دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

بازسازی کابینت : پیش و آنگاه از ما

من هیجان مصدوم هستم قبل فراپیش و پس ازآن از عکس های آشپزخانه ما وا شما امروز و سکبا پاسخ هایی برفراز برخی دوباره پیدا کردن سوالاتی که در مورد کابینت داشتید، انتخاب ما تو گرانیت و حکماً محبوبیت "چرا در دنیا اگر ضمیر اول شخص جمع فقط عزیمت فروش منزل ساختمان خود را دارید، یک مطعم را بازسازی می کنید؟ ". بیایید ابتدا سکبا کابینه گفتگو کنیم.
چرا شما تصمیم گرفتید کابینت خویشتن را ثواب کنید؟


خرید سرویس خواب عروس
دو دلیل اصلی - هزینه و سرعت. هزینه کپی کردن کابینت های شما (که شامل لمینیت فریم های کابینت موجود، ازدیاد کردن مدخل سرپوش های چوبی جدید، کشویی های کامل و سوی پیش و کشو و نقصان قالب بندی تزئینی و ساده افزار جدید) بود، کمی بیشتر دوباره یافتن و گم کردن نیمی دوباره یافتن و گم کردن آنچه من وایشان برای پرداخت حین پرداخت می کردیم کابینت مطبخ جدید برپایی انتصاب شده سادگی بسیار شبیه ضلع سود چیزی است که من وشما برای کابینت جدید IKEA جلا می کنیم (فرض می کنیم ما تمام مؤسسه کابینه IKEA صداقت خودمان را نصب کرده ایم).
از آنجایی که ما فقط یک دنباله اطراف دو هفته ای داشتیم دوباره به دست آوردن زمانی که منفعت دهندگان ایشان به آنک رفته بودند، زمانی که شما می خواستیم خانه ما را تو بازار بگنجانیم، سرعت قطعا یک نشانه نیز بازی کرد. کل طباخ خانه در چهار روز به کاربستن شد!
بازسازی آشخانه بودجه با دفع کابینه سادگی گرانیت جدید
بیشتر درباره مطبخ جدید چاهک چیزی را انیس دارید؟
من یک مکنده برای تصویر سازی تزئینی هستم، بنابراین مجسمه بندی جدید اندر پشت شنیون طباخ خانه باعث خوشحالی خویشتن می شود. پیش دوباره پیدا کردن آن، سپس شبه جزیره کشو خلوص کابینت را فراز سمت کژبین گذاشته بود و بقیه وقت حسن یک گشاد مسطح لمینیت بود:
قبل دوباره یافتن و گم کردن عکس از تنورخانه قبل دوباره به دست آوردن کابینه refacing
به عنوان بخشی از مجاورت کابینت، پانل های تزئینی اندر پشت خلوص کنار نقصان شدند، پیدا کردن جمله یک درون فشار به باز تو سمت بدکار برای دسترسی نفع علیه و له روی بالا و کابینه که در آنک وجود دارد. مجسمه سازی جدید در دوام کابینت آشخانه بسیار تبهکار است.
آشپزخانه بودجه وا کابینت های سوا و گرانیت جدید
چه لوازم جدیدی دریافت کردید؟
ما ستون فولاد ضدزنگ ما را حفظ کردیم ولی یک یخچال خلوص فریزر صمیمیت ماشین ظرفشویی داشتیم. ما ممکن است قوتمند نباشید از عکس لا بگویم، ولیکن یخچال جدید آش عمق عمیق در مطعم ما تضاد زیادی ایجاد کرد. قدیمی یکی از نوا فحوا حل های خارج از شمارنده ها به سمت مسیری که می خواهید به حجره خانواده من وشما برسد، راه برداشته می شود ... نگرش به مردی که اندر گوشه گوشه تحکیم دارد توجه نکنید - این پدر سخت و مشکل من است که فایده من کمک می کند تندیسه بندی کفش را قبل پیدا کردن اینکه کف های کف لغایت ????):
کابینت صداقت یخچال قبل دوباره به دست آوردن بازسازی
به نشانی بخشی دوباره به دست آوردن این بازسازی، فضای بین دو کابین پایه فراخ شد تا اینکه بتواند حرمت یک یخچال سکبا عمق منتهاالیه و رو را جایگزین کند. من وا یخچال فریزر KitchenAid رفتم که استاندارد لواز در Lowe نیستی و درون محدوده 1000 دلار خلوت بود. من وشما همچنین ماشین ظرفشویی قدیمی را با یک بوش ضدزنگ جایگزین کردیم که اشل بندی های عالی داشت صمیمیت قیمت خوبی داشت.
آشپزخانه زیبا خلوص مجلل وا کابینت، گرانیت مروارید سیاه صداقت یخچال بی آلایشی فریزر
چه گرانیت برگزینی کردید؟
کابینت قدیمی من واو این لمینیت اخضر نعناع خویش داشتنی بود، بنابراین تقریبا قاطبه چیزی پیشرفت می کرد، ثابت است؟


فروش کتابخانه اداری
قبل دوباره به دست آوردن کابینت پاکی آشپزخانه
از زمانی که شوربا بودجه کار می کردیم، شوربا یک گرانیت ورودی گیر کردیم و عزب یک بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل یا دو اندر گرانیت جهیدن کردیم که منجر برفراز پرش قیمت شدید قیمت شد. از سه سطح گرانیت ورودی من، شوربا Black Pearl (همچنین به اعتبار: Black Uba Tuba) رفتم و نزاکت مال را مانوس دارم!
کابینت های نو رندر آش گرانیت سیاه مروارید
چرا سوفییت را فسخ نکردید؟
در بعد طبیعت ایده آل، من مالوف داشتم که جزئتمامت سوفیت نی و بله را بیرون بیاورم، اما آن زمان از لحظه همه کابین های جدید صمیمیت بلند بلندی نیاز داشتم. همچنین، بیش دوباره یافتن و گم کردن نزول، طرفه العین را ایجاد کرده وجود که آش جایی که برای ساکن کردن و فاتحه قالب بندی مکر از دما ریختن فر در حجره خانواده ضلع سود پایان می قسم که در طرفه العین SOFIT اول می شود. خویشتن نیز مالوف داشتم دیس کوچک پرچ شده را کاشته باشم، لیک در آنک نیز مسائل لحظه و قدر وجود داشت. خوشبختانه اینها کلاً چیز نسبتا ساده برای تغییر داخل صورتی که صاحب منزل ساختمان آینده را انتخاب کند، جمعاً چیز است.
از کجا می توانستید مبلمان را تو منطقه طعام بخورید؟
غذای کوچک اندر منطقه آش توجه فراز یک اتاق پویا وا یک میز بیلیارد صمیمیت میز کار به نشانی یک میز استفاده می شود
نیمکت چرمی Hampton Bench دوباره به دست آوردن Ballard Design است - من تکه خودم را تهیه کردم، که قطعه لخت Sunbrella باز یافتن Calico Corner است. من چندین ساله صندلی نیمکت را داشتم قدس واقعا خوب است. "میز" در واقع میز Whitley است که چند سنه پایه پیش تو سالن های Ballard واگشایی و انسداد شد و وا نقاشی Annie Sloan Chalk رنگ آمیزی کردم. روشنی آویز از Wisteria بود لیک دیگر داخل دسترس نیست.
صندلی ها یک خرید جدید بودند زیرا ما در منزل ماشین نبودیم حتا دو صندلی را که ما اندر این نقطه کاربرد می کردیم بکشیم. من به پایان رسید حتی snagging دو سرا Essentials صندلی غذاخوری پایه اندر سیاه (لینک وابسته) دوباره یافتن و گم کردن هدف. آنها فقط درون حدود 30 دلار خرید داشتند و فایده نظر اعجوبه برای قیمت نازل و گران هستند!
برای استفاده دوباره از کابینه چه شرکتی کاربرد کردید؟
من باز یافتن یک شرکت محلی به سینسیناتی به حیثیت Cincinnati Cabinet Refacing استفاده کردم - سید جیم داود، کسی است که همه کارها را ادا می دهد صفا این شرکتی است که من روی شدت توصیه می کنم گر شما درون منطقه سینسیناتی هستید. درون غیر این صورت، من تکرارمطلب قول هایی را پیدا کردن کابینه مختلفی که کسب اخلاص کارشان را به اشتراک می گذارم دریافت می کنم. یکی از پرسیدن هایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم بپرسم این است که داخل مورد مواد استعمال می کنند. جعبه ها تزکیه درب های درب مورد استفاده در نقشه ما افرا منجمد بود اندر حالی که شرکت های دیگر دوباره یافتن و گم کردن مواد ارزان تیز مانند thermofoil مصرف می کنند.
چرا در جهان شما مجذوب تنورخانه هستید، چنانچه فقط خواست فروش مسکن خود را دارید؟
خوب، هیچکس واقعا این استعلام را نپرسید (شما نوباوگان خیلی فرهیخته هستید)، لیک مطمئن هستم که برخی دوباره پیدا کردن شما دوباره به دست آوردن این موضوع شوریده هستند که چطور برهان ما این است که طباخ خانه ما را تغییر داده است. صدر در همین دلیل است اندر هفت سال عتیق که درون آن منزل ساختمان زندگی می کردیم، من وشما تقریبا مجموع هر اینچ مربع نزاکت مال را بازسازی کردیم تزکیه علاوه غلام این تو یک سرا بزرگ / اتاق حمام / خانه رختشویی نیز استواری دادیم. یکی پیدا کردن چیزهایی که ما تا به حال ندیده بودیم، آشخانه بود. وقتی مجددا ضلع سود سینسیناتی برگشتیم، عزیمت داشتیم یک طباخ خانه بزرگ را بازسازی کنیم. هنگامی که عارف شدیم که مسکن را فایده جای بازگردانی به خانه به شراء می رسانیم، پهلو منظور دریافت مقام ارژن از تمام بازسازی های دیگر که ادا دادیم، ما دریافتن کردیم که باید مطبخ را نیز اعمال دهیم تا مسکن ما 100 ٪ حرکت در نیکو و به سرعت به معامله می رسد.
بنابراین اکنون که تنورخانه را در خانه قدیمی من وشما بازسازی می کنیم، وقت طرفه العین است که برای تغییر برخی پیدا کردن تغییرات آشخانه در خانه فعلی ما جدیت کنیم. بیشتر در مورد دم در چند هفته آینده آمده است! یک تعطیلات عالی برای همه!


خرید استیکر دیواری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.