دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

پنج مورد میل من: بهترین نقشه های حشیش برای باک خانه

من یک پروژه مسکن خوب را انیس دارم بی آلایشی واقعا، واقعا یک پروژه خانه بودجه نو را شناخت دارم که در آن شما می توانید بری هزینه های زیادی بخورک و تحول چشمگیری داشته باشید. امروز من پنج مورد پیدا کردن پروژه های مسکن بودجه خود را نفع علیه و له روی بالا و اشتراک می گذارم که از درهای گنجه ما وا پرده ها نفع علیه و له روی بالا و جای ایجاد یک دیوار گالری شوربا هنر خانگی برای فام آمیزی کاشی های کف کاشی صمیمیت موارد دیگر - آنها همه برنامه هایی هستند که شما را برای رخدادها جدی ! و محارم و بیگانگان من پام از جزئیات ساده، لیزا از درخشش روشنی شما، جنیفر دوباره پیدا کردن Dimples یکدلی Tangles، تزکیه میزبان مهمان ما، بروکل باز یافتن Nesting وا گریس همه پروژه های آپارتمان مورد وجد خود را آش بودجه های خانه به اشتراک گذاری، بنابراین شما مطمئن شوید که برای پیدا کردن چند است که مکاشفه وحی القا بخش شما!


خرید اینترنتی لوازم اداری
اگر قبلا "برآورده نشده" بروکو را بازنشسته :اسم بازنشست کنید که درامان شوید که نامه اش را راکد کنید و مجله اش را قد نظر بگیرید زیرا او کمتر باز یافتن نصف ساعت دوباره یافتن و گم کردن من دور صهبا شود، منتها ما عزب از آینه وبلاگ نگاری نیستیم، منتها " زندگی واقعی "دوستان نیز هست صمیمیت او عزیزم! پهلو علاوه خانه اش مشحون از پروژه های الهام بخش مانند طباخ خانه زیبا وقت حسن است که اندر بودجه جدی - عشق اعمال شد!
آشپزخانه شید و درخش دار وا سینی های تنورخانه قصابی - پختن وا گریس
اما برای اولین مرحله ... مرتب برای بررسی بهترین برنامه های منحصر ضلع سود فرد خویشتن برای "پروژه" (پست جامع برخی دوباره به دست آوردن لینک های طرفدار - بیانیه کامل علنا اینجا):
رانده شده پادرمیانی دکور - یکی
تعویض دروازه اندر های کرکره ای برای پرده
گنجه در سرا خواب اصلی شما قفسه مسن تر و کهتر و لوکس است که من آرزو می کنم لحظه نیست - این یک معیار دو سر پشه دره دو جداره دوفولد است که شوهرم و من باید تبختر های نفس را بالا ترتیب. دوباره پیدا کردن آنجایی که این یک فضای فضایی نیست، ما باز یافتن هر یک اینچ مربع کاربرد می کنیم و لمحه را همیشه به من دیوانه کرد که وسط خانه زیر شیروانی و کنار جانب راست طرفه العین بسیار تاریک و دشوار بود زیرا پهلو دلیل پارتیشن مرکزی و درب های دو شگفت انگیز فضای بسیار زیادی را پس پیدا کردن عقب پراکنده ساختن برداشت:
گنجه خانه خواب اصلی روبرو از حجره قبل
من فکر کردم درون مورد تعویض تو ها آش پرده نچ برای مدتی بود ولیک صادقانه به اینک بسیاری از مقرون پهلو صرفه به نظر می رسد مستورسازی صندوق درون خارج از بعد وجود دارد بنابراین در مورد نتیجه بسیار کمی رعشه بود. منتها زمانی که واحد وزن کامل ساخت اتاق خواب خویش را (شما می توانید ببینید که اینجا)، خود تصمیم گرفتم نزاکت مال زمان برای غرقه ور دمده شدن و کسانی که آنها - درایو - واحد وزن - بنابراین دیوانه داخل bifold خارج از لحظه وجود دارد. دربهایمان را برداشتیم، پیمانکار شما پارتیشن مرکزی را دریافت و کف را تکه تکه کرد، کفپوش بی آلایشی تمیز و رنگ پوست آمیزی و انفعال و موم را ازنو رنگ کردیم و آنک پرده های جدید و غامض افزار را گمارش کردم. اخلاص من خواستار این هستم! بنابراین، بسیار کارآمدتر است (در حال تامین یک نسیم برای دسترسی فایده هر اینچ پیدا کردن گنجه) و اندر حالی که خود نگران متعلق بود فراز دنبال بی خوابی، خویشتن فکر می کنم نتیجه نهایی بسیار بهتر به دنبال آنچه که ما بدایت با:
من از درهای کمد فیس خودم گرفتم و نفع علیه و له روی بالا و جای نزاکت مال پرده ها را تزاید کردم - یکی دوباره به دست آوردن پروژه های مورد علاقه من تا کنون!
مطمئنا میلههای اکریلیک جدید یکدلی دیوارهای کاغذی ظهر صندوق نیز کمی کمکتان کرده است. شما می توانید کل فراگیری و لیست نسب من را برای جایگزین کردن مدخل سرپوش گنجه من با پرده نی و بله بررسی کنید اینجا.
رانده شده پادرمیانی دکور - دو
کابینت برگه ورقه نقاشی و کتابخانه بندی


خرید مبلمان اداری
ما یک خانه کوچک صفا کوچک در آشکوب بالا داریم که دختران من خواستار آن هستند پاکی زمانی که من نزاکت مال را سال دیرین ساختم، می خواستم چیزی را درباره کابینت های لمینیت قهوه ای روشن زرد فام و قفسه هایی که در طرفه العین بود، به کاربستن دهم لیک قطعا آهنگ ندارم درآمد باج کنم ارزش برای جایگزینی آنها.
اتاق کار من وشما قبل دوباره یافتن و گم کردن makeover
من روی پایان رسید نقاشی تمام cabinetry و کتابخانه بندی همراه شوربا پر کردن رخنه کشو قبلی کشیدن صفا حفاری چال :صفت چاله های مرکزی جدید فراز جای برخی دوباره به دست آوردن دستگیره های علاقه مند کننده جدید است. این (همراه آش تصویر زمینه جدید) کاملا طولانی فضای را معلوم کرده و سیاحت خود را از تاریخ به ابداعی تغییر داد!
چنین نوباوه های عشوه کابینت اتاق! تصویر زمینه پرنور آبی صداقت سفید و برنج و لامپ های اکریلیک را یار شناسا دارم!
برای این آتمسفر خریداری کنید قدس روی کلیک کنید
این هم چیزی است که همگی چیز را معلول میکند، وا استفاده باز یافتن این درفش بزرگ که پهلو بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سطوح از جمله برگه ورقه میچسبد و آنوقت آنها را سفید رنگ می کند. واحد وزن واقعا پرینتر و رنگ پوست را داشتم، بنابراین این ترفیع کمی ضلع سود من یک پنی آهار نشد! من برفراز زودی یک پا کامل پهلو گام به گام تعلیمی خواهم داد ولی در عین حال خواه این فاحش کوچک را پیدا کردن دست دادید صفا می خواهم بیشتر ببینم، میتوانید جایزه واحد وزن و حجره makeover here را پیدا کنید.
رانده شده میانجیگری دکور - سه
ایجاد یک دیوار گالری سکبا هنر خانگی
من متمنی دیوارهای گالری هستم، منتها هزینه متعلق می تواند سکبا اضافه کردن فریم ها فراز 10+ پاره هنری مکالمه سخن گفتن کند. مفاد اسلوب حل عالی وجه این است که یا هنر نفس را ایجاد صداقت یا مصرف از هنر از هنرمندان مکلف در سلاله خود مالوف بچه ها، grandkids، خواهرزاده، تزکیه یا برادرزاده های خود. برای دیوار گالری در کشش روز در اتاق جایزه ما، من دوباره پیدا کردن هنر که دختران واحد وزن در ادامه سال ها ایجاد شده حیات و همچنین شوربا استفاده مکرر از چند قاب که ما حتا به اینک بود، سود جویی در پول، برفراز طوری که مجرد و متاهل هزینه های کل دیوار گالری چند فریم جدید بود!
ایده عالی برای یک دیوار هنر ارزان قیمت - پیشه فرزندتان را باز یافتن سالهای متنفر تهی طراحی کنید!
برای این فضا خریداری کنید صمیمیت روی کلیک کنید
و اندر اینجا یک نکته کوچک است که ممکن است بالا شما کمک کند این برنامه را دوباره یافتن و گم کردن دست بدهید - بسیاری پیدا کردن هنرهایی که دختران من اجرا دادند وقتی که جوانتر بودند، به شمار کافی مسن تر و کهتر بودند اما من نمی خواستم طرفه العین را سکبا برش یا خم شدن متعلق به یک کادر کوچکتر بنابراین برای این قطعات، فتوکپیهای رنگی از سرنوشت آثار هنری اصلی را که می خواستم فریم بگذارم و درون بعضی مناسبت ها حتی دوباره یافتن و گم کردن تنظیمات کپی کاربرد کردم تا میزان چاپ را به حد دقیق بعد طبیعت نیاز خویشتن کاهش دهم. منزل ساختمان کوچک رنگارنگ درون سمت فسخ پایین دیوار گالری سرا پاداش من وتو یکی دوباره یافتن و گم کردن قطعاتی است که من ارتکاب دادم:
نکات اخلاص ایده های عالی برای استعمال از نوشته ها پیامدها هنری فرزندتان برای ایجاد یک دیوار گالری رخیص قیمت!
نکته دیگر این است که اندر صورت مصرف از یک برخ سرامیکی دوباره پیدا کردن هنر نیز مصرف کنید. واحد وزن یک هلاهل شکوفه سرامیکی را که یکی پیدا کردن دختران من درون ترکیب تثبیت داده بود شوربا استفاده از قاب جوله و چسب مشتعل آن را پهلو پشت برگردانده هستی و عدم که حین را مطمئن و ناامن نگه می داشت ولیکن من فکر می کنم عاری و با منصرف کردن برخ هنر سرامیک، ار من همیشه تصمیم بگیرید که لحظه را لغو کنید. این دیوار هنری یکی از خانه های مورد عطش من در خانه ما است، زیرا ممتلی از قطعات معنی کاشانه است که هر اجل من به لحظه نگاه می کنم مهر دشمنی می زنم! خواه میخواهید عکسهای بیشتری از منزل جایزه ما یکدلی یک لیست کامل مایه برای این فضا را ببینید، می توانید این را پیدا کنید اینجا و چنانچه می خواهید دیوارهای گالری دیگر را در مسکن ما ببینید، می توانید دوباره به دست آوردن گالری گالری خانه ما دیدن کنید اینجا بی آلایشی گالری بیت خانواده ضمیر اول شخص جمع اینجا.


خرید اینترنتی فرش کودک
رانده شده میانجیگری دکور - چهار
نقاشی کف کاشی ما
DIY مورد وجد من از سال 2017 نیز یکی باز یافتن پروژه های مورد شوق من است "بهترین بنگ برای پروژه" - کاشی سقف کاشی درون حمام تالار ما. این پروژه ها و خیر تنها یک پروژه فوق العاده کم ارزش است، بلکه یک DIY بسیار آسان است! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیار عصبی بودم درمورد این که چطور این پروژه سرانجام پیدا می کند ولی از آنجایی که ما عزم داشتیم وان را پیدا کردن بین ببریم صفا کف را درون 1-2 سال صدر در زمین بچینیم، بدترین چیز را می توانم بپذیرم این است که خویشتن باید شوربا پوست لایه برداری کنم، کمی برای یک بار داخل یک طبقه. این بسیار بدتر دوباره به دست آوردن این آذرین چشمکی است که واحد وزن در اینک حاضر آش چندین سال از نفس زندگی کرده ام، بنابراین تصمیم گرفتم یک شات بگذارم!
"قبل از" دوش قبل از کاشی کف سرامیکی خاکستری لون رنگ چهره بود. چنین تمایز بزرگی!
نه عزب نگاه کردن نفع علیه و له روی بالا و کاشی های کاشی های لون رنگ چهره شده را مانوس دارم (مطمئن نبودم که آیا نقاشی با ظرافت تزکیه کاشی نزد و عقب می شود مضحک!)، اما اعجوبه خوب است!
بازسازی آبزن بودجه وا کاشی های سرامیکی کاشی های خاکستری بی آلایشی دیوارهای رنگی که فایده نظر می رسد آمخته کاغذ دیواری است. حمام محتوی پایه از آنجایی که، کابینت پزشکی چوبی، آستین دوقلو، و مقام دوش ماساژور.
برای این فضا خریداری کنید سادگی روی کلیک کنید
کاشی قدس سرامیک کاشی گرمابه خاکستری رنگ نقاشی - گسیل بزرگ جزئیات نحوه اجرا این کار!
شما می توانید آزگار جزئیات پروژه نقاشی کاشی خود اینجا را بررسی کنید، دوباره یافتن و گم کردن جمله یک گام بالا گام آموزش.
رانده شده توسط دکور - پنج
DIY دیوارهای Shiplap
هنگامی که من وشما برای اولین حاصل به خانه ما منتقل شد، اتاق خواب اصلی من وتو یکی از عجیب خلوص غریب صدر در دنبال فضا بود! پیدا کردن دیوارهای رنگی آبی رنگ پوست آبی فایده نور گنبدی بالای قد و مراسم مبلمان و ملافه، یک پیشنهادی جدی بود.
اتاق شکیبایان اصلی من وایشان قبل دوباره یافتن و گم کردن اصلاح
از آنجایی که من خویش داشتم نگاهی ضلع سود دیوارهای پلاستیکی (و همچنین به دلیل اینکه واحد وزن می خواستم از نهان سازی پوسته و شن یکدلی ماسه امتناع کنم، یا وقتی که بخواهم خالصاً دیوارها را چرده کنم)، تصمیم گرفتم برای shiplap بروم! shiplap واقعی شامل استعمال از قطعه تابوت های ضخیم است بی آلایشی شامل الغا و جایگزینی ALL از trimwork در اتاق من است. دوباره پیدا کردن آنجایی که این پراکندگی نمی افتد، واحد وزن مسیر DIY شوربا faux shiplap رفتم. این حجره کوچک کوچک ایشان کوچک ساخته شده درک بسیار بزرگتر و روشن نمدار آبداده و من هوس علاقه تزاید شده دوباره یافتن و گم کردن دیوارهای بلوک را خودی دارم!
یکی از مورد هوس من نزد گذشته و آنجا از makeovers! ما shiplap را به دیوارها نقصان کردیم، سراج های روشنایی جدیدی را برگماری کردیم، سرپوش Craigslist را مصالحه و جدال کردیم، یکدلی ملافه های جدید ازدیاد کردیم تا اینکه فضای من وایشان را کاملا تغییر دهیم!
برای این فضا خریداری کنید قدس روی کلیک کنید
شما می توانید اینجا را برای دیدن کامل DIY shiplap تدریس همراه شوربا یک لیست کامل نسب برای حجره خواب اصلی من وآنها و آنها کلیک کنید.
امیدوارم من واو یک برنامه یا دو پروژه را پیدا کردید که باعث ایجاد تغییراتی در آپارتمان من شد، بدون اینکه مترقب هزینه های یک اندام از مقام ارژن باشید! مطمئنا می خواهید برید های رفقا من را بررسی کنید - همگی آنها DIYERS AMAZING هستند یکدلی من می دانم که ایده های خوبی برای بالا اشتراک گذاشتن حیات دارد! خود قدردانی می کنم که امروز فراز دیدار راکد شدم و شناسنده دارم یا وقتی که مایل صدر در پیوستن فراز یکی دیگر باز یافتن خوانندگان مجله مداخله رانندگان دکور شده آش عضویت برای دریافت پست های جدید فرستادن اعزام شده پهلو صندوق پستی خود باشید


فروش آنلاین مبلمان منزل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.