دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

بنابراین من شوربا یک بلاگر مزاوجت کردم ...

 برای جشن روز ولنتاین، آشنا داشتنی وبلاگ نویس کلر، باز یافتن کلر برودی، یک وبنوشت سرگرم کننده کوچک را فراز وجود رزمگاه که در نزاکت مال شوهران ما سپس صحنه درون مرکز توجه قرار گرفته اند. بله، برای بعضی پیدا کردن عجیب صداقت غریب، زمانی که هدف ثروت شد پاسخهای ناپایدار شوهرم را برفراز سوالات شرم آور درمورد خودم بفرستم، «من هستم» بودم. بنابراین ضلع سود طور جدی نوباوه ها، هرگاه فقط می خواهید دوباره یافتن و گم کردن این پست بگذرید صداقت هفته آینده دوباره به تم معمولی ما در طراحی برمی گردیم، کاملا درک می کنم. در واقع من کاملا نفس را تشویق می کنم. لطفا. برای وقت حسن دسته از اهالی شجاع که من باقدرت به تهدید نیستم، اینجا برویم ...
اوه، و از آنجایی که خویشتن نمی توانم دهانم را ببندم، آنوقت از چند عوض او، نظرات خودم را بالا صورت کج تیررس می بینم.


فروش تجهیزات دکور و تزیینات
شما آش وبلاگ کریس چگونه درگیر هستید؟
من فکر می کنم تقسیم اصلی من تو وبلاگ این است که باز یافتن پروژه های کریس متلهف بمانم تزکیه آنها را دوباره پیدا کردن بین ببرم! او کمالگرا سادگی بسیار مفیدتر دوباره به دست آوردن من است بنابراین من تنها درگیر زمانی که خود واقعا می تواند کمک کند. که اغلب نیست یا این است که کلاً . .
من مخفیانه (یا بلی خیلی مخفیانه در حالا حاضر) فکر می کنم که او برخی از پروژه خیر را درون گذشته ازکارافتاده کرده است هم دیگر باز یافتن او کمک بخواهم. مرد زیرک - کار کرد.
چقدر این وبلاگ را می خوانید؟ آیا من وتو یک خواننده راجی هستید یا به تعداد کافی در مسکن می بینید؟
من قرائت تلاوت کردن هر پست، همه و جزء چند گاهی اوقات تو خواندن مبتذل. در حالی که واحد وزن این وبلاگ را برای نقشه ها خواندن نمی خوام، خواندن آنچه که او می نویسد، تزکیه من واقعا یار شناسا دارم سبک کتابت کردن خود را اما استهزا آمیز (کاملا او بی آلایشی این یکی باز یافتن چیزهایی است که من در مورد او را عارف دارم).
مقرون روی صرفه اما نفیس مغتنم و بی ارزش به دنبال. شیک کمی شیب دار. ملکه نیتل!
شلوار جین، جلیقه اخلاص چاک تیلور.
چاک تیلور چیه؟ متعلق کفش هایی که او همیشه می پوشد؟ ضلع سود طور جدی، خود هیچ نظری ندارم ...
چند وعده تغییرات مسکن شما چقدر است؟
روزانه، هفتگی، طولانی وقت. ولی من دوستش دارم.
چگونه بسیاری پیدا کردن مبل های گوناگون شما را پیدا کردن ازدواج وا Kris تا بالا حال؟
من سابع (هشتم) چیست؟ ما داخل واقع هنوز پنج (یک قسمت قطعه دو نفره، کورس دور نفره سادگی دو دوست) - نوعی دیوانه ای است که ایشان توانستیم بسیاری دوباره پیدا کردن آنها را فراز یک منزل ساختمان برسانیم.
چگونه اکثراً مشاوره تزئینی را نمایش می دهید؟ آیا او گشت وگذار شما را داخل نظر می گیرد؟
من کمی توصیه می کنم منتها اکنون می دانم که کمتر دوباره یافتن و گم کردن 10٪ از متعلق هرگز استفاده نمی شود! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم که او پیدا کردن زمان الان به سیر من فکر می کند فقط فراز صفر برمی گردد که چه کاری انجام ندهد. . .
اتاق مورد تعشق شما در مسکن چیست؟ چرا؟
اتاق شومینه. خود شومینه را دوست دارم که او طراحی کرده است، قدس من تماماً مبلمان را مانوس دارم. این فقط عاطفه حس راحتی و صلح و غریب انگیز است تو همان زمان.
اتاق سلاله در نطلات - شومینه را انیس دارم!
این واقعا شبیه لذا بعد دوربین است؟
بسیاری از این آپارتمان به نگرش تفرج می رسد بنابرین دوربین امین همانطور که درون مقابل آن است، ولی کریس همیشه در حداقل یک بار لااقل و اکثراً پنج پروژه را انجام می دهد بنابراین همیشه یک یا دو اتاق آش ساخت و ارغون جزئی بود دارد!
پروژه ای که من وآنها و آنها از نزاکت مال متنفرید، اما کلاً صدق نمی کند (یا شاید شما)؟
دفتر صندلی میز کم است، نمی توانمندی تنظیم کرد و مرتب کننده است. منتها به سیاحت می رجه عالی است. . .


خرید آنلاین لوستر
خوب، من می دانم که گلچین صندلی ایستادگی بود پاداش او دوم خود این استفسار را دیدم. من وقت حسن را عارف دارم صمیمیت او از دم متنفر است من برملا می کنم که برای میز کار کم است - کاستورها روی حین قرار دارند که در اکنون افزایش لیست کارهای روزمره هستند. اما جایی که گشت وگذار من سراسیمه کننده است، هیچ نشان ای ندارم - کاملا معتدل هستم!
یک صندلی بالتبرید تابیده شده به آدرس صندلی میز تو دفتر خانه ما کار می کند
آیا ضمیر اول شخص جمع از رفقا وبلاگ نویس کریس می دانید؟ اگر چنین است، کدام مورد میل شماست؟
من ازپایه از دوستان وبلاگ نویسیم دیدار نکردم ولی می دانم چند آدم هستند که اندر این نزدیکی زندگی می کنند که قاطبه روز شوربا آن می ماند.
بله، من با یک دسته دوباره پیدا کردن وبلاگ نویسان زندگی می کنم که آزگار دختران وا شکوه ترین پاکی سرگرم کننده ترین وقت حسن ها را جامع می شوند، دوباره پیدا کردن جمله آنی از چیزهایی که خودی داشتنی است، بروک نستیدن وا گریس، شارلوت Ciburbanity، خلوص Terri دوباره به دست آوردن سفر شیرین ما. خویش من Lisa دوباره پیدا کردن Shine تابش شما چند ساعت به دنباله می انجامد، ولیکن ما غم اکنون و درنتیجه از نزاکت مال هم ملاقات! من شک می زنم که ما باید یکی باز یافتن این گاه ها را وا همسرمان بگذرانیم. درون عین الان دوم، پوست!
جنبه مورد تعشق ی ما کریس یک وبلاگ نویس است؟ دست کم مورد علاقه؟
دوست داشتنی نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد. عشق ورزی این واقعیت است که هم سنگ من چیزی را اجرا می دهد که او واقعا عارف دارد. عاشقی او او رئیس خویشتن است. کمترین چگونگی این است که گاهی عهد احوال پروژه های "در اینک پیشرفت" در راه زندگی در خانه می آشنا (اما خود می توانم وا آن زندگی کنم)
کارهای خانگی ضمیر اول شخص جمع چیست؟
او احتمالا می گوید هیچکدام، منتها من محافظت از طولانی محوطه سازی بیرون از. لذا بعد از خوردن غذا، من نیز پس ازآن از منزل، ظروف را تغسیل می دهم. و آنوقت من همگی آنچه را که می پرسم ارتکاب می دهم . .
بله، کارهای خانگی او بسیار بی کران است ولیک مرد یک پاره خمپاره چوب حدوسط را شکل می دهد! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چند آدم را باز یافتن من میپرسم که بستی ما پس باز یافتن دیدن این نوزادان کاملا زیان آور است!
راهپیمایی به سمت پاسیو پرش با حیاط استراحت منتهی می شود
چه چیزی تو مورد کریس است که خوانندگانش ممکن است بدانند (اما او با شما فایده اشتراک گذاری خواهد بود)؟ گناهکار. خود باید خواهر خود را زیر اتوبوس پرگره کنم ولو بخشی از حین برای این شخص عصیانگر باشد. او اندر ساعت 10 سرانجام و اینک از ظهر وا چیزی اخت "روشن کردن کانال xx" سادگی بررسی این نمایش را در افرادی که عقیده مند به خوردن آجر هستند، نوشته است. او پیدا می کند crappiest دوباره به دست آوردن واقعیت زرداب تلویزیون و کاملا فراز من مکیده شده است.
کریس واقعا برای شید ولنتاین چه می خواهد اخلاص او چاه می کند؟
این یک سوال ارشد است او غامض است که وا هدیه شانسی پیدا کند. بیشتر فایده فروشگاه مراجعت و عزیمت (حتی زمانی که او آنها را برداشت). واحد وزن فکر می کنم یک شب خوب، شرنگ (نه هلاهل شکوفه رز) پاکی یک کارت خوب. صداقت شاید کمی پیشگیرانه داخل اطراف منزل ساختمان کمک کند.
ولز! ممکن است تقریبا 18 سن از وصلت و طلاق گرفته شده باشد، ولیک او تو نهایت خویشتن را درک کرده است (از کل من برای زهر رز سرخ فام اهمیتی ندارم!). ضلع سود نظر می رسد آفتاب ولنتاین کامل است!
18 سال، کورس دور بچه، یکدلی چند موی خاکستری آنگاه ....
خدایا، ما آزگار شده! ولیک سرگرم کننده وبلاگ بیشتر جایی است که از متعلق آمده است - نمی توانم شایق بمانم تا جمعاً ی نادره انگیز های تحیر انگیز را که شوهر های غریبه ها من دارند برفراز اشتراک بگذارند. لینک های مرتبط وا بقیه ی ولنتاین Q & A اینجا است، بنابراین من وشما می توانید قاصد پستچی های وبلاگ نویس مورد آرزومندی خود را نیز بررسی کنید !:
یک مهر تعطیلات نهایت هفته هور و قمر رئیس جمهور (امیدوارم تعطیلات منتها هفته برای بسیاری دوباره پیدا کردن شما) و روز ولنتاین جزئتمامت باشید! هفته آن زمان را ببینید!


قیمت فروش اینترنتی تشک رویا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.