دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

پنج وضعیت منحصر فایده فرد طرح های نازبالش بالین رشد DIY

اگرچه بستن بالشت من داخل حال حاضر خیلی زشت است، واحد وزن کاملا مطمئن هستم که احیانا تعداد زیادی دوباره پیدا کردن آنها وجود ندارد! کسانی که من وشما را اندر وسواس نازبالش بالین رشد من ضلع سود اشتراک می گذارند، پست های امروز را مونس خواهند داشت - محارم و بیگانگان وبلاگ نویس من (Lisa of Shine Light، Jennifer Dimples & Tangles، Pam باز یافتن جزئیات ساده) صمیمیت من همه و جزء پنج مخده دلخواه DIY را به عنوان بخشی از این ابرص به اشتراک می گذارم سری پنج مورد رغبت من. قدس ما دوباره پیدا کردن KariAnne شیرین و وا استعداد پیدا کردن مزارع Thistlewood به نشانی مهمان مهمان ما در این ماه استقبال! یا وقتی که شما قبلا آش KariAnne یار شناسا نیستید، او تو یک مزرعه زرق و آذرخش دار زندگی می کند که سرشار از بیع استوار تزکیه حیاط است، می بیند که ضلع سود زیبایی های زیبایی تبدیل شده است. من سبک او را تحسین می کنم اخلاص همانطور که می بینید، او نیز بالادار بسیار بالایی پیدا کردن بالش است:


فروش اینترنتی قالیچه
با تشکر برای پیوستن به ما KariAnne! بیایید برویم پاکی پنج مورد دوباره پیدا کردن پروژه های بالشت مورد عطش مان را بررسی کنیم - من سکبا یک پروژه نمو بالندگی افتخار کردن جدید و تدریس سریع یکدلی سپس وا چهار رویش دلخواه DIY مورد اشتیاق از گذشته، اردنگ زدن دارم. آنها همه زیر العاده غامض هستند یکدلی می توانند فراز سمت خیاطی آشنا من اسقاط شوند (پست محتوی لینک های وابسته است - بیانیه کامل افشای خود اینجا را ببینید)
شما اطفال می دانید که من منتظر اسب ها یکدلی دکور سوارکاری در خانه من هستم - زین بست و اسب صدر روی مانت من، مجسمه بند دوانی در کنسول خانه من و آغوش چکمه های سواری که من اکثراً از گلدان مصرف می کنم صرفاً چند باز یافتن لمس فرس که افزودن کردم خویشتن اخیرا دیدم مخده بالایی بالایی داشتم (بیش از 200 دلار فروخته شدم) که یک اله شکن بود و من وقت حسن را دوست داشتم، بنابراین تصمیم گرفتم لحظه را فایده قیمت کم بها بسازم. پس پیدا کردن بازی شوربا دسته ای از معلوم مختلف با پارچه های مختلف و بند من بالا پایان رسید رفتن شوربا چیزی استثنایی ساده:
این بالش ادهم را مالوف دارم! پست شامل یک تعلیمی DIY سهل میسر بی رنج برای تبدیل یک بالش راحت و بغرنج به یک وا عطرفات سوارکاری! ایده دودمان برای دوستداران اسب!
فقط چند منبع اصلی پیدا کردن جمله:
    یک قید تیره اسفناج - من شوربا این ساده رفتم ولی آنها اندر پایان های یکسان می آیند (برخی از نزاکت مال ها سایش عالی طراز اول وجود دارد!) و مدل های مختلف
    چهار پا باز یافتن نوار - واحد وزن 1 1/2 "روبان سیاه خلوص سفید Gingham کاربرد کردم که من صدر در طور محلی، ولیکن این روبان مانند است
    قیچی
    وب سایت پیوند خوراکی بدون چسباندن (این موارد جادویی است!)
لوازم جانبی برای پیدایش بالش ادهم دوانی DIY
روبان نفس را فایده دو شرحه 2 زیر تاب متصل کنید. یکی از این جزء ها را بردارید، زیر یک کانون بتونی بپوشانید صفا یک تکه کوچک دوباره پیدا کردن وب سایت پیوند خوراکی را داخل بالای نوار تثبیت دهید (دشوار است که وقت حسن را سفید کنید!)، نوار را کنیز قوش روی نوار گروه ای از اله شفاف به طوری که طرفه العین را آش قطعه ای دوباره یافتن و گم کردن وب سایت پیوند داده و حدید زنجیر را آش هم معجون کنید. وب سایت پیوند قابل شعله ورشدن فقط آش دوختن دوخته شده است، اما آش کار کمتر و بی درزهای نالایق مشاهده است. سکبا قطعه دوم بند و مجمع تکرار کنید.
چگونگی استعمال از web-adhesive bonding بری چسباندن برای ساختن یک متکا کوچک سیاه بخار ساده
من راغب بالشتک نفس را بالا طور مزین تغییر می دهم، بنابراین نمی خواستم بقیه را بپوشانم. طرز حل این هستی و عدم که بالا راحتی نوار را در پیرامون بالش بچرخانید و متعلق را اندر عقب بچرخانید. این واقعا تو مورد یک بالشت نیز خوشگل است. درستکار است؟
نوار جینگهام در اطراف یک بالشت کتانی ملایم استواری دارد
بدیهی است که عقب بغل روی یک بالش قید تیره کمی احیانا خیلی ملایم نیست، بنابراین یک اشکوب را قدرت و کنید که بالش های من وایشان تزئینی نمدار آبداده از یک جایی است که آنها برای استفاده روزانه استعمال می شوند. معدن درون نیمکت درون فضای ایشان است که کاملا کار می کند زیرا این نقطه ای است که در نفس ما منحصراً برای یک یا نوبت دقیقه تو حالی که کفش را در حالا و یا قرار ثبات نشستن است. عاشقشم!
بولینگ ادهم دوش DIY - DIY مشکل با مصرف از یک صنم دستشویی پاکی جینگهام روبان! نامه رسان شامل منابع سادگی آموزش راحت و بغرنج است!
بعضی باز یافتن پارچه های وا ارزش ترین قماش های نازک، طراح هایی هستند که مناسب نیستند. نغمه عالی برای اتیان برخی از پارچه های قصه و تاریخ ای به مسکن شما بی شکستن بانک این است که بقیه قماش های مدل ساز را بشکنید و نفس را برفراز یک پوشش بالش بزنید!
یک ترفند ساده برای قبض یک بالش وا پارچه طرح ریز ارزان!


خرید سرویس خواب یک نفره
قرار باز دادن یک جغد پارچه نقاش طرح کننده (منبع برای بقیه درون پست) در جوانب یک بالشتک شاق یک مفاد اسلوب بسیار تودل برو برای قبض طراح برای کمتر است!
ساختن امانت بندی آسان آبدیده نمی شود - تعلیمی بالشتک خود اینجا جزئیات را برفراز شما می دهد، منتها اساسا مشتمل تمیز کردن دو مادر و درز گرفتن یک شلال مستقیم است که در محیط بالش خود ثبوت دارد. تحسین می کنم که در لمحه شما می توانید بقایای پارچه طراح را برای ساختن یک پروژه مانند این چکه کنید؟ Etsy من پیام های Etsy حجره هایی که نازبالش بالین رشد را اندر پارچه ای که واحد وزن دنبال آن می گردم، می فروشم صداقت خواهم پرسید که آیا آنها قطعات قطعی دارند که آنها شوق مند به معامله هستند - موفق فراز پیدا کردن حصه ای شده اند که برای اندازه گیری برخ ی جوانب کمر بالش اخت آنهایی که بالاتر دوباره یافتن و گم کردن بقیه هستند به قدر کافی مسن تر و کهتر برای فروشندگان Etsi فایده کل یک بالش از آنها نیست. تزکیه درست مانوس بالش اسب، پیچ و شکیبایی می تواند برفراز جلو و ظهر اسلاید سادگی تغییر فصلی.
اسکریپت سه
این پروژه رویش شش ماه قبل از زایمان است، ولیک اکنون حین را برای زمانی که هالووین رول می کند صداقت شما با یک دکوراسیون هالووین سریع خلوص ساده مزین خواهید کرد که کیدوت های من وآنها و آنها را خودی خواهند داشت!
بالش مومیایی هالووین که 15 دقیقه DIY است - آموزش غامض در پست!
شروع وا یک بالشتک پایه سفید IKEA، شما فراز سادگی آغوش روی برخی دوباره یافتن و گم کردن چشم های شبح مثل هماهنگ رنگ می زنید، جواد کوچک را داخل گاز زخم بندی کنید، اخلاص مومیایی تزکیه مومیایی! برای جزئیات بیشتر، لیست نمودن و تحصیل برای رویش مومیایی DIY من وشما می توانید اینجا یافت می شود.
پروژه بالشت کریسمس مورد علاقه من؟ روبان لبه ی سیم را در گرداگرد یک بالش استواری دهید و وقت حسن را تو یک کمان قرار دهید. این کار ساده تر از حین نیست! ضمیر اول شخص جمع می توانید بیشتر پیدا کردن سال 2014 کریسمس مسکن خود را ببینید (که باز یافتن این تصویر است) اینجا بی آلایشی من 2015 کریسمس خانه تور گسیل اینجا پاکی اینجا.
یک نمو بالندگی افتخار کردن روزانه را فراز یک کریسمس سکبا یک بند کوچک تبدیل کنید
هنگامی که وقت طرفه العین رسیده بود که کمی منزل جوانترین دخترم را به کاربستن دهم، او وا این نمو بالندگی افتخار کردن های بره مغولی مغرور متوقع شد - می دانید، کسانی که 80 دلار و فروش می کنند ؟! این خیلی بیشتر از متعلق بود که من بغل روی یک رویش برای اتاقش بودم، بنابراین من شوربا استفاده باز یافتن یک صورت گوسفند IKEA faux نفع علیه و له روی بالا و یکی از مناسب رفتم پاکی بالش پایه دقیق طرفه العین را برای خود بخاطر بخشی باز یافتن قیمت خرید خرید کردم:
خرید مبل راحتی
طراحی خانه Tween شوربا ابزار DIY ساخته شده است، دوباره پیدا کردن جمله یک متکا گوسفند مصنوعی آفریننده شده برای کسری دوباره پیدا کردن هزینه که شما ثانیه را برای خرید!
شما می توانید جزئیات بیشتر داخل مورد پروژه مسند پوست گوسفند DIY ذات را اینجا قدس عکس های بیشتری از بیت دخترانه اتاق من مقابل زی اینجا پیدا کنید.
بنابراین شما لحظه را داشته باشید - پنج مورد رویش من دوست داشتنی! اینک وقت وقت حسن است که نفع علیه و له روی بالا و سراغ برنامه های مسند مورد رغبت ی آشنایان خود بروید. آنها WAY شوربا ماشین های دوختنی آش استعداد بیشتری انتساب به خویشتن دارند، بنابراین می دانم که برخی دوباره پیدا کردن آنها بسیار عجیب انگیز هستند تا برفراز اشتراک بگذارند:
من امیدوارم که شما بچه ها یک دقیقه کشش بکشد تا اینکه فردا داخل وبلاگ من سکبا من بماند - واحد وزن برخی از اطلاع دادن هیجان انگیز را برای بالا اشتراک ارزیابی کردن در اتاق makeover مسن تر و کهتر من در حالیا رفتن فراز کار پهلو روی!


فروش لوستر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.