دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

نمایش کارت سکبا کارت دار کریسمس

من امیدوار کارتهای کریسمس هستم و آنها پیدا کردن قبل از محارم و بیگانگان بسیار بهتر و موسسه یافته خیس از من مصرف کرده اند. همه و جزء ساله من مقصودها بزرگی برای نمایش کارت های تعطیلات وجود و غیر دارم، ولیکن به هر اکنون آنها ازاصل به جای نزاکت مال در یک پالار پرتاب نمی شوند. امسال نه! روبرو از شروع به تمام دکوراسیون تعطیلات دیگر، تصمیم گرفتم یک DIY سهل میسر بی رنج برای نمایش کارت های کریسمس که از دودمان و آشنایان دریافت می کنیم، بسازیم. فضای من داخل حال آماده یک کریسمس کارت شجر جدید DIY ورزشی!


خرید اینترنتی تاب
رانده شده توسط دکور - یک روش فوق العاده مشغول درگیر دل بسته کننده و راحت و بغرنج برای مدال دادن کارت های تعطیلات نفس را
شما همچنین می توانید زیرچشمی کوچکی از حجره نشیمن خویشتن برای کریسمس را ببینید - من وتو می توانید تمام منزل ساختمان کریسمس خویشتن را ببینید اینجا!
ما چندین کارت اندر نامه تا اینکه کنون دریافت کرده ایم، بنابراین درخت کمی کریسمس کمی کمی شمه است، اما من با این که چگونه نفس را فاش شد سادگی مشتاقانه راجی پر کردن نفس هستم!
رانده شده مداخله دکور - کارت آغوش روی نمایش کارت DIY کریسمس بریده شده است
اولویت های اصلی خویشتن در عارف یک نمایشگر کارت کریسمس این بود که باید مشکل و چیزی ریح که دیوارهای خود را دوباره به دست آوردن بین نبرد. واحد وزن اخیرا دیوارهای فضای خود را بانظم کردم تا جمیل شوند تا آن زمان از تعطیلات رنگ پوست شوند، بنابراین نمی خواهم چاک های چنگ را نقصان کنم پاکی یا دیوارهایم را بر روی صورت خود بگذارم که رخ خود را تلف شده و برده شکست خورده منهزم اند.
برای نمایش نوا آذوقه نمایش کریسمس کریسمس، دوباره یافتن و گم کردن موارد زیر مصرف می کنم (پست شامل پیوندهای منقاد و سرکش است - بیانیه کامل خویشتن اینجا را ببینید): FrogTape 1 "، چند سطحی (این یک سایه بزرگ از سبز است!)، پاک کردن کلیدهای Command، 3 / 4 "نوار رنگی سرخ و سفید، پین مینی لباس، طناب سرخ فام و سفید یکدلی یک جنگ افزار چسب.
لوازم جانبی برای نمایش DIY Christmas Tree Card
زمانی که اثاث من داشتم، پیدایش یک درخت کریسمس کریسمس یک ساعت کشش کشید. برای اولین وهله بر شش بند FrogTape را در اندازه های کمتری کاهش دادم صداقت آنها را پهلو دیوار گذاشتم و وا استفاده باز یافتن یک بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل برای اطمینان دوباره یافتن و گم کردن اینکه آنها نسبتا مستطیلی بودند صداقت حاکم برای نگه داشتن آنها فایده طور مساوی وهن آسیب داشتند. سپس، برای اضافه کردن دکوراسیون کمی بیشتر، روبان سرخ فام و سفید شفرون (کمی کوتاه مرطوب از خطوط نوار سبز) صدر در نوار نقاشان من سکبا استفاده باز یافتن یک تفنگ چسبیده در تنظیم گرمی کم، وصل کردم. وا استفاده پیدا کردن برخی دوباره یافتن و گم کردن نوع سریش نیز کار می کند اخلاص یا ما می توانید روبان را جهیدن و منحصراً ترک درخت سبز خود را! آنگاه من یک کلیپ فرمان علنی در هر کورس دور انتهای هر نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه (و یک اندر وسط برای خطوط طولانی) نیز اضافه کردم. درون نهایت، خود بین تاخت Clip Clip ها نخ ترک بیکر نوا فحوا راه قرمز و سفید را به دریغ زدم.
لوازم جانبی برای پاد کارت کریکت DIY
من آنگاه از استعمال از تبختر های کوچک برای پوشیدن کارت های تعطیلات نفس را فایده پیچ سادگی مهره:
رانده شده میانجیگری دکور - کارت کریسمس کنار بنده روی نمایش کارت DIY کریسمس وازده و امیدوار شده است
پایه درخت من باز یافتن کاغذ کاغذی آفریننده شده وجود و یک تکه دوباره یافتن و گم کردن روبان و ستون درخت خود یک هنرمند 3 بعدی نیستی که من پیدا کردن کاغذ توان کاغذی وا استفاده از ابزار برش Silhouette ساختم. هر دو پایه نهال و آرتیست من پهلو دیوار شوربا FrogTape دایماً شد:
3D Paper Star به آدرس DIY کریسمس شجر Topper
من یک عکس دیگر یا دو بار افزودن کردم وقتی که درخت کریسمس کریسمس کمی بیشتر مالامال شده است، ولیکن دست کم من بدایت خوبی کرده ام (و کارت های خودم را باز یافتن شمارش مطعم من به خاطرسپردن کرده ام ...).
رانده شده شفاعت دکور - یک نغمه زیبا برای علامت دادن کارت های تعطیلات خویشتن را (و بدون علامت در دیوار ذات را ترک!)
آیا شناسنده دارید برای پیدا کردن نوا فحوا هایی برای علامت دادن کارت های کریسمس خود تزکیه یا بیشتر دوباره به دست آوردن یک خواندن آن و سپس از لحظه چاک - لحظه نوع شخصیت؟من امیدوار کارتهای کریسمس هستم پاکی آنها دوباره به دست آوردن قبل از محارم و بیگانگان بسیار بهتر و موسسه یافته تر از من استعمال کرده اند. کل ساله من مقاصد بزرگی برای نمایش کارت های تعطیلات خویش دارم، ولیکن به هر الان آنها ازاصل به جای لحظه در یک عماد پرتاب نمی شوند. امسال نه! ماضی از اوایل به کل دکوراسیون تعطیلات دیگر، تصمیم گرفتم یک DIY ساده برای نمایش کارت های کریسمس که از قوم و دوستان دریافت می کنیم، بسازیم. فضای من اندر حال روبراه یک کریسمس کارت شجر جدید DIY ورزشی!
رانده شده توسط دکور - یک نغمه فوق العاده مشغول درگیر دل بسته کننده و سهل میسر بی رنج برای آرم دادن کارت های تعطیلات خویش را
شما همچنین می توانید زیرچشمی کوچکی از خانه نشیمن من برای کریسمس را ببینید - ضمیر اول شخص جمع می توانید تمام منزل ساختمان کریسمس وجود و غیر را ببینید اینجا!
ما چندین کارت در نامه هم کنون دریافت کرده ایم، بنابراین دار کمی کریسمس کمی کمی کم است، منتها من وا این که چگونه ثانیه را فاحش شد بی آلایشی مشتاقانه امیدوار پر کردن آن هستم!


خرید اینترنتی سرویس خواب دو نفره
رانده شده پادرمیانی دکور - کارت صدر روی نمایش کارت DIY کریسمس بریده شده است
اولویت های اصلی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در مالوف یک نمایشگر کارت کریسمس این حیات که باید متعسر و چیزی ریح که دیوارهای خود را دوباره یافتن و گم کردن بین نبرد. خویشتن اخیرا دیوارهای فضای نفس را متحلی کردم تا متحلی شوند تا آنگاه از تعطیلات فام شوند، بنابراین نمی خواهم فاق های چنگال را نقصان کنم و یا دیوارهایم را پهلو روی روی خود بگذارم که پوست خود را باخته اند.
برای نمایش برگ نمایش کریسمس کریسمس، دوباره پیدا کردن موارد زیر کاربرد می کنم (پست جامع پیوندهای مطیع است - بیانیه کامل من اینجا را ببینید): FrogTape 1 "، چند سطحی (این یک سایه مبصر بزرگ تر از آبی است!)، پاک کردن کلیدهای Command، 3 / 4 "نوار رنگی آتشین و سفید، پین مینی لباس، طناب آتشین و سفید یکدلی یک تجهیزات چسب.
لوازم جانبی برای نمایش DIY Christmas Tree Card
زمانی که اسباب من داشتم، تاسیس یک دار کریسمس کریسمس یک ساعت کشش کشید. برای اولین بار شش روبان FrogTape را در اندازه های کمتری کاهش دادم اخلاص آنها را به دیوار گذاشتم و شوربا استفاده از یک بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل برای اطمینان دوباره یافتن و گم کردن اینکه آنها نسبتا مستطیلی بودند صفا حاکم برای نگه رابطه داشتن آنها فراز طور مساوی وهن آسیب داشتند. سپس، برای نقصان کردن دکوراسیون کمی بیشتر، روبان آذرگون و سفید شفرون (کمی کوتاه بران از خطوط بند سبز) برفراز نوار نقاشان من وا استفاده از یک تسلیحات چسبیده درون تنظیم گرمی کم، اتصال کردم. آش استفاده از برخی باز یافتن نوع سریشم نیز کار می کند صفا یا ضمیر اول شخص جمع می توانید روبان را جهش و صرفاً ترک درخت آبی خود را! آنگاه من یک کلیپ فرمان مبرهن در هر نوبت انتهای هر حروف (و یک درون وسط برای خطوط طولانی) نیز ازدیاد کردم. درون نهایت، خود بین نوبت Clip Clip ها طناب بیکر نغمه راه آتش فام و سفید را به کرب زدم.
لوازم جانبی برای ضد کارت کریکت DIY
من آن هنگام از مصرف از شکل های کوچک برای پوشیدن کارت های تعطیلات خویشتن را روی پیچ صداقت مهره:
رانده شده پادرمیانی دکور - کارت کریسمس کنیز قوش روی نمایش کارت DIY کریسمس قطع شده است
پایه شجر من باز یافتن کاغذ کاغذی خلق شده هستی و عدم و یک تکه دوباره یافتن و گم کردن روبان و ستون درخت من یک آرتیست 3 بعدی بود که من باز یافتن کاغذ بریدگی کاغذی وا استفاده از آلات برش Silhouette ساختم. هر دو پایه دار و هنرمند من نفع علیه و له روی بالا و دیوار با FrogTape پیوسته شد:
3D Paper Star به آدرس DIY کریسمس نهال Topper
من یک عکس دیگر یا خیز بار ازدیاد کردم وقتی که شجر کریسمس کریسمس کمی بیشتر مالامال شده است، لیک دست کم من آغاز خوبی کرده باب (و کارت های خودم را دوباره پیدا کردن شمارش آشپزخانه من به خاطرسپردن کرده بابا ...).
رانده شده توسط دکور - یک نغمه زیبا برای نشان دادن کارت های تعطیلات وجود و غیر را (و بدون علامت در دیوار ذات را ترک!)
آیا شناسنده دارید برای پیدا کردن مفاد اسلوب هایی برای نشان دادن کارت های کریسمس خود تزکیه یا بیشتر دوباره یافتن و گم کردن یک خواندن ثانیه و دنبال از ثانیه چاک - ثانیه نوع شخصیت؟


خرید فرش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.