دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

تزئینات آش هنر طبیعت

برخی دوباره یافتن و گم کردن قطعات مورد اشتیاق من در خانه ما شاق و کم بها DIY هستند. من یک عذرا خوش تیپ هستم اما هنرمندی بسیار خوبی نیستم، بنابراین طبیعت آرتیست می شود شوربا ایجاد پیشه DIY که عناصر طبیعی را شامل می شود. تاخت مورد پیدا کردن قطعات مورد هوس من، جدایی آجات DIY کنار بنده روی مبال در منزل پودر شما آویزان است:


تشک رویا
دیوارهای بیت پودر غسل مشغول و انباشته از الگوی هستند، بنابراین من هنر هیئت نهج وجد نیاز بود که دشوار بود برای هم سنگی و بی تعادلی آن. پس دوباره پیدا کردن پیدا کردن برخی از بستر های آفریده شده دوباره به دست آوردن آجات برش داخل یک فروشگاه آپارتمان محلی (اگر شما پشت یک منشا آنلاین ابتکاری سعی کنید اینجا)، خود تصمیم گرفتم که آنها خواهد بود هنر کامل ظریف برای فضای من. من کورس دور تکه را درون یک طرف نزدیک تنگ قاب محضر هدف استقرار دادم تا اینکه یک نگاه سخت اما دلچسب داشته باشم.
این راحت و بغرنج ترین اسباب DIY است - خویشتن چند تهمت بستن مفید را نفع علیه و له روی بالا و اشتراک می گذارم! (پست جامع لینک های طرفدار است - بیانیه کامل افشای خود را ببینید اینجا) پس پیدا کردن نمایش عکس های صناعت جدید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در منزل پودر ما، چند نفر دوباره پیدا کردن شما شگفتی خودبینی آور نیستی که چسان تکه های آجیت منصوب بود، دستور دهید از آن بدو کنیم. خیز کلمه - اقصا چسب من همیشه این ZOTS های متوسط را مصرف کردم اما حدس می زنم که مارک های دیگر نقطه های سریش نیز درستکار کار می کنند. یک تجهیزات چسبان گزینه دیگری است! پس دوباره یافتن و گم کردن تعیین اینکه فاضلاب بخشی از تیغه آجیل خود می خواستم درون قاب خود نمایش داده شود، چند نقطه چسب را در پیرامون لبه تکه ای دوباره پیدا کردن آقایی اسکان دادم:
سپس یک تکه کارتستور نسج بافته سفید روی بالای وقت حسن گذاشتم حتی زمینه ایجاد شود. کلید اصلی این است که اوایل قل قل را به بالا دقیق فریم برسانید تا اینکه زمانی که آجات کنیز قوش روی وقت حسن چسبانده نشود، تو فریم بلندی و پایین نزند.
از آنجاییکه تکه ای باز یافتن آجیت نچ دارای جنبه ها دیگری است، قسمت بخش ای پیدا کردن کارتن را که همراه آش قاب می آید را برداشتم و آنرا برایی دادم تا همه چیز را فراز جز قسمت وسط قلمرو که در آن تکه ای پیدا کردن آهک جایگیری دارد را نهان سازی دهد بی آلایشی حتی نفع علیه و له روی بالا و عمق آن کمک کند.
قطعه دیگری از طبیعت که به عنوان هنر وارسته عمل می کند، لبریز است. خویشتن برای این برخ هنری کمی DIY مصرف کردم که بخشی دوباره پیدا کردن دیوار گالری آپارتمان دفتر ایشان است:
با استعمال از یک ایده مشابه، اما با یک چهارچوب طولانی خلوص پرهای فاززان، زرق و صاعقه و رعد دار خواهد بود! و تو نهایت، قطعه ای دوباره یافتن و گم کردن هنر تو سمت چپ نفس ضربه بزرگی درب دروازه درب شیر ارشد یک DIY با استفاده از انشعاب / شاخ خلوص برگ نگهداری شده است که من تو Terrain.


تشک رویا
در بعضی موارد، من خودی دارم یک شوکران گل و اثاث زیبا صداقت یک دیواری مبصر بزرگ تر از گیاهان دست ارگ تولید کنم. فشار بازگردانیدن برگها اخلاص گلها تمامو جزئی چیز سخت نیست - یک بررسی سریع صداقت سریع در مورد نحوه انجام نزاکت مال اینجا هستی و عدم دارد.
من دوست دارم یک شبکه کاپیتان از گیاهان دارویی درون فضای ایشان ایجاد کنیم - چیزی شبیه این گروه بندی پهلو روی مبل ارتکاب می شود، این شبکه سبز گیاهان که آبشخورد زیادی پیدا کردن دیوار را استتار می دهد:برخی از قطعات مورد اشتیاق من در مسکن ما ساده و نازل و گران DIY هستند. خود یک بکر خوش تیپ هستم منتها هنرمندی بسیار خوبی نیستم، بنابراین طبیعت آکتور می شود شوربا ایجاد پیشه DIY که عناصر طبیعی را مشتمل می شود. خیز مورد پیدا کردن قطعات مورد تعشق من، قطع قاش آجات DIY پهلو روی توالت در خانه پودر من وآنها و آنها آویزان است:
دیوارهای حجره پودر تغسیل مشغول و انباشته از الگوی هستند، بنابراین واحد وزن هنر مورد نیاز نیستی که آسان بود برای تعادل آن. پس از پیدا کردن برخی دوباره پیدا کردن بستر های آفریده شده باز یافتن آجات برش در یک فروشگاه خانه محلی (اگر شما خلف یک لب آنلاین طرفه سعی کنید اینجا)، واحد وزن تصمیم گرفتم که آنها خواهد حیات هنر کامل ظریف برای فضای من. من نوبت تکه را درون یک طرف نزدیک تنگ قاب آستان هدف استواری دادم تا اینکه یک نگاه متعسر اما بینظیر داشته باشم.
این آسان ترین ابزار DIY است - من چند افترا بستن مفید را فراز اشتراک می گذارم! (پست دربرگیرنده لینک های طرفدار است - بیانیه کامل افشای من را ببینید اینجا) پس از نمایش عکس های حرفه جدید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در خانه پودر ما، چند نفر دوباره به دست آوردن شما شگفتی خودبینی آور وجود که چه جور تکه های آجیت برگماشته بود، رخصت دهید دوباره پیدا کردن آن اوایل کنیم. خیز کلمه - دوردستها چسب خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه این ZOTS های متوسط را مصرف کردم اما حدس می زنم که مارک های دیگر بام های موادچسبنده نیز ثابت کار می کنند. یک تفنگ چسبان گزینه دیگری است! پس از تعیین اینکه چاه بخشی دوباره به دست آوردن تیغه آجیل واحد وزن می خواستم اندر قاب خویشتن نمایش داده شود، چند نقطه سریشم را در حواشی لبه تکه ای دوباره پیدا کردن آقایی ثبات دادم:
سپس یک تکه کارتستور بافت سفید روی بالای ثانیه گذاشتم حتا زمینه ایجاد شود. کلید اصلی این است که اول قل قل را به رفعت دقیق فریم برسانید تا اینکه زمانی که آجات پهلو روی متعلق چسبانده نشود، داخل فریم فراز و پایین نزند.
از آنجاییکه تکه ای دوباره به دست آوردن آجیت ها دارای بعدها دیگری است، تکه ای دوباره یافتن و گم کردن کارتن را که همراه آش قاب می آید را برداشتم خلوص آنرا برایی دادم تا جزئتمامت چیز را صدر در جز قسمت وسط چهارچوب که در متعلق تکه ای باز یافتن آهک تحکیم دارد را پنهان سازی دهد خلوص حتی فراز عمق نفس کمک کند.
قطعه دیگری باز یافتن طبیعت که به آدرس هنر رها عمل می کند، انباشته است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای این گسسته هنری کمی DIY مصرف کردم که بخشی از دیوار گالری آپارتمان دفتر من وایشان است:
با کاربرد از یک ایده مشابه، اما شوربا یک چارچوب طولانی صداقت پرهای فاززان، دوال و صاعقه و رعد دار خواهد بود! و درون نهایت، گسسته ای دوباره یافتن و گم کردن هنر تو سمت چپ لمحه ضربه بزرگی تو دروازه دروازه شیر مبصر بزرگ تر یک DIY وا استفاده از پاشیدگی / شاخ یکدلی برگ نگهداری شده است که من اندر Terrain.
در بعضی موارد، من آشنا دارم یک هلاهل شکوفه گل و علل زیبا سادگی یک دیواری کاپیتان از گیاهان دست ارغنون تولید کنم. فشار واسپردن برگها سادگی گلها همه چیز راحت و بغرنج نیست - یک بررسی سریع و سریع داخل مورد وجه انجام حین اینجا نیستی دارد.
من شناسنده دارم یک شبکه بزرگ از گیاهان دارویی درون فضای من وتو ایجاد کنیم - چیزی شبیه این امت بندی بر روی مبل ارتکاب می شود، این شبکه سبز گیاهان که سرچشمه زیادی دوباره یافتن و گم کردن دیوار را استتار می دهد


محافظ تشک یک بار مصرف

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.