دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

فستیوال چراغانی شکلات هور و قمر ولنتاین!

از آنجایی که اولین جشن فصلی من در «پخت ذوب 20+ سال پیش»، یکی از منحصر به فرد مورد علاقه من بوده است. و آیا دخترانم مغز را شستشو می دهند و یا آن را در DNA جارت (شاید هر دو؟)، دختران من آن را به همان اندازه که شوهرم را دوست دارند، دوست دارم. چهار نفر از ما هنوز چند بار در سال به پخت ذغالسنگ می روند و در جشنواره فستیوال برگزار می شوند، اما من همچنین یک نسخه کوچک شده ای را که ما در خانه می خواهیم زمانی که می خواهیم شکلات و پنیر را جذب کنیم، دریافت می کنیم. بهترین ما! این یک سنت روز ولنتاین است و امروز من این سنت (و دستور غذای قهرمان شکلاتی خودم) را با شما به عنوان بخشی از برنامه سرگرم کننده روزانه ولنتاین تنظیم شده توسط Lory از Designthusiasm به اشتراک می گذارم. اگر از Kelley Nan خارج می شوید، خوش آمدید! من کللی را تحسین میکنم و هیجان زده هستم (و اگر به طور مرتب در اینجا حضور داشته باشید، می دانید که همیشه دوست دارم شما را برگردانم!).
(لیست کامل منابع در انتهای پست - شامل برخی از لینک های وابسته - مشاهده بیانیه کامل من اینجا را ببینید)
وقتی که ما در فستیوال در خانه می نوشیدیم، در واقع اصلی ترین غذای اصلی را می گذراندیم چرا که می آید، وقتی که پنیر و شکلات را می خواهید، مرغ می خواهد! در عوض ما فقط یک دوره سالاد داریم (برای نگه داشتن مادر گناه دور)، فندق پنیر چدار با نان و سیب سیب، و سپس بهترین بخش - fondue شکلات با تمام انواع dippers جادویی جالب. این فقط چهار نفر از ما در روز ولنتاین است، بنابراین جداول من تا به حال هیچ چیز بیش از حد فانتزی - برخی از ناز روزانه دستمال سفره روز ولنتاین و دسته دوقلو از جواهرات معامله گر گل در مورد همه ما نیاز به آن را ویژه:
میز ساده روز ولنتاین با یک جشن فانتزی سرگرم کننده (دستور غذا در پست درج شده است!)


خرید اینترنتی ساعت دیواری
مجموعه دارایی ما در واقع یکی از شوهر من است و من برای زمانی که ازدواج کردیم ثبت نام کردیم - من به شما بگویم بچه ها، ما معتاد به مواد مخدر برای سنین بوده ایم! این دیگر در دسترس نیست، اما این گلدان فندینگ و این یکی هر دو بررسی عالی دریافت میکنند. ما در وسط یک سوزان تنبل نشسته ایم که دارای شش کاسه ای است که با پرچم های ما پر می شود. و ما هر یک از جوراب چنگال دار با برچسب رنگی و یک صفحه شام fondue که دارای مجسمه های مجزا در اطراف لبه برای سس است:
جشن فانتزی شکلات برای روز ولنتاین - یک ایده زیبا!
برای پوشاندن میز آشپزخانه ما برای جشن فستیوال روز ولنتاین، یک روبان قرمز و سفید یافتم که در خلق هنر من خلق شده است و از آن برای پوشیدن یک دستمال کاغذی روز ولنتاین استفاده کردم (شما نمیتوانید بگویید که آنها فوق العاده زیبا هستند - نقاط پولکا و Terriers بوستون!) با چنگال چوبه دار. برای نوشیدنی ها این فنجان های سرگرم کننده را که معمولا برای شکلات داغ استفاده می کنیم آورده ایم و این نی سیاه قرمز و سفید را اضافه می کنیم:
دستمال کاغذی و صندل روز ولنتاین با روبان گره خورده است.
شارژرهای بافته شده ما پیدا شد اما these بسیار شبیه هستند - من عاشقم و همیشه از آنها استفاده می کنم! دونده با محور macrame در انتهای DIY است - شما می توانید آموزش برای چگونگی آن اینجا را پیدا کنید.
عاشق این ایده های ساده برای جشن فانتزی شکلات در خانه!
به طور معمول، ما فقط کاسه های سفالی دور داریم که برای شکلات ما پر از آب پرتقال است، اما در هفته گذشته HomeGoods به این قلب شگفت انگیز تبدیل شد و آنها کامل هستند! آنها فقط شروع به پاکسازی دکوراسیون روز ولنتاین کردند و تنها چهار نفر از آنها داشتند، اما من امیدوار بودم که حداقل دو بار دیگر، برخی از بازی های HomeGoods را انجام دهند. پرتقال های مورد علاقه ما برای پر کردن آنها توت فرنگی های تازه، پف کرم ها (من به راحتی با نام تجاری یخ زده لذت ببرید و آنها را از فریزر در حدود 15 دقیقه قبل از خوردن غذا ببرید)، قطعات برش کیک پوند و مارشالو. گزینه های دیگر عبارتند از برنج Krispie رفتار، موز، و پنیر کیک (آیا شما هنوز غرق شدن ؟!).
آب نبات شکلاتی شکلاتی - توت فرنگی، marshmallows، و کرم puffs - yum!
گل ها در میز ما از طرف Trader Jo هستند - بسیار نادر است که من از دسته های ساخته شده از آنها خوشم می آیم، اما آنها معمولا گزینه های مختلفی از دسته گل دارند که شما می توانید ترکیب کنید و با هم ترکیب کنید تا بویت خودتان را ایجاد کنید. برای این دسته ها، از گلدان های سفید صورتی و سفید، گل رز سفید کوچک و برخی از کلم های زینتی استفاده کردم. من هم در مجموعه ای از قدیم، گیاهان عجیب و غریب برای اضافه کردن یک احساس بی نظیر به دسته گل ها مخلوط کردم - من همیشه سبدهای ترجیح دادم که به نظر می رسید که آنها از باغ به جای آنکه کاملا شکل گرفته بودند انتخاب شدند.
ترکیبی از گل سرخ و گل رز برای یک دسته گل روز ولنتاین


فروش ست لحاف
گل های ساده ساده و زیبا برای یک جدول روز ولنتاین
و البته من قصد ندارم شما را ترک بدون مجوز دستور غذا fondue شکلات من. در اینجا چیز ترسناک است - به معنای واقعی کلمه فقط سه ماده را برای ایجاد و حداکثر سه دقیقه از ابتدا تا انتها می گیرد. این کاملا خطرناک است، درست است؟
یک دستور ساده و سریع (و خوشمزه!) فندقی شکلات با تنها سه ماده
ما با استفاده از این دستور غذا فوق العاده ساده شکلات با تجربه در طول زمان (برای چهار نفر) آمده است: شکستن دو 4.25 اونس میله های سمفونی Hershey (ما مانند آنهایی که با چاشنی آبجو بادام زمینی و تافی) و آنها را در یک کاسه امن مایکروویو قرار داده است. شش قاشق غذا خوری کرم شلاق بزنید و مایکروویو را به مدت 30 ثانیه اضافه کنید. هنگامی که از مایکروویو بیرون می آید، در یک قاشق غذاخوری از کره بادام زمینی مخلوط کنید تا زمانی که شکلات به طور کامل ذوب شده و کره بادام زمینی مخلوط شده باشد. معمولا یک قاشق غذا خوری یا دو کرم شلاق را اضافه می کنم تا آن را به قوام کامل برسانم اما بهتر است که با کمترین هزینه شروع کنید و در صورت نیاز اضافه کنید. خودشه! آن را در گلدان فندقی خود بر روی یک شعله قرار دهید و آماده باشید تا جشن بگیرید!
این ایده را برای شام روز ولنتاین در خانه بخوانید - یک جشن فانتزی شکلات!
شما بچه ها فکر می کنید؟ می خواهی بیایی؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.