دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

پنج وضع جنبه منحصر بالا فرد سریع و شاق تعطیلات تزئینات من

 سلام کودک ها! من آش برخی دوباره پیدا کردن خانم های مورد علاقه من درون وبلاگ نویسی (لیزا شاین هرم پرتو شما، جنیفر پیدا کردن Dimples و Tangles، تزکیه پام پیدا کردن جزئیات ساده) واپس به ماهانه من پنج سری وجد مندی های من. داخل این قمر ما پنج ایده های مورد آرزومندی خود را برای سریع و شاق تعطیلات خود فایده اشتراک می گذاریم، موضوعی که درست است کوچه من، زیرا من تمامو جزئی چیز را اندر مورد نگه مرتبط بودن تعطیلات به نشانی ساده و بلا استرس آزمایش می کنم.


فروش آنلاین بالش پر
و من وآنها و آنها یک میهمان و میزبان مهیج عجب انگیز برای نفع علیه و له روی بالا و اشتراک ارزیابی کردن راهنمایی های تعطیلات تعطیل وجود و غیر را نیز آورده ایم - دلگشا آمدید به René Cottage پاکی Vine! جزئتمامت شما سبک تازه، ساده و ظریف رنه را شناخت خواهید داشت. من شایق اسکناس های سالوس و درخش دار هستم که فقط در بالای شومینه خود نقصان کردم یکدلی نمی توانم آرزومند بمانم که مانت او (و بقیه خانه اش!) تماماً برای تعطیلات تزئین شده است.
آماده برای دیدن نکات غامض دکوراسیون تعطیلات نفس را آراسته کنید؟ (پست دربرگیرنده لینکهای تابع :صفت رام است - بیانیه کامل افشای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اینجا را ببینید)
پنج سخت تعطیلات تزئین ایده برای یک مسکن تعطیلات زیبا!
1. یک اتاق تعطیلات را با باغبانی حیاط آرام کنید
این سیب شاق تبدیل دمده شدن به دکوراسیون درب ورود به تعطیلات ذات را پهلو دلیل دم را ارمل حدود 30 دقیقه درازی می کشد و من شایق زیبایی ساده و دشوار ساده است. من وایشان اساسا خالصاً چند پراکندگی حیاط رزین را بستنی (یا می توانید آنها را داخل بیشه های درخت کریسمس فروسو و بالا العاده مفت یا رایگان دریافت کنید)، بند لاستیکی آنها را درون بالا، کمیسیون در برخی از اکسیده (من پیدا کردم معدن اینجا)، صفا کراوات زیبا در بالای صفحه چنانچه می خواهید جزئیات بیشتر گام بالا گام بگیرید، می توانید دوباره به دست آوردن چگونگی ارسال اینجا خود شروع شوید.
یک گلدان سبز ابداعی و زنگ های بزرگ این دکوراسیون را روی شما پیشنهاد می کند
2. تزئین شده وا ارائه ودیعه درستکاری بندی شده
من همیشه مالوف دارم سپرده بندی هدایا! فایده جای خواست برای آفتاب قبل دوباره به دست آوردن کریسمس و امانت شدن جزئتمامت چیز اندر یک بار، چیزهایی را که خود آنها را میخرم میپوشم. این پیروزی زننده است زیرا ولو 2 باکر تا 2 آنجا از خلف در سنن شب کریسمس نمایش نمی شود و شما می توانید هدایای بسیار پیچیده خویش را به عنوان دکوراسیون تعطیلات استعمال کنید. من طبق معمول یک بسته را اندر یک سرا ناهار خوری مصرف می کنم قدس همچنین چندین عثمانی را فایده جای کتاب های خودم قرار می دهم (اغلب حتی یک کانال قهوه یا دو تحفه را می پوشانم).
بسته بندی شده این دکوراسیون عثمانی خانه نشیمن برای تعطیلات است


خرید تشک ویستر
3. شکل لوستر خود را شوربا زنگ
یک راه شاق برای سرووضع کردن یک چراغ برای تعطیلات شوربا اتصال یک هواسوز صدای جیر جیر ضلع سود هر نور با برخی دوباره پیدا کردن روبان تعطیلات نازک است. پس دوباره پیدا کردن پایان تعطیلات، آنها را بدون اعوجاج کردن روبان خطیئه کنید خلوص می توانید جار خود را تو سال آینده در حدود دو دقیقه تجدید کنید.
لوستر برای تعطیلات آش زنگ های صدای جیر جیر سکبا روبان چروک خورده است
ساده ترین نوا فحوا برای ایجاد ابزار جانبی معمولی من واو شبیه بالا آنها برای تعطیلات مصنوع و آفریدگار شده است، برای تزاید کردن روبان روی آنها. اثنا تزئین کریسمس، من دوباره به دست آوردن طناب تزکیه گردو دوباره پیدا کردن روبان گذار می کنم. تالار غذاخوری من دوباره پیدا کردن سال دیرینه یک ادهم خانگی بود که به طور معمول در یک میز پایه در منزل نشیمن ما خفته است - من نفع علیه و له روی بالا و سادگی یک بند روی متعلق گذاشتم، دم را داخل وسط میز با برخی از سبز و زیور آلات، اخلاص voila - صدر در نظر می رسد مالوف دکوراسیون تعطیلات فانتزی!
ناهار خوری میز مرکزی قدس دکوراسیون صندلی برای کریسمس
من همچنین دوباره به دست آوردن روبان قهر دم دار مصرف می کنم تا رویش های روزانه شبیه روی اینکه برای تعطیلات ساخته شده باشند:
یک رویش روزانه را فایده یک کریسمس آش یک بند کوچک تبدیل کنید
5. باز یافتن چیزی که قبلا دارید کاربرد کنید
همانطور که من منتظر خریدم، نمیتوانم داخل فروشگاهها زمانی که ممتلی از جمعیت خرید تعطیلات است، ایستاده باشم خلوص هر کاری را ادا خواهم انصاف تا دوباره به دست آوردن مراکز خرید عاری بمانم. خویشتن واقعا مالوف دارم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را مجبور روی خلاقیت بی آلایشی کار با آنچه که واحد وزن در اینک حاضر، برخه جویی داخل هر زمان صداقت پول. کلاس گذشته، خویشتن برای چیزی که شعبه های هالی را سکبا شومینه برگزار می کردم چیزی کمی متفاوت بود و منجر ضلع سود شکار کردن چکمه های سواری چند ساله خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای این کار شد. این یکی پیدا کردن دکوراسیون های تعطیلات مورد وجد من بود.
نگه مرتبط بودن دکوراسیون تعطیلات دشوار با مصرف از آنچه که شما درون حال ساخته داشته اید - یک کاسه سنگریزه ای روی یک بغل چکمه ی سواری تسلیم شده است "گلدان" مفت برای اخضر تعطیلات
میخواهید عکسهای بیشتری دوباره پیدا کردن تورهای گذشته کریسمس خود را ببینید؟ من وایشان می توانید دوباره پیدا کردن سال 2013 کریسمس خانه من اینجا صفا 2014 کریسمس مسکن من اینجا را بررسی کنید. یکدلی برای ضلع سود دست اتیان برخی از فراز های دزدانه آپارتمان ما همانطور که خود برای من آپارتمان تور هفته آینده تزئین، مرا تو Instagram اینجا بنابرین کنید.
اکنون وقت ثانیه رسیده است حتی ایده های مورد رغبت من برای دوستداران روزهای تعطیلات را بررسی کنم - نمی توانم استراحت کنم تا اینکه خودم را ببینم!
آیا ایشان یک ایده مورد تعشق سریع و شاق برای تعطیلات خود را برای روی اشتراک گذاشتن؟ من خویش دارم اندر مورد نفس بشنوم یا گشت وگذار خود را درون زیر جایگیری دهید و یا می توانید در Instagram سکبا پیوستن یک عکس از خانه خود را با نوک دکوراسیون مورد شوق خود را همراه سکبا #hightag favourite ها. برای همگی ی جزئیات زدوخورد طراحی اینستاگرام # myfivefavourites ما، سپس یک نمایش Instagram در مورد حین در حساب کاربری IG خویشتن اینجا سه شنبه صبح.
من بعدا این هفته شوربا عکس هایی باز یافتن شومینه جدیدم که در نهایت همگی کاشی کاری شده، نقاشی شده خلوص تزئین شده ام، نمی توانم خلوت کنم تا نفس را وا همه شما پهلو اشتراک بگذارم!


خرید اینترنتی باکس تخت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.