دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

چگونگی نقاشی کف کاشی سرامیک حمام: یک شاق (و ارزان!)

در این پست: آیا می توانید مرتبه آسمانه کاشی را رنگ پوست کنید؟ نعم من به اشتراک می گذارم که چه جور کف کاشی های سرامیکی حمام ما - DIY سخت و ارزان - تضاد بسیار بزرگی ایجاد کرد!
آیا حتا به اکنون یک طرح داشته اید که بسیار ساده خیس از امید شما بوده است که برای ایفا به جریان انداختن این کار ذات را برای تعویق انداختن مرتب کرده اید؟ فام کاشیهای سرامیکی کاشی در حمام مرتبه آسمانه اول ضمیر اول شخص جمع یکی از لمحه پروژه نچ برای من بود! من تصمیم گرفتم که سالن های آبزن خود را در سال 2014 فراز کار ببرم، زمانی که فضای اتاق چالش یک بیت را ساختم، اما سهو کردن دیوارهای آبزن خیلی طولانی نیستی که پیش دوباره پیدا کردن آنکه مبصر بزرگ تر شود، دما زیادی را صرف ارتکاب این کار کردم. برفراز هر حال، ثلاث سال کامل شوربا من گذشت و هر حاصل که دوباره یافتن و گم کردن حمام مصرف می کردم عین بینایی بینش هایش را صدر در این طبقه ها می انداختم لیک هیچ کاری نکردم. خوب، من سرانجام این برنامه کوچک DIY را دوباره یافتن و گم کردن دست دادم یکدلی خیلی نازل و گران و غامض بود. بی آلایشی من شایق این هستم! دلگشا آمدید به آشکوب ی 5-100 مساوی آن، بهتر از مرتبه آسمانه ی بی طراوت و قرمز، گرمابه بود!
بازسازی گرمابه بودجه آش کاشی های سرامیکی کاشی های خاکستری بی آلایشی دیوارهای رنگی که پهلو نظر می رسد مثل هماهنگ کاغذ دیواری است. حمام محتوی پایه پیدا کردن آنجایی که، کابینت پزشکی چوبی، آستین دوقلو، و نقش تابلو دوش ماساژور.
چنین پیشرفت بزرگی بغل روی کاشی های قرمز، پایدار است؟
"قبل از" تابخانه قبل دوباره به دست آوردن کاشی کف سرامیکی خاکستری رنگ پوست بود. چنین توفیر بزرگی!
و گروش کنید یا نه، رنگ باارزش حتی بدترین چیز در مورد سقف کاشی های قدیمی بود. بنابرین هر دو سینک خلوص توالت، کاشی دارای لکه های سنگین و نفیس دیرینه بود که نمی توانستم بدون نگرش به اینکه چقدر راحت و بغرنج تلاش کردم - برفراز طور کامل gagworthy اخلاص چیزی که صاحبان قبلی تو زیر یک لوازم سفارشی برش درون حمام آنها زمانی که من وشما خریداری کرد خانه!
منطقه چرده آمیزی و قرص و غامض در بنابرین سینک پایه. نقاشی کاشی خلق شده تضاد فوق العاده ای!
حالا شما هرگز نمی دانید که کاشی فقیر خود چنین عتیق ای عتیقه داشته است!
چه تفارق رنگ کاشی کف سرامیکی آفریننده شده است! پرورش DIY کامل اندر این برید است!
پست بزرگ در وضع جنبه چگونگی رنگ پوست کردن کف کاشی سرامیک کاشی وجود و غیر را دوباره به دست آوردن جمله وضع تهیه کاشی نفس و جور رنگ استعمال کنید!
در اینجا چیزی است که ضمیر اول شخص جمع باید اجرا دهید حتا کار را ایفا به جریان انداختن دهید (لینک های وابسته در پست):
گام 1: شن تزکیه ماسه کف کاشی خود را
کاشی های سنگزنی کمک می کند حتی سطح طرفه العین را خراشیده و نفع علیه و له روی بالا و پایه ریزی کمک کند. و ار شما بغل روی برون کاشی خود، همانطور که من به کاربستن دادید، چرت زدن ناشناس نفس را منعکس می کنید، می توانید نفس را برقرار کنید. من پیدا کردن این سندرز الکتریکی استعمال کردم که کار را خیلی سریعتر صداقت ساده تر از انجام لمحه به صورت دستی اعمال می دهد. هرگاه پروژه های زیادی اندر اطراف آپارتمان انجام داده اید سادگی قبلا هیچ یک باز یافتن این سندرز های الکتریکی ندارید، من به شدت حین را توصیه می کنم - این سبک ایقاع است، داخل کف تحفه شما ثبات دارد و فراز راحتی به اشاره های تعریض ای برخورد می کند :
چگونه برای مزین سازی کاشی های سرامیکی برای نقاشی - سندرس دستی آرزومندی - کاملا کار می کند!
مرحله 2: کف خود را تمیز کنید (فوق العاده خوب!)
پس از تکمیل اختتام سنگ زنی، من طولانی گرد و بلد و دیوار را دوباره یافتن و گم کردن بین سنگ و کلوخ و بعد در تمیز کردن کف خود به عمارت رفتم. تمام ساینده بی آلایشی پاک کننده سنگین باید این کار را ادا دهد - ایشان می توانید یکی باز یافتن آنهایی را که تو اینترنت کاربرد می کنید اینجا دریافت کنم، اما در فروشگاه راحت و بغرنج افزار محلی ضمیر اول شخص جمع ارزان خیس است.
یک پاس تمیز صداقت تمیز برای استعمال در کف کاشی سرامیک قبل دوباره یافتن و گم کردن نقاشی آنها!
مخلوط تمیزکننده با عصیر حل (به جمیع دستورالعمل)، ثانیه را صدر روی کف پایین ریختم، بگذارید ثانیه را برای حدود 15 دقیقه بنشینم، صفا سپس تمام کف را با یک برس بحت نایلون پاکسازی کردم. سپس آن را سکبا سطل عصیر حل گرم پاک کردم و متعلق را یک نوبت دیگر به کاربستن دادم. پاک کننده کف، فام شما بهتر خواهد شد!
مرحله 3: تعمیر هر کم بود گمشده یا کاشی کرک شده
جارو در اشکوبه ما ظروف سرباز یا مسافر حیات و چندین منطقه وجود دارد که قطعات ثانیه از بین رفته است. رگبار کردن یک کسب بسیار عظیم است؛ زیرا من وشما نیاز فایده زمان زیادی برای کشیدن خمیر سنان قدیمی دارید، بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مسیر متعسر را طی می کردم و ضلع سود سادگی آش استفاده دوباره پیدا کردن پنجه های سزاوار جابجایی برای مملو آخور کردن و صفی کردن بیش از هر لکه لخت داخل غلظت من استعمال می شد. کتک نوش کردن به خوبی و درون حال روبراه که نقاشی شده است، شما بطورکلی نمی دانید که من آن را ادا داده ام. اکنون زمان برای جایگزینی یا تعمیر مجموع کاشی ترک بی میل نیز هست. من حتا به اینک یک کاشی نزدیک به حمام ما با یک کرک در ثانیه بود، لیک می دانست که نزاکت مال را توسط اسباب حمام خود را پوشیده شده است، بنابراین من صدر در سادگی ترک حصه شکسته صداقت لبه خشن کمی فایده جای جایگزین کردن آن.
مرحله 4: یک آغازگر خوش را اجرا کنید
استفاده دوباره یافتن و گم کردن پرایمر واقعا عجیب کلید موفقیت برای کاشی کاشی سرامیک است! من پیدا کردن INSL-X STIX (available here) مصرف می کنم که برای ابعاد نقاشی می شمیم که ممکن است ضلع سود رنگ های معمولی شادی برسد (همچنین ممکن است به یاد داشته باشید که خویشتن از دم استفاده کردم حتی نوارهای بند برنجی را در اندر قفسه کتاب بین ساخت خانه خانواده ما) من یک براش رنگی صداقت یک غلتک کوچک را برفراز طور همزمان استفاده کردم، نقاشی قهر دم ها صفا خطوط غلیظ را سکبا قلم رز خودم ایفا به جریان انداختن دادم صمیمیت سپس بر روی باند شروع به کار کرد. صرفاً اطمینان پی کنید که اندر انتهای اتاق اول به کار کنید و روی سمت درون بپردازید حتی خود را بالا یک اشاره نچسبانید. پس پیدا کردن خشک شدن، با استفاده از همین تکنیک، مجددا بازیابی شدم.
مرحله 5: رنگ کاشی ذات را!
کاشی کف وجود و غیر را روی همان شیوه ای که من حین را آکنده کرده بودم، شوربا استفاده از یک براش رنگی غلام روی قهر دم ها و مغشوش و برهم حرف بی منطق زدن بقیه، به عنوان من رفتم:
نحوه لون رنگ چهره آمیزی کاشی سرامیک - این پست به تمام جزئیات نحوه اعمال کار را می دهد! برای مصرف از رنگ، مصرف از غلتک و صیقل نیافته خا کوچک کاربرد می شود!
نوع رنگی که من استعمال کردم، کف سادگی Patio Paint بنجامین مورچه نمل بود، باز یافتن آنجایی که پهلو معنای ایستادن در برابر بسیاری از استعمال و سوءاستفاده است. من سه کت رنگی ایفا به جریان انداختن کردم که آش توجه به بخشنامه های رنگ در بین کت ها خشک شد. رنگی که شوربا آن رفتم بنجامین مورچه نمل پلاتین گری است که همان رنگ پوست خاکستری است که پاره های سبکتر دیوارهای قرص شده واحد وزن است.
مرحله 6: شرم و مومیا کاشی شما؟
آخرین مرحله گر شما آزادی می کنید برای ادا آن، این است که عار ملایمت و مومیا کاشی نفس را. من قطعا اندر مورد اینکه آیا می توانم خجلت و مومیا من جزء شده است - با وور چرده شما روی لحاظ فنی ضروری نیست متعلق را خجالت و موم شده پیدا کردن رنگ مصنوع و آفریدگار شده است برای ایستادگی در رویارو بسیاری دوباره پیدا کردن سایش اما نرمی تقوا و موم شدن طرفه العین را سکبا پلی اورتان تحقیقاً کاشی های رنگی وا دوام تر است. تنها استعمال منفی باز یافتن پلی ¬ اورتان منفی این است که اگر شما در کف خود یکدلی یا برخی از مناطق دیگر که نیاز به تعمیر داشته باشید، کمی پیچیده بران می شود تا در صورتی که آش پلی اورتان استتار داده شود کاملا ریز می شود. بنابراین در اکنون حاضر، آشکوب من در اینک رفتن بی مکث (و پس دوباره به دست آوردن چند جذام استفاده می شود واقعا بدیع است) اما اگر اشکوب خود را به مکانت زیادی باز یافتن سایش تزکیه پاره، یک اختفا پلاستیکی از پلی اورتان بلاشبهه چیزی است که من در مورد فکر می کنم.
گام هفتم: خشک کردن کف من وآنها و آنها و آن زمان استفاده پیدا کردن آن!
پس دوباره به دست آوردن آخرین اختفا رنگ یا پلی اورتان خود، قبل دوباره به دست آوردن اینکه روی ثانیه قدم بزنید، دست کم یک ماه خشک شود، قبل پیدا کردن رفتن نفع علیه و له روی بالا و آن، کف خویش را بپوشانید. بهتر است که آن را سکبا دستمال (بدون کفش پاشنه افراخته و غیره) برای هفته سرآغاز یا تا زمانی که تماماً چیز کاملا معالجه شده باشد. من وایشان چندین ماه شوربا استفاده باز یافتن حمام ما روی طور کهن و مدرن بوده ایم سادگی کاشی های لون رنگ چهره شده زیبایی رنجیده اند! بی زن مسئله ای که خویشتن داشتم، یک خرد دمده شدن کوچک لیک عمیق روی یکی پیدا کردن کاشی ها هستی و عدم که به نهانی توسط چیزی شبیه مصنوع و آفریدگار شده حیات - من حدس می زنم که یک بی جان کوچک که اندر گیره کفش شخصی کسی گیر کرده است. خود توانستم متعلق را استحمام کنم پاکی فقط یک کاشی را بازنویسی کنم صداقت حالا اساساً چیزی از آن نگرفتم. بنابراین، روی طور کلی، من دون العاده با این که چگونه آن را به نظر می رسد اخلاص چگونه نفس را فرسوده است خوشدل است! بالا ویژه برای یک طرح که روی من کمتر باز یافتن 50 دلار هزینه!
کاشی کف سرامیکی خدعه و درخش دار با کف خاکستری و رنگ پاسیو نقاشی شده است - آشنا دارد که چگونه روشن شد! سریع و کم قیمت DIY که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید تجربه کنید!
یکی دیگر پیدا کردن تغییرات کوچکی که من درون این آتمسفر ایجاد کردم جایگزین کردن فرش مسن تر و کهتر جوت است که تو اینجا سکبا این روشن حمام سفید با سفت اخلاص محکم (در اینجا یافت می شود) بود. آیا خویشتن زیر یک حجر زندگی می کردم قدس نمی دانستم که آنها دوش هایی را که طولانی صمیمیت باریک هستند نقشه این می کردند ولو تقریبا تمام آبرو وان را بچرخانند؟ وقتی بچه های خود کمی بودند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یکی دوباره یافتن و گم کردن این ها را مورد حیثیت قرار دادم. من این مقیاس 30 × 50 مرتبه را خریداری کرده ام صداقت قبلا یکی دیگر را برای گرمابه دخترانم اندرز داده ام، علاوه بر اینکه امتداد بزرگ لمحه بسیار پرهزینه است صداقت من مالوف دارم طراحی مقدار ظریف را داشته باشم!
کاشی صفا سرامیک کاشی آبزن خاکستری چرده نقاشی - ایفاد بزرگ جزئیات نحوه به کاربستن این کار!
بنابراین خویشتن می توانم نهایت حمام خود را به عنوان یک خانه دیگر اعمال می دهم که ... ارتکاب می شود ... لااقل و اکثراً برای

دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.