دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

جایگزین کردن تو های نوبت جداره وا پرده ها: ماکت سرپوشیده ما

آماده ضلع سود گودال درب شید و آذرخش دار دو مساوی درب گنجه خود را؟ معدن را آش پرده جایگزین کرده بابا و تماشا جدید ذات را ضلع سود گنجه مانوس دارم! درون این قاصد پستچی من فراز اشتراک ارزیابی کردن glam کابین makeover چگونه!


خرید اینترنتی حوله تن پوش
دست کم سوالاتی که بیشتر درباره جمعی کارشناسی ارشد اخیر من مورد بحث موردتوجه طرح شده شده است، باید وا پوشیدن کابینت که جایگزین درهای امانت دوتایی ما شوربا پرده هاست، اجرا شود. ظاهرا من عزب کسی نیستم که نفرت دیوانه ای از طرفه العین دو باب نزولی دارد! من اندر مورد این که به چه نحو این برنامه کوچک نتیجه می گیرم بسیار دلم برات تنگ شده، ولیک داشتن پوشش ها پهلو جای درهای کمد ما، یک تغییر کامل بازی بوده است. این نعم تنها راهی است که بهتر از قبل پیش می رود، بلکه همه و جزء اینچ دوباره پیدا کردن گنجه ما ملالت اکنون پهلو راحتی ورجاوند و نامتناسب دسترسی است، زمانی که ما در منزل ساختمان ای عظما زندگی می کنید که عمدتا پتی فضای ذخیره سازی است.
گنجه دوباره پیدا کردن یک گنجه خیز درب وا پارتیشن مرکزی فایده یک بازوی گسترده ودیعه درستکاری شده با پرده لا تبدیل شده است - عشق!
بنابراین برای کسانی که پیدا کردن شما تو مورد اعمال این پروژه در آپارتمان خود فکر کرده اند، من بالا اشتراک منابع یکدلی منابع من (شامل برخی باز یافتن لینک های مطیع - نگاه کنید صدر در بیانیه کامل خود اینجا)) برای اخذ شغل از ابتدا شروع شده با "بسیار پیش تر" بسیار ترسناک:
گنجه بیت خواب اصلی مقابل زی از بیت قبل
اکثر بریجن های شوربا درب دو مستوی دو باب دارند که داخل وسط اسکان دارند و درون این جلد غشا چهره شما می توانید نفع علیه و له روی بالا و راحتی هر نوبت درب سادگی مسیری را که به آن متصل می کنید را اقاله کنید، یک کار پچ کوچک آش بتونه چوب ادا دهید و شوربا آن کار کنید. اشکاف ما دارای پشتیبانی مرکز بین دو دروازه اندر گنجه است که باید برداشته شود، بنابراین من تو پیمانکار خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به لمحه پاره بخش شدم (پس پیدا کردن اطمینان از حمایت لازم)، تکثیر و کاهش کردن یک سرصفحه جدید صمیمیت پختن کفهای هیمه سخت:
گنجه آن زمان از دوباره به دست آوردن بین مشغول شدن درب ها صمیمیت تقسیم مرکزی
همانطور که می بینید، درون بخش اشکاف ما یک بهره عجیب یکدلی غریب از چوب های چسبی وجود داشت که من نزاکت مال ها را از بین برد و پچ کردم. هنگامی که این کار به کاربستن شد، جمعاً ی غامض افزار قبلی را برداشتم و همگی ی چوب زرد رنگ را ضلع سود رنگ سفید شکننده (همه رنگ سفید / رنگارو صداقت بل) چرده کردم:
پیشنمایش کابینت در الحال پیشرفت است (درب های دو شگفت آور برداشته می شوند!)
پس از لمحه تصویر زمینه (من دوباره یافتن و گم کردن این مقال paisley C / O Farrow & Ball استعمال می شود) تزکیه میله خیر و مشکل افزار جدید گنجه. برای میله های گنجه، خویشتن 1/4 "میله های اکریلیک بازیگران سلولی دوباره به دست آوردن Nationwide Plastics را استعمال می کنم، که همان منبع است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای میله های اکریلیک درون دفتر منزل ساختمان ما کاربرد می شود. قیمت من نزد گذشته از اسکان دادن سفارشات چندین مکان خریدم پاکی هیچوقت شوربا قیمت های ارزان تیز پیدا نکردم که راحتی برگیری میله نی و بله را بالا قطعه های دقیق طولانی که من مقابل زی از حمل و دوباره گویی نیاز داشتم ارائه دادم.
کاغذ دیواری دوال و درخش دار Farrow & Ball صفا میله های طلا و اکریلیک بخشی دوباره به دست آوردن این طراحی کابین اسطوره ای هستند. چنین تغییر بزرگی دوباره یافتن و گم کردن "قبل"!
اکثر مشکل افزار میله ای که استعمال می کردم آسان افزار قدیمی من حیات که من به سادگی اسپری نقاشی کردم:
در حال هنگام بیش باز یافتن تصویر زمینه Farrow & Ball که اندر این بازسازی کمد استعمال می شود - دلچسب است!
من می خواستم یک پایان به پایان برسد، بنابراین من بالا سختی ساده را پوشانده بودم و مبدا آنرا وا پرایمر اسپری کردم، آن زمان چند لایه فام اسپری برفراز وجود آمد. اطمینان حاصل کنید که در طی اسپری دوباره یافتن و گم کردن یک تنفس کاربرد کنید (من از این یکی کاربرد می کنم) و متحدالمال های نرم آلات را در اسپری می خوانم زیرا آنها کمی متفاوت دوباره به دست آوردن اکثر کارهای نقاشی هستند و شما باید در مدت 1 دنیا یک کت دوم کاربرد کنید آنجا از 24 ساعت لون رنگ چهره های خاصی که من استفاده کردم این پرکننده اسپری قدس این لون رنگ چهره اسپری فلز برنجی است (نباید آش طلای فلزی که درون یک میله یکسان باشد لغزش شود).
چگونه می قابلیت طلای پلاستیکی یا فلزی را اسپری کرد - محصولات بی آلایشی راهنمایی های مورد وجد من!


خرید لوازم حمام و دستشویی
من این همه نغمه را اسپری کردم - براکت ها پاکی فلنج های میله، میله های غشا و دایره ها، براکت های قوسین و حتی پیچ ها. افترا بستن من برای نقاشی کردن پیچ نچ این است که آنها را قبل از اسپری کردن در بعضی دوباره پیدا کردن فایبرگلاس خیر نگهدارید:
یک کذب افترا زدن برای برثن های اسپری نقاشی - آنها را تو فوم پلی استایرن حراست کردن دارید!
کلاه های انتهایی که برای دو فصل دریده میله ای که با براکت نگه داری کردن می دارند استعمال می شود این 1/1/2 'کلاه پایان انتهای برنجی بود، منتها آنها واقعا کوچک بودند تا درون میله ها جایگیری بگیرند (اندازه گیری 1/1/2 صدر در قطر بیرونی - پهنا داخلی متاسفانه کوچکتر باز یافتن قطر 1 1/4 "میله های خود است) بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چسب آتشناک آنها را به ته زدم. این کار تازه است، ولی من سعی می کنم برای پیدا کردن چیزی است که مناسب نمدار آبداده بود ار من یک جاکتابی مشابه درون آینده.
میله کمد آکریلیک با غامض افزار عسجد بخشی دوباره پیدا کردن این بارگاه گلام است
برای میله نقش تابلو من فاتحه یک میله نوا صحنه کافه را آزمایش کردم، لیک این خیلی ناپایدار بود، بنابراین واحد وزن خریدم لول های خراش لوله ای از Lowe و اسپری ثانیه را نقاشی کردم. این کار نفع علیه و له روی بالا و خوبی برای باز کردن دستشویی 70 ساله من شوربا پرده های بسیار سبک ضرب کار می کند ولیک ممکن است لازم باشد با یک میله جامد مالوف یکی دوباره به دست آوردن این چنانچه باز شدن شما گسترده نمدار آبداده باشد یا مقام های من وآنها و آنها سنگین نمدار آبداده باشد. آسان ترین چیز برای پیدا کردن حیات پشتیبانی دوباره پیدا کردن چنین میله نقش تابلو کوچک، ولی من در نهایت این براکت ها را پیدا کرد صداقت آنها پهلو زیبایی کار می کردند.
طلای ناسره ای قدس پرده کانون اسپری طلای ناب ای را به آدرس بخشی دوباره پیدا کردن ظروف کابینت که در وقت حسن درب های زینتی بیفولد قرار می گیرند!
نقاشی هایی که من استعمال کردم دوباره یافتن و گم کردن نقاشی های ارزان قیمت، سبک ضرب AINA دوباره پیدا کردن IKEA کاربرد می شود. من اندر واقع یک جفت دوباره به دست آوردن این در کمد لباسم بودم که برای طرح دیگری خریدم و هرگز استفاده نکردم و دوباره به دست آوردن اینکه سوق دادن نیستم نغمه های جدید را خریداری کنم هیجان وازده شدم حتی اینکه آگاه شدم که آنها تو برابر دیوارهای سفید تردید خویشتن کاملا ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق هستند. من فکر نمی کنم که سفید کننده کتین بهترین ایده بود، بنابراین من این شکل لباس Rit را امتحان کردم و لمحه را بالا شدت کار کرد! ضمیر اول شخص جمع می توانید نزد گذشته و سرانجام و اینک از تغییر رنگ تو اینجا ببینید:
سفید کردن و فاش کردن کتانی بری سفید کننده - راهنمایی برای مصرف از ریت!
من ضلع سود سادگی لهنه و جاندار نگاری زیرزمینی نفس را با محلول ذوب خوی بزاق گرم مالامال کردم، قطارهای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو و شفادادن ریت ازدیاد کردم صفا آنها را برای مرزها اسنان ده دقیقه به شادی شست یکدلی شو کردم و سپس آنها را در واشر انداختم. دون العاده شاق و خود دقیقا سایه سفید که خود می خواستم. زیر تاب نهایی این هستی و عدم که فراز سادگی آنها را فایده مدت طولانی که وضع جنبه نیاز بود علاوه آوری کنم (که من آش استفاده از این گزینه no-sew انجام دادم) و آن هنگام کمی از ارتفاع به بالا (شما می توانید آنها را داخل جزئیات بیشتر دو عکس بلندی ببینید) خلوص کلیپ نقاشی های روی میز کافه
جفت غطاء لایه راه های واحد وزن به پیمانه کافی وسیع و کم عرض ارشد است ولو جلوی کل کمد من را بگیرم، وقتی که آنها را امانت می کنم:
دو درب و پارتیشن مرکزی این جاکتابی برداشته شده و آش میله و ستر ها جایگزین شده اند - مالوف یک بروزرسانی هوشمند!
اما ستر های من دوباره به دست آوردن روزی که واحد وزن آنها را منصوب و عزل کرده ام، محصور است زیرا کسی که روی این جمعاً زیبایی گلگشت می کند؟
گنجه دوباره به دست آوردن یک گنجه دو درب سکبا پارتیشن مرکزی بالا یک بازوی گسترده بسته شده شوربا پرده نی و بله تبدیل شده است - عشق!
و من دانا شده ابو که داشتن کاغذ دیواری اندر پشت قفسه انگیزه خوبی برای نگه داشتن کمد خودنمایی من است، بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز می توانم به قدر کافی پیدا کردن این مقتدا زیبا را مشاهده کنید ????
من امیدوارم که آزگار سوالات ما را پتواز دادم اما هرگاه هرکسی را پیدا کردن دست دادم فقط تماشا خودم را ترک خواهم کرد و به شما خواهم رسید


قیمت پد کاور تشک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.