دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

یکی از چالش های منزل هفته 2: اوان به شیپلاپ، کابوس انباشته کردن ناخن، و دستور کار های گنجه

این خیز هفته دوباره پیدا کردن چالش یک بیت است و حجره خواب اصلی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز اندر مرحله "آن باید بدتر شود قدام برابر از حین که بهتر" مرحله. همانطور که من وشما می دانید، اولین چیزی که درون لیست کارها بود تکثیر و کاهش کردن shiplap به اختفا وحشتناک ترک خورده، آبی دیوار روی پایان رسید دیوار ما وا شروع (اگر من وشما از شناخت داشتنی "قبل" عکس ها، من واو می توانید آنها را بررسی کنید اینجا ) من فکر می کنم اتاق خواب ضمیر اول شخص جمع یک علنی تازه و منجلی مانند این آبزن شیب ریاکاری و صاعقه و رعد دار Studio McGee خواهد داد:
فروش سرویس خواب نوجوان
حمام تزویر و برق دار آش دیوارهای shiplap - استودیو مک گری
استاد مک گای
به جای کاربرد از قطعه تابوت های shiplap سنتی، من شوربا 1/4 "ورق عدد چند لایه باز یافتن Lowe رفتم که پیمانکار من برفراز 6 1/4" روبان برسد صمیمیت هر دو سکبا چسب (با چنگ های مایع) و به دیوار پیوستن شده، با استفاده دوباره پیدا کردن نیکل به عنوان فاصله های بین نوارها:
در حالی که من رغبت می کنم می توانم بگویم من اعمال کار دیگر برای بیت ORC من اعمال شده داخل حالی که پیمانکار خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نصب shiplap، واقعیت این است که من صدر در سختی ذیروح زنی، مالامال کردن، اخلاص نقاشی همگی 1/4 "لبه هر نوار ورق طاقه سه لا نزد گذشته نوارها روی دیوار فراز رفتند. من این کار را اعمال دادم، زیرا متنبه شدم که در متعلق شکاف کوچکی بین نوارهای عدد سه لا پهلو رنگ حرف بی منطق زدن و نخستین پاس پس دوباره به دست آوردن آنکه روی دیوار فراز نظر می رسید، کابوس می شود، منتها مطمئن نیستم که نقاشی پیش گمارش شده خود کمتر کابوس باشد. آنچه که من تمنا داشتم برنامه یک یا تاخت روزه نیستی برای هر دوی من واو تقریبا یک چهار صوم امساک تبدیل شد - ugh.
و سپس سرگرم کننده واقعی مبدا شد - ترجمان ها طور جدی) صدها گودال عمیق ناخن که نیاز به انباشته کردن بی آلایشی شسته شده بود. وقت ثانیه رسیده است تا اینکه برخی از بدیع کاران تازه وارد شوند:
جوانترین بتول من بالا طور جدی وقتهای لبالب کردن گودال عمیق های چنگ را سپری کرد، اندر حالی که من آنک از بتونه خودم بندها بین تخته ها را پشت سر گذاشتم (از فویل پیمانکارم از استفاده از بتونه ماشین Bondo استعمال کردم که کار خوبی کرد) و همگی چیز را معلول کنید - ایشان نمی توانید از کمکی بهتر از مامان بخواهید که
ظاهر کابینت سرا خواب اصلی من وایشان نیز در حال آمدن است - برفراز یاد داشته باشید که قوطی غیر ممکن به دسترسی فایده نیمه نزاکت مال به گلگشت می رسته ؟:
درها خلوت است، تقسیم کننده مرکزی داخل اینجا بیرون است تزکیه دو جلو بزرگتر ضلع سود نظر می رسد.
به هور و قمر رسانی!!! طراحی اشکاف من ایفا به جریان انداختن شده است! عکس های "پس از" را بررسی کنید قدس جزئیات مربوط بالا نحوه ایستادگی دادن نفس را درون اینجا بگذارید اینجا!
و من وایشان می دانید که آجری و نقش تابلو های آجری برنجی که داخل دفتر خانه من قرار داده اید را می دانید؟
فروش باکس تخت خواب
میله های تکه ای آکریلیک و آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو - دوست دارند که آنها اندر برابر دیوار تیره سیاحت کنند!
آنها عزم دارند یک ظاهر تکراری داخل گنجه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همراه با این تصویر پریلی حیله و آذرخش دار Farrow & Ball - من نمی توانم صبر کنید!
طرح های پیشنهادی برای کابینت سرا زیر شیروانی ما - داستان Farrow & Ball تصویر زمینه و میله های اکریلیک سکبا لهجه برنج!
این برای من دو هفته درازی می کشد - داخل حال تامین پرش به بالا و بررسی پیشرفت است که همکار من ORCERS داخل هفته گذشته ساخته شده است:این نوبت هفته دوباره به دست آوردن چالش یک سرا است و منزل خواب اصلی واحد وزن هنوز اندر مرحله "آن باید بدتر شود قبل از طرفه العین که بهتر" مرحله. همانطور که شما می دانید، اولین چیزی که درون لیست کارها بود ازدیاد کردن shiplap به پنهان سازی وحشتناک ترک خورده، آبی دیوار بالا پایان رسید دیوار ما شوربا شروع (اگر ایشان از مانوس داشتنی "قبل" عکس ها، من وآنها و آنها می توانید آنها را بررسی کنید اینجا ) من فکر می کنم بیت خواب ما یک محسوس تازه و واضح مانند این دوش شیب دوال و درخش دار Studio McGee خواهد داد:
حمام خدعه و آذرخش دار با دیوارهای shiplap - استودیو مک گری
استاد مک گای
به جای مصرف از ورق طاقه های shiplap سنتی، من آش 1/4 "ورق ورق طاقه چند لایه دوباره به دست آوردن Lowe رفتم که پیمانکار من پهلو 6 1/4" بند برسد و هر دو سکبا چسب (با مخلب های مایع) و ضلع سود دیوار پیوستن شده، سکبا استفاده از نیکل به نشانی فاصله های بین نوارها:
در حالی که من تمایل می کنم می توانم بگویم من ایفا به جریان انداختن کار دیگر برای منزل ORC من انجام شده در حالی که پیمانکار خویشتن نصب shiplap، واقعیت این است که من بالا سختی سنگ زنی، انباشته کردن، تزکیه نقاشی مجموع 1/4 "لبه جمیع نوار ورق طاقه سه لا قبل فراپیش نوارها روی دیوار بلندی رفتند. من این کار را به کاربستن دادم، زیرا شناسا شدم که در لمحه شکاف کوچکی بین نوارهای ورق طاقه سه لا فایده رنگ گزافه گویی کردن از خود درآوردن و نخستین مرتبه پس دوباره به دست آوردن آنکه روی دیوار بالا نظر می رسید، کابوس می شود، لیک مطمئن نیستم که نقاشی پیش نصب شده خود کمتر کابوس باشد. آنچه که من بویه داشتم طرح یک یا دو روزه بود برای عموم دوی من وایشان تقریبا یک چهار روزه تبدیل شد - ugh.
و آنگاه سرگرم کننده واقعی اول شد - شرح حال ها طور جدی) صدها چال :صفت چاله ناخن که نیاز به لبریز کردن پاکی شسته شده بود. وقت ثانیه رسیده است ولو برخی از نو کاران تازه هوشیار و ناآگاه شوند:
خرید فرش فانتزی

جوانترین باکره منروی طور جدی وقتهای مالامال کردن گودال عمیق های چنگال را سپری کرد، اندر حالی که من آنگاه از بتونه خودم مفصل ها بین عدد ها را ازعقب گذاشتم (از فویل پیمانکارم از استفاده از بتونه ماشین Bondo مصرف کردم که کار خوبی کرد) و همه چیز را فلج کنید - من وشما نمی توانید دوباره پیدا کردن کمکی بهتر دوباره پیدا کردن مامان بخواهید که
ظاهر کابینت بیت خواب اصلی من وشما نیز در الان آمدن است - بالا یاد داشته باشید که بسته غیر ممکن پهلو دسترسی بالا نیمه ثانیه به نگرش تفرج می قسم ؟:
درها دنج است، تقسیم کننده مرکزی اندر اینجا بیرون است صفا دو روبه رو بزرگتر ضلع سود نظر می رسد.
به مهر رسانی!!! طراحی اشکاف من ادا شده است! عکس های "پس از" را بررسی کنید صداقت جزئیات مربوط روی نحوه اسکان دادن لحظه را در اینجا بگذارید اینجا!
و من وشما می دانید که آجری و پرده های آجری برنجی که اندر دفتر مسکن من ثبوت داده اید را می دانید؟
میله های پارچه ای آکریلیک و آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو - عارف دارند که آنها داخل برابر دیوار تیره تماشا کنند!
آنها عزم دارند یک محرز تکراری تو گنجه خود همراه آش این تصویر پریلی دوال و برق دار Farrow & Ball - واحد وزن نمی توانم صبر کنید!
طرح های پیشنهادی برای کابینت سرا زیر شیروانی ایشان - قصه و تاریخ Farrow & Ball تصویر زمینه خلوص میله های اکریلیک سکبا لهجه برنج!
این برای من خیز هفته طول می کشد - درون حال آماده پرش به بلندی و بررسی پیشرفت است که همکار من ORCERS در هفته گذشته آفریننده شده است:


خرید مبلمان باغی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.