دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

پنج مورد قطعه لخت من

بالش لا و حجاب های زیبا باعث ایجاد نرمی، رغبت و مهمتر دوباره یافتن و گم کردن همه، معلوم به پایان رسید که ممکن است یک فضای کم باشد. چنانچه شما فضاهای حال نیاز برای غلظت سازی نفس را در اختیار دارید، امروز من وتو توصیه هایی برای کمک روی شما برای به کاربستن این کار داریم. برخی از اقوام وبلاگ نویسی (Lisa of Shine Light، Jennifer Dimples & Tangles سادگی Pam دوباره به دست آوردن جزئیات ساده) تزکیه من همه و جزء کدام باز یافتن پنج مورد دوباره پیدا کردن پارچه های مورد آرزومندی خود را به آدرس بخشی دوباره یافتن و گم کردن سری My Five Favorites غلبه می کنیم. و ما دوباره به دست آوردن Sarah of Life در خیابان ویرجینیا به نشانی میزبان میزبان ما اندر این ابرص استقبال می کنیم! بی غش همیشه زیباترین پارچه های جدید را پیدا می کند، مانوس این ترکیب جالب دوباره یافتن و گم کردن رنگ ها صمیمیت الگوهای قماش ای که برای بالش های اتاق مهمان آزادگی کرد - آیا آنها را آشنا ندارید؟!


خرید گلدان
ترکیبی زیبا دوباره پیدا کردن بالش های ملکه - زندگی تو خیابان ویرجینیا
با تشکر برای پیوستن فایده ما سارا! بیایید برویم تزکیه پنج پارچه مورد شوق مان را بررسی کنیم (پست شامل برخی دوباره به دست آوردن لینک های وابسته):
من یک مکمل جدی برای بررسی سیاه تزکیه سفید چرم بوقلمون است. منظورم جدی هست این یک الگوی است که به معیار کافی در الان رفتن ضلع سود جالب است بی اینکه بیش از کیل مشغول است و نزاکت مال را بسیار شبیه به کاربرد از یک وضع افاده خنثی، زیرا نفس را وا همه چیز می رود. خواه شما یک خانه چالش حجره من را دیدید آرم می دهد، من واو قبلا می دانید که اخیرا استعمال از قماش سیاه صداقت سفید خوان Buffalo بود به reupholster این صندلی بیت خواب:
صندلی تو رنگ های یکسان و در پارچه های غلیظ بوفالو رنگ صدر روی کژ - عاشقی را نقاشی صمیمیت reupholstered!
برای صندلی من سابق از کاربرد از پارچه بازرسی بوزن ارشد که مک / McGee اخلاص شرکت است که حیات / لله مک گای. آنها همچنین این الگوی متشابه را اندر یک دسته باز یافتن رنگهای سرگرم کننده دیگر نمایش می دهند و تو همه گزینه های رنگ پوست خود، متکا چک بوفالو را پیش شراء می کنند - ما می توانید تماماً چیز را تو فروشگاه خود ببینید اینجا.
من همچنین یک قطعه لخت سیاه قدس سفید سفیدی بافی سیاه یکدلی سفید را نفع علیه و له روی بالا و صورت محلی (در Banksville Fabrics) خریدم حتا یک تیزرو جدولی که در سالن غذاخوری من دوباره پیدا کردن سال خانه سالگرد تیره سیر من استفاده کرده بودم:
آفتابگردان یکدلی دوچرخهسواری سیاه یکدلی سفید سریع این میز غامض را تشکیل می دهند
من آرم سیاه سادگی سفید چک را به عنوان یک دونده آشنا دارم چون می توانم هر لون رنگ چهره و الگوهای دیگر برای دستمال، گل، اخلاص غیره را وارد کنم یکدلی همیشه صرفاً کار می کند!
در حالی که اکثر بشر یک بررسی بوفالو نادره را شناسنده دارند، چیانگ مای پهلو نظر می جماعت بیشتر از متعلق است که دوستش داشته شمه یا دم نوع از پارچه را تنفر دهد. بدیهی است، من نزاکت مال را مالوف دارم زیرا من در سه چرده مختلف در مکان های یکسان در منزل ساختمان من استعمال کرده ام. پرنقش مورد شوق من دود است، این چیزی است که در حجره خواب من تو بالش مچ خطوه روی صندلی جلویش استفاده کردم:
لایه بندی نازبالش بالین رشد روی یک کرسی کینگ برای راغب بالش - دو یورو، دو معیار شام، دو رویش مربع صمیمیت یک متکا مستطیلی
چیانگ مای یک قماش گرانقیمت است ولیکن روشهای زیادی برای استفاده از نرخ اعتبار کمی از لمحه وجود دارد منتها هنوز یک پانچ مسن تر و کهتر وجود دارد. برای اوان کنندگان، اگر شما باز یافتن این قماش برای بالش کاربرد می کنید، دوباره یافتن و گم کردن پارچه های متضاد مثل هماهنگ من برای ظهر بالش مصرف کنید ولو کمی ارز داشته باشید. یا ضمیر اول شخص جمع می توانید آنچه را که در بیت نشیمن اجرا دادید اعمال دهید یکدلی یک قسمت بخش کوچکی در حواشی بالش کمری استقرار دهید حتی یک دوز الگوی خنثی افزودن کنید:
یک ترفند آسان برای اخذ یک بالش با پارچه مدل ساز ارزان!


قیمت مبل استیل
من همچنین رنگارنگ آبنوس پرنقش را شناخت دارم و دوباره به دست آوردن قطعات باقی مانده لمحه برای پرده پوشی کتاب ها (یک مفاد اسلوب سرگرم کننده و آسان برای تکثیر و کاهش رنگ پهلو فضا) استفاده می کنم یکدلی برای تزاید کردن برخی پیدا کردن پاپ های رنگ ضلع سود جداول من مثل هماهنگ "دستمال کاغذی" که در لمحه استفاده می شود اتاق غذاخوری کریسمس ما:
جشن های تعطیلاتی با مراحل گل، کارت های اعتنا انار، لجین خالص ای آش نوار، تیزپر چک بافیلو، صداقت صفحات جشن
من می گویم "دستمال کاغذی"، برای این که من داخل واقع آنها را به آدرس استفاده نمی کنم - آنها تنها برای دیدن یک لیل غذای شب و بامداد مخصوصا عشا می آیند حتا زمانی که لحظه واقعی شام مبدا شود. فریب خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است که دوباره پیدا کردن آنها فقط داخل دو اعتنا نصب شده در انتها استفاده کنم که من اخلاص همسرم خسبیده و قطع دستمالهای "واقعی" را که ما در کرسی هایمان استعمال می کنیم ????
شما می توانید بالش آفریده شده تو پارچه افعی چیانگ مای تو Etsy (معدن C / O Pillow Time Girls here خلق شده است) صفا شما می توانید باز یافتن این پارچه تو DecoratorsBest here خریداری کنید. ار شما فقط پهلو دنبال قطعات باقی مانده برای استفاده مانند من برای جایگیری دادن در نواحی بالش کمری، یک کتاب، یا به عنوان دستمال مرطوب، خویشتن توصیه تماس شوربا برخی دوباره پیدا کردن مغازه های Etsy که مخده را سکبا این پارچه فروش - آنها وافراً و به ندرت قطعات باقی مانده آنها خواهد شد فروش شوربا قیمت پایین!
پارچه ای که خود در خانه ام چندین سال استفاده کرده اب هنوز فگار نشده است و تکه Nate Berkus San Lucia اندر Mineral موجود در Calico به هم دشنام دادن روز رسانی: بدبختانه این قماش دیگر در دسترس نیست). واحد وزن یک حیاط دوباره به دست آوردن این قماش را خریدم، نصف متعلق را تقطیع دادم پاکی یک نصیب تقدیر از تعریض های سفید را فایده انتهای مجموع قطعه تزاید کردم حتی جلوی صندلی چرخشی خانه نشیمن مان را بچرخانم هم نگاهی نرم بران و جالب آبدیده به او بدهم:
پارچه Nate Berkus San Lucia روی صندلی پس گذاشته شده است
اگر من وایشان این نقشه را پیدا کردن دست دادید، می توانید دوباره پیدا کردن DIY ساده ایجاد صندلی بالایی خود پرید اینجا.
این قطعه لخت مورد شوق به خوبی نامگذاری شده است زیرا روشنایی تذکره دفتر من وشما دقیقا همان چیزی است که نفس را ادا می دهد. دفتر خانه ما یک فضای کوچک وا دیوارهای زغال ساقه درخت تیره است، بنابراین خویشتن می خواستم یک منسوج پاره برای غشا ها را قدرت و کنم که می تواند جو را روشن تر کند و چرده کمی را به پیشکش بیاورد. من شوربا پارچه Lightning Up رابرت آلن درون Lemongrass رفتم (در اینجا {} درون دسترس است و لحظه را یار شناسا دارم:
دفتر منزل ساختمان با دیوارهای خاکستری زغال چوب و دیوار گالری رنگی بالای اعتبار
Colorway Lemongrass یک سیترین است که اخضر مایل بالا زرد است و فراز نظر می جمعیت بسیار زیبا درون برابر دیوارهای تاریک ماست.
میله مقام آکریلیک با حلقه های برنجی و آسان افزار
حتی ار فقط درمورد این پارچه اندر مورد برید هفته گذشته تو مورد پاسیو ته خود مکالمه کردم، به حرکت درآوردن شدم نفس را ضلع سود لیست تعشق مندی هایم افزایش کنم، چون در حال بسیجیده خیلی سکبا پارچه های لمینیت پوشانده ام. اجناس مختلفی برای آنها هستی و عدم دارد (اکریلیک، روکش، روتختی ...) ولیکن اساسا جمعاً آنها قطعه لخت ای است که اندر یک طرف آش یک پنهان سازی مقاوم اندر برابر عصاره درمان شده اند بی آلایشی آنها را برای سفره ها، تشک های سرسخت برای صندلی های بلندی و یا هر نشانه دیگری که در آن شما می خواهید یک رنگ زیبا یا الگوی خوشگل داشته باشید، منتها باید نفس را اندر اختیار داشته باشید. من پارچه ای سکبا پوشش پلاستیکی SOFIA IKEA، که در حیاط فروخته می شود، به آدرس یک سفره برای میز در فضای منعقد من است و متوقع نگاه پاکی سهولت حین است:
پارچه SOFIA IKEA با پوشش پارچه ای سیاه پاکی سفید طرز راه - ارزان برای یک روبان برفراز سبک داخل فضای باز!
قبل از اختیار پارچه IKEA بسیاری باز یافتن اطرافیان روی دنبال اینترنت بودند و تعداد زیادی دوباره پیدا کردن آنهایی را که در امتداد مسیر بودند یافت می کردند - داخل اینجا چندین پارچه دیگر دوباره یافتن و گم کردن پارچه های لمینیت که در بین رقبای نهایی خود بودند:


خرید بوفه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.