دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

ستر آکریلیک با سهل میسر بی رنج افزار برنج

بعد از اینکه من وشما را با یک دلاور دزدی تو Instagram مونس کردید، درون نهایت یک پست روی اشتراک گذاشتم تا اطلاعات بیشتری تو مورد میله های آکریلیک نقاشی و غامض افزار برنج در دفتر آپارتمان ما برفراز اشتراک بگذارم. لوسیت، برنج، قدس سیاه - آیا ترکیب حیله و برق بیشتری وجود دارد ؟!


قیمت خرید اینترنتی تشک ویستر
آرزو می کنم که من وآنها و آنها بتوانید این زیبایی های اکریلیک را فایده صورت شخصی ملاحظه کنید، زیرا عکس ها نصفت و بیداد را بین آنها - بین دیوارهای تاریک، نور تو پنجره، تزکیه میله های روشن، این فضای فوق العاده چالش برانگیز برای عکاسی نیست. ولیک من نمی توانم لمس گلم را دوست داشته باشم که آنها را بیشتر فراز این فضا تزاید می کنند.
قبل از اینکه من منبع ها میله و شاق افزار را فراز اشتراک بگذارم، باید دوباره پیدا کردن گریس از سبک A Storied برای مکاشفه وحی القا بخشی تشکر کنم. تعلیمی DIY برای اشیاء الیاف الیاف ذات اینجا نقطه جهیدن برای سواد من بود. گریس باخبر شد که Nationwide Plastics میله های اکریلیک را برای خیلی کمتر دوباره پیدا کردن آنچه که می توانید آنها را برای جای دیگر پیدا کنید، می فروشد. او گزینه های یکسان برای نوع، درازی و پیمانه میله داخل این چاپار پیک را توضیح می دهد. گر می خواهید یک تکرارمطلب قول سفارشی از Nationwide Plastics، خالصاً این فرم را در وب سایت خود مشحون کنید.
در اینجا چیزی است که من ارتکاب دادم (پیوند های طرفدار شامل - بیانیه کامل جهراً در معرض توان اینجا است): من وا 1 1/2 "سلولز آکریلیک میله رفتم - لمحه را هزینه کمتر دوباره به دست آوردن 100 دلار برای یک 8 میله دوباره پیدا کردن جمله مالیات و توشه و نقل. به عنوان یک FYI، میله که من دریافت کردم تو واقع 8'3 "بنابراین گر شما نیاز بالا یک میله است که دقیقا 8"، من به آنها اجازه می دانم که در حین سفارش. پلاستیک های ناپاک کشور می تواند برای من واو هر مقدار که من وشما برای هیچ هزینه اضافی تعیین می کنید، میله را برای شما منقطع ناامید کند.
حمایت های برنجی 1.5 "OD پشمالوهای ساخت وپرداخت برنجی پند داده شده دوباره به دست آوردن خرید Railings here - آنها پادرمیانی کریستین باز یافتن کشور شکار شده، زمانی که او میله های حیله و برق دار lucite ذات را که ما می توانید چک کنید اینجا تعیین است. پادگانه من بسیار وسیع است بنابراین سوم براکت دارم - یک واحد و جفت چند اینچ دوباره پیدا کردن هر انتها:
و یکی داخل وسط. از آنجایی که خود نیاز برفراز یک میله بزرگتر باز یافتن 8 '، من در واقع نوبت میله آکریلیک علی حده ای که درون وسط جایگیری دارند، ولی شما ازپایه نمی دانید که این یک میله مدام نیست از استوانه مرکزی مفصل پنهان است.


خرید تخت باغی
من از کمیته های گاه برنجی بزک استفاده کردم که تو Restaurator Van Dyke یافتم اینجا - اندازه نازل و گران برای میله ی 1 1/2 است. برای پایان دادن پهلو میله ها، خود می توانستم هزینه ای بپردازم که پلاستیک های تماماً کشور آنها را پلاسیده کرده، بالا طوری که میله خیر را می قابلیت به بشره ناقص حفظ کردن داشت، ولی من می خواستم اندر هر بابا :اسم اب یک بساوایی کوچک دوباره پیدا کردن برنج. من برفراز دنبال پیدا کردن 2 "کلاه انتهای برس برنج باز یافتن Restorer ون Dyke's اینجا" اخلاص آنها دقیقا همان چیزی است که من پهلو دنبال دم بودم. در اندر کلاه های انتهایی خالصاً کمی بزرگتر دوباره پیدا کردن میله خود است، بنابراین من پیدا کردن نوار خیز طرفه استفاده می شود تا آنها را اندر انتهای میله چوب.
اگر باز یافتن وان دایک عبرت بگیرید مسلماً برای یک کد تبلیغی سوال می کنید - من خبیر شدم یک قیمت عالی را به هدیه آورد. سادگی برای همه شما matchy matchy peeps بیرون وجود دارد - خبیر باشید که پایان برنج دوباره پیدا کردن پشتیبانی میله کمی دوباره پیدا کردن پایان برنج باز یافتن کلاه و دایره پایان است. این تفاوت کافی نیست که فایده من آسیب برساند (من فقط دانا آن می شوم زمانی که من فوق العاده نزدیک هستم) اما مغایرت کوچکی نیستی دارد.
بنابراین چنانچه همه چیز روی نظر می رسد قرین کار کمی برای شما برای کنار هم قرار دادن چیست؟ من وشما می توانید خرید یک اتراق انجام دهید صفا میله و مشکل افزار ذات را همه مزین برای تشریف بردن اینجا - ایشان کمی بیشتر پرداخت، ولی چیزهای سریع و سخت و سکبا کیفیت بالا!
و داخل مورد شما داخل مورد drapes تحسین - آنها آفریده شده حیات (توسط کسی که فایده طوری که درز بیشتر آمادگی از من) سکبا پارچه روشنفکر رابرت آلن داخل Lemongrass colorway. من حتا به الحال drapes آفریننده شده است چند اینچ طولانی مرطوب از من فراز طور معمول، ضلع سود طوری که آنها را می توان از زمین گرم کردن پای تخته درون زمستان کشیده شده است.
خب حالا چی فکر می کنید؟ آیا شما صدر در ترکیب اکریلیک صمیمیت طلا یا نه خیلی؟
دفتر خانه: دیوارهای سیاه || میله های منسوج پاره ای lucite و آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو || || سفید خلق شده است
من آرزومند این هستم که قطارهای جدیدم مرا به یک بار نزدیک خیس می رسانند تا داخل نهایت به اتمام برسد - خویشتن روی صندلی میز کار جدیدم بی آلایشی شاید حتی یک میز جدید (من Craigslist برای آنچه که من تو ذهن داشته والد و ابن ) و آن هنگام این خانه رسما ارتکاب خواهد شد


خرید آنلاین بالش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.