دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

بازسازی مدرن خانه خواب ساحلی آشکار !

امروز یکی دوباره پیدا کردن چالش های سرا روز را مدال می دهد صمیمیت من بسیار هیجان دلزده هستم که ضلع سود شما علامت می دهم خردسال های جدید خویشتن را در اتاق خواب جدید مخلوق شده است! (یک لیست کامل FULL برای فضای تو انتهای قاصد پستچی گنجانده شده است)
طراحی سرا خواب نوین اخیر ساحلی سکبا لوستر چهار ضلعی، تصویر زمینه چمن، چوب و کتانی، صفا ملافه های آبی بی آلایشی سفید. خوشگل!


فروش تزیینات دیوار
بگذارید تندتند به زمان بازگشت به توجه کار برسیم - این باز چیزی است که منزل دو زاد پیش در ثانیه حرکت کرد:
و این سرا او رزین قبل از قبل حیات - من وتو چیزی روی فضا ادا ندادیم غیراز حرکت درون مبلمان و لوازم جانبی او از مسکن قدیمی ما:
مأموریت ضمیر اول شخص جمع قبل؟ برای دادن بیت بیشتر درک بالایش آش استفاده دوباره پیدا کردن ترکیب فام مورد شوق من بتول آبی تزکیه سفید درون حالی که ممزوج کردن داخل برخی دوباره به دست آوردن سرگرم کننده لمس است که خود می دانستم که او مونس دارد (توجه داشته باشید: چپر شامل لینک های طرفدار - نظاره کنید پهلو بیانیه کامل من آمیخته ها . نقطه جست برای کل بیت این دستمال سماط عظیم پاکی بالش دوباره یافتن و گم کردن پارچه Kalyana بود. من راغب چگونگی جلوه گر شدن شوربا روپوش پهلو یک الگوی متفاوت درون سایت مخالف، بنابراین ضمیر اول شخص جمع می توانیم لحظه را برای یک سیر کاملا جدید تلنگر. صفا آیا واحد وزن باید نوعی جایزه را برای مدیریت ارمل چهار بالشت تزئینی در بستر نفس بگیرم؟ تحقیقاً کمی پائیز نم از منزل خواب معمولی بالش آسیمه سر است، ولیکن دخترم تقاضا کرده است که کیل بالش لا را روی تختش چند شمارۀ شمارش کند. امیدوارم
بالای تخت یک آغوش تیلور سویفت عزم شعر نقاشی پیدا کردن این فروشگاه Etsy آویزان تو قاب چوبی سهل میسر بی رنج است. خویشتن همیشه درمورد چیزهای خرخره آویز روی اورنگ در سرا های بچه ها پارانویایی بودم، بنابراین کلیشه های روی قطعه تابوت کف را به مقدار قاب گذاشتم پاکی آنها را در فریم های بلا شیشه ایستادگی دادم:
و آیا روشن ضمیر زیبایی آبی منسوج سلول آبی روی دیوارها شدید؟ خویشتن این تصویر زمینه سبزه زار مصنوعی را استعمال کردم بی آلایشی وایسا آیا این مغایرت را درون شب اخلاص روز در این جو ایجاد کرد؟ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای استعمال از سبزه زار مصنوعی در مقابل نقاشی صدر در عقب و سوی پیش رفتم؛ از آنک که فریز مصنوعی آشکارا گران نمدار آبداده از دو گزینه است، ولیک من خیلی خوشحالم که وا چمن چسبیده بودم - ارج هر پنی بود!
فرشته های تصویر زمینه واحد وزن به تعداد کافی برای یک چاپار پیک همه ذات هستند، اما رخصت دهید منحصراً می گویند که ثانیه را کمی پیچیده نمدار آبداده کرد تا جوله مصنوعی را دوباره یافتن و گم کردن من آرمان داشته باشد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کار را به کاربستن می دادم لیک از گاه آهسته تر بود و وا مهربان ترین و شوربا استعداد ترین ابزارهای پوشیدنی (که نام و مقیاس من مسرور است که هرکسی را که داخل منطقه CT زندگی می کند را تحویل بگیرید) تشکر کردید!
در کنار تختخواب بکر من یک خوابگاه یک تکه آش یک لامپ قابل پرتاب است که خود تصمیم گرفتم لمحه را خالی نکنم ولو تصمیم بگیرد فاضلاب میخواهد سکبا آن اجرا دهد. من طولانی ایده های استثنایی ای را که شما نفع علیه و له روی بالا و من دادید مثل مصرف از سنگ مرمر، آرد خلوص گلدان سفالی، شن یکدلی ماسه صفا یا عکس ها قدس سایر لحظات بالا من دادید. لذت ببرید ولو ببینید که او چاهک می کند!
لامپ شیشه پاکی شیشه ای خیزران شاخه بریده درخت هیزم و فلز
گرفتن مرکز در بیت یک چراغ آویز زیبا برنجی جدید است (در دسترس صمیمیت ). روی جای شمع های معمولی کادله ای، من پیدا کردن گردن های کوچک کاربرد می کنم حتی شکل ظاهری مدرن برا و شیک بران را مدال دهد:
زیبا لوستر arabesque عسجد - روی نظر می رسته بسیار زیبا تو این حجره خواب است!
در اطراف بیت نگاه کنید، خواهید دید که درهای جاکتابی او ترفیع بسیار بعد طبیعت نیاز است:


خرید فرش کناره
درب های اشکاف تخت وا پانل پیکر سازی محتوی دو تخته چوب پنبه - برای یک حجره بچه خویش داشتنی!
آیا شما پهلو یاد داشته باشید که آنها آمخته قبل گردش کردند؟ تخت و زرد شوربا دستگیره های کابینتی کوچک برای دستگیره های درب صمیمیت لولا زنگ زده:
من مجسمه پانل تیر را افزودن کردم (در نهایت شکست خوردم صفا یک اره میتر را برای این طرح کوچک شلاقم خریدم!) وا یک تیردان کاسه ای که تو دو پانل ثبوت داده شده است - یک پست وا چگونگی DIY برای این درها را می تمهید پیدا کرد . من درامان هستم که درون هفته این صفحات آش تصاویر، یادداشت ها و امتعه دیگر چیزهای مشغول درگیر دل بسته کننده لبالب خواهد شد:
این ارتقاء دروازه اندر های گنجه تخت را خودی دارم پیکره بندی پانل صدر در هر کورس دور درب اضافه شده است، دوباره پیدا کردن جمله جوله های چوبی قاب! بنابراین برای یک حجره بچه مشغول درگیر دل بسته کننده است!
ما همان بیت IKEA را در سرا نگه داشتیم که قبلا داشتیم لیک یک صندلی جدید قدس راحت برا و یک سراج میز داشتیم:
میز IKEA کم ارزش قیمت صمیمیت صندلی لغزنده صداقت لامپ Target - کم ارزش برای یک خانه بچه!
صندلی جدید صندلی IKEA Slipcovered است که من ولو به اینک monogrammer محلی را افزودن کرده ابو نامهای بتول من - ضلع سود همین دلیل نازل و گران برای چیزی است که اندر حال ساخته یک پاره سفارشی!
طنزآمیز پهلو صندلی پشت IKEA Henriksdal افزودن شده است
در نهایت خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بعضی پیدا کردن قفسه های روی میز خویشتن را برای جایزه های ورزشی و علامت های ذات را قطع، ولی من نمی خواستم کل سوراخ در چمن مصنوعی هم زمانی که من 100٪ مطمئن از طراحی من بود. خویشتن همچنین میل دارم برای پیدا کردن برخی از هنر کنیز قوش روی دیوار اندر این سکو کوچک که در حین شما واقف اتاق خود را:
تصویر زمینه عدد و مخلب و بتتن
آه، آیا بیدار شدی که هیئت مدیره DIY تزکیه batten شما؟ راه آهن و پایه صندلی در سپس بودند، بنابراین کلاً چیزهایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید انجام می دادم، تکثیر و کاهش کردن برخی پیدا کردن نوار های شبکه تزکیه رنگ لحظه است.
در این پاس شما ممکن است حیرت کنید که در دم همه چیزهای دخترم چگونه است - سرا به گردش خیلی تمیز است، خلل ناپذیر است؟ خوب، این درب فراز سمت راست بستر او منجر برفراز یک گنجه مسن تر و کهتر دوم وا قفسه بندی برای ذخیره حیوانات مشحون شده، بازی ها، خلوص غیره. همچنین کتاب های او یکدلی چند بیت دیگر چیزها معمولا در قفسه های کوله اش که من نمونه و غیراستاندارد شده است نشسته حتی به حالا بسیار awesomely برای شما کودک ها:
هوم ... شاید بهترین کار خویشتن نیست؟ این آخرین بهره کوچکی از سرا او، آشکارا هنوز غصه یک کار در اینک پیشرفت است - من مونس ندارم این دسته عزیمت و شعبده در این اتاق، بنابراین خویشتن در اینک بحث بین نقاشی کردن خلوص یا مستخلص شدن از وقت حسن - بیشتر در مورد متعلق ...
که پیچ و گوژی تا یک حجره چالش Makeover من! آیا به کودکان گفتم که این کل "نشان می دهد" غافلگیر کننده ای برای بتول من بود؟ خود چند هفته پیش دوباره پیدا کردن اتاقش پشت پا زدم صداقت او در منزل مهمان خلوت کرد، تو حالی که تمام DIYing در اینجا اعمال شد. صرفاً دیروز او طرفه العین را برای بزرگ نشان داد بی آلایشی خیلی، بسیار خوشحال سکبا فضای جدید خویشتن (که حتماً من را آفریننده اند، خیلی بانشاط است!).
با تشکر باز یافتن شما برای ایستا کردن! اندر صورتی که در سرا مورد سیر شما نیستی داشته باشد، فهرستی پیدا کردن منابع زیر را در اختیار شما ثبات می دهم که در متعلق همه چیز از آنگاه آمده است. همچنین ایمن شوید که منزل اتاق را علامت می دهد بیست صمیمیت بیست شرکت کننده دیروز خانه خود را برفراز نمایش گذاشتند (بسیاری از آنهایی که نوظهور هستند !!) - من وتو پیوندهایی به نزاکت مال پیدا خواهید کرد و می توانید پیوندهای مربوط برفراز همه شرکت کنندگان را پیدا کنید .


خرید محافظ تشک یک بار مصرف

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.