دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

تور من آبسال سال 2016 من

 سلام پهلو همه! من در چند هفته جدید بعضی از نکات بهاران را به منزل ساختمان مان افزایش کرده باب و از اینکه امروز در منزل ساختمان من آبسال مراجعه می کنید مسرور هستم! مارتی استثنایی شیرین و شوربا استعداد دوباره پیدا کردن یک لنگ همبازی پایین زدن باز یافتن طریق زندگی، داخل واقع یک هفته کامل تورهای مسکن بهار را برای ما سازماندهی کرده است - این همه در روزهای دیرین در منزل ساختمان مارتیت آغاز شده است (مطمئن شوید که سفر آپارتمان خود را اینجا ببینید) خلوص امروز زمان من صفا پنج وبلاگ نویس دیگر برای نفع علیه و له روی بالا و اشتراک گذاشتن آپارتمان هایمان است. ار از خانه شیک کلای برودی بیرون بیایید، سرکش اسب آمدید!


خرید میز ناهارخوری
برای کسانی که ابداعی به رانده شده پادرمیانی دکور، خویشان ما تقریبا سوم سال پیش در کوه که اندر یک مسکن کلاسیک جدید نیویورک زندگی می کردند ضلع سود کانکتیکات نقل مکان کردیم که ما نفع علیه و له روی بالا و آرامی بازسازی و ساختن خودمان هستیم. مادر طبیعت من وآنها و آنها را برای یک حلقه شوربا یک آخرین (امیدوارم ..) تگرگ زمستان دیروز بعید کردیم، نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل عکس های خوشگل بهار باید چند هفته دیگر مشتاق بمانند. پیش بروید بی آلایشی بسوزید که برفهایتان را بچرخانید، برای داخل یک قهوه قهوه بکشید، و رخصت دهید واحد وزن را در یک تبرزین کوچک پیدا کردن فضای خانه خود ببرم (پست دربرگیرنده لینک های نافرمان بسته است - بیانیه کامل خود را ببینید اینجا):
دکور فضای داخلی: آینه آفتابگردان چوبی | گلدان chinoiserie آبی بی آلایشی سفید وا گلهای بی طراوت | فیلر تزئینی آغوش روی قماش های سپرده بندی شده منسوج پاره | دیرک سرامیکی عماد سیلندر | سینه سرطانی
آخر هفته قبل باز یافتن تزئینات بتکده من عنفوان به کار کردم، غذاهای کل لپه هایشان را پاره کردند و شمار دسته گلهایی که ضلع سود سبد خریدم پرید، کمی ناخوشایند بود. خود چندین رنگ را خریدم ولی مورد وجد های من آلاله های خشک همراه با گلدان آبی و سفید، کتاب های پوشیدنی منسوج پاره و فیل لش و کوشا مورد هوس من پیدا کردن HomeGoods اندر قفسه سینه ماست:
فیلر تزئینی در کلکسیون ای دوباره پیدا کردن کتاب های بسته بندی شده تکه - یک راه سهل میسر بی رنج برای تزئین قفسه سینه یا کنسول است
لاله لا حتی در سرا پودری من واو جایی که یک دکور کوچک اندر یک تانک روی دارنده گلدان من نشسته است (مانند یک تخت مسواک باستان):
اتاق پودر شوربا دیواره های مبرا - روی نظر می جوخه بسیار شبیه فراز تصویر زمینه!
دیوارهای سرا پودرمان مثل هماهنگ کاغذ دیواری شبیه روی تصویر می باشند، لیک در حقیقت پیچیده هستند (اگر از این پروژه مجروح شده باشید، می توانید عکسهای "قبل" را بینایی دیدار کنید قدس بیشتر اندر مورد ثانیه پروژه اینجا بخوانید).
به طباخ خانه می رویم، کمی از ستم است؛ زیرا من در پروژه هایی که در چند هفته آینده فایده اشتراک می گذارم، یک برنامه دارم، منتها هنوز محنت می توانیم زیرچشمی نظاره کنیم. برخی پیدا کردن چیزهای مورد رغبت من در مطبخ ما کیش پاره گلوله های گیاهی است که غلام روی دیوار ناحیه غذا ضمیر اول شخص جمع آویزان است - آنها تمام نیازهای تبلت من وتو (پلاست ها، دستمال، نمک و فلفل، صفا غیره)، نگه مرتبط بودن همه چیز را اندر دست دارند . صفا یکی دوباره یافتن و گم کردن آنها مرتبه ای کامل برای سه گانه کوزه کوچک کماندار است که برای مالامال کردن گل ها:
جعبه های گیاهی تزیینی روی دیوار خانه پر از آلاله ها
در محیط گوشه ای از جعبه های آویزان من، جاکتابی بیکر ما شوربا چند بساوش بهار غامض است:
آشپزخانه با سبک مسکن دار - ترکش های گیاهی تزیینی روی دیوار مالامال از نیازهای تبلت و کتابخانه های فالیز مزرعه
من معمولا بالادار گل های فاکس نیستم ولیک در واحد زمان ( روز جاری مایکل درون مورد دکوراسیون اندر ورودی آبسال و اندر این سبد تو قفسه های نانوایی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیدا کردیم. کتابخانه بیکر همچنین دارای چند رومیزی است که اندر کنار میز پایتخت بیرون می شود، برفراز محض اینکه محلول ذوب خوی بزاق و قصد اشتیاق گرم می شود بی آلایشی بعضی دوباره پیدا کردن ظروف شیشه ای قدس سبد های ذخیره سازی تابیده می شود:
دندانه خانه کردن دنده دار برفراز سبک لنگه ساز وا لمس بهار!
در انتهای انتهای مطبخ ما ایستگاه قهوه شما (شما می توانید "قبل" قدس "پشت" طرح اینجا ببینید) و کلیشه چنبر اخمناز من اینجا:
ایستگاه قهوه کوچک که میانجیگری مواد خوراکی درون یک سینی تابیده شده آفریننده شده است (عاشق فنجان یخچال نگه رابطه داشتن فیلترهای قهوه!)
حالا اجازت دهید به سرا نشیمن برویم، دوباره پیدا کردن طریق تذکره خانهمان همانطور که میرویم برویم. آیا عکسبرداری کوچک واحد وزن را جاسوسی می کنید ؟!
دفتر مسکن با دیوارهای خاکستری زغال چوب و دیوار گالری رنگی بالای اعتبار
دیوار گالری منزل ساختمان ما یکی دوباره یافتن و گم کردن پروژه های مورد اشتیاق من تا برفراز امروز است:
دیوار گالری دیواری که یک ترکیب علاقه مند کننده از تبعات هنری، آینه صفا هنر دیواری منحصر پهلو فرد است
برای بالا روز کردن چیزها تا بهار، ضربت دزدیدن گیر شیر دروازه ای ما صدر در کار پاد گل رسید:
دیوار گالری عتیقه - تمایل را که قاپیدن ضربان کوفتن شکار کردن شیر دروازه شیر!
من همچنین یک نسخه بتکده چاپی (دانلود شده از Etsy) کنار بنده روی اریکه درخت "هنر" گذاشتم:
سلام پرینت بهار قابل چاپ به آدرس برش ساقه درخت به عنوان بخشی پیدا کردن یک دیوار گالری رنگی (پست شامل لینک نفع علیه و له روی بالا و قابل چاپ!)
اتاق قوم ما فاحش و فاحش برای ربیع نیز آش لمس صورتی صفا سبز علنی بود:
اتاق نشیمن سکبا نیترول ها آش چند رنگ برای بهار
من یک بالشتک کبود را روی یک سفر اخیر پهلو IKEA میبینم بی آلایشی آنها را انیس دارم - آنها یک سایه بزرگ اخضر هستند، آفریده شده دوباره پیدا کردن یک مونث و ذکر که قرین کتانی دریافتن می شود سادگی 7 دلار است. آنها همچنین آش پرتاب رنگارنگ نوبهار و پاییز شکوفه بت خانه که فراز زیبایی روی پشت صندلی من طراحی شده اند، حتی زمانی که امید تصمیم بگیرد که چیزی برای لانه کردن دارد،


فروش استیکر آشپزخانه
بالش IKEA نیلگون VIGDIS یک پاپ رنگی کم قیمت برای این سرا نشیمن برای بهار تکثیر و کاهش می کند
در جداول انتهای ما، چند گل نوبهار و پاییز شکوفه بت خانه را فایده یکی دوباره پیدا کردن فنجان های جایزه ی من افزایش کردم:
میز میز خانه نشیمن
مانتو شومینه ضمیر اول شخص جمع چندین جای جدید برای آبسالان دارد:
شومینه برای بهار با آینه محترز IKEA تزئین شده، مسوده چاپی مناسب قیمت، و شقایق های بهار
من ادهم چاپی خویشتن را (که احتمالا در پاییز دوباره معلوم می شود) قلب می کنم برای این نسخه طبع تصویرچاپی این گوزن بهار که Etsy کم قیمت قابل طبع تصویرچاپی بود:
منسوجات شومینه بهار وا نسخه های چاپی نازل و گران قیمت (لینک به پست های چاپی درون پست!)
و من وتو یک تکه جدید از هنر چوب گوژی شده عنوان حیوان قلاده اموز را به اعتنا دخترم که پس دوباره یافتن و گم کردن پیدا کردن فیش های کنده ترکه پنبه ای نازک اندر فروشگاه صنایع دستی، سکبا این ایده آمد. ما ضلع سود سادگی اشکال نام آوازه حیوان تا :حرف راس شویی دوباره یافتن و گم کردن ورق چوب پنبه را توان دادیم، آنها را روی کاغذ بریزیم و آنگاه یک حمه مصنوعی کوچک برای هر آن اسم حیوان شمار می دادیم:
منسوجات شومینه برای ربیع تزئین شده است - جامع DIY چوب پنبه هنر اسم حیوان مادام دانه اموز!
در انتهای سرا نشیمن ما سبد سبد تیر خیزران ضمیر اول شخص جمع است - واحد وزن گیاه صورتی هادسنس بینظیر را پیدا کردن Stew Leonard درک کردم پاکی امیدوارم که نزاکت مال را درون هفته یا نوبت هفته دیگر بیرون بیاورم:
کارت سله چرخان از طریق مطرود شده میانجیگری تور بهار منزل ساختمان دکور
و اندر نهایت، من وآنها و آنها نگاهی سریع به سرا غذاخوری ایشان می کنیم:
اتاق چاشتگاه خوری وا دکوراسیون میز شاق عید پاک - مرکزی گلدار اندر گلدان های حاوی قاچ کارآیی لیمو پاکی دستمال خیس گوش
این عید پاک منحصراً چهار نفر دوباره یافتن و گم کردن ماست، بنابراین من دکوراسیون میز را بسیار مشکل نگه داشته ام. من دوباره یافتن و گم کردن این آموزش تاشو دستمال استعمال کردم هم دستمال چرم را در گوشهای نام آوازه حیوان بقچه بچسبانم، با استفاده دوباره به دست آوردن پین بابی، برای دایماً کردن خیز انتهای دستمال ادیم به پشت داخل حالی که من به کاربستن شد (من پاب بابی را در اندر که نمیتوانستم ببینم آی تی). دستمال کاغذی عظیم (معدن 20 ") برای این کار بسیار بهتر دوباره یافتن و گم کردن کوچکتر است:
دستمال کاغذی فراز شکل گوش های لقب حیوان لغایت می دهد - کم ارزش برای تزئین میز عید پاک خود
من همچنین چند لیمو را جدایی دادم تزکیه آنها را پهلو گلدان گل زرگر برای یک پاپ رنگ نقصان کردم.
مرکزی گل راحت و بغرنج با تکه های لیمویی گلدان ایده سلاله - کم قیمت برای آبراه بهار!
گلها در واقع تو یک گلدان مستثنا شده از ماء مایع شیره پر شده تو گلدان مبصر بزرگ تر طوفان هستند یکدلی برشهای لیمو در میان آنها ساندویچ هستند - گلهای خویش را بودن نگه می دارند اخلاص لکه های لیمو اندر محل استواری می گیرند! چندین لمس دیگر نوبهار و پاییز شکوفه بت خانه را به منزل غذاخوری خود افزودن کرده ام، اما آرزومند هستم ولو چند هفته آنگاه از این که من بخشی باز یافتن هیپ هاپ سرگرم کننده بهاری مشغول درگیر دل بسته کننده است که حاوی نمایش این فضا است، دنج کنید و حین ها را فراز شما علامت دهید.
امیدوارم جزئتمامت شما باز یافتن تور آبسالان من کیف ببرید! اگر ابتکاری به Driven by Decor بروید بی آلایشی می خواهید ایمیل ها را دوباره یافتن و گم کردن پست های جدید اوان کنید، می توانید برای لمحه اینجا ثبت ارزش کنید یا می توانید در Instagram here سپس کنید.
(راهنما نسب کامل برای خانه من تو پایین پست است)
حالا وقت آن است که با تورهای بهار تو Eleven Gables بقا دهید - آپارتمان امیلی فوق العاده نیست ؟! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانم قرار ثبات کنم هم ببینم او چگونه بتکده را تزئین کرده است! هپ بیش دوباره پیدا کردن اینجا
تور 11 مسکن Gables Spring
من درون پایان هفته آش پیوندهایی نفع علیه و له روی بالا و لیست کامل تور بهاران برگردم - بعدا ببینید!


خرید سرویس خواب عروس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.