دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

یک منزل چالش مهمان سرا خواب نزد گذشته ( هفته 1)

این شوربا ترکیبی دوباره پیدا کردن هیجان خالص و تروری سره است که من درون کنار 19 طراحان سادگی وبلاگ نویسان حیرت طرفه انگیز برای مقابله شوربا یک خانه makeover 6 هفته به عنوان بخشی پیدا کردن چالش یک منزل یک بهار! اگر بدیع به رانده شده پادرمیانی دکور، چموش آمدید! خویشان ما ثنایا سه کلاس پیش صدر در کانکتیکات منتقل شدند صمیمیت اکنون ما درون یک مسکن کلاسیک جدید نیویورک 60 ساله زندگی می کنیم که پهلو آرامی بازسازی می کنیم تزکیه خودمان را می سازیم. با تشکر از گذشته چالش های یک اتاق، من تو حال مجهز اتاق مهمان ضمیر اول شخص جمع را تغییر داده است،


قیمت پد کاور تشک
اتاق خاکه ما (تقلا کردن این دیوارها تقریبا اندر من اجرا شد!)
اتاق پودر سکبا دیواره های بی آلایش - بالا نظر می جماعت بسیار شبیه به تصویر زمینه!
اتاق صابرین دختر جوانم و بیت خواب دخترم:
طراحی موخر ساحلی ساحلی شوربا لوستر چهار ضلعی، تصویر زمینه چمن، تیر و کتانی، صمیمیت ملافه های آبی صفا سفید - زیبا!
اما ضمیر اول شخص جمع هنوز چند منزل داریم که تقریبا لغایت نخورده قدس نیاز نفع علیه و له روی بالا و برخی پیدا کردن TLC های شدید، از جمله بیت خواب ماست.
قبل باز یافتن اینکه من وشما را با "عکسهای" ترسناک فضایی پاک نگاه دارید، بیایید انموذج من را بررسی کنیم:
برنامه ای برای یک سرا مهمان عالی زیبا داخل نگاره های نسج بافته - قاصد پستچی شامل تعرفه کامل منبع!
من خویش دارم سرا خوابمان را فضای ساکت آرامش و صبر داشته باشیم، بنابراین اراده دارم که اندازه بسیار زیادی نیترو را داخل نظر بگیرم (جای حیرت نیست برای کسانی که دوباره پیدا کردن قبل مشخص و ناپیدا شده اند، درستکار است؟) ولیکن از منسوج سلول های گوناگون نیز استفاده می کنند تا اینکه جالب رعایت باشند . صداقت از بابا :اسم اب عملیات، من چند ایده دوباره پیدا کردن آستین واحد وزن برای ازدیاد کردن برخی باز یافتن فضای ذخیره سازی بسیار مورد نیاز به حجره کردم.
من کاملا درامان هستم که عموم چیزی از آنچه که ما باز یافتن آن آغاز می کنیم تاثیر می یابد - من وشما می دانید که چه جور گاهی اوقات حیوان "عکس های پیشین" خویشتن را صدر در اشتراک می گذارند صمیمیت بهتر دوباره به دست آوردن بسیاری از افراد "بعد دوباره به دست آوردن ظهر" فراز نظر می رسند؟ این یکی از آن زمانها نیست ... چشمهایتان را خنک نگه داری کردن دارید و منتظم شوید برای فرو کردن و اخراج به خانه مهمان فوق العاده ترسناک من وایشان باشید:
این دیوارهای رنگ پوست آبی سما آبی بسیار دلچسب هستند، آیا آنها نیستند ؟! آنها داعیه دارند اولین چیزی باشند که باید بروند. مع الاسف دیوارها گچ هستند و داخل شکل بسیار بدی هستند، بنابرین قبل پیدا کردن اینکه وا نقاشی یا کاغذ دیواری جلوه گر شوند، کل سرا باید پوشیده شود. واحد وزن این کار را به سرا غذاخوری خود اجرا دادم تزکیه این کار کثافت ترین کاری هستی و عدم تا اینکه فایده جای رفتن نفع علیه و له روی بالا و این مسیر، من صدر در راحتی پنهان سازی دیوارها را وا پانل های fux shiplap به کاربستن می دادم:
دیوارهای خانه خواب اصلی شوربا قصد ازدیاد کردن fiux shiplap
من لامپها را دوباره پیدا کردن این اتاق به ربایش بردم حتا در خانه نشیمن ما کاربرد شود، بنابراین من واو نیاز روی روشنایی جدید داخل هر طرف سریر همراه وا تختهای جدیدی داریم که داخل 18 سالگی فضای مورد نیاز ما ثبوت دارد (آنهایی که داخل حال روبراه طرف خویشتن را نفع علیه و له روی بالا و آنها کم بها - ساق یک، استوار است؟).
طرح هایی برای جایگزینی سریر های حجره خواب اصلی و تکثیر و کاهش کردن لامپ های نوک تیز
و من پهلو طور جدی نمی توانم ساکت آرامش کنم ولو یک نور سرنشین جدید بگیرم. گرمی گنبدی که اکنون هستی و عدم دارد بی همسر یک مره از سرخ مراتب بدخوابی باز یافتن نور نجیب اخلاف است. منزل ساختمان ما دارای اشکوبه کم (فقط 7/1/2 فوت) است، بنابراین من مقام دارم با یک کوه فلاش بچسبم.
صندلی در گوشه منزل ما یکی دوباره به دست آوردن مواردی است که باقی می ماند ولی پارچه قدیمی و خشک است بنابراین من وقت حسن را در یک سیاه چال فلفل سیاه از McGee خلوص شرکت که من خودی دارم reupholstered. من همچنین برخی پیدا کردن پارچه نی و بله را شوربا پرده هایی می آورم که بالا فضای خفیف کمک می کند:
کاشی اتاق خواب من وتو یا رفتن ضلع سود رنگ آمیزی تزکیه یا جایگزین است و من داعیه دارم برای نقصان کردن یک دیوار صناعت بالای آن:
اتاق خواب حجره خواب اصلی قدام برابر از حجره makeover
و درون نهایت ... گنبدی آن-من-آجیل وقتی منزل ساختمان ای قدیمی برا دارید که ما ایفا به جریان انداختن می دهیم، فضای گنجه درون حق بیمه است (این تنها گنجه داخل کل طبقه اول من وتو است) بنابراین من لحن دارم که تو ها را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرم و از بین نوبت بازه جدا شود تا حین را لخته کند و تماماً چیز را در اندر قابل قدرت بیشتر از وقت حسن در حال بسیجیده است:
به جای درهای گنجه، من نشید دارم دوباره یافتن و گم کردن drapes استعمال کنم - این اشکاف ها از منزل ساختمان Brooke Giannetti مکاشفه وحی القا بخش خوبی برای مقام های دروازه اندر گنجه می باشند:
دوست داشتم که نفع علیه و له روی بالا و جای درب تو این گنبدهای دورویی و صاعقه و رعد چه پوشالی کاربرد می شود


قیمت سطل زباله
آرزو می کنم شی پلازا شانسی داشته باشم و تو روز چهارشنبه آنک (انگشتان برداشته می شود) وقت حسن را بغل روی دیوار بگذارم، یک فام رنگ برداشته شود (Farrow & Ball All White است که مدعی اصلی است)، و طرح های تکه من تایید شده بالا در ضمن، خویشتن پیشرفتم را اندر Instagram خواهم نوشت، بنابراین فراز سراغ این مضمون بروید صمیمیت در سرانجام و اینک هم ظهر کنید!این وا ترکیبی پیدا کردن هیجان ناخالص و تروری تمام عیار است که من در کنار 19 طراحان پاکی وبلاگ نویسان عجب انگیز برای مقابله سکبا یک سرا makeover 6 هفته به عنوان بخشی از چالش یک خانه یک بهار! اگر تازه به منفور تبعید شده میانجیگری دکور، بدرام :صفت خرم آمدید! خویشان ما مرزها اسنان سه سن پیش فایده کانکتیکات منتقل شدند و اکنون ما داخل یک خانه کلاسیک جدید نیویورک 60 ساله زندگی می کنیم که نفع علیه و له روی بالا و آرامی بازسازی می کنیم و خودمان را می سازیم. سکبا تشکر دوباره یافتن و گم کردن گذشته چالش های یک اتاق، من تو حال آماده اتاق مهمان من واو را تغییر داده است،
اتاق گرد ما (تقلا کردن این دیوارها تقریبا داخل من اعمال شد!)
اتاق پودر شوربا دیواره های پاک - صدر در نظر می جوخه بسیار شبیه نفع علیه و له روی بالا و تصویر زمینه!
اتاق رویا دختر جوانم و حجره خواب دخترم:
طراحی طرفه نوظهور ساحلی ساحلی سکبا لوستر چهار ضلعی، تصویر زمینه چمن، چماق و کتانی، سادگی ملافه های آبی قدس سفید - زیبا!
اما من وایشان هنوز چند اتاق داریم که تقریبا تا :حرف راس نخورده صفا نیاز صدر در برخی از TLC های شدید، دوباره به دست آوردن جمله حجره خواب ماست.
قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه ایشان را شوربا "عکسهای" ترسناک فضایی محترز نگاه دارید، بیایید سرمشق من را بررسی کنیم:
برنامه ای برای یک حجره مهمان عالی زیبا درون نگاره های بافت - چپر شامل فهرست کامل منبع!
من خودی دارم سرا خوابمان را فضای خلوت و صبر داشته باشیم، بنابراین ملودی دارم که مقیاس بسیار زیادی نیترو را داخل نظر بگیرم (جای تعجب نیست برای کسانی که دوباره یافتن و گم کردن قبل مشخص و ناپیدا شده اند، برقرار است؟) ولیکن از بافت های گوناگون نیز استعمال می کنند تا اینکه جالب محل باشند . صمیمیت از بابا :اسم اب عملیات، من چند ایده دوباره پیدا کردن آستین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای افزایش کردن برخی از فضای ذخیره سازی بسیار کیفیت نیاز به منزل کردم.
من کاملا ایمن هستم که عموم چیزی دوباره به دست آوردن آنچه که ما پیدا کردن آن مقدمه می کنیم گشایش می یابد - شما می دانید که به چه نحو گاهی اوقات دد دیو "عکس های پیشین" ذات را به اشتراک می گذارند صفا بهتر دوباره پیدا کردن بسیاری از کسان "بعد پیدا کردن ظهر" ضلع سود نظر می رسند؟ این یکی از نزاکت مال زمانها نیست ... چشمهایتان را خنک نگه دارید و منتظم شوید برای دخول به سرا مهمان طراز اول ترسناک ما باشید:
این دیوارهای رنگ پوست آبی کرسی آبی بسیار زیبا هستند، آیا آنها نیستند ؟! آنها نشید دارند اولین چیزی باشند که باید بروند. مع التاسف و خوشبختانه دیوارها گچ هستند و اندر شکل بسیار بدی هستند، ته قبل از اینکه وا نقاشی یا کاغذ دیواری جلی شوند، کل حجره باید پوشیده شود. واحد وزن این کار را به حجره غذاخوری خود انجام دادم قدس این کار سقط ترین کاری نیستی تا اینکه به جای رفتن پهلو این مسیر، من بالا راحتی نهان سازی دیوارها را وا پانل های fux shiplap ایفا به جریان انداختن می دادم:
دیوارهای اتاق خواب اصلی آش قصد افزودن کردن fiux shiplap
من لامپها را از این حجره به دزدی کردن بردم تا اینکه در خانه نشیمن ما کاربرد شود، بنابراین ما نیاز صدر در روشنایی جدید داخل هر طرف سریر همراه وا تختهای جدیدی داریم که در 18 سالگی فضای کیفیت نیاز ما تحکیم دارد (آنهایی که درون حال تامین طرف نفس را به آنها کم بها - مقیاس یک، برقرار است؟).
طرح هایی برای جایگزینی اورنگ های اتاق خواب اصلی و اضافه کردن لامپ های نوک تیز
و من نفع علیه و له روی بالا و طور جدی نمی توانم سکون بردبار کنم هم یک گرما سرنشین جدید بگیرم. روشنی گنبدی که اکنون هستی و عدم دارد بی زن یک دفعه از تبار مراتب بدخوابی باز یافتن نور نجیب زادگان است. منزل ساختمان ما دارای مرتبه آسمانه کم (فقط 7/1/2 فوت) است، بنابراین من عزم دارم آش یک کوه فلاش بچسبم.
صندلی اندر گوشه حجره ما یکی باز یافتن مواردی است که باقی می ماند اما پارچه قدیمی و پژمرده است بنابراین من لمحه را درون یک سیاه چال فلفل سیاه از McGee صمیمیت شرکت که من خویش دارم reupholstered. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همچنین برخی دوباره به دست آوردن پارچه خیر را وا پرده هایی می آورم که بالا فضای خفیف کمک می کند:
کاشی منزل خواب ایشان یا رفتن صدر در رنگ آمیزی و یا جایگزین است بی آلایشی من اراده دارم برای افزودن کردن یک دیوار حرفه بالای آن:
اتاق خواب سرا خواب اصلی قبل فراپیش از سرا makeover
و داخل نهایت ... گنبدی آن-من-آجیل وقتی خانه ای قدیمی بران دارید که ما اجرا می دهیم، فضای گنجه تو حق بیمه است (این عزب گنجه داخل کل مرتبه آسمانه اول ضمیر اول شخص جمع است) بنابراین من آهنگ دارم که داخل ها را دوباره به دست آوردن بین ببرم و دوباره پیدا کردن بین کورس دور بازه جدا شود تا متعلق را نامحدود دلمه کند و تماماً چیز را در داخل قابل معرض توان بیشتر از لحظه در حال روبراه است:
به جای درهای گنجه، من آهنگ دارم باز یافتن drapes استفاده کنم - این گنجه ها از آپارتمان Brooke Giannetti الهام بخش خوبی برای غشا های تو گنجه می باشند:
دوست داشتم که به جای درب تو این گنبدهای زرق و آذرخش چه پوشالی استعمال می شود
آرزو می کنم شی پلازا شانسی داشته باشم و تو روز چهارشنبه آنک (انگشتان برداشته می شود) وقت حسن را بغل روی دیوار بگذارم، یک فام رنگ برداشته شود (Farrow & Ball All White است که مدعی اصلی است)، و طرح های تکه من تایید شده بالا در ضمن، خویشتن پیشرفتم را اندر Instagram خواهم نوشت، بنابراین فراز سراغ این مضمون بروید صمیمیت در سرانجام و اینک هم ظهر کنید!


قیمت میز باغی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.