دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

سر پشه دره پنل کنده ترکه پنبه تخته: رنجه کننده، باب های {ا

شنبه شاد! این هفته در بلاگ خاموش بود، پابرجا است؟ من خودم معاهده دادم که دوباره به دست آوردن سال 2016 شروع کنم به مسیر سازماندهی بیشتر، بنابراین من وقت کم برنامه های خانه را برای سازماندهی فایل های عکس های کنترل از راه دور خود، نقشه پشتیبان گیری برای فایل های کامپیوتر خویشتن (من رفتم سکبا کربنیتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم کاپیتان خواهد بود ولی برای همیشه برای پشتیبان اولیه استفاده می شود) و درون Quickbooks بدو می شود. بنابراین افگار کننده است، اما احساس می کند که کلاً چیز را از دست داده است.


فروش اینترنتی میز کنسول و آیینه
حرکت برفراز چیزی کمی علاقه مند کننده برا ... سر پشه دره های گنجه! واقعا، آنها ضروری نیست که فگار شوند - واحد وزن جزئیات را بالا اشتراک می گذارم که چسان درون اکسید زدن، بی طراوت و درختی کمد سریر دخترم را فایده این زیبایی ها شوربا تخته های ساقه درخت پنبه برقی تغییر دادم:
درب های قفسه تخت آش پانل ریخته گری دوباره به دست آوردن جمله تخته های چوب پنبه - این را دوست دارم برای خانه بچه ها!
به غیر باز یافتن این که شما برفراز وبلاگ جدید (اگر شما، بدرام :صفت خرم آمدید!)، شما احیانا به یاد داشته باشید که خود چندین قمر پیش این سرا پیشخدمت را به آدرس بخشی از منزل خواب بتول نوجوانم به کاربستن دادم.
طراحی تازه :قید جدید ساحلی ساحلی سکبا لوستر چهار ضلعی، تصویر زمینه چمن، چوب و کتانی، بی آلایشی ملافه های آبی اخلاص سفید - زیبا! بیایید پیکان را صدر در آنچه که من مبدا کردم - درهای پهناور که شوربا زمان خشک شده بودند زندگی نامه ها دلیل لون رنگ چهره روغن آغوش پایه روغن)، لولهای اکسیده زده، یکدلی کوچکترین دستگیره کابینتی کوچک به عنوان کشش:
آماده سازی این درون ها صرفاً چند ساعت امتداد کشید (این یک طرح خوب عاقبت هفته است) پاکی منابع زیر (شامل لینک های دنباله رو - بیانیه کامل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اینجا رجعت کنید):
    تصویر سازی پایین ویژگیها (بیشتر داخل زیر)
    1/4 "ورق تخت
    دو دستگاه چوب پنبه 24 × 36 "1/4
    بند دو اعجوبه مجلسی
    اره مچ لغایت (یا یک تیردان ی متعسر ساده اخلاص دید)
    پیمانه نوار سادگی سطح
    چنگ مایع چسب
    نایلر براد (من اخیرا لمحه را خریدم و دوست دارم) قدس کمپرسور یا ضمیر اول شخص جمع می توانید تندیس سازی ناخن شوربا ناخن های براد
    پرکننده چوب، سندبلاست، قلمه شایان پوششی، بند نقاش، قیچی یکدلی رنگ
قالب سازی من استفاده می شود یک شیوه ریختن ریخته گری ریخته گری است که دارای 1/4 "بالا بتونه دوباره یافتن و گم کردن منطقه در پایین است که کم ارزش برای 1/4" ساز های چوب پنبه فراز درستی در زیر یکدلی در اعتنا در تو برگزار می شود:
پروفایل صندلی ریخته گری مورد مصرف برای تمیز کردن تو های گنجه


قیمت سطل زباله
اولین گام اندر پروژه تصمیم گیری در مورد تیردان های تندیس بندی شما (جعبه های ترکش چوب پنبه خود 36 "قد بلند از لبه های خارجی، کیش پاره گلوله های پایین 24" قد افراشته بود، و کامل چهار جعبه 21 "گسترده بود) و بعد برش نگار و تابلونقاشی سازی به مقدار گوشه های mitered. سپس ورق های چماق پنبه را قاچ کارآیی بیاورید (من باخبر شدم که قیچی ها بهتر از یک تیغه برای توان آنها کار می کنند) و صفحه های 1/4 "تخته ثلاث لایی به مقدار دقیق آنها برای محکم کردن زیر لبه نگار و تابلونقاشی گیری قالب. ورقه اسباب های کنده ترکه پنبه را سکبا دقت کنترل کنید - آنها نازک هستند و پهلو راحتی می توانند در صورت انحنا شدن شانه شوند. پیدا کردن نوار نقاش کاربرد کنید تا مجسمه را ضلع سود جای درب ایستادگی دهید، شوربا استفاده از یک برون برای اطمینان دوباره یافتن و گم کردن اینکه کلاً چیز مستحکم است. هنگامی که داخل جای خود هستید، خطوط هر پیکر قالب را با یک مداد ردیابی کنید.
اضافه کردن قالب بالا یک درب مسطح
قالب ریخته گری را از درب خارج کنید. نوار پشتی دو طرفه را درون پشت همگی یک باز یافتن دو فیش چوب پنبه اسکان دهید اخلاص آنها را به داخل درهایشان جایگیری دهید صمیمیت آنها را داخل وسط طرح استقرار دهید که ما آنها را ردیابی کنید. به روز رسانی: پس باز یافتن حدود یک سال باز یافتن پین کردن تزکیه بازپرداخت پهلو corkboards، یکی باز یافتن آنها برفراز درب خلوص همچنین دیگر - پایبند نیست - در صورت تجدید این برنامه من کنار بنده روی حشمت کمی دوباره پیدا کردن چسب فایده پشت چوب لوح صفحه چوب پنبه یا مصرف از یک چسب اسپری برای ایجاد آنها بیشتر قوی نم از روبان تنها.
کورکبورد با نوار خط دو شگفت انگیز در پشت
هنگامی که ورقه اسباب چوب پنبه شما درون جای خود اسکان دارد، کالبد را روی درب تحکیم دهید (دنبال خطوطی که مبرهن کرده اید) صمیمیت ناخن را آش یک برثن ناخن بپوشانید. دقیقا همین کار را شوربا پایین جوله قالب بندی پایین، شوربا استفاده دوباره پیدا کردن 1/4 "تخته ثلاث لا پهلو جای سامان چوب پنبه. این دم همه شی این است که حفره های ناخن را طویله کنید صمیمیت ماسه بگیرید، اشاره ها صداقت لبه هان قالب را بپوشانید و طولانی درب را رنگ مشروب کنید (شما باده توانید درباره پنجره ایا قدیمی ما، هنگامی که نزاکت مال را آش قالب جدید ابیض رنگ مسکر کنید، دیدید!).
تحول داخل پیشرفت دربهای گنجه!
و داخل مورد دشوار افزار جدید مدخل سرپوش را فراموش نکنید اگر شما کل چیزی دیوانه عجیب صمیمیت غریب مالوف دست کوچک کتیبه کمی ما. خویشتن لولاهای قدیمی نفس را استجابت انعکاس کردم سادگی دستگیره های جدیدی دوباره یافتن و گم کردن لاببی نه را پیدا کردم:
این دستگیره های درب کمدین را مانوس دارم (از لابی سرگرمی!)
و ... اجرا می شود !!
این ارتقاء در های گنجه سریر را یار شناسا دارم تندیس بندی پانل به هر نوبت درب افزودن شد، از جمله چوب لوح صفحه چهار خیزران شاخه بریده درخت هیزم قاب! بنابراین برای یک حجره بچه مشغول درگیر دل بسته کننده است!
دختر من طرفه العین را یار شناسا دارد و صدر در آرامی اصطبل از ورق طاقه چوب پنبه است. یکدلی من متعلق را شناسنده دارم زیرا داشتن تخته های ساقه درخت پنبه در درب های گنجه فایده معنی چیزی کمتر برای آویزان کردن روی دیواره های قلیب مصنوعی!
این را برای یک اتاق بچه شناخت داشتید - چوب لوح صفحه های هیمه پنبه و نگار و تابلونقاشی سازی را پهلو درب های گنجه عرش اضافه کنید!
این در های تیر پنبه چوب پنبه ای برای یک خانه بچه کم قیمت هستند !!
ایده ی دیگری برای زخم بندی کردن ساده، تو های تخت؟ پایان این پست در فاش درب خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در منزل خواب دیگر دخترم وجود که شامل تندیسه کوچک پانل در یک مثل سرگرم کننده هندسی:
امیدوارم شما کودکان از ته هفته خود لذت ببرید! خویشتن بخشی از اختتام هفته را صرف آراسته شدن برای رفتن پهلو وگاس برای نمایشگاه تنورخانه و حمام شیوه فنی (KBIS) که در نفس من بررسی طولانی محصولات شوربا نام تجاری جدید مطعم و گرمابه و روند راه کار و حتماً به اشتراک گذاری طرفه العین را همه وا شما اطفال مطمئن باشید که تو وبلاگ قدس به خصوص Instagram درون اوایل هفته آینده روی دنبال همنشین باشید!


خرید سرویس خواب عروس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.