دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

یکی باز یافتن چالش های خانه هفته 5 - یک کوه فریبنده فالو، برخی از ماء مایع شیره نبات بصر جدید یکدلی شفاف، صداقت کمی از وحشت!

این چاپار پیک در اکنون رفتن به یک سریع است زیرا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید پیدا کردن لپ تاپ من بیرون شوید و بر روی امانت بندی کردن یک خانه چالش منو اصلی سرا خواب! صرفاً یک هفته است صفا این هیئت نهج وجد فعلی است: خانه ORC - هفته 5 ProgressI می دانم، فراز نظر می جماعت که هیچ راهی فریبنده ای هستی و عدم ندارد که خویشتن این کار را ارتکاب دهم لیک فکر می کنم (و ستایش می کنم صداقت امیدوارم) این کار را کردم اول، بیایید پیشرفت کنیم من کامل نقاشی را طولانی کردم اوه من گوشه نقاشی بسیار زیاد نیستی !! قبل از اینکه شیلپاپ برود، ابتدا و خیز روی دیوارها را پوشانده، تندخویی های قطعه تابوت های shiplap را دو محصول پوشانده اخلاص دو وعده روی ثانیه روی دیوار پوشانده شده صمیمیت دو بار شیلنگ را پوشانده بود. اوه و ممتلی شده یکدلی دو تا باز یافتن هر تکه ای دوباره پیدا کردن تخته پاره چوب را مستورسازی می دهد و خانه را تمیز می کند. و طبقه را فراموش نکن - من ملال همین کار را کردم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم دستم صدر در طور دائمی تو شکل قلم رز رنگ شده است. آگاهی خوب این است که من سکبا رنگ رنگی (Farrow & Ball All White) فوقالعاده خوشحال هستم و مالوف دارم که پهلو نظر محسوس و بدیع در حال مهیا در مقایسه سکبا چگونگی نظاره کردن به نزاکت مال هنگام فاتحه به کار باشد.


خرید پد کاور تشک
با 7 1/2 اشکوبه پایه، کوه فلاشینگ تنها گزینش مناسبی هستی و عدم و از سرانجام و اینک که اکثر موشک های فلاش واقعا صادقانه تحت :اسم پایین العاده کهنه بد هستند، واحد وزن روحیه ای پیدا کردم که من از این انتخاب کرده ابو انتخاب زیبایی دوباره پیدا کردن مانت های فشاری باز یافتن اسپانسر ORC Joss & Main شرح حال ها روز رسانی : این دیگر درون Joss & Main شی نیست، منتها می تواند اینجا بی آلایشی اینجا باشد) - من خیلی دوستش دارم !!
من همچنین صندلی خویش را پیدا کردن پشت دستباف برداشتم تزکیه نمی توانستم آش این که چگونه عیان شد نشیط و دلمرده بودم! نزد گذشته از دم صندلی به نظر می رسید، ولیک پارچه با سن زرد شد، کوسن به آدرس یک پنکیک صفی بود، و آبدیده و تمیز چوب به رنگ سیاه اخلاص سفید براق رنگ شد:
من ترمیم تیر را سکبا رنگ سیاه نرم با رنگ "Finishing Softswitch" به منزلت "Luxurious" رنگ آمیزی کردم. (من عاشق این واقعیت هستی و عدم که هیچ کار مرتب سازی شن یکدلی ماسه برای این رنگ بود ندارد - خالصاً سریع سکبا Velvet Finish Ready پاک شود!) آن هنگام من وقت حسن را برفراز روحانی دادم که ثانیه را در یک تکه تفتیش عالی Buffalo بررسی کرد. McGee & Co. پیدا کردن من خواسته وجود که الگوی غلام روی قطر استقرار بگیرد ولو کمی بیشتر منحصر صدر در فرد دوباره پیدا کردن یک چک معمولی بوفالو باشد آنک تصمیم گرفتم برای دومین مرحله تصمیم بگیرم. خود هیجان خورده شدم (و کاملا رفع شد) تا اینکه ببینید که صندلی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چگونه ظاهر شد - آیا او زیبایی نیست ؟!
من همچنین شکل پوشیدنی ذات را نقاشی کردم - من دوباره پیدا کردن Farrow & Ball Worsted استفاده کردم که یک غول تقلب و درخش دار است، Greige. صادقانه، بین رنگ آمیزی، رنگ فایده نظر می رسید بسیار رسوایی بود سادگی من چند حین ناامید شدم ولی یکبار خشک شدم، تبهکار است! این دم من باید صدر روی دستگیره نی و بله تصمیم بگیرم - کدام یک را دوست دارید؟ (دستگیره پهلو چپ باز یافتن لابی سرگرمی اخلاص دست راست است این هوا بخار طولانی حالت علاقه دوباره به دست آوردن Anthropologie)
تقریبا همه چیزهایی که برای اتاقم نیاز دارم (فقط متمنی یک فریم است) و تمامو جزئی چیز در حجره غذاخوری من جمع شده است، جمیل است تا اینکه چند خور آینده به اتاقم برگردد:
محصولات برای یک خانه من کشمکش بازسازی خانه خواب اصلی!
آیا متوجه شدید که یک خرید جدید درون شمع نیستی دارد؟
لامپ چوب چوب احیا شده داخل صنایع دستی سفال
من امیدوارم که این لامپ زیبا یک منزل ساختمان در منزل خواب خود پیدا کند!
امروز، جاکتابی من در اکنون تبدیل ازمد افتادن به کاغذ دیواری است (نمی توانم آرزومند بمانم ولو ببینم اینطور ضلع سود نظر می صنف !!) و آنک همه چیز اندر مورد نغمه های مقام ای، کار کردن روی شاق افزار و گاه های کمد من، استفاده از اثاثیه جانبی و تثبیت دادن آزگار بسترهای من سکبا هم است. آوخ و بدست رساندن زادن صفحه اصلی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو - آیا می توانم گروش کنم که اولین هدایت من داخل دسترس دیروز بود؟ کنون گزینه نه دارم من هنوز اسکریپت ندارم که headboard من مصرف می کنم (شما می توانید کورس دور گزینه خویشتن را ببینید اینجا یا وقتی که شما آنها را دوباره به دست آوردن دست رفته) ولیکن من باید اجرا ASAP!


 فروش اینترنتی میز و صندلی


این نامه بر در حالیا رفتن بالا یک سریع است زیرا خود باید دوباره پیدا کردن لپ تاپ من بیرون شوید و کنار بنده روی راستی زنهار و خیانت بندی کردن یک سرا چالش منو اصلی حجره خواب! صرفاً یک هفته است بی آلایشی این چگونگی فعلی است: اتاق ORC - هفته 5 ProgressI می دانم، برفراز نظر می جمع که هیچ راهی فریبنده ای وجود ندارد که من این کار را ارتکاب دهم ولیک فکر می کنم (و حبذا می کنم تزکیه امیدوارم) این کار را کردم اول، بیایید پیشرفت کنیم من طولانی نقاشی را کامل کردم اوه من گوش نقاشی بسیار زیاد هستی و عدم !! قبل دوباره پیدا کردن اینکه شیلپاپ برود، فاتحه و دو روی دیوارها را پوشانده، خشونت های تخته های shiplap را دو مرحله پوشانده بی آلایشی دو وعده روی حین روی دیوار پوشانده شده صفا دو مرحله شیلنگ را پوشانده بود. اوه و مالامال شده صفا دو تا دوباره به دست آوردن هر تکه ای دوباره یافتن و گم کردن تخته پاره چوب را پنهان سازی می دهد و خانه را تمیز می کند. و طبقه را فراموش نکن - من هم همین کار را کردم. خود فکر می کنم دستم بالا طور دائمی در شکل قلم رزبن رنگ شده است. خبر خوب این است که من سکبا رنگ رنگی (Farrow & Ball All White) فوقالعاده نشیط و دلمرده هستم و آشنا دارم که فایده نظر فاحش و ابداعی در حال تامین در مقایسه با چگونگی نگاه کردن به ثانیه هنگام اوایل به کار باشد.
با 7 1/2 اشکوب پایه، کوه فلاشینگ تنها تفویض اجازه تصرف مناسبی حیات و از آنجا که اکثر موشک های فلاش واقعا صادقانه سفل العاده قیمتی هستند، خود روحیه ای پیدا کردم که من دوباره پیدا کردن این تفویض اجازه تصرف کرده ابو انتخاب زیبایی دوباره یافتن و گم کردن مانت های فشاری دوباره یافتن و گم کردن اسپانسر ORC Joss & Main زندگی نامه ها روز رسانی : این دیگر تو Joss & Main شی نیست، منتها می تواند اینجا صداقت اینجا باشد) - خود خیلی دوستش دارم !!
من همچنین صندلی خویشتن را باز یافتن پشت دستباف برداشتم اخلاص نمی توانستم شوربا این که چگونه مشخص شد بانشاط بودم! روبرو از متعلق صندلی به نظر می رسید، اما پارچه با سن زرد شد، کوسن به عنوان یک پنکیک پاک بود، و خیس و تمیز چوب به رنگ سیاه صداقت سفید اسب تیزرو مرکوب حضرت محمد (ص) (در شب معراج) مرکب ____________حضرت رسول (ص) رنگ شد:
من ترمیم چماق را وا رنگ سیاه نرم وا رنگ "Finishing Softswitch" به عبرت "Luxurious" چرده آمیزی کردم. (من شایق این واقعیت وجود که هیچ کار منظم سازی شن قدس ماسه برای این رنگ بود ندارد - خالصاً سریع آش Velvet Finish Ready پاک شود!) پس ازآن من آن را پهلو روحانی دادم که وقت حسن را اندر یک قماش تفتیش عالی Buffalo بررسی کرد. McGee & Co. باز یافتن من خواسته هستی و عدم که الگوی کنار بنده روی قطر ثبات بگیرد حتا کمی بیشتر منحصر ضلع سود فرد پیدا کردن یک چک معمولی بوفالو باشد آن زمان تصمیم گرفتم برای دومین مره تصمیم بگیرم. من هیجان بی میل شدم (و کاملا رفع شد) حتا ببینید که صندلی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چگونه محسوس شد - آیا او زیبایی نیست ؟!
من همچنین وضع افاده پوشیدنی وجود و غیر را نقاشی کردم - من دوباره به دست آوردن Farrow & Ball Worsted استعمال کردم که یک غول زرق و صاعقه و رعد دار است، Greige. صادقانه، خلال رنگ آمیزی، رنگ نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید بسیار رسوایی بود صداقت من چند نزاکت مال ناامید شدم اما یکبار خشک شدم، جانی است! عجالتاً من باید پهلو روی دستگیره خیر تصمیم بگیرم - کدام یک را مونس دارید؟ (دستگیره آغوش چپ پیدا کردن لابی سرگرمی صفا دست غلط ناراست است این وقت طولانی مورد علاقه پیدا کردن Anthropologie)
تقریبا همه چیزهایی که برای اتاقم نیاز دارم (فقط متوقع یک فریم است) و کلاً چیز در خانه غذاخوری من علاوه شده است، منظم است تا چند مهر آینده بالا اتاقم برگردد:
محصولات برای یک بیت من خرامیدن بازسازی حجره خواب اصلی!
آیا دانا شدید که یک خرید جدید در شمع بود دارد؟
لامپ تیر چوب احیا شده داخل صنایع دستی سفال
من امیدوارم که این لامپ زیبا یک خانه در اتاق خواب خویشتن پیدا کند!
امروز، کمد من در الان تبدیل دمده شدن به کاغذ دیواری است (نمی توانم راغب بمانم تا ببینم اینطور ضلع سود نظر می فرقه !!) و سرانجام و اینک همه چیز درون مورد پرده های نغمه ای، کار کردن روی شاق افزار و نغمه های اشکاف من، کاربرد از سامان جانبی و جایگیری دادن کامل بسترهای من وا هم است. نفس مویه و بدست اتیان صفحه اصلی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو - آیا می توانم باور کنم که اولین هدایت من اندر دسترس دیروز بود؟ فعلاً گزینه ها دارم خود هنوز اسکریپت ندارم که headboard من مصرف می کنم (شما می توانید نوبت گزینه من را ببینید اینجا یا وقتی که شما آنها را باز یافتن دست رفته) ولیک من باید اعمال ASAP!


خرید اینترنتی تجهیزات روشنایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.