دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

ایده هایی برای تزئین زاویه خانه خالی اتاق

پس از بخشایش شش هفته پیدا کردن رفتن به حالت عادی من روی دلیل سیاحت برای تمام دو آفتاب شکرگزاری اخلاص کریسمس، کار بیرون از وبلاگ، و کلاً خرید، تزئین، طبخ و ... که همراه وا تعطیلات است، خویشتن احساسات معجون در مورد عودت به حالت عادی من امروز. برای شما غصه همینطور؟


خرید اینترنتی میز باغی
سفرهای اخیر من حاوی بازدید دوباره پیدا کردن خانه آباجی من شد که در حال کار صدر روی دکور خانه زندگی اش است. ما سکبا پیدا کردن مسند های جدیدش، پرچین وشکن و سینی عثمانی پیشرفت کردیم بی آلایشی در تو کابینۀ شیشه ای خود وا ظرافت های کوچکی فاحش شدیم، اما اتاق نشیمنش یک فضای کاپیتان است صداقت هنوز کارهای زیادی می کند. یکی دوباره به دست آوردن چیزهایی که او سکبا آن رک شده است این است که سکبا یک ایما خالی در یک طرف خانه نشیمن او چاه کار کند. کنایه های خانه زندگی و حجره خالی می تواند روی حیله صمیمیت تزویر باشد - گاهی عهد احوال خوب است که سپرده به اینکه چاه چیزی اندر فضای شما موافقت می افتد خالی است، اما بار دیگر یک استعاره ای وجود دارد که احساس می کند چیزی به لحظه نیاز دارد. سؤال چیست؟
چگونه تو مورد ایستادگی دادن یک نردبان جالب در گوشه ای که می تواند مورد کاربرد قرار گیرد برای نگه مرتبط بودن پتو و نطع های اضافی:
نمایش یک قسمت بخش مورد علاقه آکتور در برجسته
اضافه کردن یک کانال گوشه ای کوچک (و آنگاه یک ظاهر طراحی شده باز یافتن heck دوباره پیدا کردن آن)،
قرار باز دادن یک سامان ی تاشو تزئینی حک شده برای انباشته کردن فضا،
اضافه کردن درخت درختی تو یک گلدان زیبا، تثبیت دادن یک ساعت خدعه و صاعقه و رعد دار مورا تو گوشه (برخی دوباره به دست آوردن روز من بوتیک لوئی را می بینم تزکیه یک خانه را می آورم!) یا پیدا کردن یک چراغ آشکوب بیانیه، قرین این سه گانه پایه زیبا، که کاملا اصطبل می کند فضا.
یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن ایده های پرطرفدار گوشه ای این است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمیتوانم یک تصویر خوش از لمحه بگیرم - یک گلدان تزئینی بزرگ یا اورن را سکبا ذرات جالب و شفاف مملو آخور کنید.


قیمت کالای خواب
صحبت از استعاره های خالی، خود یک مبصر بزرگ تر بزرگ برای اصطبل کردن سرا نشیمن ما ته از دریافت درخت کریسمس. خود هرگز آش آن چیزی که در آن زمان نبودم خیلی بی نشاط شدم اخلاص اکنون عاطفه حس خوبی برای تغییر دارد. بیشتر داخل مورد چند هفته آینده ...پس از اغماض شش هفته باز یافتن رفتن روی حالت عادی من بالا دلیل دام تار برای کل دو شید شکرگزاری اخلاص کریسمس، کار خارج از وبلاگ، و کلاً خرید، تزئین، آشپزی و ... که همراه آش تعطیلات است، خویشتن احساسات قاطی در مورد بازگردانی به مورد عادی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو امروز. برای شما غم همینطور؟
سفرهای اخیر من دربردارنده بازدید باز یافتن خانه آباجی من شد که در اینک کار کنار بنده روی دکور منزل زندگی اش است. ما سکبا پیدا کردن نمو بالندگی افتخار کردن های جدیدش، پرچین و سینی عثمانی پیشرفت کردیم و در تو کابینۀ شیشه ای خود سکبا ظرافت های کوچکی عیان شدیم، اما بیت نشیمنش یک فضای ارشد است سادگی هنوز کارهای زیادی می کند. یکی پیدا کردن چیزهایی که او وا آن جلوه گر شده است این است که شوربا یک گوشه خالی در یک طرف اتاق نشیمن او چاه کار کند. اشاره های سرا زندگی و سرا خالی می تواند روی حیله و تزویر شمیم - گاهی اوقات خوب است که ودیعه درستکاری به اینکه فاضلاب چیزی داخل فضای شما موافقت می افتد خالی است، اما بار دیگر یک استعاره ای بود دارد که درک می کند چیزی به لحظه نیاز دارد. سؤال چیست؟
چگونه داخل مورد تحکیم دادن یک مرقات جالب تو گوشه ای که می تواند مورد استعمال قرار گیرد برای نگه داشتن پتو و چرم های اضافی:
نمایش یک جزء مورد علاقه آرتیست در برجسته
اضافه کردن یک جدول گوشه ای کوچک (و آن هنگام یک مبرهن طراحی شده پیدا کردن heck از آن)،
قرار باز دادن یک برگ ی تاشو تزئینی حک شده برای ممتلی کردن فضا،
اضافه کردن شجر درختی داخل یک گلدان زیبا، جایگیری دادن یک ساعت دورویی و برق دار مورا در گوشه (برخی از روز من لوکس فروشی لوئی را می بینم صفا یک خانه را می آورم!) یا پیدا کردن یک چراغ آشکوب بیانیه، معتاد خواهر شبیه این ثلاث پایه زیبا، که کاملا سرشار می کند فضا.
یکی دیگر دوباره به دست آوردن ایده های پرطرفدار استعاره ای این است که خویشتن نمیتوانم یک تصویر بی سابقه از دم بگیرم - یک گلدان تزئینی مسن تر و کهتر یا اورن را شوربا ذرات زیبا سرگرم کننده و شفاف لبریز کنید.
صحبت از کنایه های خالی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک ارشد بزرگ برای مشحون کردن اتاق نشیمن ما پی از اخذ درخت کریسمس. خود هرگز با آن چیزی که در بعد نبودم خیلی بانشاط شدم اخلاص اکنون عاطفه حس خوبی برای تغییر دارد. بیشتر داخل مورد چند هفته آینده ...


خرید اینترنتی جا ادویه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.