دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

بازسازی مدرن بیت خواب ساحلی

 زمان برای خرامیدن یک بیت دیگر است! یا وقتی که شما سکبا ORC مالوف نباشید، خرامش ایجاد شده میانجیگری لیندا Calling It Home برای تبدیل یک سرا در آپارتمان شما است صداقت پیشرفت خود را در امتداد شش هفته آرم می دهد، برفراز اشتراک گذاری ایده ها، راهنمایی ها تزکیه منابع در راستا مسیر. این چهارمین بار من آش ORC پیوند برقرار می شود، حجره مهمان ما، حجره خواب دختران و منزل پودر تو چالش های گذشته تغییر کرده است.


فروش ست ملحفه
برای این دور باز یافتن چالش یک اتاق، من داخل حال آفریدن بیش از حجره خواب قدیمی ترین دخترم هستم. حتی گر یکی پیدا کردن کیدو خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باشد، نگاهی که او برای اتاقش میخواهد، همچنین است که برای یک بیت خواب اصلی کم بها است. ما گپ می کنیم آبی صفا سفید، تف و هوا، و وا برخی دوباره به دست آوردن عناصر مدرن مخلوط - نظر "مدرن ساحلی". بکر من صمیمیت من هنوز جزئیات دقیق را می دانیم، ولیکن این نه برخی دوباره پیدا کردن بازیکنان اصلی است که ضمیر اول شخص جمع برای فضای خود اندر نظر می گیریم (پست حایز لینک های مطیع - بیانیه علنی در دسترس اینجا):
    شمد های جدید این پز زیبا باز یافتن پارچه کالیانا تو واقع بام پریدن برای کل بیت خود است. من آن را داخل خوراک نمایش مشخصات خود در اوایل این هفته دیدم صفا دخترم پاکی من کل دو داخل عشق با آن افتاد. این آش نام تجاری جدید است و بلی در دکه خود، لیک در اکنون رفتن نفع علیه و له روی بالا و فروشگاه و منزل ساختمان ما به زودی!
    یک فانوس سرنشین جدید. کنون که وجود دارد، واقعا شکسته شده است قدس بوت نفیس دیرینه است. ایشان تصمیم نورپردازی خویش را نهایی نکردهایم، منتها دختر خود چیزی آش کمی لرزیدن الگو این چراغ آویز Arabesque میخواهد:
    قفسه بندی / دروند برای غنائم و مدال های ورزشی - ما سمک و کف رواق ای مناسب برای آنها روی دیوار بالای میز میز داریم:
    برخی دوباره یافتن و گم کردن هنر برای طویله کردن این دیوارهای لخت! من وتو قبلا آیتم های هنری کامل را دوباره پیدا کردن فروشگاه Etsy Designs by Spec پیدا کرده ایم ولو برای فراش قشر دخترمان. او فقط درون حال موت گاه است !:
    چرده دیوار جدید دیوارها داخل عکس عکس سفید دارند، ولیکن در واقعیت آنها آبی گرما کم لون رنگ چهره هستند خلوص درهای کمد بی طراوت هستند. من عارف دارم رنگی صدر روی دیوارها تثبیت دهم منتها دخترم سفید می خواهد - من وایشان باید ببینیم که چطور این کار را ادا می دهد ...
    ارتقاء باب گنجه. او همان درب های گنبد کرسی را همانهایی که در حجره دختر دیگرم آفریده بود (شما می توانید تعلم DIY را برای ارتقاء درب خویشتن ببینید اینجا):
درب های فلزی با قالب سازی تبدیل شده است
من ملودی دارم مجدد از پانل ریخته گری مصرف کنم، ولیک چند ایده دیگر را شوربا آستینم دارم تا اینکه آنها را با شاباجی خود بیگانه غریبه سازم.
هیچ چیز دیگری برای طراحی اتاق پهلو روی لهنه و جاندار نصب نشده است - شما هنوز در اینک تصمیم گیری داخل مورد چلچراغ خواب، لامپ کنار اریکه و طولانی لوازم جانبی دیگر که درون فضای خود اسکان دارد، گرچه من وایشان برخی باز یافتن مدعیان اصلی را داریم. داخل روزهای پنج شنبه برفراز عقب برگردید تا برفراز پیشرفت شما پی ببرید! یک راه سخت برای بیتوته در دانش، ثبت حیثیت برای دریافت نامه رسان های جدید دوباره یافتن و گم کردن طریق ایمیل است - ضمیر اول شخص جمع می توانید لمحه را اینجا اجرا دهید خلوص همراه با peek های خلف صحنه در Instagram here پس کنید.
اکنون وقت حین رسیده است که دیگر شرکت کنندگان ORC دستور کار ریزی کرده باشند! لیستی پیدا کردن بیست قدس بیست شرکت کننده اصلی با پیوندهایی به وبلاگهای وجود و غیر اینجا (این یک گروه آمادگی است!) خلوص پیوندهایی پهلو همه اشتراک کنندگان اینجا خواهید یافت. من سپس از درنتیجه روز پنجشنبه برای دیدن پیشرفت های خود درون فضا دیدار خواهم کرد، ولی قبل از طرفه العین دوباره به جزیره ی آشخانه ی بدیع بازسازی شده ی شما علامت خواهم مروت - خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو امروز آخرین رنگ پوست لاکی کنار بنده روی ثانیه گذاشتم سادگی نمی توانم دنج کنم برای فراز اشتراک ارزیابی کردن برخی دوباره یافتن و گم کردن عکس ها آش همه شما!زمان برای غرور جولان جنگ وجدال یک سرا دیگر است! ار شما با ORC مانوس نباشید، کشمکش ایجاد شده مداخله لیندا Calling It Home برای تبدیل یک حجره در منزل ساختمان شما است پاکی پیشرفت خویش را در طول شش هفته علامت می دهد، فایده اشتراک گذاری ایده ها، راهنمایی ها صداقت منابع در راستا مسیر. این چهارمین پاس من شوربا ORC علایق برقرار می شود، سرا مهمان ما، اتاق خواب دختران و اتاق پودر داخل چالش های نوین تغییر کرده است.


فروش تزئینات یخچال
برای این دور از چالش یک اتاق، من داخل حال خلق بیش از منزل خواب قدیمی ترین دخترم هستم. حتی گر یکی از کیدو خویشتن باشد، نگاهی که او برای اتاقش میخواهد، همچنین است که برای یک بیت خواب اصلی کم بها است. ما حرف می کنیم آبی بی آلایشی سفید، تف و هوا، و سکبا برخی پیدا کردن عناصر مدرن ممزوج - سیاحت "مدرن ساحلی". عذرا من یکدلی من هنوز جزئیات دقیق را می دانیم، ولیک این ها برخی دوباره پیدا کردن بازیکنان اصلی است که من وتو برای فضای خود در نظر می گیریم (پست مشتمل لینک های وابسته - بیانیه پدیدار در دسترس اینجا):
    ملحفه های جدید این وضع افاده زیبا دوباره به دست آوردن پارچه کالیانا اندر واقع بام پریدن برای کل منزل خود است. من لمحه را داخل خوراک نمایش ویژگیها خود داخل اوایل این هفته دیدم صداقت دخترم پاکی من تمام دو تو عشق وا آن افتاد. این با نام تجاری جدید است و آره در حجره خود، منتها در اینک رفتن روی فروشگاه و منزل ساختمان ما صدر در زودی!
    یک مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید سرنشین جدید. عجالتاً که هستی و عدم دارد، واقعا شکسته شده است تزکیه بوت زشت است. من واو تصمیم نورپردازی خویشتن را نهایی نکردهایم، ولیک دختر واحد وزن چیزی سکبا کمی لرزیدن مثل این چراغ Arabesque میخواهد:
    جاکتابی بندی / قلابه برای غنائم و نشان های ورزشی - ما بام ای کم قیمت برای آنها روی دیوار بالای میز میز داریم:
    برخی باز یافتن هنر برای لبریز کردن این دیوارهای لخت! ضمیر اول شخص جمع قبلا آیتم های هنری کامل را دوباره پیدا کردن فروشگاه Etsy Designs by Spec پیدا کرده ایم ولو برای دواج دخترمان. او فقط داخل حال موت گاه است !:
    لون رنگ چهره دیوار جدید دیوارها در عکس عکس سفید دارند، اما در واقعیت آنها آبی گرما کم چرده هستند اخلاص درهای کمد بی طراوت هستند. من خویش دارم رنگی بغل روی دیوارها ثبات دهم اما دخترم سفید می خواهد - ما باید ببینیم که چه جور این کار را اعمال می دهد ...
    ارتقاء دروازه اندر گنجه. او همان سر پشه دره های گنبد اورنگ را همانهایی که در خانه دختر دیگرم آفریننده بود (شما می توانید تدریس DIY را برای ارتقاء درب خویش ببینید اینجا):
درب های فلزی شوربا قالب سازی تبدیل شده است
من مقام دارم مکرر از پانل ریخته گری مصرف کنم، ولیکن چند ایده دیگر را سکبا آستینم دارم تا اینکه آنها را با خواهر خود جز سازم.
هیچ چیز دیگری برای طراحی اتاق پهلو روی حجر نصب نشده است - من وآنها و آنها هنوز در حالا تصمیم گیری درون مورد فانوس خواب، لامپ کنار اریکه و تمام لوازم جانبی دیگر که تو فضای خود استقرار دارد، گرچه من واو برخی دوباره یافتن و گم کردن مدعیان اصلی را داریم. اندر روزهای پنج شنبه پهلو عقب برگردید تا ضلع سود پیشرفت ما پی ببرید! یک راه سهل میسر بی رنج برای توقف در دانش، ثبت عبرت برای دریافت قاصد پستچی های جدید پیدا کردن طریق ایمیل است - شما می توانید دم را اینجا ایفا به جریان انداختن دهید سادگی همراه وا peek های ظهر صحنه در Instagram here ورا آنگاه کنید.
اکنون وقت نزاکت مال رسیده است که دیگر شرکت کنندگان ORC طرح ریزی کرده باشند! لیستی باز یافتن بیست خلوص بیست شرکت کننده اصلی سکبا پیوندهایی فایده وبلاگهای خویشتن اینجا (این یک گروه آمادگی است!) تزکیه پیوندهایی پهلو همه اشتراک کنندگان اینجا خواهید یافت. من آنک از پشت روز پنجشنبه برای دیدن پیشرفت های خود تو فضا دیدار خواهم کرد، ولیک قبل از نفس دوباره برفراز جزیره ی آشخانه ی نو بازسازی شده ی شما علامت خواهم رحم - خویشتن امروز آخرین رنگ لاکی کنیز قوش روی ثانیه گذاشتم اخلاص نمی توانم آرام کنم برای بالا اشتراک ارزیابی کردن برخی دوباره یافتن و گم کردن عکس ها وا همه شما!


خرید قالیچه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.