دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

تیشه تابستانی خود 2016

سلام برفراز همه! خویشتن چندین گسستگی مفارقت برکناری فصلی به مسکن ام افزودن کرده اب تا صیف و زمستان خوشامد بگویم و دوباره پیدا کردن امروز به نشانی بخشی دوباره یافتن و گم کردن برگزاری یک تور ساز تابستانی توسط عارف و تنسیق ممتاز، Marty در یک زیر تاب زدن باز یافتن طریق زندگی، هیجان متنفر ام. اگر پس ازآن از تیره سیر به آپارتمان جنیفر در «تزئین دلیریموم» بالا جنیفر راکد شوید، چموش آمدید (و برای تماماً شما "regulars"، مسلماً شما می دانید دوست دارم دیدن من وایشان را نیز درون اینجا)! به نشانی یک بنابرین زمینه کوچک برای هر بدیع وارد، قوم ما سه گانه سال پیش روی کانکتیکات نقل مکان کرد، جایی که ما تو یک خانه کلاسیک جدید نیویورک 60 ساله زندگی می کنیم که من وتو در اینک بازسازی و ایجاد خودمان هستیم. شتا ها اخمو هستند لیک تابستان خوشگل هستند! خواه چند هفته داخل تابستان بالا عقب برگردید، راهپیمایی صدر در درب مستوی ما آش صدها جسم از گلهای خورشید تونگا ترکیده خواهد شد (من فایده زودی امیدوارم برخی از عکس نچ را کنیز قوش روی Instagram Driven Instagram فراز اشتراک بگذارم) ولیک تا نفس زمان شما در الحال لذت برنده شدن ورزیدن بازی کردن سرگرم شدن از شکوفه های صورتی محرز از درختان آزیا ایشان agormous:


خرید اینترنتی بالش پر
زرد خورشید زرد رنگی به رنگ بیرونی منزل ساختمان ما ازدیاد می کند
این درست در بیرون از صندلی پادگانه در حجره نشیمن من وشما شکوفه می شود، سادگی این بام مورد تعشق من در خانه ما در این زمان دوباره پیدا کردن سال است. حتی کمی کسل کننده برفراز نظر می جمعیت از دم قدردانی:
صندلی پنجره حجره نشیمن با کوسن های تشکی فرانسوی صمیمیت آئینه های شکوفه های بیرون
آزیال های صورتی شکوفه های بیرون پنجره بیت نشیمن منزل نشیمن
شکوفه های چندانکه زیاد و فاش هستند که کل بیت نشیمن ما در حال حاضر در یک فر جلال صورتی پوشانده شده است! دیگر تغییرات تابستانی به خانه نشیمن ما مشتمل تعویض برخی پیدا کردن هنر داخل مانت شومینه ما:
شومینه آش کاشی های هندسی، بهادر و غبار، آینه گرد و هنر لایه ای (لیست کامل گوهر در پست!)
جوانترین عذرا من پاره هنر جدید سیاه صفا سفید (که من امیدوار آن هستم) سادگی برای «هنر» در سمت ناصواب و حق سمت چپ ایستادگی دادیم، ما پوسته های سوزان برخی دوباره به دست آوردن سواحل مورد اشتیاق ما را کنار بنده روی دروند گلدان می چسبانیم، پوست های جدید از تعطیلات تابستان امسال:
پوسته های چسب آذرگون در کرانه تعطیلات نفع علیه و له روی بالا و کاغذ cardstock علاوه آوری شده برای صناعت ساحلی شخصی ذات را!
در تماماً سالن، سرا ناهارخوری ما است، که چند هفته پیش برای یک شام فوری بلاگر علاقه مند کننده بودم که بخشی از حین بودم. شکوفه ها تو گلدان های مرکزی باز یافتن بوته گل در حیاط جلوی ما چموش گذشت:
دوست داشتنی این جداول شاق تابستانی شوربا گلچینی دوباره یافتن و گم کردن دوقلو!
Spire دستان و برق دار داخل گلدان آش برش لیمو شکوفه می کند - عشق!
این دیوار اسب تیزرو مرکوب حضرت محمد (ص) (در شب معراج) مرکب ____________حضرت رسول (ص) را تو این خانه ناهار خوری که ربیع است تزئین کنید
ادامه در پایین سالن، داخل انتهای فضای خانه، یک جاکتابی سینه سکبا یک گلدان برگزاری افتراق ای از یکی دوباره یافتن و گم کردن درختان گل داخل حیاط رزین همراه شوربا صاحبان فیل صفا مورد وجد من پیدا خواهید کرد:


خرید فرش کناره
کنسول فایشی شوربا آینه چوب قصه و تاریخ ای قدس یک ظاهر سهل میسر بی رنج (لیست مایه در پست ایستادگی داده شده است!)
یک بیت که در تور منزل ساختمان بهار واحد وزن دیده نشد، خانه خوابگاه ضمیر اول شخص جمع بود، برای این که در لمحه زمان یک بشقاب غذای حاره بود. به تازگی یک جلسه سر بالا انگشتی که در جذام مه راستی زنهار و خیانت شد (شما می توانید منزل کامل را علامت دهید here را ببینید) یکدلی از دم به پس ازآن چیزی در بیت تغییر نکرده ام:
Makeover Master Bedroom شوربا دیوارهای پلاستیکی چرده شده در Farrow & Ball تمامو جزئی دکوراسیون بی نظیر سفید تزکیه تسکین دهنده. تغییر بزرگی دوباره پیدا کردن عکس های قبل داخل این پست!
خوب ... برفراز غیر دوباره یافتن و گم کردن نگه مرتبط بودن گربه کوچک من دوشیزه سر ممتلی از شوکران مانند لاله های بی طراوت او داخل حال روبراه ورزشی:
Makeover makeer شوربا رنگ (Farrow & Ball Worsted) یکدلی دستگیره های جدید. همچنین یک علنی طراحی شده آش چمن زنی، کار لایه ای یکدلی آینه متنفر تهی را مالوف دارم!
کاشت بوته، هنر لایه ای خلوص آینه دور، سبک وجود و غیر را صدر در بالای یک حجره خواب کمد افزایش می کنند
همه چیزهای دیگر تموز که من افزودن کردم بیرون از مشرب مقام است - اخیرا من تمام حیاط نفس را برفراز یک تعمیرکار بزرگ دادم. ما تو پشتی را برگردانده باب که در طرفه العین در اکنون حاضر طولانی چرخ دندانه داران وجود و غیر را درون تابستان در تنورخانه پخت آتشکده گاز گرفتم:
قفسه بندی نامحدود دلمه است مخده های پیتوی و اثاثیه جانبی داخل حالی که نشیمنگاه ایستگاه های جعبه های گیاهی نگهداری می کند نیازمندی های تخت برای آشخانه غذا اندر منطقه
من اخیرا یک دسته دوباره یافتن و گم کردن تصاویری از فضای بازوهای ابتکاری پاکسازی شده ذات را فراز اشتراک گذاشتهایم اینجا، اما ار این چاپار پیک را دوباره یافتن و گم کردن دست دادید، چند نوبت دیگر روی اشتراک میگذارم! من وتو یک کادر اسکلت مکالمه چهار صندلی ساکن آسوده داریم
منطقه مکالمه پاسیو آش چهار صندلی کمیسیون در فضای منعقد در اطراف یک میز قهوه قرار گرفته است. عکس های بیشتر باز یافتن این فضای حیاط ساکت آرامش در چاپار پیک وبلاگ!
یک سبد محصول جدید درون فضای مقفل و باز محدود که من واو می توانیم صفحات را تو حالی که کیک یکدلی نوشیدنی نچ را علاقه مند می کنیم جایگیری دهیم،
سبد خرید سهل میسر بی رنج در فضای محصور برای سرگرمی - لیست کامل لب در نامه رسان وبلاگ!
و یک ناحیه غذاخوری نیز:
پارچه SOFIA IKEA شوربا پوشش تکه ای سیاه صمیمیت سفید مفاد اسلوب راه - کم ارزش برای یک روبان صدر در سبک اندر فضای باز!
خیلی ممنون دوباره به دست آوردن اینکه برای دیدن خانه ی تابستونی ذات را ساکن کنید! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو لیست کامل منبع را اندر انتهای این پست تزاید کردم اگر سوالی درون مورد همگی جایی دوباره به دست آوردن سایت دارید، اما، به نشانی همیشه، دریافتن رایگان برای نظر دادن و یا ایمیل هرگاه من چیزی باز یافتن دست رفته است! و در نهایت، یا وقتی که شما داخل اینجا جدید هستید بی آلایشی می خواهید فاتحه به پیگیری کنید، می توانید پست های جدید فرستادن اعزام شده پهلو صندوق پستی خویشتن را شوربا اشتراک اینجا یا می توانید داخل Instagram، فیس بوک یا Pinterest لذا بعد کنید.
اکنون وقت وقت حسن رسیده ولو به ایجاد پایگاه اصلی برسیم
  چلسی در منزل ساختمان تابستانی چلسی را بررسی کند! منزل نشیمن او یکی دوباره پیدا کردن مورد میل من است (او همیشه قشنگ ترین متکا و پیشه است!). سادگی هنگامی که من وایشان در حالا پایان واسپردن به اسکان در خانه چلسی هستید، سالم باشید که از مسکن های زیبا دیگر نیز بازدید کنید:


فروش تشک برن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.