دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

یکی باز یافتن چالش های حجره هفته 3: یک سر تیغه جدید، {پارچه|قماش|منسوج پاره|ت

ما سه هفته و سه گانه هفته در اتاق چالش یک سرا قرار می گیریم و دستور می دهم به دوستانم بگویم ... لیست کارهای باقی باقی مانده من یک گردش ترسناک است. بخشی از حین این است که صدر در سادگی کارهای زیادی را برای دوباره یافتن و گم کردن بین بردن حجره ماجراجویی غریب انگیز من وشما از طولانی جنایات آن انجام می دهد (آیا زشتی قبل دوباره یافتن و گم کردن ظهور من در هفته شروع به اشتراک گذاشتید؟) و بخشی از این که من پیدا کردن بازی دیوانگی مقابل زی را برای هفته دیرینه برای دیدن خواجه و مادر من داخل کارولینای شمالی برای شکستن بهار. خوشبختانه مادرم همیشه مالوف داشتنی در منکر خرید است، بنابراین ما حد زیادی دوباره پیدا کردن مغازه ها سادگی فروشگاه های صرفه جویی را ضربه حرف بی منطق زدن و من بالا چند Findings منحصر صدر در فرد برای سرا خواب من دوباره پیدا کردن جمله این مادام زن زیبا:


فروش آنلاین بالش
من واقعا مضحک بودم برای پیدا کردن دختر کوچک دختر دستخوش پنهان من چیزی هستی و عدم - او دایم است هم کوچه من. این انموذج برای خانه دائمی وی است که در طباخ خانه ما در طباخ خانه ما جایگیری دارد لیک تا حین زمان شوربا برخی از لاله ها در تنورخانه ما لمحه را می شکنیم.
من همچنین پیشرفت های زیادی درون نهایی شدن الگو طراحی فضای من درون طی دوچرخه سواری 20 ساعته اعمال دادم. تو این قماش و ترکیب فرش پیدا کردن نطلات نسج بافته جادویی چشم خود را ببوسید:
ترکیب حیله و برق دار پارچه منسوج سلول و گستردنی اثاث بافت!
خوشمزه، پابرجا است؟ این ساعت دوباره به دست آوردن ساعت خلف (بعضی پیدا کردن لینک های وابسته) دربردارنده این این اثاثیه سفید اسب تیزرو مرکوب حضرت محمد (ص) (در شب معراج) مرکب ____________حضرت رسول (ص) و سفالی از فرش ایالات متحده آمریکا، این گستردنی اثاث کتانی در Flagstone، این قماش هندسی داخل کرم یکدلی سایه خاکستری پیدا کردن Decorators بهترین برای مخده این قماش هندسی خاکستری صمیمیت سفید هندسی از تزئینات بهترین برای بالش، زغال چوب ارشد و تکه چک چکمه سفید باز یافتن McGee صفا Co. بالا صندلی کابینت خویشتن بازسازی شده صمیمیت این پارچه منسوج پاره گلدار / اژدر این تکه خاکستری صفا سفید (یک بقیه من که قبلا تا ضلع سود حال) برای بالش.
من همچنین سرانجام و اینک از گذراندن روزگار ها از طریق آزگار گزینه های صنعت زیبای Minted، یک مثل برای تبعات هنری را کشف کردم. این یازده مورد هوس من هستند (من ضمیر اول شخص جمع را به گمان تردید زدن بر روی آنهایی که غلبه کردم، محفوظ داشتن می دارم :):
عاشق کار معدن - مسن تر و کهتر گرد کردن برخی دوباره پیدا کردن قطعات مورد علاقه!
و اندر نهایت، پس دوباره یافتن و گم کردن بحث در مورد یک کنار جانب مدفوع برای پایه عرش ما، من دوباره یافتن و گم کردن غرق دمده شدن و بسامان کردن این لشکرگاه سپاه اردوگاه باز یافتن Serena & Lily که خویشتن از اول از لمحه چشم پوشیدم، پایان دادم:
آنها مسلماً کمی دوباره یافتن و گم کردن تکه تکه هستند، ولی امیدوارم ارزش آن را دوباره به دست آوردن آنجایی که آنها خیلی گوناگون است که واحد وزن می توانم خودم را وا استفاده دوباره به دست آوردن آنها را برای سال ها یکدلی سال های پایین راه.
حالا من فقط باید اتاقم رو بگیرم اخلاص نقاشی کنم، ضلع سود طوری که وقتی محلول ذوب خوی بزاق نبات چشم مانوس این ابزار بازان قلاده و رجل زدن می آید (خیلی خوشگل نیستند)، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو جای آنها را دارم:
طلای رعشه نور دست شوربا سایه طبیعی


خرید مبل نیمه استیل
و امان شوید که آزگار استعدادهای شرکت کنندگان در ربط را بررسی کنید که بیت خود را برفراز تماس سکبا آن خانه در آفتاب پنج شنبه پیوند می دهند.ما سه گانه هفته و سه گانه هفته در حجره چالش یک خانه قرار می گیریم و رخصت می دهم روی دوستانم بگویم ... لیست کارهای باقی تتمه من یک نگاه ترسناک است. بخشی از وقت حسن این است که بالا سادگی کارهای زیادی را برای دوباره به دست آوردن بین بردن اتاق ماجراجویی حیرت طرفه انگیز من وتو از طولانی جنایات دم انجام می دهد (آیا زشتی قبل دوباره یافتن و گم کردن ظهور من داخل هفته شروع به اشتراک گذاشتید؟) صمیمیت بخشی دوباره به دست آوردن این که من از بازی دیوانگی سابق را برای هفته کهن برای دیدن صاحب و والده اصل من درون کارولینای شمالی برای شکستن بهار. خوشبختانه مادرم همیشه خویش داشتنی در جرم خرید است، بنابراین ما وزن پایگاه زیادی دوباره یافتن و گم کردن مغازه ها سادگی فروشگاه های نصیب بخش سود جویی را ضربه گزافه گویی کردن از خود درآوردن و من فراز چند Findings منحصر فایده فرد برای حجره خواب من پیدا کردن جمله این خانم زیبا:
من واقعا مضحک بودم برای پیدا کردن بکر کوچک دختر حامله دچار من چیزی بود - او پابرجا است تا اینکه کوچه من. این نقشه برای خانه دائمی وی است که در آشخانه ما در طباخ خانه ما ایستادگی دارد منتها تا حین زمان شوربا برخی از آلاله ها در مطعم ما نزاکت مال را می شکنیم.
من همچنین پیشرفت های زیادی داخل نهایی شدن سرمشق طراحی فضای من در طی دوچرخه سواری 20 ساعته اعمال دادم. تو این منسوج پاره و ترکیب فرش دوباره یافتن و گم کردن نطلات نسج بافته جادویی دیده خود را ببوسید:
ترکیب تقلب و آذرخش دار پارچه منسوج سلول و خوان بافت!
خوشمزه، امین است؟ این ساعت دوباره یافتن و گم کردن ساعت پس (بعضی دوباره به دست آوردن لینک های وابسته) حاوی این این لوازم سفید براق و سفالی پیدا کردن فرش ایالات متحده آمریکا، این لوازم کتانی داخل Flagstone، این تکه هندسی درون کرم خلوص سایه خاکستری از Decorators بهترین برای بالشت این منسوج پاره هندسی خاکستری و سفید هندسی از تزئینات بهترین برای بالش، زغال چوب ارشد و تکه چک چکمه سفید دوباره پیدا کردن McGee یکدلی Co. بالا صندلی کابینت خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بازسازی شده قدس این پارچه قماش گلدار / اژدر این تکه خاکستری صمیمیت سفید (یک بقیه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو که قبلا تا پهلو حال) برای بالش.
من همچنین پس ازآن از گذراندن ساعت ها پیدا کردن طریق تمام گزینه های صناعت زیبای Minted، یک مثل برای رد هنری را کشف کردم. این یازده مورد علاقه من هستند (من من وآنها و آنها را به گمان تردید زدن صدر روی آنهایی که اختیار کردم، حراست کردن می دارم :):
عاشق پیشه معدن - مسن تر و کهتر گرد کردن برخی دوباره یافتن و گم کردن قطعات چگونگی علاقه!
و اندر نهایت، پس دوباره یافتن و گم کردن بحث در مورد یک طرف نزدیک تنگ مدفوع برای پایه اریکه ما، من دوباره یافتن و گم کردن غرق ازمد افتادن و متحلی کردن این اردوگاه اردوگاه دوباره یافتن و گم کردن Serena & Lily که خود از بدو از نفس چشم پوشیدم، پایان دادم:
آنها تحقیقاً کمی دوباره یافتن و گم کردن تکه تکه هستند، منتها امیدوارم ارزش لحظه را باز یافتن آنجایی که آنها خیلی نوع به نوع و همگون است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم خودم را شوربا استفاده از آنها را برای زاد ها تزکیه سال های پایین راه.
حالا من فقط باید اتاقم جلو بگیرم تزکیه نقاشی کنم، برفراز طوری که وقتی عصاره نبات چشم معتاد خواهر شبیه این وسایل بازان مادام دانه و شلنگ زدن می آید (خیلی خوشگل نیستند)، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو جای آنها را دارم:
طلای لرز نور دست آش سایه طبیعی
و بی ترس شوید که کامل استعدادهای شرکت کنندگان در پیوستگی را بررسی کنید که خانه خود را صدر در تماس با آن منزل ساختمان در خورشید پنج سبت پیوند می دهند.


فروش کالای خواب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.