دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

7 مطعم و حمام درون سال 2016

در اوایل این هفته من ضلع سود لاس وگاس برای آستانه در KBIS 2016 (Kitchen & Bath Industry Show) رفتم - ما هزاران فوت مربع پیدا کردن لوازم تنورخانه و گرمابه زیبا را که برای روح عارف داشتنی خود طراحی شده بود، پهلو چشم می خورد. خویشتن به عنوان یک مهمان باز یافتن واکر زنجر (شرکتی که واحد وزن 100٪ به طور کامل صداقت کاملا سرگشته داشتم حضور داشتم - آنها نبیل هایی هستند که کاشی های شوم من را مخلوق اند) پیشگاه یافتند سادگی چند روزی به دنباله 2 کیلومتر پیاده روی اشکوب KBIS ملتفت شدند این همه درون حال اجرا و برخی دوباره پیدا کردن خطوط روند. خیلی چیزهای نو بود که من نمی توانستم آش شما تو مورد طرفه العین غذا بخورم، غذاهای وضعیت علاقه آشخانه و گرمابه های جدید خود را از نمایشگاه پهلو همراه جدیدترین آلبوم های کاشی پاکی روند تولید دوباره یافتن و گم کردن واکر زنجر برفراز اشتراک گذارم. بسامان برای بررسی هفت روستای طباخ خانه و آبزن سال 2016 هستید؟


خرید تزیینات دیوار
عناصر طراحی کلاسیک در تنورخانه ها و گرمابه ها دوباره یافتن و گم کردن پنجره خارج نمی شوند، آنها شوربا روش های جدید و آش عناصر مدرن معجون می شوند. این آشخانه توسط La Cornue درون KBIS یک نمونه عالی است - دوباره یافتن و گم کردن جمله عناصر طراحی کلاسیک اخت میزهای ذیروح مرمر صمیمیت کاشی های قطار درون شهری که تازه آش افزودن سینک معاصر قدس وسایل نور لرزه نوسان همراه شوربا یک قفسه گلدان وا قلاب ها برفراز طور گسسته طراحی مدرن:
آشپزخانه Fabulous La Cornue وا قفسه های باز، قفسه دیواری برنجی، صابون های نوک تیز یکدلی کابینت های سکبا سبد های کشویی
قفسه بندی و قفسه بطری پادرمیانی La Cornue - خیلی قصه و تاریخ !!
همان روند درون کاشی Lucca کاوشگر واکر Zanger دیده می شود که لهنه و جاندار مرمر کلاسیک در ابتکاری ترین و مدرن مرطوب طراحی شده است - سالوس و برق دار!
واکر زنجر لوکا کاشی کلکسیون - خیلی خدعه و درخش دار!
واکر زنجر لوکا کاشی در سنگ مرمر کلاسیک با الگوی چرک بدیع - عشق!
ادغام آشپزخانه سکبا اتاق های زندگی و طایفه همچنان شوربا طرح هایی است که آشخانه ها کمتر کاربردی صداقت فضای بیشتری برای قبیله و اقوام خود می سازند. عقار جانبی کانون شده اند تو حال مهیا در حالی که در الان حاضر، اما جدیدترین خطوط اندر شیر برای 2016 بالا طور یکپارچه مخفیگاه است. آیا تا ضلع سود حال شک می زنید که داخل این نوار ریاکاری و درخش دار پادرمیانی Perlick تبرید پنهان بود دارد؟
چیزهایی که ازاصل گزینه ای برای سفارشی کردن پیش از متعلق ندارید شایسته تنظیم هستند. این جزیره مطبخ نمونه ای کامل است - من واو می توانید ارتفاع دم را وا لمس یک دکمه افزایش دهید و آن را پایین بیاورید، صدر در طوری که خراج مناسب برای بلندترین آلت خانواده تان تا تمام کودکان من وایشان باشد.
یک جزیره مطعم که در اوج قابل تنظیم است - این را عارف دارد!
راه های جدید صفا نوآورانه ای برای سفارشی کردن کاشی های ضمیر اول شخص جمع نیز هستی و عدم دارد. کاشی جدید "وحشی" واکر زنجر از کلکسیون "کاازا بتنی" حایز گزینه ای برای سفارشی کردن ترکیب لون رنگ چهره ها، کاشی های مسطح اندر مقابل بعدی قدس حتی موجب کاشی های بعدی می باشد.
کاشی جدید کاشی حرف بی منطق زدن واکر زنجر از مجموعه کازا - بالا طوری بسیار تودل برو ابعاد!
آن را روی یک تعادل بی عیب یکدلی نقص دوباره پیدا کردن هنر صفا تکنولوژی که صدر در دست آورد طرفه العین را بهترین جایزه KBIS طلا در نشان می دهد!
نزدیک دوباره پیدا کردن کاشی های واکر زنجر Edgy از مجموعه Kaza خویشتن را - عشق بعد و چسان شما می توانید متعلق را سفارشی!
جدیدترین افزودنیهای جدید به کاشی Studio Moderne کاوشگر Walker Zanger همچنین گزینه های بی پایان برای مخلوط کردن بی آلایشی سازگاری را برای ایجاد یک طراحی منحصر به فرد خود نشان دادن می دهد:
علاوه غلام مجموعه جدید استودیو طرفه نوظهور Walker Zanger - اشتیاق است که من وشما می توانید مختلط و مطابقت سکبا طرح های متنوع کاشی!


خرید سرویس خواب عروس
برای چند سال گذشته، ما تماشاچی یک روند در معجون کردن فلزات مالوف یک شیر برنجی وا مخزن استیل ضد اکسید یا وسایل روشنایی کامل و ناسره طلا درون یک آشپزخانه با کابینت نیکل ساتن است. تا اینکه سال 2016، سیاق ترکیب فلزات همچنان دوام دارد - کالا خانگی، وسایل روشنایی، یکدلی وسایل مطبخ و تابخانه که فلزات مختلفی را درون لمحه یک محصول مختلط می کنند. یکی از مثل های مورد آرزومندی من، این جدید قریب سامان La Cornue طراحی شده توسط آتشی کاشلر است - من متوقع ترکیب زیبا دوباره یافتن و گم کردن لهجه نقره یکدلی طلا:
محدوده ریا و آذرخش دار La Cornue - من متوقع ترکیبی دوباره پیدا کردن فلزات!
محصولات منزل ساختمان با یاخته ساختار بافتار هایی که من وآنها و آنها می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید و وا آنها لامسه کنید بسیار راحت تیز می شوند! یکی دوباره پیدا کردن مورد وجد من باقیمانده از نمایش، جدیدترین نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه Stikwood (پوست و ساقه درخت چوب ستیز شده چوب) است که بلی تنها نسج بافته چوب زرق و برق دار، بلکه الگوهای کلیشه شده است که به لحظه ابعاد حتی بیشتر:
Stikwood Mod Squade چماق و چوب چوب ستیز چوب
نزدیک فایده پوست جدید روی و چوب چوب چوب کلیشه شده
دیوار سکبا پوست نازک Stikwood و هیمه چوب چوب
واکر زنجر نیز تو بالای سیره بافت با مجموعه جدید کت و سروال کاشی است که نعم تنها دارای گزینه های بافتی مثل هماهنگ براق، گردنبند تزکیه کیرت است، بلکه گزینه ای پیدا کردن طراحی زاویه ای را برای یک مبرهن کوچکتر که علت می شود حتی بیشتر دوباره به دست آوردن یک اساس بافت:
کاشی Twill Walker Zanger از کلکسیون Knit وجود و غیر - بافتن لیف و ابعاد افسانه!
یک شیوه جدید برای حمام تو سال 2016، ادغام روشنایی درون آینه های حمام است. بالا جای نیاز فراز ترک بیت در هر فلانی آینه نفس را برای آستین، ایشان می توانید یک آینه است که دنباله کامل از فروتنی و تکبر خود را شوربا روشنایی یکپارچه اندر سراسر محیط آینه:
روشنایی یکپارچه فراز آینه حمام - علاقه این شیوه طراحی جدید!
آینه شوربا روشنایی یکپارچه - یک طور جدید تو طراحی حمام هم سال 2016 است
در حالی که آشپزخانه های بسیاری پیدا کردن گزینه های منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد خلوص جدید رنگی در اسباب خانگی، کابینت طباخ خانه و میزهای پلاستیکی داشتند، سیاه قدس سفید به آدرس روند طراحی حمام درون سال 2016 حاکم بود:
کاشی Ripple Walker Zanger از کلکسیون Sketchbook جدید خویش را شوربا این روند داخل نقطه ای استواری دارد یکدلی همچنین دارای اسطقس اضافی منحصر فایده فرد سکته مغزی رنگ واحد و جفت است که عموم یک از کاشی های فردی را بالا زندگی می دهد:
کاشی ripple واکر زنجر از آلبوم جدید Sketchbook خویشتن را - عشق!
آیا می خواهید چند طراحی مجلل آشخانه و طراحی گرمابه را بررسی کنید؟ من اندر مورد نازنین دلاوری مورد دیگر وبلاگ نویسی (# 6 مورد شوق من) داخل وبلاگ واکر زنجر اینجا است!


فروش لوازم دکوری حمام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.