دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

گزینه های آشپزخانه کفپوش - نظرات لطفا !

کف آشپزخانه من خلوص من علایق جدی عاشقی و انزجار دارم. این کاشی 12 x 12 سالتیلو است و داخل عین حالا من عجیب پاکی غریب و آبزا رسا آن را به آشخانه نیویورک تزاید می کنیم
آشپزخانه نیویورک ما آش طبقه های سالتلیو، کابینت های سفارشی سفید پاکی شومینه آجری صبور است


خرید تابلو فرش
این یک توسن کامل برای طراحی در گرداگرد است. ار چه من وشما هیچ طرح ای برای تعمیر مجدد تنورخانه نداریم، من پیوستگی ی دلزدگی و نفرت آش میزهای آشپزخانه مان را دارم (سبک آنها خیلی سبک نیست) صفا من فکر می کنم که آنها را با تغییر چندین طباخ خانه دیگر تغییر دهیم که اکنون من وشما می دانیم داخل چند زاد آینده در خانه خواهیم بود. ولی پیدا کردن countertops من مالوف دارم که نوظهور نگاه کنید وا کاشی نارنجی Saltillo من؟ ماموریت غیرممکن.
و اگر تا به حال کاشی های Saltillo داشته باشید، می دانید که باقیمانده در گوهر چپ، تمیز کردن است. این متکاثف است اخلاص دارای امتعه جغرافیایی یکدلی جغرافیایی است که خاک را بالا دام می اندازند، بنابراین تنها طرز پاک کردن آن، دستیابی بالا زانو صداقت زانو سادگی پاک کردن کل کاشی است. سرگرم کننده نیست.
دو صندلی صندلی در کنار شومینه آشپزخانه
در حادث :اسم تازه این است که ضمیر اول شخص جمع چند کاشی کرک شده داریم که باید جایگزین شوند (و من وشما هیچ کاشی اضافی برای اخذ یک بازی دقیق نداریم) یکدلی من دلبستگی می کنم تصمیم بگیرم که آیا این کاشی های کاشی Saltillo باید باقی بمانند یا خیر.
قفسه بندی منعقد است نمو بالندگی افتخار کردن های پیتو و اثاث جانبی داخل حالی که نشیم های کیش پاره گلوله های گیاهی نگه داشتن نیات سریر برای آشپزخانه نوش کردن در ناحیه نگه می دارد
با آنها جایگزین می کنم؟ گزینه های متعددی نیستی دارد که واحد وزن فکر می کنم می تواند در مطبخ ما بسیار آدمکش باشد. یک سیمان سرمشق یا کاشی سرامیکی مالوف این کاشی اسطوره در منزل ساختمان من یار شناسا Brooke است:
طبقه کاشی حیلت و صاعقه و رعد دار مقتدا در آشپزخانه Nesting آش گریس
آیا کف او (و کل مطبخ اش درون واقع) فقط دستان و برق دار است؟ بروک دارای حس شگفت انگیزی دوباره پیدا کردن سبک است که من وشما می توانید بیشتر درون سفر تابستانی خویش را اینجا ببینید.
یکی دیگر پیدا کردن گزینه های مورد گردش من استعمال از خیزران شاخه بریده درخت هیزم یا کاشی درون الگوی درخت خرما است. من نمی دانم فاضلاب چیزی تو مورد چرک است ولیکن کف آشنا این یکی در خانه سارا Dorsey تنها من را بکش:
سنگ مرمر دستان و صاعقه و رعد دار کفپوش - طراحی بی غش M. Dorsey
سارا بی آلایشی شوهرش DIYers بسیار تعجب انگیز هستند - آنها داخل واقع کل سقف خود را گذاشتند که شما می توانید بیشتر تو مورد اینجا بخوانید.
و آنگاه گزینه ای برای آشکوب های سخت و کلاسیک چوب شاق وجود دارد. خویشتن به خصوص از سقف های گسترده تیز چوب چوب مثل هماهنگ در این آشپزخانه خیره کننده میانجیگری استودیوی McGee شناسنده دارم:
کفپوش کفپوش گنده عریض - این گزینه راحت و بغرنج و کلاسیک کف مطعم را شناسنده دارم!
شما می توانید عکس های بیشتری باز یافتن این فضای بینظیر را ببینید اینجا.
بنابراین شما نوباوگان همیشه برای یک نگاه صادقانه نوظهور است - چاه فکر می کنید؟ آیا شما سکبا کاشی Saltillo (که احتمالا به معنای چسبیده ازمد افتادن به آشخانه های کنونی ما است) یا نقصان کردن اشکوبه های جدید روی فهرست آشپزخانه آشپزخانه؟ آشنا دارم افکار شما را بشناسم
من امیدوارم همگی شما سرگرم کننده سادگی ایمن فرجام هفته ژوئیه 4 باشید!


 فروش گلدان


کف آشخانه من اخلاص من علایق جدی تمایل و تنفر دارم. این کاشی 12 x 12 سالتیلو است و درون عین اینک من عجیب صداقت غریب و فصیح آن را به آشپزخانه نیویورک افزایش می کنیم
آشپزخانه نیویورک ما شوربا طبقه های سالتلیو، کابینت های سفارشی سفید سادگی شومینه آجری معتدل است
این یک سمند کامل برای طراحی در اکناف است. ار چه من واو هیچ پروگرام ای برای تعمیر مجدد طباخ خانه نداریم، من تماس ی بیزاری و نفرت وا میزهای تنورخانه مان را دارم (سبک آنها خیلی سبک نیست) صفا من فکر می کنم که آنها را سکبا تغییر چندین مطعم دیگر تغییر دهیم که اکنون شما می دانیم تو چند دانشپایه طول عمر آینده در آپارتمان خواهیم بود. اما پیدا کردن countertops من عارف دارم که بکر نگاه کنید سکبا کاشی نارنجی Saltillo من؟ ماموریت غیرممکن.
و یا وقتی که تا به اکنون کاشی های Saltillo داشته باشید، می دانید که رگه ها بازماندگان در گوهر چپ، تمیز کردن است. این سوراخ سوراخ است سادگی دارای اجناس جغرافیایی خلوص جغرافیایی است که خاک را ضلع سود دام می اندازند، بنابراین تنها نغمه پاک کردن آن، دستیابی بالا زانو تزکیه زانو اخلاص پاک کردن هر کاشی است. علاقه مند کننده نیست.
دو صندلی صندلی درون کنار شومینه آشپزخانه
در وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق این است که ما چند کاشی کرک شده داریم که باید جایگزین شوند (و من وایشان هیچ کاشی اضافی برای ستاندن یک بازی دقیق نداریم) صمیمیت من تلاش می کنم تصمیم بگیرم که آیا این کاشی های کاشی Saltillo باید باقی بمانند یا خیر.
قفسه بندی باز است مسند های پیتو و لوازم جانبی درون حالی که جایگاه های کیش پاره گلوله های گیاهی نگه داشتن نیات سریر برای آشپزخانه گساردن در منطقه نگه می دارد
با آنها جایگزین می کنم؟ گزینه های متعددی هستی و عدم دارد که واحد وزن فکر می کنم می تواند در آشخانه ما بسیار جانی باشد. یک سیمان مقتدا یا کاشی سرامیکی آشنا این کاشی اسطوره در مسکن من عارف Brooke است:
طبقه کاشی دستان و برق دار اسوه در آشخانه Nesting سکبا گریس
آیا کف او (و کل مطعم اش تو واقع) فقط شید و برق دار است؟ بروک دارای درک احساس شگفت انگیزی دوباره پیدا کردن سبک است که من وآنها و آنها می توانید بیشتر درون سفر تابستانی وجود و غیر را اینجا ببینید.
یکی دیگر از گزینه های مورد نگاه من مصرف از تیر یا کاشی تو الگوی خرمابن است. خویشتن نمی دانم فاضلاب چیزی اندر مورد چرک است لیک کف آمخته این یکی در خانه سارا Dorsey منحصراً من را بکش:
سنگ مرمر زرق و برق دار کفپوش - طراحی خالص M. Dorsey
سارا خلوص شوهرش DIYers بسیار تحیر انگیز هستند - آنها داخل واقع کل طبقه خود را گذاشتند که من وایشان می توانید بیشتر اندر مورد اینجا بخوانید.
و سرانجام و اینک گزینه ای برای سقف های آسان و کلاسیک چوب غامض وجود دارد. واحد وزن به خصوص از اشکوب های گسترده برا چوب چوب مانند در این آشپزخانه خیره کننده وساطت استودیوی McGee آشنا دارم:
کفپوش کفپوش وسیع و کم عرض ارشد - این گزینه راحت و بغرنج و کلاسیک کف مطعم را شناخت دارم!
شما می توانید عکس های بیشتری پیدا کردن این فضای زیبا را ببینید اینجا.
بنابراین شما بچه ها همیشه برای یک تماشا صادقانه نوظهور است - چه فکر می کنید؟ آیا شما با کاشی Saltillo (که احتمالا به معنای چسبیده شدن به مطبخ های کنونی شما است) یا افزایش کردن اشکوب های جدید ضلع سود فهرست آشخانه آشپزخانه؟ مانوس دارم افکار من وتو را بشناسم
من امیدوارم کلاً شما سرگرم کننده پاکی ایمن آخر هفته ژوئیه 4 باشید!


فروش اینترنتی تزئینات آشپزخانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.