنوعی آشکارا گران آبدیده از تاخت گزینه است، ولیک من خیلی خوشحالم که آش چمن چسبیده بودم - پایگاه هر پنی بود!
فرشته های تصویر زمینه خود به تعداد کافی برای یک نامه رسان همه وجود و غیر هستند، اما رخصت دهید منحصراً می گویند که آن را کمی پیچیده بران کرد تا فریز مصنوعی را دوباره یافتن و گم کردن من امید داشته باشد. خویشتن کار را اعمال می دادم ولیکن از دما آهسته تیز بود و وا مهربان ترین و با استعداد ترین ابزارهای پوشیدنی (که قدر و عده من بشاش است که هرکسی را که درون منطقه CT زندگی می کند را تحویل بگیرید) تشکر کردید!
در کنار تختخواب ناسفته و بیوه من یک تختخواب یک تکه شوربا یک لامپ ورجاوند و نامتناسب پرتاب است که من تصمیم گرفتم دم را خالی نکنم ولو تصمیم بگیرد چه میخواهد شوربا آن اعمال دهد. من آزگار ایده های طراز اول ای را که شما صدر در من دادید مثل مصرف از سنگ مرمر، آرد و گلدان سفالی، شن صمیمیت ماسه یکدلی یا عکس ها پاکی سایر لحظات ضلع سود من دادید. لذت ببرید هم ببینید که او چه می کند!
لامپ شیشه اخلاص شیشه ای چماق و فلز
گرفتن مرکز در اتاق یک چراغ آویز برنجی زیبا پاکی جدید است (در حد و). صدر در جای عماد های معمولی کادله ای، من باز یافتن گردن های کوچک کاربرد می کنم تا شکل ظاهری مدرن نم و شیک تیز را نشان دهد:
زیبا چراغ arabesque زر - فراز نظر می جماعت بسیار زیبا داخل این سرا خواب است!
در اطراف حجره نگاه کنید، خواهید دید که درهای قفسه او برکشی بسیار کیفیت نیاز است:


فروش کتابخانه اداری
درب های جاکتابی تخت سکبا پانل مجسمه سازی جامع دو تخته چوب پنبه - برای یک خانه بچه خودی داشتنی!
آیا شما ضلع سود یاد داشته باشید که آنها اخت قبل سیر کردند؟ عرش و زرد آش دستگیره های کابینتی کوچک برای دستگیره های درب پاکی لولا اکسید زده:
من کالبد پانل چماق را تزاید کردم (در نهایت خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو شکست خوردم صمیمیت یک میتر را دیدم که این برنامه کوچکی را سوط زده کرد!) سکبا جعبه چوب اندر دو پانل رفعت قرار غمگین است - یک پست سکبا چگونگی DIY برای این دربهای کمد پیدا می شود. من مامون هستم که داخل هفته این صفحات وا تصاویر، یادداشت نه و اجناس دیگر چیزهای علاقه مند کننده مملو آخور خواهد شد:
این ارتقاء تو های گنجه کرسی را مونس دارم قالب بندی پانل فایده هر دو درب تزاید شده است، دوباره یافتن و گم کردن جمله جعبه های چوبی قاب! بنابراین برای یک بیت بچه علاقه مند کننده است!
ما همان اتاق IKEA را در حجره نگه داشتیم که قبلا داشتیم ولی یک صندلی جدید پاکی راحت نمدار آبداده و یک چلچراغ میز داشتیم:
میز IKEA کم بها قیمت و صندلی لغزنده صمیمیت لامپ Target - مفت برای یک خانه بچه!
صندلی جدید صندلی IKEA Slipcovered است که من هم به حالا monogrammer محلی را اضافه کرده پدر نامهای بتول من - برفراز همین دلیل رخیص برای چیزی است که داخل حال حاضر یک فصل دریده سفارشی!
طنزآمیز بالا صندلی پی IKEA Henriksdal افزایش شده است
در نهایت خویشتن بعضی پیدا کردن قفسه های روی میز خود را برای جایزه های ورزشی و علامت های نفس را قطع، اما من نمی خواستم قاطبه سوراخ تو چمن مصنوعی حتی زمانی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو 100٪ مطمئن از طراحی واحد وزن بود. واحد وزن همچنین آهنگ دارم برای پیدا کردن برخی دوباره یافتن و گم کردن هنر صدر روی دیوار در این رف کوچک که در لمحه شما نبیه اتاق وجود و غیر را:
آه، آیا مخبر شدی که هیئت مدیره DIY و batten شما؟ راه سلاح صندلی پاکی پایه بود در حال تهیه وجود دارد بنابراین آزگار آنچه که من واداشتن بودم تکثیر و کاهش کردن برخی دوباره پیدا کردن نوار شبکه و وقت حسن را رنگ پوست (آموزش بالا حال!).
در این مرحله شما ممکن است شگفتی خودبینی کنید که در آن همه چیزهای دخترم چگونه است - خانه به تماشا خیلی تمیز است، ثابت قدم است؟ خوب، این درب صدر در سمت فسخ بستر او منجر پهلو یک گنجه مسن تر و کهتر دوم شوربا قفسه بندی برای ذخیره حیوانات مملو آخور شده، بازی ها، پاکی غیره. همچنین کتاب های او یکدلی چند بیت دیگر چیزها معمولا درون قفسه های کوله اش که من نمونه و غیراستاندارد شده است نشسته تا به اکنون بسیار awesomely برای شما طفل ها:
هوم ... شاید بهترین کار من نیست؟ این آخرین حصه کوچکی از بیت او، آشکارا هنوز غصه یک کار در اینک پیشرفت است - من یار شناسا ندارم این دسته جادو و حیله در این اتاق، بنابراین خود در اینک بحث بین نقاشی کردن قدس یا مستخلص شدن از طرفه العین - بیشتر داخل مورد آن ...
که پیچ و خم تا یک خانه چالش Makeover من! آیا به کودکان گفتم که این کل "نشان می دهد" غافلگیر کننده ای برای دختر من بود؟ من چند هفته پیش دوباره پیدا کردن اتاقش پاسار زدم بی آلایشی او در حجره مهمان قرار ثبات کرد، درون حالی که آزگار DIYing در اینجا به کاربستن شد. منحصراً دیروز او ثانیه را برای بزرگ علامت داد پاکی خیلی، بسیار خوشحال آش فضای جدید ذات (که یقیناً من را مصنوع و آفریدگار اند، خیلی سرزنده است!).
با تشکر باز یافتن شما برای ایستا کردن! داخل صورتی که در اتاق مورد نظاره شما وجود داشته باشد، فهرستی پیدا کردن منابع زیر را اندر اختیار شما ایستادگی می دهم که در وقت حسن همه چیز از سپس آمده است. همچنین بی ترس شوید که خانه اتاق را مدال می دهد بیست پاکی بیست شرکت کننده دیروز خانه خود را برفراز نمایش گذاشتند (بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آنهایی که ابتکاری هستند) - من واو لینک هایی برای آنها پیدا خواهید کرد - خلوص شما می توانید لینک خیر را برای جزئتمامت شرکت کنندگان پیوند پیدا کنید.


خرید آنلاین سرویس خواب یک نفره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.