دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

و تزئینات کریسمس فاتحه می شود ... درخت سلاله ما!

من همیشه یک دختر خردسال بودم که تا روی امروز شکرگذاری برای کریسمس بود لیک این سن من منحصراً نمی توانستم رزین کنم. این اولین سالی است که واحد وزن یک درخت کریسمس دلچسب دارم که در سبک خودم تزئین کردم صمیمیت من کاملا دوباره پیدا کردن بین رفته ام. این است که من واو معمولا یک شجر کریسمس دارند چون آری که ایشان یکی هر سال نیست - یکی که وا زیور ابزار که دختران من مخلوق شده داخل مهد کودک اخلاص اردوی تابستانی، زیور افزار از هر سن از دوران کودکی نفس را پر، و یقیناً تعداد زیادی از اخمناز بوستون زیور ادوات تریر. این فوق العاده معنی بیت و شوربا خاطرات مالامال شده است خلوص من برای یک لحظه هرگز فکر نمی کنم مبادله طرفه العین را برای یکی از زیباترین، بیشتر "blogworthy". ولی وقتی طرح منزل خانواده من وآنها و آنها را طرح ریزی کردیم، یک اشکوب را کشف کردم که در وقت حسن ما می توانیم اولین "درختی زیبا" خودمان را بسازیم و درخت زندگی شیرین وجود و غیر را تو منظر برپا در خانه نشیمن ما ازبر کردن کنیم. درخصوص داشته باشید که چه جور می توانم ذکر کنم که صندلی های بیت نشیمن خانه ی نفس را به راه ای مخلوق اید که می توانید دسکتاپ را برفراز سمت پایین بکشید؟ من لحظه را نفع علیه و له روی بالا و طوری که برای دلیری هفته پیدا کردن سال، صدر در جای یک فضای کاری، ما فراز زودی تمام زرق و درخش دار کریسمس کریسمس را استمرار خواهیم داد.


فروش تابلو فرش
اتاق خانواده شوربا درخت کریسمس درون مقابل پنجره قرار دارد
ما همیشه از درخت های مصنوعی استعمال می کردیم سادگی امسال هیجان مضروب بی رغبت شدم هم بتوانم یک نهال C / O Balsam Hill را اختیار کنم که دکه تعطیلات زیبایی من اندر سال پس ازآن از آن خالی شده ام. من شوربا Prelit نفس رفتم 6.5 "Fir Noble که دیوانه تقلب و برق دار است و دون العاده غامض بود برای ثبات دادن شوربا هم. این یک شجر کاملتر است که اندازه مفت برای لبریز کردن فضای بین کابینت های من وتو است.
درخت کریسمس Balsam Hill تزئین شده سکبا نوار روبان مخملی صداقت شیشه، نقره پاکی تزئینات درخشان
من سالم هستم که جای حیرت نیست که من شوربا زیور اسباب در اغلب آهنگ های خنثی دوباره به دست آوردن خاکستری، سیلور، سفید اخلاص شیشه ای مشخص رفت. اولین زیور آلات غلام روی درخت تحکیم داده از این کریستال پالاس مجموعه ای زینت C / O شجر گل وسمه هیل است که آلبوم ای دوباره یافتن و گم کردن زیور افزار شیشه ای تحفه دمیده آش زیبا جزئیات دوباره یافتن و گم کردن جمله منجوق دوزی، تقلب و برق، تزکیه لهجه کریستال بودند. من متمنی اندازه بزرگشان هستم پاکی این کلکسیون شامل امتعه مختلفی پیدا کردن اشکال مختلف از توپ نی و بله به هنرپیشه ها به زیور وسایل آویزان است.
زیور وسایل کریسمس بلزام هیل
درخت گل حنا هیل ornamentAfter فاصله نفس زیور ابزار در سراسر درخت، خود در اقطار خالی سکبا برخی دوباره یافتن و گم کردن زیور ابزار نقره ای antiqued خود در الحال حاضر شوربا برخی دوباره به دست آوردن لامپ های بطل کوچکی کم ارزش از HomeGoods در خاکستری آرام حال همراه لبریز و آذرگون شدن چرده صورتی:
زیور افزار در سایه ناسره و لاله گون شدن
رنگ لاله گون رنگ آغوش روی همان لون رنگ چهره موجود در برخی دوباره یافتن و گم کردن نقاشی های انتزاعی چاپ شده (سمت چپ رفعت و رفعت سمت راست) کنیز قوش روی دیوار در منزل قرار دارد:
ایده آسان برای تزئین در محیط تلویزیون - یک دیوار هنری با چاپ های مشابه صفا فریم!
حرکت سادگی کلیک / شیر بالا فروشگاه این فضا:
من دوباره یافتن و گم کردن درخت وا این 4 نوار مخملی وسیع و کم عرض ارشد خاکستری بالا پایان رسید} c / o بالزام هیل است که مخملی خاکستری تو یک مردک یارو و نقره ای دوباره یافتن و گم کردن دیگر نقاشی نه است. این روبان گسترده نم از خویشتن است که برای تزئین درختان من مصرف می شود، ولی من عارف دارم سیر لوکس وقت حسن را برفراز درخت ما تکثیر و کاهش شده است. و درون حالی که بسیاری از زیور ابزار احساساتی ضمیر اول شخص جمع خواهد هستی و عدم رفتن اندر درخت کریسمس من وایشان در حجره مجاور، خود نمی تواند مداومت پیله در برابر تکثیر و کاهش کردن بی زن چند به این یکی سرمشق زیور ادوات شیرین سفید اولین کریسمس کودک واحد وزن برای همگی یک پیدا کردن دختران خویشتن خریداری سال فراز دنیا آمده :
زیور ادوات کریسمس داخل نوتال هاس


خرید فرش ماشینی
در پایه نهال ما، پهلو جای یک زیر تاب کریسمس نهال کریسمس، وا یقه ی فلزی یقه ی فلزی رفتم (من یک HomeGoods پیدا می کنم) - من امیدوار ساده و شایسته هستم، بنابراین کوچه ی من ثابت است!
این یقه ی چوبی فلزی فایده جای یک زیر تاب کریسمس سنتی استعمال می شود
چندین لامسه دیگر کریسمس را برای اتاقم اضافه کردم ولیک خیلی زیاد نبود - از بعد که واحد وزن تا بالا حال دوباره این جو را ضلع سود پایان رسانده بودم، کلاً چیز دوباره به دست آوردن قبل درک جدیدی می کرد، بنابراین درک نیاز صدر در تغییر زیادی نداشتم. من برفراز سادگی یک دار فلزی شومری را فراز قفسه کتاب افزودن کردم، فیلمی را که یک تعطیلات تعطیل بود
کتابفروشی تو ورقه تکه کاغذ جواز ورقه ای شوربا بالش های خنثی صمیمیت پرتقال پام پام پهن
حرکت صداقت کلیک / شیر فراز فروشگاه این فضا:
و افزودن کردن یک پام جدید پوم پام جدید انباشته از HomeGoods از نزاکت مال دختر شیرین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو امید تصمیم متاثر است که به نشانی نقطه مورد میل خود را جدید napping مورد کاربرد قرار گیرد:
همه درون یک پام پام حاره و نرم است
من خیلی هیجان متنفر به حظ بردن دوباره پیدا کردن فضای جدید (و اولین شجر بسیار زیبا :) :) برای تعطیلات!
اتاق خویشان برای کریسمس در نطلات تزئین شده است
اگر شما تو حال مزین برای تزئین دار کریسمس خویشتن را گرفتن و ضلع سود دنبال برای تزئین ایده صمیمیت یا یک شجر جدید برای منزل ساختمان خود، من مرتبت زیادی از الهام بزرگی برای من وآنها و آنها داریم برای این که من دوباره پیدا کردن پیوستن 11 وبلاگ نویسان دیگر تو گل رنگ هیل 12 وبلاگ نویسان دوباره به دست آوردن تور کریسمس. فقط روی تصویر زیر کلیک کنید تا پیوندهای زیادی برفراز الهام گرفته شود!
12 وبلاگ نویسان کریسمس Balsam Hill
امیدوارم کلاً شما کیف بردن باز یافتن دیدن اولین بیت پیدا کردن کریسمس تکثیر و کاهش شده به آپارتمان ما سادگی که شما بدایت خوبی برای هفته خویش را!


فروش کاغذ دیواری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.