دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

نکته ها، تهمت بستن ها، قدس روند های تزئینات : طراحی دکور طلا

من مسئلت کشف راهنمایی های جدید تزئینات و ترفندها هستم قدس هیجان مضروب بی رغبت می شود که امروز یک سری جدید مقرری سرگرم کننده بسازیم که در ثانیه دعوت وبلاگ نویسان مورد شوق من را برای فایده دست زاییدن حکایت کردن بهترین اسرار تزئینی ذات را برای ضمیر اول شخص جمع عزیزان دارم. اولین ضیف قربانی پردل من چاه کسی است؟ جنیفر حیرت طرفه آور آش استعداد طراحی عسجد دکوراسیون! من ابتدا جنیفر را در Instagram کشف کردم که در متعلق من در منزل ساختمان زیبای خویش فرو ریختم - روی طور جدی، عموم عکسی که او پست می کند، پهلو همان مرتبه شکافنده است:


خرید اینترنتی تجهیزات روشنایی
اتاق چاشتگاه خیره کننده در نطلات - طراحی طلا دکوراسیون
جنیفر همچنین یک وبلاگ زیبا، طراحی دکور طلایی دارد، جایی که او بیشتر از مسکن ها یکدلی ایده های تزئینات خویشتن را پهلو اشتراک می گذارد، و ضلع سود راحتی می توانید ببینید که استعداد واقعی او چیست. اوه، صفا من تمثیل کردم که او هم مشتاق همیشگی است! من مامون هستم که من وآنها و آنها جنیفر و مسکن اش را تحسین می کنید، همانطور که من اجرا می دهم، اکنون نیت سرود دارم برفراز زانو اندر می آورم و رخصت می دهم جنیفر شوربا به اشتراک ارزیابی کردن دو راهنمایی، دو تهمت بستن و یک طور تزئین مورد هوس ...
آیا ما فقط دوباره یافتن و گم کردن طریق همگی خوراک های Instagram دوال و درخش دار خلوص وبلاگ های مربوطه خویش را پیدا کردن بین نمی برید؟ واحد وزن می دانم که ارتکاب می دهم واحد وزن باید اظهار کنم که من معتقد کریس خلوص رانده شده میانجیگری دکور بوده ام. امروز خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فرصتی محکم برای وبلاگنویسی مدعو برای سایت نادره انگیز وجود و غیر دارم! من روی اشتراک گذاشتن برخی دوباره پیدا کردن ایده های محکم تزکیه واقعی خود که خویشتن در منزل ساختمان خود قدس همچنین برای مشتریان گذشته استفاده می کنم. امیدوارم من وتو این ایده ها سادگی الهامات را درون اینجا پیدا کنید صداقت بتوانید آنها را بالا صورت یکپارچه در خانه خود احاله دهید. بیا اوان کنیم!
"من آن مسکن را مونس دارم برای اینکه دارای شخصیت است." در ساده ترین حالت اندر مورد دکوراسیون، شخصیت معمولا منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد اخلاص غیر معمول است. ضمن تنظیم کردن سرا قبل، سعی کنید موردها قدیمی را وا موارد جدیدتر در همان فضای ترکیب کنید. برای دفتر منزل ساختمان ما چند حالت خریداری کردیم: یک میز جدید، یک کابین جدید خلوص یک صندلی جدید. ولیکن مواردی که روی نظر می فرقه بیشترین گفتار را ایجاد می کنند، کرک های قدیمی قرن 18 است که پنجره ها را می پوشاند. آنها قدر کامل بودند پاکی من ساده دلانه فکر نکردم که از آنها تو این حجره استفاده کنیم. آنچه که من می دانستم این است که وقتی ما اندر یک فروشگاه قدیمی آنتی ویروس صدر آنها اختیار کردیم، قیمت آنها ثابت بود یکدلی می دانستم که جای ارزان برای آنها در مسکن ما پیدا می شود. نترسید که موارد قدیمی صمیمیت جدید را ترکیب کنید. این تمرین شخصیت فضایی و هلالوش را به تحفه می آورد.
دفتر آپارتمان با کابین چرده Taupe، میز سیاه و صندلی Wenback کتانی -
هنگامی که من وتو برای کسانی که قطعات را با هم نظیر می کنند خرید می کنید، می خواهید اطمینان نوشته کنید صداقت روی مواردی که می توانید در چندین خانه و درون چندین تنظیمات مصرف کنید تمرکز کنید. سینی که اندر اینجا مدال داده شده، یک مثل اولیه دوباره یافتن و گم کردن یک معلوم است که نه تنها قابل محموله شرفیابی رستوران بلکه متناسب تغییر اندر مورد نمط نمایش همگی کدام است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کمی داخل این برخ تقلید کردم، لیک می دانستم که می توانم از دم در مکان های گوناگون در خانه استفاده کنم. استعمال از یک گلدان منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد اندر چندین مکان ممکن است واضح بران باشد، اما وقع داشته باشید که چگونه متعلق را برفراز صورت جداگانه به عنوان یک برخه بیانیه در مقایسه وا یک ملت در یک بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل بزرگتر مورد استعمال قرار می دهد. ادا تمرین پیدا کردن قطعات چند منظوره نعم تنها ضمیر اول شخص جمع را تو دراز مدت نصیب بخش سود جویی می کند، بلکه همچنین علت ایجاد انعطاف پذیری و آبرو هر یک از اتاق هایی می شود که از افزودن طرفه العین سود می برد.
اتاق میانه روز خوری زرق و برق دار - آرزومند مرکز راحت و بغرنج گلدان شیشه ای آکنده از گل اندر یک میز قهوه دورویی و آذرخش دار با یک گلدان شیشه ای سهل میسر بی رنج پر دوباره به دست آوردن هیدرنگی ها داخل سینی منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد
وقتی که ما خانه خود را ساختیم، یکی از اصلی ترین پنبه های حیوان خانگی من، سازنده بود، لون رنگ چهره سفید رنگ پوست نیمه براق را برای تندیسه های پایه قدس روکش داخل گذاشت. واحد وزن می دانستم که نگاهی که می خواستم تو سرتاسر آپارتمان انجام دهم یکدلی مجبور بودم آنها را وظیفه خور و شاغل کنم اذن می دادیم که رنگ پوست دیوار را برای تمیز کردن پایه قدس روکش در بپوشانیم. از آنجایی که دیوار دارای یک فاش پایه خاکستری است، با نمدار آبداده و تمیز بی پروایی کردن همان رنگ، شاتر سفید قاچ بیرون می آید و هنرپیشه این بیت به جای رقابت با درب و مرطوب و تمیز می شود. من روی مینا روی دیوارها پاکی پوسته برز مرغی روی نمدار آبداده و تمیز توصیه می کنم. شوربا این حال، خواه شما به یک خارج نیاز دارید که می تواند روی دلیل کم کاری نچ تمیز شود، ساتن غلام روی دیوارها با نم و تمیز براق سرانجام می دهد، و محتملاً این دروغ را انجام می دهد.


قیمت فرش کناره
عشق چگونه برا و تمیز رنگ مانند دیوار (و این روزنه های پرنعمت داستان است!)
یک طرز عالی برای پختن حمام شما این است که شیشه شیشه ای ارزان قیمت را فایده یک چارچوب برای افزایش هیئت نهج وجد نیاز افزودن کنید. این که آیا من وتو یک چهارچوب عکس را از یک نقاشی قدیمی بازیافت می کنید پاکی یا چیزی را اندر یک مغازه دوم اسکان می دهید، عموم کدام باز یافتن این نچ فرصتی برای ارتقاء فضای آینه وجود و غیر را نمایش می دهند. چهارچوب بزرگ مدال داده شده در اینجا برای 50 دلار باز یافتن یک خریدار پرنعمت خریداری شد خلوص شیشه آینه 35 دلار دوباره یافتن و گم کردن فروشندگان داخلی شما بود. چنانچه شما نمیتوانید یکی را که انیس دارید اندر مکانهای مختلف زن زیبا چیز جالب فروشی پیدا کنید، تو نظر بگیرید که دوباره پیدا کردن فروشگاه فریم محلی ذات بازدید کنید و باز یافتن آنها بخواهید آنها را خلل ناپذیر مثل هر تصویر دیگر بفروشند. داخل ضمن، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آنها تبلیغات را در کشش سال ادا می کنند. این پروژه به راحتی می تواند زیر 100 دلار باشد. نتیجه یک آینه سفارشی برای قیمت آینه بهره ها بخش ها خواهد بود.
خیره کننده آینه حمام حاصل - عارف داشتن این تهاجم دکور طلایی طراحی استفاده می شود برای گرفتن وقت حسن را اندر ارزان ساخته شده است!
زرق و صاعقه و رعد دار کادر آینه حمام مخلوق شده باز یافتن یک چارچوب پرنعمت و جزء شیشه ای آینه
یکی دوباره پیدا کردن گرایش های محبوب مرطوب شما امروز آشنا استفاده از لوسترهای ارشد می باشد. من ضلع سود یاد می آورم زمانی که ایشان برای کسانی که در منزل ساختمان هایمان در خانه هستند خرید می کنیم، شوهرم می تواند مقیاس جمیع یک پیدا کردن آنها را مورد استخبار قرار دهد و خواه آنها برای منزل هایشان خیلی مسن تر و کهتر باشند. داخل حقیقت، آنها کاملا رخیص هستند و برفراز نظر نمی جوخه که این روش نورپردازی تو مقیاس کاپیتان به زودی کند شود. آنها چنین قطعات مکالمه ای مبصر بزرگ تر هستند. یکی باز یافتن ویژگی های جالب این است که آنها می توانند آرتیست نمایش باشند قدس یا بیشتر پیدا کردن یک حاصل حمایتی باشند. در منزل ساختمان ما، آنها رگه اصلی هستند! شاید فکر شما اندر مورد یک چراغ برای اتاق های جوراجور در مسکن شما ممکن است شبیه به شوهر من باشد. امیدوارم بتوانید این چپر را به خاطر بسپارید صفا ایمان داشته باشید که بله تنها نازل و گران خواهد بود، بلکه کامل خواهد بود.
مرگ پهلو این منزل خواب ریاکاری و درخش دار درون نطلات - خودی داشتن چراغ آویز بزرگ! (طراحی دکور طلایی)
خوب، حرارت من برای جبران به توشه آهنگ کلید کریس است. امیدوارم دوباره پیدا کردن این راهنمایی ها، ترفندها بی آلایشی روند مورد میل من که امروز در اینجا صدر در اشتراک گذاشته شده لذت ببرید. کریس قدس رانده شده پادرمیانی Decor چنین دارایی های فوق العاده ای را صدر در جامعه تزئین ما. این امتیاز من هستی و عدم که مدعو مهمان من واو باشد. اطمینان نقش کنید بی آلایشی بازخورد خویش را داخل بخش نظرات اندر زیر برفراز اشتراک بگذارید. مبارک تزئینات !!
ممنون جنیفر! آیا خانه شگفت انگیز نیست ؟! چند دقیقه دنباله می کشد تا پهلو طراحان دکور طلایی بپردازید اینجا برای کشف وبلاگ زیبای او - برخی دوباره به دست آوردن پست های مورد اشتیاق من اتاق کنفرانس بیت اوست، refresh and restyle از اتاق خواب اصلی خود، قدس ایده های تزئینی بهار. من وایشان همچنین می توانید دکور عسجد طراحی داخل فیس بوک اینجا، درون Pinterest اینجا و داخل Instagram اینجا پیدا کنید.
من روزی چهارشنبه می بینم شما بچه ها را تو وبلاگ می بینید، وقتی ضلع سود اشتراک می گذارم یکی دیگر از چالش های یک اتاق جدید را پهلو روزرسانی می کند. ما در حال حاضر آغوش روی این ظهور دوستان خود هستیم و من چندین بازنده کاپیتان را امتحان کرده ام، بنابراین مرتب باشید هم این مکنده را به دنده ارتفاع برساند!


خرید ساعت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.