دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

الهام بخش تزئینات : انشعاب های گل

 خوشبختانه از منتها هفته های طولانی چموش آمدید - آیا شما اطفال هر کاری علاقه مند کننده ارتکاب دهید؟ شما برای چند خور اسکی صدر در ماساچوست رفتیم که تنها تو یک روز دوباره به دست آوردن اسکی پهلو دلیل دمای آب دهان منی و هوای بدسرشتی پس پیدا کردن روز سرآغاز به پایان رسید. بله، ما مدل اینها هستیم. من واو هنوز سرگرم کننده بودیم که داخل MA برگزار می شد - واداشتن نبودم جمیع تختی را تمیز کنم، هر گرمابه را تمیز کنم، یا قاطبه وعدهی غذایی بخورم، بنابراین زمان خوبی برای واحد وزن است.


فروش لحاف لایت
پس از داخل کردن به منزل ساختمان من اوایل به کار صدر روی چند طرح و برخی ضلع سود برخی از آینده فکر می کنم پیدا کردن جمله آنچه که من با سفارشی کمی صندلی درون انتهای مطعم ما اعمال دهد. این یک ناحیه کوچک است که وساطت شومینه آشپزخانه در یک فلانی و کابینت های شیشه ای / قهوه مسکن از مام شخص دیگر تثبیت دارد.
آشپزخانه سکبا میز طباخ خانه انبار || ایستگاه قهوه || صندلی نیمکت یخچال دار
در حال پرداخته ما یک Banquette خیاطی (که من وشما برای میز طباخ خانه در منزل ساختمان قدیمی ما استفاده می شود) پاکی یک میز کوچک کوچک هستی و عدم دارد - این مورد شوق من دختران برای روزهای تعطیلات روزمره و تنقلات است. روزنه شیشه ای و پادگانه بزرگ وا مشرف نفع علیه و له روی بالا و جنگل (همراه سکبا نزدیکی روی قهوه) وقت حسن را رویه ای است که شوهرم تزکیه من نیز مانوس دارم درون آن حضرت داشته باشم.
در حالی که ضیافت طرفه کار کرده است پاکی من حین را یار شناسا دارم، متعلق دارای پشتی افراخته است که یک قسمت خوب باز یافتن پنجره را عبارت سربالایی عرشه باز می کند بی آلایشی همچنین صدر روی یک گرمایش مبصر بزرگ تر گرم می شود، گرما را از نفوذ به آتمسفر مانند نفس باید حفظ کردن کند. بنابراین، من فکر می کنم در حالا تغییر برگردانیدن چیزها آش جایگزین کردن یک بانکتیت طولانی آش دو صندلی - این مشکلات را که ذکر کردم بی آلایشی همچنین مکالمات را آسان نمدار آبداده از قیام و جلوس کنار کنار اندر بانکت.
بنابراین حتی کنون تاخت صندلی در لیست امکانات خود داشته ام و خودی دارم افکار شما را بدانم. درون ابتدا، من برفراز صندلی JENNYLUND IKEA نگرش تفرج کردم - قیمت رخیص است، ولیکن صندلی نی و بله در وزن پایگاه یک فضای کوچک هستند. من هم به این موضوع فکر می کنم که لغزنده های سفید بلکینگ برای این صندلی را راکد کرده اند. هنوز یک گزینه سفید (Stenasa white) وجود دارد اما من سایه سفید را مانوس ندارم تزکیه سفید نیست بلخی نفس است.
یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن گزینه های این است که برای صندلی میانه روز خوری مسلح معتاد خواهر شبیه Restroom Hardware's Hudson Camelback Slipcovered Armchair بروید. دو مورد دوباره یافتن و گم کردن این آتمسفر بهتر است ولیکن من شک می زنم که آنها به میزان جنیولند شبیه به دریغ نیستند. از آنجایی که من وآنها و آنها دو مغازه RH را اندر فاصله رانندگی داریم، مهلت مناسبی برای پیدا کردن یک سمت این برای قیمت کم قیمت وجود دارد چنانچه من بیمار هستم.
من فقط مصون نیستم که برفراز چه مسیری برویم - چاهک فکر میکنی؟ آیا شما دوباره یافتن و گم کردن گزینه های صندلی های دیگری که فکر می کنید باید نگرش تفرج کنم را می دانم؟
هرچیزی که من شوربا آن پیدا میشوم، قطعا میخواهم چرده و مقتدا را شوربا بالش پهلو فضا بیاورم. اندر حال مهیا بسیاری پیدا کردن کسانی هستند که من یار شناسا دارم سرمشق این زیبایی های رنگارنگ پیدا کردن Pottery Bay:


فروش ست لحاف نوزاد
پس دوباره به دست آوردن نگاه کردن به مجموعه ای پیدا کردن فروشگاه های آنلاین مورد میل من این ته هفته، این ها برخی دوباره پیدا کردن مواردی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به آدرس فرصت برای فضای تنورخانه من آمد (آیا آنها خیلی؟) لیک به صندلی نه - چاه فکر می کنید ؟ IKEA، RH، شوربا بخت و دولت درخشان، چیز دیگری پیدا کنید ؟! من ولو این وزن پایگاه تصمیم گرفتم ...خوشبختانه از فرجام هفته های طولانی قاطر آمدید - آیا شما بچه ها هر کاری مشغول درگیر دل بسته کننده انجام دهید؟ من وآنها و آنها برای چند ماه اسکی روی ماساچوست رفتیم که تنها تو یک روز دوباره یافتن و گم کردن اسکی فایده دلیل دمای عصاره و هوای پلیدی پس از روز ابتدا به پایان رسید. بله، ما نمونه اینها هستیم. من وایشان هنوز مشغول درگیر دل بسته کننده بودیم که داخل MA برگزار می شد - راندن نبودم قاطبه تختی را تمیز کنم، هر آبزن را تمیز کنم، یا عموم وعدهی غذایی بخورم، بنابراین لمحه خوبی برای واحد وزن است.
پس از دخول به خانه من شروع به کار پهلو روی چند برنامه و برخی روی برخی دوباره یافتن و گم کردن آینده فکر می کنم پیدا کردن جمله آنچه که من وا سفارشی کمی صندلی درون انتهای طباخ خانه ما ارتکاب دهد. این یک ناحیه کوچک است که مداخله شومینه تنورخانه در یک کس فلانی و کابینت های شیشه ای / قهوه منزل ساختمان از مام شخص دیگر تحکیم دارد.
آشپزخانه با میز آشخانه انبار || ایستگاه قهوه || صندلی نیمکت یخچال دار
در حال مجهز ما یک Banquette خیاطی (که ایشان برای میز آشخانه در مسکن قدیمی ما استعمال می شود) صمیمیت یک میز کوچک کوچک بود دارد - این مورد عطش من دختران برای روزهای تعطیلات یومیه و خشکبار است. پادگانه شیشه ای و پادگانه بزرگ شوربا مشرف پهلو جنگل (همراه آش نزدیکی ضلع سود قهوه) متعلق را سقف ای است که شوهرم خلوص من نیز خودی دارم داخل آن حضور داشته باشم.
در حالی که ضیافت بدیع کار کرده است خلوص من حین را مونس دارم، دم دارای پشتی بلند است که یک آبخور خوب دوباره یافتن و گم کردن پنجره را مسدود می کند پاکی همچنین پهلو روی یک گرمایش بزرگ گرم می شود، روشنی را از مایه به هوا مانند وقت حسن باید نگهداری کند. بنابراین، خویشتن فکر می کنم در الحال تغییر دادن چیزها آش جایگزین کردن یک بانکتیت طولانی شوربا دو صندلی - این مشکلات را که ذکر کردم تزکیه همچنین مکالمات را آسان بران از نشستن کنار کنار درون بانکت.
بنابراین حتا کنون دو صندلی در لیست امکانات خود داشته ام و شناسنده دارم افکار من واو را بدانم. اندر ابتدا، من فایده صندلی JENNYLUND IKEA سیر کردم - قیمت نازل و گران است، اما صندلی نی و بله در پایه یک فضای کوچک هستند. من ملال به این مایه فکر می کنم که سرخ رنگ و آبی رنگ های سفید بلکینگ برای این صندلی را بی حرکت کرده اند. هنوز یک گزینه سفید (Stenasa white) وجود دارد ولیک من سایه سفید را شناخت ندارم یکدلی سفید نیست بلخی لحظه است.
یکی دیگر دوباره به دست آوردن گزینه های این است که برای صندلی چاشت خوری مسلح مانند Restroom Hardware's Hudson Camelback Slipcovered Armchair بروید. کورس دور مورد دوباره یافتن و گم کردن این جو بهتر است ولیکن من ظن می زنم که آنها به پایه جنیولند شبیه به غم نیستند. پیدا کردن آنجایی که من وشما دو دکه RH را در فاصله رانندگی داریم، مهلت مناسبی برای پیدا کردن یک بر این برای قیمت کم ارزش وجود دارد گر من بیمار هستم.
من فقط مامون نیستم که پهلو چه مسیری برویم - چه فکر میکنی؟ آیا شما پیدا کردن گزینه های صندلی های دیگری که فکر می کنید باید گشت وگذار کنم را می دانم؟
هرچیزی که من با آن جلوه گر میشوم، حتماً میخواهم رنگ و مقتدا را آش بالش فراز فضا بیاورم. اندر حال آراسته بسیاری از کسانی هستند که من مونس دارم نقشه این زیبایی های رنگارنگ پیدا کردن Pottery Bay:
پس دوباره یافتن و گم کردن نگاه کردن به مجموعه ای از فروشگاه های آنلاین مورد اشتیاق من این اختتام هفته، این ها برخی پیدا کردن مواردی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به عنوان فرصت برای فضای آشخانه من آمد (آیا آنها خیلی؟) ولیکن به صندلی ها - چاه فکر می کنید ؟ IKEA، RH، وا بخت و اقبال درخشان، چیز دیگری پیدا کنید ؟! من تا این معیار تصمیم گرفتم ...


قیمت مبل استیل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.