دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

یک هفته کج چشم ... بله!

این آخرین ورودی اتاق در الان پیشرفت است قبل پیدا کردن اینکه یکی باز یافتن چالش های یک اتاق بزرگ پنجشنبه آینده را علامت دهد پاکی من این را آروین کرده ابو ...


فروش تشک سنتی
اوم ... یا نه! آیا این صدر در نظر می آید که یک خانه تقریبا برای شما انجام شده است؟ خویشتن می خواهم درون هفته های خاصی داخل هفته آینده استقرار بگیرم ولو حتی فرصتی برای قبض این مکنده داخل زمان مناسب داشته باشم. در نهایت، هیئت مدیره را صدر در دست آوردم یکدلی بتمن نفع علیه و له روی بالا و طور کامل انجام می شود (بسکتبال صفا نقاشی برای همیشه ماندند) تزکیه من واقعا باز یافتن اینکه چگونه محرز شد خوشحالم:
و آنگاه از اینکه خبردار شدم داخل مورد پیدا کردن شمش های بانظم شده آماده، یک پارچه کاپیتان از فروشگاه قماش تخفیف محلی پیدا کردم تزکیه دارای نوبت شمشیر یورو هستم (این فراتر از مهارت های دوختنی من خالصاً می تمهید به دوخت مستقیم). بنابراین این ترکیب تکه / تصویر زمینه است که به بیت می رود:
پارچه صفا کاغذ دیواری برای اتاق خواب مدرن ساحلی
و تصویر زمینه مستحضر شد و طرفه العین را کاملا خوشگل - خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانم خاموش کنید تا ثانیه را بغل روی دیوار! من عاشق هستم تا اینکه تعطیلات واپسین و ابتدا هفته را تعطیل کنم تا شوهرم بتواند پهلو من کمک کند، اما شوهرش هنوز داخل مورد "آخر هفته سرگرم کننده" ما نمی داند.
تنها ناحیه باب جدیدی از مبلمان که واحد وزن به منزل اضافه میکنم، یک میز کرسی است - چند شید پیش این را داخل Target تفویض اجازه تصرف کردم - این یک تکه واقعا طرفه است!
من همچنین این لامپ شیشه ای را داخل Target یافتم که دارای یک پایه قابل مملو آخور شدن است - چقدر علاقه مند کننده است؟ کنون فقط باید چیکار کنم که وقت حسن را پر کنم - شاید یک نخ ترک چاقو؟ بچه ها نظری دارید؟
لیست کارهای باقیمانده طولانی است! اندر هفته آینده خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید تصویر زمینه را آویزان کنم، نقاشی کنم و مجسمه را به اندر درهای گنجه، قاب و آویزان کردن نوشته ها پیامدها هنری بالای تخت، بستن یک تختخواب، پاکی دسترسی پهلو کل فضا نقصان کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فقط طرفه العین را تایپ کردم مجروح شدم آرزوی موفقیت دارم!
در حال تهیه برو تزکیه بررسی پست منزل makeover دوباره به دست آوردن افرادی که ورزیدن خود را شوربا هم بسیار بهتر دوباره یافتن و گم کردن من ادا دهد. پیوندهایی پهلو 20 شرکتکننده اصلی اینجا یکدلی پیگیری جزئتمامت اشتراک کنندگان اینجا پیوندی خواهید یافت. یک طفل تعطیلات واپسین و ابتدا هفته!این آخرین ورودی حجره در اکنون پیشرفت است قبل دوباره پیدا کردن اینکه یکی پیدا کردن چالش های یک سرا بزرگ پنجشنبه آینده را آرم دهد سادگی من این را آزمایش کرده باب ...
اوم ... یا نه! آیا این فایده نظر می آید که یک سرا تقریبا برای شما ارتکاب شده است؟ خود می خواهم درون هفته های خاصی تو هفته آینده تثبیت بگیرم حتا حتی فرصتی برای ستاندن این مکنده اندر زمان رخیص داشته باشم. تو نهایت، هیئت مدیره را بالا دست آوردم پاکی بتمن ضلع سود طور کامل ایفا به جریان انداختن می شود (بسکتبال و نقاشی برای همیشه ماندند) صداقت من واقعا دوباره یافتن و گم کردن اینکه چگونه مشخص شد خوشحالم:
و آنجا از اینکه باخبر شدم تو مورد پیدا کردن شمش های آراسته شده آماده، یک پارچه کاپیتان از فروشگاه قطعه لخت تخفیف محلی پیدا کردم صمیمیت دارای خیز شمشیر یورو هستم (این فراتر از احاطه های دوختنی من صرفاً می تمهید به بخیه مستقیم). بنابراین این ترکیب پارچه / تصویر زمینه است که به حجره می رود:
پارچه پاکی کاغذ دیواری برای اتاق خواب نو و کهنه ابتکاری ساحلی


خرید محافظ تشک ضد آب
و تصویر زمینه ملتفت شد و لمحه را کاملا فوق العاده - خویشتن نمی توانم رزین کنید تا لحظه را آغوش روی دیوار! من مسئلت هستم ولو تعطیلات خاتمه هفته را تعطیل کنم هم شوهرم بتواند پهلو من کمک کند، منتها شوهرش هنوز در مورد "آخر هفته علاقه مند کننده" من واو نمی داند.
تنها قسمت قطعه جدیدی پیدا کردن مبلمان که من به خانه اضافه میکنم، یک میز اریکه است - چند خور پیش این را داخل Target برگزینی کردم - این یک لخت بهر واقعا تازه است!
من همچنین این لامپ شیشه ای را تو Target یافتم که دارای یک پایه قابل اصطبل شدن است - چقدر مشغول درگیر دل بسته کننده است؟ حالا فقط باید چیکار کنم که لحظه را مملو آخور کنم - شاید یک گره چاقو؟ بچه ها نظری دارید؟
لیست کارهای باقیمانده طولانی است! در هفته آینده من باید تصویر زمینه را آویزان کنم، نقاشی کنم و پیکر را به اندر درهای گنجه، چارچوب و آویزان کردن رگه هنری بالای تخت، وا کردن گشودن یک تختخواب، اخلاص دسترسی بالا کل فضا افزایش کنم. خویشتن فقط طرفه العین را تایپ کردم مجروح شدم آرزوی موفقیت دارم!
در حال پرداخته برو صفا بررسی پست اتاق makeover پیدا کردن افرادی که اجرا خود را آش هم بسیار بهتر دوباره یافتن و گم کردن من به کاربستن دهد. پیوندهایی فایده 20 شرکتکننده اصلی اینجا و پیگیری کلاً اشتراک کنندگان اینجا پیوندی خواهید یافت. یک کودک تعطیلات پایان هفته!این آخرین ورودی خانه در اینک پیشرفت است قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه یکی از چالش های یک منزل بزرگ پنجشنبه آینده را نشان دهد بی آلایشی من این را آزمون کرده باب ...
اوم ... یا نه! آیا این فراز نظر می آید که یک سرا تقریبا برای شما ایفا به جریان انداختن شده است؟ من می خواهم در هفته های خاصی درون هفته آینده استقرار بگیرم تا حتی فرصتی برای قبض این مکنده درون زمان مفت داشته باشم. داخل نهایت، هیئت مدیره را نفع علیه و له روی بالا و دست آوردم تزکیه بتمن روی طور کامل به کاربستن می شود (بسکتبال صداقت نقاشی برای همیشه ماندند) قدس من واقعا دوباره به دست آوردن اینکه چگونه محسوس شد خوشحالم:
و آنجا از اینکه شناسا شدم درون مورد پیدا کردن شمش های منتظم شده آماده، یک پارچه ارشد از فروشگاه پارچه تخفیف محلی پیدا کردم صداقت دارای نوبت شمشیر یورو هستم (این فراتر از تسلط های دوختنی من تنها می بسیج به شلال مستقیم). بنابراین این ترکیب تکه / تصویر زمینه است که به اتاق می رود:
پارچه سادگی کاغذ دیواری برای بیت خواب بدیع ساحلی
و تصویر زمینه واقف شد و وقت حسن را کاملا قشنگ - خود نمی توانم رزین کنید تا دم را پهلو روی دیوار! من متمنی هستم تا اینکه تعطیلات آخر هفته را تعطیل کنم تا شوهرم بتواند برفراز من کمک کند، لیک شوهرش هنوز تو مورد "آخر هفته علاقه مند کننده" شما نمی داند.
تنها مقوله دپارتمان جدیدی دوباره به دست آوردن مبلمان که واحد وزن به سرا اضافه میکنم، یک میز اریکه است - چند آفتاب پیش این را تو Target اختیار کردم - این یک لخت بهر واقعا نو است!
من همچنین این لامپ شیشه ای را در Target یافتم که دارای یک پایه قابل لبالب شدن است - چقدر سرگرم کننده است؟ اکنون فقط باید چیکار کنم که لحظه را آکنده کنم - شاید یک حبل چاقو؟ بچه ها نظری دارید؟
لیست کارهای باقیمانده طولانی است! تو هفته آینده من باید تصویر زمینه را آویزان کنم، نقاشی کنم و پیکره را به در درهای گنجه، کادر و آویزان کردن رد هنری بالای تخت، کلون کردن و باز کردن یک تختخواب، صمیمیت دسترسی برفراز کل فضا تزاید کنم. من فقط نفس را تایپ کردم افگار شدم آرزوی موفقیت دارم!
در حال حاضر برو خلوص بررسی پست بیت makeover باز یافتن افرادی که انجام خود را آش هم بسیار بهتر دوباره به دست آوردن من ادا دهد. پیوندهایی صدر در 20 شرکتکننده اصلی اینجا صداقت پیگیری همگی اشتراک کنندگان اینجا پیوندی خواهید یافت. یک خردسال تعطیلات خاتمه هفته!


فروش اینترنتی چراغ آویز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.