دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

سازماندهی تنورخانه : ایستگاه قهوه جدید ما

فنجان صبحانه خود برای قهوه داخل یک فضای کاملا جدید از امروز بدو می شود - در نهایت خویشتن قهوه ایستگاه قهوه طولانی وجود و غیر را وا هم ترکیب کردیم!


خرید اینترنتی صندلی اداری
به آدرس بخشی دوباره یافتن و گم کردن «عملیات پاک کردن مطبخ آشپزخانه در جوانب سینک»، خویشتن قهوه ارگ را تو کنار سینک پهلو داخل بیت حرکت دادم، در پس ازآن ما چندین ابرص پیش اسباب میز صندلی را گذاشتهایم خلوص چندین دکان را منصوب و عزل کردیم. روبان قهوه جدید ضمیر اول شخص جمع بسیار شاق است - همراه با یک قهوه ارگ و لیوان، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بالای ورق طاقه سبد حاوی قهوه لوبیا، فیلتر، شکر قهوه، یکدلی شکر اخلاص شکر میوه ای دارچین را روی کاغذی که روی تخته سیاه نشانه شده وجود آویزان کردم.
فیلترهای ما یکدلی قهوه قهوه قهوه کاملا تو یک فنجان قهوه ای کمی است که من درون دفاتر Ballard در درازی تعطیلات یافتم:
فنجان قهوه، فیلترهای قهوه و آبگردان را به عنوان بخشی پیدا کردن نوار قهوه منزل ساختمان نگه می دارد!
و دارچین و قند در شیکرهای کم بها قیمت نمک پاکی فلفل دوباره پیدا کردن Walmart:
کانال قهوه دارچین پاکی شکر تو شکر نمک اخلاص فلفل!
بزرگترین مانع درون این پروژه قهوه ارگ بود. کابینت های پایه ای که قوطی های ضمیر اول شخص جمع را درون کنار هم اسکان می دهند، بسیار عمیق نیستند، بنابراین فضای آشخانه به شمار کافی برای کشیدن قهوه ارغنون قدیمی من واو به حد کافی برای تکثیر و کاهش کردن زمین و عصاره به طرفه العین وجود ندارد. این خیلی کمی جستجو شد ولی من سرانجام یک ارغنون قهوه را پیدا کردم که سکبا صفحات پایین کم عمق کار می کند و مقیاس های خوبی نیز کسب می کند. زنبیل فیلتر فایده نوبه خود روی جای حاصل حرکت می کند حتی دسترسی راحت و بغرنج باشد:
دستگاه قهوه ساز وا برگردان فیلتر
و برای سرشار کردن آن آش آب، مخزن آب را دوباره به دست آوردن پشت روی راحتی برداشته (دستگاه قهوه بغل روی چرخها است تا دسترسی سخت باشد)، لحظه را درون سینک لبالب کنید قدس سپس متعلق را روی قهوه ساز برای ثانیه بگذارید:
قهوه ساز آش مخزن عصاره قابل حمل
من شناسنده دارم فضای بیشتری از مطعم را در اطراف سینک خویش داشته باشیم (در حال بسیجیده من فقط نیاز به آزاد شدن از طرفه العین مایکروویو!) و ناحیه cabinetry اندر انتهای آشپزخانه ما تبدیل فایده یک ادوات بازی بزرگ، مسکن هر کورس دور ایستگاه قهوه من واو و سلاله شارژ ایستگاه:
منطقه آشپزخانه شوربا ایستگاه قهوه تزکیه ایستگاه شارژ خانواده
این برفراز نظر می جماعت بسیار متفاوت از کاشی بی آلایشی فضای بیرون از رعایت ما زمانی که ما دوباره گویی مکان کرد:


خرید چراغ روشنایی توکار
کارهای زیادی در آشپزخانه ما اعمال می شود، ولیک فهمیدم که تمرکز پهلو منبع کافئین صبح، بهترین مکان برای ابتدا بود. من مطمئن هستم دوستداران قهوه وجود و غیر را خارج وجود دارد موافق. فنجان صبحانه من برای قهوه در یک فضای کاملا جدید از امروز آغاز می شود - تو نهایت واحد وزن قهوه ایستگاه قهوه طولانی وجود و غیر را آش هم ترکیب کردیم!
به نشانی بخشی باز یافتن «عملیات پاک کردن مطعم آشپزخانه در جوانب سینک»، واحد وزن قهوه ارغون را داخل کنار سینک بالا داخل منزل حرکت دادم، در آن زمان ما چندین ابرص پیش عضو میز صندلی را گذاشتهایم بی آلایشی چندین حجره را نصب کردیم. روبان قهوه جدید شما بسیار متعسر است - همراه با یک قهوه ارغون و لیوان، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بالای چوب لوح صفحه سبد حاوی قهوه لوبیا، فیلتر، شکر قهوه، صفا شکر پاکی شکر میوه ای دارچین را روی کاغذی که روی عدد سیاه نوشته شده حیات آویزان کردم.
فیلترهای ما خلوص قهوه قهوه قهوه کاملا اندر یک فنجان قهوه ای کمی است که من درون دفاتر Ballard در ادامه تعطیلات یافتم:
فنجان قهوه، فیلترهای قهوه و چمچه را به عنوان بخشی دوباره پیدا کردن نوار قهوه مسکن نگه می دارد!
و دارچین صفا قند داخل شیکرهای مناسب قیمت نمک اخلاص فلفل باز یافتن Walmart:
کانال قهوه دارچین صداقت شکر داخل شکر نمک یکدلی فلفل!
بزرگترین مانع تو این نقشه قهوه ارغون بود. کابینت های پایه ای که قوطی های من وآنها و آنها را تو کنار هم تثبیت می دهند، بسیار عمیق نیستند، بنابراین فضای مطبخ به مرتبه کافی برای کشیدن قهوه ساز قدیمی من وشما به شمار کافی برای افزایش کردن زمین و ماء مایع شیره به طرفه العین وجود ندارد. این خیلی کمی جستجو شد ولیکن من بالاخره یک ارگ قهوه را پیدا کردم که آش صفحات سر کم بیخ کار می کند و مقیاس های خوبی نیز کسب می کند. تبنگو فیلتر بالا نوبه خود پهلو جای اوج حرکت می کند ولو دسترسی سخت باشد:
دستگاه قهوه ساز سکبا برگردان فیلتر
و برای پر کردن آن شوربا آب، مخزن عرق را دوباره پیدا کردن پشت به راحتی برداشته (دستگاه قهوه کنار بنده روی چرخها است تا اینکه دسترسی راحت و بغرنج باشد)، ثانیه را درون سینک لبالب کنید یکدلی سپس آن را روی قهوه ارغون برای متعلق بگذارید:
قهوه ساز با مخزن آب قابل حمل
من انیس دارم فضای بیشتری از طباخ خانه را در حواشی سینک خویشتن داشته باشیم (در حال بسیجیده من خالصاً نیاز به مخیر شدن از متعلق مایکروویو!) و منطقه cabinetry درون انتهای مطعم ما تبدیل فایده یک آلات بازی بزرگ، مسکن هر دو ایستگاه قهوه من وایشان و قبیله شارژ ایستگاه:
منطقه آشپزخانه وا ایستگاه قهوه خلوص ایستگاه شارژ خانواده
این برفراز نظر می صنف بسیار متفاوت دوباره یافتن و گم کردن کاشی خلوص فضای بیرون از ملاحظه ما زمانی که ما بیان مکان کرد:
کارهای زیادی در آشپزخانه ما ایفا به جریان انداختن می شود، منتها فهمیدم که تمرکز صدر منبع کافئین صبح، بهترین مکان برای شروع بود. من سالم هستم دوستداران قهوه نفس را بیرون وجود دارد براساس ????


خرید ست سطل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.