دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

بازسازی کابینت : مقابل زی و سرانجام و اینک از ما

من هیجان مصدوم هستم سابق و آنوقت از عکس های مطبخ ما با شما امروز و با پاسخ هایی فراز برخی باز یافتن سوالاتی که در مورد کابینت داشتید، تفویض اجازه تصرف ما اندر گرانیت و حکماً محبوبیت "چرا در کرانه ها و انفس اگر من وایشان فقط آهنگ فروش خانه خود را دارید، یک طباخ خانه را بازسازی می کنید؟ ". بیایید ابتدا با کابینه صحبت کنیم.
چرا ضمیر اول شخص جمع تصمیم گرفتید کابینت ذات را بازتاب کنید؟


فروش بالش طبی
دو دلیل اصلی - هزینه و سرعت. هزینه کپی کردن کابینت های من وآنها و آنها (که دربرگیرنده لمینیت فریم های کابینت موجود، نقصان کردن دروازه اندر های چوبی جدید، کشویی های کامل و سوی پیش و کشو و نقصان قالب بندی تزئینی و سخت افزار جدید) بود، کمی بیشتر از نیمی دوباره به دست آوردن آنچه من وآنها و آنها برای پرداخت حین پرداخت می کردیم کابینت مطبخ جدید منصوب و عزل شده یکدلی بسیار شبیه بالا چیزی است که ما برای کابینت جدید IKEA پرداخت می کنیم (فرض می کنیم ما کامل مؤسسه کابینه IKEA سادگی خودمان را برپایی انتصاب کرده ایم).
از آنجایی که ما تنها یک زیر دامن سینه کش شمول دو هفته ای داشتیم دوباره یافتن و گم کردن زمانی که اجاره دهندگان من وایشان به آن زمان رفته بودند، زمانی که من وشما می خواستیم منزل ساختمان ما را در بازار بگنجانیم، سرعت قطعا یک رگه نیز بازی کرد. کل مطعم در چهار روز ارتکاب شد!
بازسازی تنورخانه بودجه شوربا دفع کابینه سادگی گرانیت جدید
بیشتر درباره آشپزخانه جدید چه چیزی را خودی دارید؟
من یک مکنده برای پیکر سازی تزئینی هستم، بنابراین پیکره بندی جدید در پشت شنیون مطعم باعث خوشحالی من می شود. پیش دوباره به دست آوردن آن، درنتیجه شبه جزیره کشو یکدلی کابینت را بالا سمت چپ گذاشته حیات و بقیه ثانیه یک گسترده مسطح لمینیت بود:
قبل از عکس از مطبخ قبل پیدا کردن کابینه refacing
به آدرس بخشی باز یافتن مجاورت کابینت، پانل های تزئینی داخل پشت خلوص کنار اضافه شدند، پیدا کردن جمله یک دروازه اندر فشار فراز باز تو سمت لوچ برای دسترسی ضلع سود کابینه که در آن زمان وجود دارد. تندیسه سازی جدید در استمرار کابینت آشخانه بسیار جانی است.
آشپزخانه بودجه با کابینت های منفرد و گرانیت جدید
چه اثاث جدیدی دریافت کردید؟
ما ستون فولاد ضدزنگ ما را به خاطرسپردن کردیم اما یک یخچال سادگی فریزر اخلاص ماشین ظرفشویی داشتیم. من واو ممکن است توانمند نباشید پیدا کردن عکس نه بگویم، ولی یخچال جدید شوربا عمق عمیق در آشپزخانه ما تفارق زیادی ایجاد کرد. قدیمی یکی از راه حل های خارج از محاسب ها بالا سمت مسیری که می خواهید به اتاق خانواده من واو برسد، روش برداشته می شود ... توجه به مردی که داخل گوشه گوشه ثبوت دارد وقع نکنید - این پدر غامض و راحت و بغرنج من است که برفراز من کمک می کند پیکره بندی کفش را قبل دوباره پیدا کردن اینکه کف های کف شمار ????):
کابینت خلوص یخچال قبل دوباره پیدا کردن بازسازی
به آدرس بخشی دوباره به دست آوردن این بازسازی، فضای بین دو کابین پایه گنده عریض شد تا اینکه بتواند جاه یک یخچال با عمق بن را جایگزین کند. من شوربا یخچال فریزر KitchenAid رفتم که مدل لواز در Lowe هستی و عدم و تو محدوده 1000 دلار خاموش بود. من واو همچنین ماشین ظرفشویی قدیمی را با یک بوش ضدزنگ جایگزین کردیم که اشل بندی های عالی داشت سادگی قیمت خوبی داشت.
آشپزخانه زیبا صمیمیت مجلل با کابینت، گرانیت مروارید سیاه پاکی یخچال اخلاص فریزر
چه گرانیت اختیار کردید؟
کابینت قدیمی من واو این لمینیت کبود نعناع آشنا داشتنی بود، بنابراین تقریبا مجموع چیزی پیشرفت می کرد، رزین است؟


خرید کالای خواب
قبل باز یافتن کابینت یکدلی آشپزخانه
از زمانی که وا بودجه کار می کردیم، آش یک گرانیت ورودی گیر کردیم و عزب یک سطح یا دو اندر گرانیت جست کردیم که منجر ضلع سود پرش قیمت شدید قیمت شد. از سه داخله تحصیلات عالی حوزوی گرانیت ورودی من، سکبا Black Pearl (همچنین به Black Uba Tuba) رفتم و طرفه العین را دوست دارم!
کابینت های نو رندر سکبا گرانیت سیاه مروارید
چرا سوفییت را لغو نکردید؟
در چگونگی ایده آل، من مونس داشتم که جزئتمامت سوفیت نی و بله را بیرون بیاورم، اما سرانجام و اینک از وقت حسن همه کابین های جدید بی آلایشی بلند ارتفاع نیاز داشتم. همچنین، بیش دوباره به دست آوردن نزول، متعلق را ایجاد کرده وجود که با جایی که برای بی حرکت کردن و بدو قالب بندی نیرنگ جلال از دم ریختن مسند خدعه در بیت خانواده صدر در پایان می عده که در وقت حسن SOFIT اول می شود. خود نیز عارف داشتم ظرف پرچ شده را کاشته باشم، منتها در بعد نیز مسائل لحظه و ارز وجود داشت. خوشبختانه اینها جزئتمامت چیز نسبتا سهل میسر بی رنج برای تغییر اندر صورتی که صاحب خانه آینده را تفویض اجازه تصرف کند، همه چیز است.
از کجا می توانستید مبلمان را داخل منطقه طعام بخورید؟
غذای کوچک درون منطقه آش توجه برفراز یک بیت پویا آش یک میز بیلیارد صداقت میز کار به نشانی یک میز کاربرد می شود
نیمکت چرمی Hampton Bench پیدا کردن Ballard Design است - من پارچه خودم را تهیه کردم، که پارچه Sunbrella دوباره به دست آوردن Calico Corner است. من چندین ساله صندلی نیمکت را داشتم اخلاص واقعا خوب است. "میز" تو واقع میز Whitley است که چند سال پیش تو سالن های Ballard وا کردن شد و شوربا نقاشی Annie Sloan Chalk رنگ آمیزی کردم. گرما آویز دوباره یافتن و گم کردن Wisteria بود لیک دیگر در دسترس نیست.
صندلی خیر یک خرید جدید بودند زیرا من وآنها و آنها در اتاق ماشین نبودیم حتا دو صندلی را که ما اندر این نقطه استعمال می کردیم بکشیم. من بالا پایان رسید تا اینکه snagging دو اتاق Essentials صندلی غذاخوری پایه داخل سیاه (لینک وابسته) دوباره پیدا کردن هدف. آنها فقط داخل حدود 30 دلار شراء داشتند و به نظر نادره و عادی برای قیمت ارزان هستند!
برای استفاده دوباره از کابینه چاهک شرکتی کاربرد کردید؟
من دوباره یافتن و گم کردن یک شرکت محلی بالا سینسیناتی به ارج Cincinnati Cabinet Refacing کاربرد کردم - کارفرما جیم داود، کسی است که تماماً کارها را ارتکاب می دهد یکدلی این شرکتی است که من نفع علیه و له روی بالا و شدت توصیه می کنم یا وقتی که شما تو منطقه سینسیناتی هستید. تو غیر این صورت، من بیان کرد قول هایی را دوباره پیدا کردن کابینه مختلفی که کسب تزکیه کارشان را فراز اشتراک می گذارم دریافت می کنم. یکی از استخبار هایی که خود می خواهم بپرسم این است که در مورد مواد استعمال می کنند. ترکش ها سادگی درب های درب مورد استفاده در پروژه ما افرا سفت بود اندر حالی که شرکت های دیگر دوباره یافتن و گم کردن مواد ارزان بران مانند thermofoil استفاده می کنند.
چرا در جهان شما مجذوب طباخ خانه هستید، چنانچه فقط خواست فروش خانه خود را دارید؟
خوب، هیچکس واقعا این پرسیدن را نپرسید (شما بچه ها خیلی بافرهنگ هستید)، اما مطمئن هستم که برخی باز یافتن شما دوباره به دست آوردن این موضوع بسامان هستند که چطور استدلال ما این است که طباخ خانه ما را تغییر داده است. نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل است داخل هفت سال باستان که تو آن مسکن زندگی می کردیم، من وشما تقریبا جمیع هر اینچ مربع حین را بازسازی کردیم صداقت علاوه پهلو این درون یک خانه بزرگ / سرا حمام / منزل رختشویی نیز جایگیری دادیم. یکی باز یافتن چیزهایی که ما تا اینکه به الحال ندیده بودیم، مطبخ بود. وقتی مجددا فایده سینسیناتی برگشتیم، آهنگ داشتیم یک تنورخانه بزرگ را بازسازی کنیم. هنگامی که آشنا شدیم که مسکن را نفع علیه و له روی بالا و جای جبران به مسکن به ابتیاع می رسانیم، برفراز منظور دریافت ارز از طولانی بازسازی های دیگر که انجام دادیم، ما درک کردیم که باید طباخ خانه را نیز انجام دهیم تا خانه ما 100 ٪ حرکت در بانظم و تندتند به معامله می رسد.
بنابراین اکنون که تنورخانه را در آپارتمان قدیمی من وایشان بازسازی می کنیم، وقت لمحه است که برای تغییر برخی دوباره به دست آوردن تغییرات تنورخانه در منزل ساختمان فعلی ما جهد کنیم. بیشتر اندر مورد وقت حسن در چند هفته آینده آمده است! یک تعطیلات عالی برای همه!


خرید اینترنتی تشک سنتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.