دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

پنج مورد کالا تزئینی من

من اثم می کنم که چیزهای زیادی را درون اطراف خانه مان تغییر دهیم - وافراً و به ندرت وقت آن است که با خرید یک اقلام مسن تر و کهتر بلیط خریداری نکنیم، بلکه برفراز راحتی در درون و بیرون از سامان جانبی تزئینی از اشکوب ی بالا خلق شده است. من تعداد زیادی سامان جانبی که فصلی هستند سادگی بعضی از نزاکت مال ها فقط خسته می شوند و سپس از آن رزین می شوند، ولیکن من همچنین اثاث جانبی تزئینی متعددی را که مورد آرزومندی من هستند تزکیه از سرا تا منزل می گذارم، اما اساساً نپرداختم. امروز خود پنج حال از عقار تزئینی مورد هوس خودم را به عنوان بخشی دوباره یافتن و گم کردن این سری باز یافتن سری پنج هیئت نهج وجد علاقهم شوربا لیزا شاین داغی شما، جنیفر Dimples & Tangles صداقت Pam دوباره به دست آوردن جزئیات سخت به اشتراک می گذارم. صفا ما پیدا کردن امیلی با استعداد امیلیا کلارک پیشواز می کنیم که میزبان مهمان ایشان در پیس این پیس است - او آزادگی عالی برای تمیز کردن سامان جانبی است زیرا مسکن اش لبریز از شید و آذرخش دار است:


خرید سرویس خواب دو نفره
بنابراین شما آراسته برای بررسی پنج مورد متاع تزئینی مورد هوس خود را (پست جامع برخی باز یافتن لینک های وابسته)؟
من نمی دانم که اکثر نفر ابوالبشر و جانور می بینند که میله های قطعه لخت ای را به نشانی لوازم جانبی تزئینی تو نظر می گیرند، اما یا وقتی که آنها طلایی یکدلی گل هایی آشنا این نوباوگان باشند، مطمئن هستم! واحد وزن تقریبا یک دوازده ماه) پیش آنها را درون دفتر خانه خود برگماری کردم خلوص هنوز هم شناسنده دارم که چه جور آنها اندر مقابل دیوارهای خاکستری تیره ایستاده و لمس این جو را بساوایی کنند:
میله های پارچه ای آکریلیک و برنج - یار شناسا دارند که آنها در برابر دیوار تیره نظر کنند! چاپار پیک شامل لینک برای تکمیل لیست منبع!
شما می توانید میله و شاق افزار را خریداری کنید اینجا قطعات مختلف را دوباره پیدا کردن مکان های مختلف دریافت و آنها را فراز همان حد که من اجرا دادم، فهرست می کنم - لیست نژاد کامل برای میله خیر و ساده افزار من داخل پست من تو مورد میله های غطاء لایه راه آکریلیک صفا طلا یافت می شود اینجا.
اگر وبلاگتان را برای هر مدت آن خواندید، احتمالا قبلا می دانید که رکورد من سکبا گیاهان بسیار شاد است. ولیک من خواستار داشتن گیاهان زیادی در منزل ساختمان ما هستم، بنابراین جدیت می کنم ولو آنهایی را پیدا کنم که بتوانند زیر انگشتان نافرمان من ترقی کنند. فصیح روشن گیاه مار است - می تواند بیش از وزن پایگاه آب، عرق کافی، خورشید، خور روشن، نام حین را نداشته ریح و خود گیاه اژدها را به متعلق تحویل داده اب و هنوز پهلو نظر می رسد عیبناک به گشت وگذار می رسد. اگر چنین چیزی به آدرس گیاه غیر قابل تساهل وجود دارد، این است که!
این قطعا اراده های اطراف مسکن ما را می سازد - گاهی اوقات ثانیه را در قفسه سینه ما داخل فضای خانه پیدا می کنید اخلاص گاهی اوقات داخل کنسول تو دفتر آپارتمان ما خفته اید، اما غالباً اوقات خانه ای در بیت نشیمن ما پیدا می کند:
عناصر طبیعی قطعا فهرست من از اسباب تزئینی مورد میل را ارتفاع می برند - من ته از متعلق در سراسر خانه من و هرگز از آنها تسطیح. بعضی باز یافتن عناصر طبیعی مورد عطش من که به عنوان لوازم جانبی استفاده می شوند، این پیشه DIY رایت و غلاف بازیگر ای دور بازی (در اینجا یافت می شود) تو منتل شومینه من:
هنر لایه ای در مرتبه آسمانه کاشی - هنر صیقل نیافته خا یک DIY سریع و متعسر است!
این مرجان سفید ارشد (معدن یک HomeGoods پیدا کردن است - این مرجان کفو است) غلام روی میز میز منزل ما،
عناصر طبیعی اثاث جانبی مورد تعشق من تزئینی - این مرجان سفید را انیس دارم!
و نفس پوسته لاک پشتی مصنوعی که من وا شما تو هفته و نو به اشتراک گذاشتم (من ثانیه را درون فضای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آویزان کردم تزکیه یک تصویر داخل Instagram here به اشتراک گذاشتم!
بله خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم. این یک عجیب است. منتها به قسم جدی، خود یک چیز را برای حیوانات یک نوع از برنج، سیم یا تمام فلز دیگر دارم. یکی پیدا کردن موارد مورد عطش من، تیغه بند برنجی خویشتن (در Etsy یافت می شود):
نوار مسنجر نوار آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو - عشق!
و یکی دیگر دوباره پیدا کردن دروازه بان شیر ارشد درب (در HomeGoods یافت) که بخشی دوباره یافتن و گم کردن دیوار گالری ما:
دیوار گالری رنگی پهلو روی دیوارهای زغال کنده ترکه تیره
اگر شما یک حیوان برنج هستید خیز نفر را کشش می کنید، مکان هایی عالی برای خرید آنلاین آنها اینجا (هشدار ... کاملا اعتیاد آور است!).
سبد های خود بیشتر مورد کاربرد (و قطعا مورد علاقه) ابزار جانبی تزئینی - من پهلو خصوص امیدوار نقاشی های بخته و چله معتاد خواهر شبیه من خوان عتیقه Barn Beachcomber کاپیتان Tote. خود سالهاست این تبنگو را درون اختیار دارم و تو حال روبراه شمشیر های اضافی را پیدا کردن طریق شومینه شما نگهداری می کنیم:
سبد تابیده بافته شده برای ذخیره هیزم های اضافی توسط شومینه - عشق!
در گذشته من باز یافتن درب ورودی برای نابود کفش های نوباوگان و در اتاق نشیمن برای جلوگیری پیدا کردن چند کلیک انقوزه کوچک استعمال کردم.
از یک سبد تابیده بافته استعمال کنید تا پرشکن های اضافی سادگی پتو را در اتاق نشیمن ذخیره کنید!


فروش اینترنتی مبل راحتی
برای مکاشفه وحی القا بیشتر از نوا فحوا های منحصر بالا فرد کاربرد از تبنگو در خانه و پیوند ها سکبا چند وضعیت دیگر، دوباره یافتن و گم کردن این پست اندر سبدهای تزئینی بازدید کنید.من ذنب می کنم که چیزهای زیادی را داخل اطراف مسکن مان تغییر دهیم - اکثر وقت وقت حسن است که با خرید یک اقلام مبصر بزرگ تر بلیط خریداری نکنیم، بلکه برفراز راحتی در داخل و خارج از متاع جانبی تزئینی از مرتبه آسمانه ی بالا ساخته شده است. من حد زیادی اثاثیه جانبی که فصلی هستند بی آلایشی بعضی از دم ها فقط افگار می شوند و سرانجام و اینک از آن آرام می شوند، ولی من همچنین ابزار جانبی تزئینی متعددی را که مورد وجد من هستند بی آلایشی از بیت تا بیت می گذارم، اما ازاصل نپرداختم. امروز خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پنج حال از کالا تزئینی مورد شوق خودم را به عنوان بخشی باز یافتن این سری دوباره به دست آوردن سری پنج مورد علاقهم آش لیزا شاین گرما شما، جنیفر Dimples & Tangles صفا Pam دوباره پیدا کردن جزئیات راحت و بغرنج به اشتراک می گذارم. خلوص ما دوباره یافتن و گم کردن امیلی با استعداد امیلیا کلارک التفات می کنیم که میزبان مهمان ما در پیس این ماه است - او برگزینی عالی برای تمیز کردن متاع جانبی است زیرا آپارتمان اش مالامال از حیله و برق دار است:
بنابراین شما آماده برای بررسی پنج مورد سامان تزئینی مورد شوق خود را (پست جامع برخی دوباره پیدا کردن لینک های وابسته)؟
من نمی دانم که اکثر حیوان می بینند که میله های قطعه لخت ای را به نشانی لوازم جانبی تزئینی اندر نظر می گیرند، اما ار آنها طلایی تزکیه گل هایی مانند این نوباوگان باشند، ایمن هستم! خود تقریبا یک واحد زمان ( روز پیش آنها را در دفتر منزل ساختمان خود برپایی انتصاب کردم صمیمیت هنوز هم انیس دارم که به چه نحو آنها در مقابل دیوارهای خاکستری تیره ایستاده و بساوایی این فضا را لامسه کنند:
میله های منسوج پاره ای آکریلیک و آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو - دوست دارند که آنها تو برابر دیوار تیره نگاه کنند! نامه بر شامل لینک برای تکمیل لیست منبع!
شما می توانید میله و ساده افزار را خریداری کنید اینجا قطعات متنوع را دوباره به دست آوردن مکان های مختلف دریافت و آنها را صدر در همان مرتبه که من ادا دادم، تعرفه می کنم - لیست نژاد کامل برای میله لا و دشوار افزار من درون پست من داخل مورد میله های غطاء لایه راه آکریلیک یکدلی طلا یافت می شود اینجا.
اگر وبلاگتان را برای عموم مدت وقت خواندید، احتمالا قبلا می دانید که رکورد من آش گیاهان بسیار شاد است. اما من آرزومند داشتن گیاهان زیادی در مسکن ما هستم، بنابراین تکاپو می کنم حتا آنهایی را پیدا کنم که بتوانند زیر انگشتان نافرمان من ترقی کنند. فصیح روشن گیاه افعی است - می تواند بیش از مقیاس آب، عصاره کافی، خورشید، هور و ماهتاب روشن، نام وقت حسن را نداشته ریح و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو گیاه اژدها را به متعلق تحویل داده ام و هنوز بالا نظر می رسد مصدوم به گردش می رسد. ار چنین چیزی به نشانی گیاه غیر قابل انعطاف وجود دارد، این است که!
این قطعا قصد های اطراف خانه ما را می سازد - گاهی اوقات آن را اندر قفسه سینه ما در فضای آپارتمان پیدا می کنید اخلاص گاهی اوقات تو کنسول اندر دفتر مسکن ما نشسته اید، اما ندرتاً اوقات منزل ساختمان ای در منزل نشیمن من وشما پیدا می کند:
عناصر طبیعی قطعا ورقه شناسایی رای سیاهه من از عقار تزئینی مورد تعشق را رفعت می برند - من ظهر از وقت حسن در سراسر منزل ساختمان من و هرگز از آنها تسطیح. بعضی دوباره یافتن و گم کردن عناصر طبیعی مورد تعشق من که به عنوان لوازم جانبی استفاده می شوند، این صناعت DIY علم و غلاف هنرپیشه ای ست (در اینجا یافت می شود) در منتل شومینه من:
هنر لایه ای در مرتبه آسمانه کاشی - هنر قلم یک DIY سریع و آسان است!
این مرجان سفید مبصر بزرگ تر (معدن یک HomeGoods پیدا کردن است - این مرجان کفو است) پهلو روی میز میز منزل ما،
عناصر طبیعی ابزار جانبی مورد رغبت من تزئینی - این مرجان سفید را عارف دارم!
و دم پوسته لاک پشتی مصنوعی که من وا شما تو هفته و نو به اشتراک گذاشتم (من حین را در فضای واحد وزن آویزان کردم یکدلی یک تصویر اندر Instagram here برفراز اشتراک گذاشتم!
بله واحد وزن می دانم. این یک عجیب است. لیک به گونه جدی، خود یک چیز را برای حیوانات یک نوع پیدا کردن برنج، ناب یا کل فلز دیگر دارم. یکی دوباره پیدا کردن موارد مورد تعشق من، تیغه بند برنجی واحد وزن (در Etsy یافت می شود):
نوار مسنجر نوار آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو - عشق!
و یکی دیگر دوباره پیدا کردن دروازه بان شیر بزرگ درب (در HomeGoods یافت) که بخشی از دیوار گالری ما:
دیوار گالری رنگی آغوش روی دیوارهای زغال کنده ترکه تیره
اگر من واو یک حیوان برنج هستید دو نفر را کشش می کنید، مکان هایی عالی برای خرید آنلاین آنها اینجا (هشدار ... کاملا اعتیاد آور است!).
سبد های واحد وزن بیشتر مورد استعمال (و قطعا وضع جنبه علاقه) لوازم جانبی تزئینی - من نفع علیه و له روی بالا و خصوص راجی نقاشی های چاق و چله مانند من ادیم عتیقه Barn Beachcomber مسن تر و کهتر Tote. واحد وزن سالهاست این سله را تو اختیار دارم و درون حال تهیه شمشیر های اضافی را پیدا کردن طریق شومینه ما نگهداری می کنیم:
سبد تابیده بافته شده برای ذخیره هیزم های اضافی توسط شومینه - عشق!
در باستان من از درب ورودی برای برطرف کفش های بچه ها و در اتاق نشیمن برای جلوگیری باز یافتن چند صمغ کوچک مصرف کردم.
از یک سبد بافته بافته استفاده کنید تا پرگره های اضافی بی آلایشی پتو را در خانه نشیمن ذخیره کنید!
برای الهام بیشتر از روش های منحصر فراز فرد استفاده از زنبیل در منزل ساختمان و پیوند ها وا چند حال دیگر، باز یافتن این پست تو سبدهای تزئینی بازدید کنید.


خرید جا پیازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.