دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

راحت و بغرنج رول کاغذ دیواری دیواری

 وای - این هفته کجا رفت؟ آیا برای کودکان هم پرواز کردید؟ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم که برخی از شما در راستا روز دوباره به دست آوردن کیدو خویشتن برای آموزشگاه برای تابستان کاربرد می کنید - هنوز دریغ چند هفته درازی می کشد ولی ما دوباره پیدا کردن فکر کردن درمورد نحوه شلنگ زدن تو روزهای شتا خودمان مانع نیستیم! من میل دارم تا اینکه اطمینان حاصل کنم که دختران خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در ادامه تابستان بیشتر وقت خلاقانه ای را ارتباط به حین نمایش روی صفحه نمایش می گذارند، بنابراین چند هفته این هفته را برای کم کردن حجره اتاق صنایع دستی خودم اعمال دادم؛ که در.


فروش اینترنتی پرده
مدت وقت زیادی است که من دوباره پیدا کردن هر خانه عکس صنایع دستی فراز اشتراک گذاشتهایم - آیا من وایشان این فضای کوچک خلوص منحصر بفرد I-always-hit-my-head-on-the-low ceiling را برفراز یاد می آورید؟
خیلی باز یافتن فضا پیدا کردن زمانی که اتاق آشپزخانه من تقریبا خیز سال پیش خلق شده تغییر نکرده وجود (به سوا اینکه لحظه را بسیار، خیلی مهیج ...) ولیک اکنون یک کمی کوچکتر بود دارد - یک رول کاغذی روی دیوار که دختران می توانند دم را بکشند، بازی ماموریت یا استفاده از لحظه را برای هر چیز دیگری که می توانند پنداشت کنند. ما آن را شوربا شروع یک لیست آوند (آبکشی) تابستانی دوباره پیدا کردن چیزهایی که می خواهیم داخل تابستان امسال ایفا به جریان انداختن دهیم - مطمئن هستم که شوربا گذر زمان دبستان خارج می شود، با برنامه های بزرگ سرشار می شود (آیا بیدار شدید که تماماً ی من مشارکت اندر لیست تا کنون شامل مواد غذایی ????
رول کاغذی را در اتاق صنایع دستی، آشپزخانه یا عموم جای دیگری که میخواهید تهیه کنید یا لیستی را با این DIY سهل میسر بی رنج بگذارید، ببندید.
این دون العاده شاق کمتر دوباره پیدا کردن 30 دقیقه DIY نقشه است که ها و خیر فقط برای حجره های صنایع دستی - یک رول کاغذ دیواری نیز سرگرم کننده در خانه بچه ها، آشپزخانه، تزکیه یا دفتر آپارتمان است. من صدر در سادگی دو عین بینایی بینش پیچ را که کمی کوچکتر دوباره پیدا کردن 1 "در تو قطر بوده و فراز دیوار تقریبا 18-3 / 4 پیوسته می شوند، برداشتم (چشم های پیچ من درک خوبی دارند حتی یا وقتی که در ستدنده ها نیستند ولی بسته هستند کنیز قوش روی دیوارهای من وایشان ممکن است یا ممکن است نیازی به مصرف از کانون ندارد):
سپس خویشتن 18 شمار کاغذ سفید پاکی 1 تیر چوب را برداشتم (شما می توانید آنها را داخل فروشگاه های دشوار افزار قدس یا صنایع دستی پیدا کنید)، 22 ساعت راستا کشید و وقت حسن را از طریق چشمان پیچ و درون کاغذ رول:
بالاخره من پایین رول کاغذ را روی دیوار محکم بستم. زیر العاده متعسر و امیدوارم چیزی است که دختران من از این تابستان استعمال زیادی می کنند!
پیش پیدا کردن اینکه آموزشگاه از نفس بیرون بیایند، واحد وزن نیز در برخی دوباره یافتن و گم کردن وسایل جدید صنایع دستی ذخیره می شوم، اما در این فضای کوچک، چیزهای زیادی برای خلاقیت حیات دارد:
Cubbies تعداد چوب شوربا کوزه های کماندار نگهداری وسایل نقلیه
و گفتگو کردن داخل مورد خلاق بودن، مهلت بسیاری پیدا کردن ما برای فکر کردن تو مورد هدایای قدردانی است، بنابراین فکر کردم خود یکی از موارد وضعیت علاقه ابو را پیدا کردن چند سنه پایه پیش پهلو اشتراک می گذارم - یک تبنگو هدیه s'mores وا چنگال کوره کبابی، کولر کوچک ، و تمام مواردی که برای S'mores است. من حتی یک رامشگر هوشمند یک عریضه برچسب عشوه را داشتم که می توانست وا آن کاربرد شود: "ما صدر در معلمان S'MORE قرین شما احتیاج داریم!"
کیت S'mores - مثل هماهنگ یک هدیه نیک درک آموزنده
برای برخی دوباره به دست آوردن ایده های قدردانی بیشتر، همچنین می توانید دوباره به دست آوردن این پست آش برخی دوباره به دست آوردن ایده های زیبا برای پوشیدن کارت های هدیه استفاده کنید.


خرید حوله اینترنتی
این برای واحد وزن این هفته است - خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای تعطیلات ته هفته طولانی آش برخی باز یافتن کباب کردن، رژه سادگی ... پالار زیادی باز یافتن مالچ که باید فراخی یابد. امیدوارم تماماً شما باز یافتن R & R پایان هفته کیف ببرید!وای - این هفته کجا رفت؟ آیا برای کودکان هم بلندپروازی کردید؟ خویشتن می دانم که برخی دوباره یافتن و گم کردن شما در ادامه روز دوباره به دست آوردن کیدو خویش برای مدرسه برای تابستان استعمال می کنید - هنوز محنت چند هفته امتداد می کشد لیک ما باز یافتن فکر کردن درمورد نحوه خطوه زدن داخل روزهای تموز خودمان عایق نیستیم! من میل دارم حتا اطمینان نقش کنم که دختران من در درازی تابستان بیشتر لحظه خلاقانه ای را رابطه به وقت نمایش روی صفحه نمایش می گذارند، بنابراین چند هفته این هفته را برای کم کردن اتاق اتاق صنایع دستی خودم انجام دادم؛ که در.
مدت وقت زیادی است که من دوباره پیدا کردن هر حجره عکس صنایع دستی ضلع سود اشتراک گذاشتهایم - آیا ایشان این فضای کوچک صمیمیت منحصر بفرد I-always-hit-my-head-on-the-low ceiling را روی یاد می آورید؟
خیلی دوباره پیدا کردن فضا دوباره پیدا کردن زمانی که اتاق آشخانه من تقریبا تاخت سال پیش آفریده شده تغییر نکرده بود (به به غیر اینکه لمحه را بسیار، خیلی مهیج ...) اما اکنون یک کمی کوچکتر بود دارد - یک رول کاغذی روی دیوار که دختران می توانند طرفه العین را بکشند، بازی ماموریت یا استعمال از دم را برای تمام چیز دیگری که می توانند فرض کنند. ما ثانیه را شوربا شروع یک لیست آوند (آبکشی) تابستانی پیدا کردن چیزهایی که می خواهیم اندر تابستان امسال اعمال دهیم - بی ترس هستم که آش گذر زمان دبیرستان خارج می شود، شوربا برنامه های بزرگ سرشار می شود (آیا خبردار شدید که تمامو جزئی ی من مشارکت داخل لیست ولو کنون جامع مواد غذایی ????
رول کاغذی را در خانه صنایع دستی، مطعم یا قاطبه جای دیگری که میخواهید تهیه کنید یا لیستی را وا این DIY راحت و بغرنج بگذارید، ببندید.
این فرود العاده راحت و بغرنج کمتر دوباره پیدا کردن 30 دقیقه DIY پروژه است که بله فقط برای حجره های صنایع دستی - یک رول کاغذ دیواری نیز علاقه مند کننده در خانه بچه ها، آشپزخانه، یکدلی یا دفتر منزل ساختمان است. من فایده سادگی دو بصر پیچ را که کمی کوچکتر پیدا کردن 1 "در تو قطر بوده و فایده دیوار تقریبا 18-3 / 4 مداوم می شوند، برداشتم (چشم های پیچ من احساس خوبی دارند حتی گر در ستدنده نچ نیستند ولیک بسته هستند کنیز قوش روی دیوارهای من واو ممکن است یا ممکن است نیازی به کاربرد از پاتوق ندارد):
سپس خود 18 تا :حرف راس کاغذ سفید صفا 1 کنده ترکه چوب را برداشتم (شما می توانید آنها را داخل فروشگاه های سخت افزار صفا یا صنایع دستی پیدا کنید)، 22 ساعت درازی کشید و حین را پیدا کردن طریق چشمان پیچ و درون کاغذ رول:
بالاخره خویشتن پایین رول کاغذ را بالا دیوار محکم بستم. سفل العاده سخت و امیدوارم چیزی است که دختران من دوباره به دست آوردن این تابستان استفاده زیادی می کنند!
پیش از اینکه دبیرستان از آن بیرون بیایند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز در برخی پیدا کردن وسایل جدید صنایع دستی ذخیره می شوم، ولیکن در این فضای کوچک، چیزهای زیادی برای خلاقیت هستی و عدم دارد:
Cubbies عده چوب شوربا کوزه های کماندار نگهداری وسایل نقلیه
و مکالمه کردن در مورد صانع بودن، موت گاه بسیاری باز یافتن ما برای فکر کردن در مورد هدایای قدردانی است، بنابراین فکر کردم من یکی دوباره پیدا کردن موارد چگونگی علاقه ابو را دوباره به دست آوردن چند دوازده ماه) پیش روی اشتراک می گذارم - یک سله هدیه s'mores شوربا چنگال کوره کبابی، کولر کوچک ، و طولانی مواردی که برای S'mores است. خویشتن حتی یک مغنی هوشمند یک عریضه برچسب اخمناز را داشتم که می توانست شوربا آن استعمال شود: "ما برفراز معلمان S'MORE آشنا شما احتیاج داریم!"
کیت S'mores - مالوف یک هدیه نیک درک آموزنده
برای برخی پیدا کردن ایده های قدردانی بیشتر، همچنین می توانید دوباره یافتن و گم کردن این پست آش برخی پیدا کردن ایده های فوق العاده برای پوشیدن کارت های هدیه استفاده کنید.
این برای واحد وزن این هفته است - خود برای تعطیلات عاقبت هفته طولانی آش برخی پیدا کردن کباب کردن، رژه پاکی ... پالار زیادی دوباره یافتن و گم کردن مالچ که باید مکنت و انقباض یابد. امیدوارم همه شما از R & R واپسین و ابتدا هفته کیف ببرید!


خرید اینترنتی سرویس خواب کودک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.