دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

چگونه تبعات هنری را بسازیم: نکات ضروری!

آثار هنری آویزان می تواند روی حیله قدس تزویر بو - برخی از افراد برای نزاکت مال چشم خوبی دارند قدس دیگران حین را نمی بینند! هرگاه شما آش تصمیم گیری درون مورد چگونگی بالا بردن یک عکس یا فاصله فاصله بین هنر داخل یک دیوار گالری، معرکه کنید، این برید برای شما! من نفع علیه و له روی بالا و اشتراک گذاشتن تمام نکات ضروری من را به کاربستن خواهد داد که جزء بعدی هنری خود را حلق آویز می کند!


خرید گلدان
باید راهنمایی برای گلو آویز هنر!
بهترین رفعت برای چسباندن نوشته ها پیامدها هنری چیست؟
ارتفاع به چسبیدن هنر
    هنگامی که تبعات هنری خویش را بر روی دیوار آویزان می کند، باید درون سطح چشم سکبا مرکز تصویر پیشامد بین 56 هم 60 "از کف آویزان شود.
    هنگامی که یک تصویر را مستقیما داخل بالای دیگری تحکیم دهید، دو شرحه هنری را به آدرس یک تصویر بزرگ سکبا نقطه مرکزی که بین آنها 56 ولو 60 سانتی متر پیدا کردن سطح است، تزیین کنید.
چند عکس دوباره پیدا کردن چندین عکس باید در یک دیوار گالری استواری دهم؟
گالری ارشد دیوار شوربا چاپ هنری پاکی آینه در فراز یک کنسول پرنعمت
    هنگامی که چندین جزء هنری را در خلق بندی آویزان می کنید، از فاصله ای بین 1 تا اینکه 3 "بین تصاویر کاربرد کنید. قطعات کوچکتر دوباره به دست آوردن هنر را می قابلیت کمی کوچک برا به غم نزدیک (1 - 1 ½ ") دوباره یافتن و گم کردن قطعات بزرگتر. ضمیر اول شخص جمع می توانید عکس های بیشتری باز یافتن دیوار گالری واحد وزن را ببینید بی آلایشی نکات سادگی ترفندهای بیشتری برای نای تراشیدن آویز یک دیوار گالری اندر این پست را بخوانید.
چقدر باید نقاشی اخلاص هنری دیگر را ضمن آویزان کردن لحظه در بالای مبلمان بگذارم؟
پست بزرگ آش راهنمایی در هنر حلق آویز، دوباره پیدا کردن جمله چگونگی بالا به بریده هنر کجک بالاتر از بستر خود و یا headboard!
    هنگامی که تبعات هنری بالای یک تکه مبلمان را آویزان می کنید، گزند تفرق بین 5 حتا 9 سانتیمتر بین بالای قسمت مبلمان پاکی پایین قاب را ترک کنید. این زینت ی صمغ شست را می قابلیت برای ستردن (مو) آویز کردن کار بیش دوباره پیدا کردن یک کنسول یا قفسه ی سینی سادگی همچنین یک مبل یا سرپوشیده مصرف کرد. درون تصویر بالا، رد هنری (از here رخصت داده شده است) اندر حدود 5-6 "بالای برگ اصلی آویزان است. من وآنها و آنها می توانید عکس های بیشتری باز یافتن این فضا و یک لیست منبع برای اتاق here ببینید.


خرید آنلاین کوسن
چقدر باید دکور دیوار دیگر را ببندم؟
دیوارها پهلو جای پیشه سنتی غلام روی دیوار خانه ناهار آویزان شدند!
    این که آیا این یک دیوار دیواری تزئینی یا یک ورقه اسباب نمایش دیواری دوباره پیدا کردن یک کلکسیون مورد شوق است، یک آیین بندی خوب این است که دسته بندی دکور دیوار را به نشانی یک مورد سازمان کنید و طرفه العین را اندر فاصله 56 هم 60 سانتی متر ایستادگی دهید. (شما می توانید جزئیات دوباره یافتن و گم کردن چگونگی آویز دیوار این برگ تزئینی در حجره ناهار خوری ما درون این پست را دریافت کنید)
منبع عالی برای صناعت ارزان؟
منبع مورد آرزومندی من برای نشانه ها کارها تالیفات هنری کم بها است Minted. من وتو می توانید کپیه های هنری بلا قیمت را برای قیمت های بسیار نازل و گران خریداری کنید تزکیه آنها را خودتان بچرخانید قدس یا می توانید از تبعات هنری قدرت و شده خود استعمال کنید. اندر چند حجره من، از جمله منزل خانواده ما که در دم 10 باسمه سفید صمیمیت سفید، بساط های سفید تزکیه فریم های برنجی را برای ایجاد یک دیوار گالری در گرداگرد تلویزیون من انتخاب کردم،
عشق صناعت آویزان در محیط تلویزیون سادگی این بیانیه چراغدان و کنسول رسانه چوب!
شما می توانید عکس های بیشتری از خانه خانواده من، دوباره به دست آوردن جمله یک لیست کامل منشا برای فضای here ببینید. چاپی که من استفاده کردم این دیه (اسکرول خلوص شیر / کلیک کنید برای خرید):
من همچنین چند تکه هنری دوباره پیدا کردن کاشی کاری در خانه خوابمان دوباره به دست آوردن جمله این قسمت بخش هنر انتزاعی صداقت این کلیشه سیاه پاکی سفید، اخضر و سبز درون جعبه ی من وایشان داریم:
کاشی خانه خواب رنگ وا آینه گرد، لامپ چوب، سربرگ، سادگی هنر لایه بندی شده!
و این عظما سیاه، سفید و نیلگون گل اندر این فریم اکریلیک دستان و درخش دار داخل کنار صندلی بیت ما طراحی شده است:
صندلی چکمه سیاه صمیمیت سفید سفید اخلاص آبرنگ و چهارچوب برنج
امیدوارم که این قوانین را در نشانه ها کارها تالیفات هنری آویزان در بالا ایده عترت که تو فضای شما کم بها است پیدا کنید. واحد وزن نیز سکبا هم جمع شده اند برخی از مقدار گیری های لازم برای تزئین منزل نشیمن شما تو این پست،


قیمت فروش اینترنتی تشک رویا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.