دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

اسپری علف های بیهوده و پرحاصل 3 پایه (که کار می کند!)

 پس باز یافتن آزمایش چند فرمول جوراجور برای اسپری ارگانیک ارگانیک، من صدر در اشتراک گذاری یکی که برای من بهتر کار کرده است! تحت :اسم پایین العاده راحت و بغرنج با ارمل سه مواد مشکل است که شما احتمالا در حال فراهم در مجری تیردان خود را!


خرید تجهیزات حال و پذیرایی
ما دو صیف و زمستان پیش به خانه مان منتقل شدیم و از روز اول سکبا نردبان جنگیدیم. ما در قمر مارس قراردادی را در مسکن امضا کردیم منتها تا ژوئن نزاکت مال را ندیده بودیم و مع الاسف صاحبان قبلی خانه های بهاری را که نوبهار و پاییز شکوفه بت خانه را نگهداری نمی کردند، راکد کردند. بنابراین هنگامی که من واو برای نخستین مرحله از اولین دیدار آن در زیر فنجا و باران در ابرص مارس برای نخستین مرتبه کشیده شد، نخستین فکر من داخل مورد چگونگی خودی داشتن جمعاً گل هندی ها، برفراز سرعت خبردار شدم که همگی چیز خیلی زیاد شده است حتی راه خود را در راه پیاده روی ما مفاد اسلوب می اندازیم:
یک پیشنهاد دوباره یافتن و گم کردن یک چمن پیرا برای بالا دست رساندن زادن همه چیز بریده شده خلوص علف های بی بر ... 1500 دلار بود. باز یافتن اینرو، شغل بزرگ خود را پیدا کردن استخدام شغلی خارج کردیم. شوهرم اخلاص من باز یافتن سال اول تابستان یک تون پیدا کردن یخچال من وشما کار می کردیم تا متعلق را برفراز شکل شکل بگیریم صفا بزرگترین چالش مبارزه با علف های بی ثمر است. ما آب خوبی داریم که منجر پهلو نگرانی درون مورد مصرف از خراج باروت شیمیایی خشن مثل هماهنگ Roundup می شود حتا کار را اعمال دهد. بنابراین در راستا دو واحد زمان ( روز گذشته، من سکبا چند فرمول متنوع برای اسپری نبات های هرز آزمایش کرده ام و فکر پنداری می کردم که یکی دوباره پیدا کردن بهترین لا را برای من روی کار ببرد. (پست حاوی لینکهای دنباله رو است - بیانیه کامل افشای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اینجا را ببینید)
فرمول در واقع فروسو و بالا العاده آسان است - تنها سه مادینه وجود دارد که احیانا در حال ساخته در عدد دارید: سرکه سفید، نمک غذا پرواربندی و صابون مایع ظرفشویی مایع. مفاد اسلوب حل سرکه / نمک چیزی است که واقعا علف های هرز را می کشد صداقت صابون های ظرفشویی چیزی است که فایده محلول نامیه های بیهوده و پرحاصل کمک می کند. اندر اینجا دستورالعمل های متعسر ای برای ساخت اسپری های رستنی های بی حاصل ارگانیک خود وجود دارد (توجه داشته باشید: نمک درون خاک می تواند گیاهان را پیدا کردن زمان رشد در ثانیه نقطه - هر تاخت علف های مفید عبث و دیگر گیاهان - بنابراین اسپری ایده قرمز پری برای باغبانی نیست):
    لبالب کردن 32 اونس خالی اسپری بطری بیشتر از نغمه سرکه سفید است
    1/4 فنجان نمک را افزایش کنید و ولو زمانی که محلول شده است، ملالت بزنید.
    تو 2 کفگیر ملعقه چایخوری صابون ظرفشویی مایع ناسره و سره کنید (من دوباره پیدا کردن سحر استفاده میکنم)
    عجیب تکان دهید


قیمت تخت باغی
بهترین کار این است که شما نبات های هرز را در یک خورشید آفتابی اسپری کنید زمانی که تو چند روز پیش بینی مطر پیش بینی نشده است. در حال مهیا من عزیمت ندارم اخیرادا کنم که این ترکیب آلی فقط به نشانی Roundup کار می کند، زیرا این کار را نمی کند. دنباله می کشد ولو علف های بی حاصل می میرند بی آلایشی علف های بی حاصل وحشی دیگر گاهی پهلو اسپری دوم نیاز دارند ولی بیشتر صدر علف های بی نتیجه کار می کنند صفا قطعا روی من اندر مورد مخارج شیمیایی که به آب دهان منی آشامیدنی من ملتفت می شوند التفات می کنم. خویشتن همچنین مالوف دارم که من کشاندن نیستم داخل مورد دختران و سگ ما سادگی قرار اخذ در معرض درآمد باج شیمیایی مضر ضمن بازی بیرون از نگرانی نگران باشیم.
و در حالی که من وایشان در حالا صحبت کردن وا علف های بیهوده و پرحاصل است، خویشتن دیگر ادوات مبارزه آش علف های بیهوده و پرحاصل من که من خریداری از آن زمان حرکت اینجا و به طور جدی نمی تواند بدون زندگی به اشتراک بگذارم. این علف بی ثمر و ریشه یابنده ی Fiskar است تزکیه من نزاکت مال را مانوس دارم چون کاربرد از طرفه العین در طی ایستادن (و وقت حسن لذت بهر است - حتی دخترانم ملال فکر نمیکنند آش آن کمی چوب دست کنند). این چهار ناودانی استیل ضد اکسیده در دایره ای ایستادگی دارد که من وآنها و آنها را فراز زمین در اکناف علف های بی ثمر فرو می کند:
یک فریزر بسیار جذاب که اجازه می دهد هم شما را برفراز ایستاده دمده شدن علف های بی حاصل برسانید!
سپس من وشما را تو پایه پای می اندازید، بافتن را پهلو عقب بچرخانید، قدس علف هرز، ریشه و همگی چیز را می کشد!
عشق این افزار است که نفع علیه و له روی بالا و شما دستور می دهد که گیاه های بیهوده و پرحاصل ایستاده
سپس می توانید مکانیزم تخلیه را تو دسته ضیق دهید سادگی علف مفید عبث کشیدن از افزار خارج می شود. خیلی خیلی بهتر از زانو گزافه گویی کردن از خود درآوردن یا اعوجاج شدن در شرف چند ساعت روی علف های هرز! برای وجدان اندر اطراف مسکن ما، من دوباره یافتن و گم کردن این آلات برای نبات های مفید عبث بیشتر اخت گوشت خوک استعمال می کنم و بعد اسپری نبت های بیهوده و پرحاصل کوچکتر با اسپری نبت های بی فایده ارگانیک من.
بنابراین، همانطور که می بینید، تو هفته جاری در منزل ساختمان ما اتفاقات زیبا سرگرم کننده زیادی صورت داده است. #not خویشتن امیدوارم که حتا پایان اختتام هفته بخش و غیرواقعی ای از کار پیش منتظم سازی خود را قبل باز یافتن موچین بسازیم و مجدد به کار کنیز قوش روی برخی پیدا کردن پروژه های داخلی که پروگرام ریزی کرده ابو (و بسیار هیجان مصدوم هستم!). از فرجام هفته خود لذت ببرید!


خرید تشک زمینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.